Toon posts:

logt me steeds uit

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ey ik zit met een groot probleem.

toen ik vanmorgen mijn pc wilde opstarten en ik in het inlog scherm kwam vulde ik zoals normaal mijn wachtwoord in alleen nu logde hij me wel in maar hij logde mij ook weer gelijk uit heb dit nog een paar geprobeert ook met internet kabel eruit maar hielp niks ook als ik als administrator inlogde deed hij dit en ik werk onder xp professional

heb niet veel meer kunnen proberen omdat ik moest gaan werken maar als iemand me hier een antwoordt op kan geven ben ik zeer blij want ik voel er niet veel voor om hele pc opnieuw te gaan installen.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:38

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Zou je even wat interpunctie willen gebruiken, want hier is geen touw aan vast te knopen.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Verwijderd

Topicstarter
ja hoe bedoel je is niet te begrijpen

ik wil inloggen maar hij logt me automatisch uit.

nu vroeg ik me af of hier iemand er iets op wist of wat het is :S

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-11 15:14

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Kijk even naar dit topic, onderin staan nog wat links naar andere topics.

[rml][ XP] welkomscherm error - PC logt meteen weer uit*[/rml]

offtopic:
Komma's, Hoofdletters, punten enz

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:40
Probeer eerst een in de veilige modus op te starten? Kun je dan wel inloggen?
Nog iets aan de configuratie veranderd gisteren? Nieuwe programma's geïnstallerd?

Let eens op je taalgebruik: geen hoofdletters, geen leestekens en erg lange zinnen. Probeer de drie zinnen in je topicstart de volgende keer wat meer uit te splitsen. :)

-

Verwijderd

Topicstarter
ja veilig modus niet geprobeert wel als admin ingelogt helpte ook niks, en enige wat ik heb heb gedaan was gisteren 5 geinfecteerde bestanden verwijdert/excluded maar hierna heb ik nog kunnen inloggen en voor de rest ook niets binnen gehaald

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:40
Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 09:54:
ja veilig modus niet geprobeert wel als admin ingelogt helpte ook niks, en enige wat ik heb heb gedaan was gisteren 5 geinfecteerde bestanden verwijdert/excluded maar hierna heb ik nog kunnen inloggen en voor de rest ook niets binnen gehaald
Dan ga je dus nu veilige modus wel proberen, en bij de volgens post leestekens gebruiken (deze tekens dus --> ,.!?) en hoofdletters. ;)

/toevoeging: kijk ook eens op de linkjes uit de faq hieronder:

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #titel
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #topicstart

[ Voor 16% gewijzigd door SysRq op 10-09-2004 10:01 ]

-

Verwijderd

Zoals al aangegeven werd, is dit zo écht niet te lezen.
Interpunctie is geen extra, het is noodzaak. :P
heb niet veel meer kunnen proberen omdat ik moest gaan werken maar als iemand me hier een antwoordt op kan geven
Dus heb je alsnog hier maar je vraag gedumpt, niet helemaal de bedoeling.

Als je de search had gebruikt, had je gezien dat meer mensen hier last van hebben(gehad).
Ik raad je dus aan om de search eens te gebruiken.

Dit topic gaat dicht, als je er na de search te hebben gebruikt nog niet bent uitgekomen, open dan een nieuw topic waarbij je wel interpunctie gebruikt, duidelijk aangeeft wat je hebt gedaan en duidelijk aangeeft wat het probleem is.
Lees de FAQs ook nog eens door aub, beginnend bij http://gathering.tweakers.net/forum/faq .

Dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.