Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• reul
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-11 20:21
Afbeeldingslocatie: http://www.reul.nl/koffermod/images/PICT0198.JPG
Specs:
MT Logic stereo carradio CD/CDrw/MP3 4 x 50 Watt
2 x 60 Watt speakers van de Gamma
cd-koffer van de Gamma
KOBE 12V 7A mini-accu

Op een zonnige voorjaarsdag in 2004 besloot ik samen met een vriend een goedkope "Aldi"-autoradio te kopen, omdat onze oude autoradio uit de caravan waar wij vaak onze tijd doorbrengen was gestolen.

Nadat we deze hadden gehaald kwamen we op het idee om, net als men wel eens bij een pc doet, de autoradio in de bouwen in een koffer. Ik had uiteraard nog wel een cd-koffer thuisstaan en wou dit maar al te graag afstaan.

Na een tijdje gewacht te hebben zijn we met een paar vrienden van school begonnen met het maken van het binnenwerk van het koffer.

Afbeeldingslocatie: http://www.reul.nl/koffermod/images/PICT0215.JPG

Het binnenwerk bestaat uit een aantal geperste houten plankjes, die op een dusdanige manier aan elkaar zijn gezet, dat de radio eenmaal ingebouwd, geen kant op kan.

In het bovenste gedeelte van het koffer zijn 2 luidsprekers ingebouwd. Deze luidsprekers zijn goed geisoleerd, zodat de magneten de autoradio niet kunnen beïnvloeden. Dit noppenmatras zorgt er ook voor dat de accu het feestje overleeft :)

Afbeeldingslocatie: http://www.reul.nl/koffermod/images/PICT0190.JPG

Het enige wat nog echt aan het koffer moet gebeuren, zijn de externe aansluitingen inbouwen. Hierdoor is het mogelijk om nog eens 2 extra boxen op het koffer aan te sluiten. Ook is het dan mogelijk om de accu op te laden zonder het koffer open te hoeven maken.

Afbeeldingslocatie: http://www.reul.nl/koffermod/images/PICT0201.JPG

Het leukste van het hele project is uiteraard de afstandsbediening. Door dit leuke kleine stuk speelgoed, kun je het koffer bedienen vanaf waar je maar wilt.

Afbeeldingslocatie: http://www.reul.nl/koffermod/images/PICT0195.JPG

Hieronder nog een paar mooie P.I.M.P. foto's van het koffer:

Afbeeldingslocatie: http://www.reul.nl/koffermod/images/PICT0172.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.reul.nl/koffermod/images/PICT0186.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.reul.nl/koffermod/images/PICT0212.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.reul.nl/koffermod/images/PICT0207.JPG

** Binnenkort gaan we misschien ook nog plexiglas erin zetten met een neon-staafje erachter **

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Stoer 8)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:00
lache, waarvoor gebruik je hem? :P
en hoe klinkt ie?

[ Voor 22% gewijzigd door Initial G op 09-09-2004 21:12 ]

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
wreed. Mooi gedaan man 8)

[ Voor 8% gewijzigd door LifeTecH op 09-09-2004 21:13 ]

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 12:28

dawuss

gadgeteer

Ziet er best leuk uit :)
Resoneert het niet als de ziekte?

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-10 13:15
_/-\o_

Hoe lang trekt de batterij het?

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11 10:36

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Dit lijkt me perfect voor een timmerplaats ofzo.. voor in de buitenlucht. Misschien een productielijn starten :P ?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 09:27

markvt

Peppi Cola

In me auto gebouwd en speelt lekker iedere rit die ik met me auto maak :D

Is er aan de linker en rechterkant ook ruimte voor cd's of past dat niet ?

[ Voor 35% gewijzigd door markvt op 09-09-2004 21:17 ]

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-11 08:54

MRic3

Of praat ik weer poep?

mss was dit makkelijker geweest??? ;) :+

Afbeeldingslocatie: http://blt.imageg.net/graphics/product_images/p1199697reg.jpg

* MRic3 moet een beetje denken aan bouwvakkers die in hun gereedschapskist een (oude) autoradio hebben gebouwd

Ach ja, het is een leuke hobby :)

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

/me moet beter leren lezen 8)7

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2004 21:18 ]

• reul
dawuss schreef op 09 september 2004 @ 21:12:
Ziet er best leuk uit :)
Resoneert het niet als de ziekte?
Absoluut niet nee
Initial G schreef op 09 september 2004 @ 21:12:
lache, waarvoor gebruik je hem? :P
en hoe klinkt ie?
We gebruiken hem nu om mee te nemen naar de caravan bij die vriend van me in de wei, zodat ie niet meer gestolen kan worden, omdat je hem steeds meeneemt. Ook erg lachen om gewoon mee over straat te lopen, kijkt iedereen je eens raar aan.

Het geluid is zeer zeker niet slecht. Echt beter dan ik had verwacht, ook de bas is zeer zeker niet slecht te noemen.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
erg leuk gemaakt ! :) en ik denk dat die neon er ook wel leuk bij zal staan

• reul
Frigolamptje schreef op 09 september 2004 @ 21:14:
_/-\o_

Hoe lang trekt de batterij het?
Dat zijn we op het moment aan het testen. Hij heeft nu al zo'n 10 uur gedraaid en de accu leeft nog steeds :)
markvt schreef op 09 september 2004 @ 21:15:
In me auto gebouwd en speelt lekker iedere rit die ik met me auto maak :D

Is er aan de linker en rechterkant ook ruimte voor cd's of past dat niet ?
Er passen inderdaad nog een paar cd's in ja, erg makkelijk.

Verwijderd

een productie lijn beginen?
nou een radio in een kofer kost bijna zoon €200 (als je alles nieuw koopt)
dus is wel wat duur en veel werk

radio €100
kofer €20
accu €30
boxen €30
extras zoals kabel, zekeringen, hout enz. komen ook bij de koste

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2004 21:31 ]

• Petergr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04-2021

Petergr

beroeps prutser

zelf heb ik een keer in een dwaaze bui een boombox van de gamma verbouwd met een autoradio er in, dat ding is aleen een beetje te zwaar geworden, 17Kg of meer, maar het idee blijft leuk.

hoe heb je antenne verwerkt? of luister je geen radio?

www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.

Verwijderd

Haaaaaaaaaaaaaai Loe... ik kom volgende week luisteren naar het geluid

• reul
Petergr schreef op 09 september 2004 @ 21:35:
zelf heb ik een keer in een dwaaze bui een boombox van de gamma verbouwd met een autoradio er in, dat ding is aleen een beetje te zwaar geworden, 17Kg of meer, maar het idee blijft leuk.

hoe heb je antenne verwerkt? of luister je geen radio?
De antenne moet nog komen, is nu gewoon een stukje koperdraad :) We zijn nog aan het denken om er een automatische auto-antenne in te zetten. Krijg je zo'n B100 effect, dat de antenne uit het koffer komt, zodra de radio aangaat.

[ Voor 2% gewijzigd door reul op 09-09-2004 21:39 . Reden: typvout ]

Verwijderd

maar daar komen wat dingen bij kijken ff wat uitrekenen want als je hem recht op heb staan dan is het slecht om een cd te spelen dus als je cd luister plat en als je radio luister recht want anders steekt die antenne horizontaal uit

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2004 21:40 ]

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-11 13:34

Padvinder

doet z'n best

Kan dat ding z'n hitte wel goed kwijt? In een auto heeft ie toch iets meer ruimte :? Of lul ik?

Ziet er wel stoer uit btw!

• Brothar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-09 21:55

Brothar

meester

Dit komt als geroepen !
Na gedurende 15 maanden te hebben meegemaakt dat op de nacht af om de 13 weken mijn auto werd opengebroken, heb ik een cassette-autoradio/CD-speler al jaren in een hoek liggen: ik wilde die in een soort railsysteem ophangen.
Een paar weken terug dacht ik ook aan de inbouw in een aluminium koffer. Ik zat echter ook daarmee met hetzelfde probleem: de radiocombinatie moet continu van spanning blijven voorzien (vasthouden instellingen), en ik zag me echter geen auto-loodaccu sjouwen.
Dat wordt dus een Kobe !

eagle

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-11 22:35

MBV

In de DIY speaker-topics zie ik altijd dat mensen klankkasten willen gebruiken om beter geluid te krijgen. Waarom heb jij hem helemaal opgevuld met schuim? Kan toch beter alles vastschroeven zodat het niet resoneert, en dan zorgen dat je nog een beetje meer bas hebt, of zie ik dat verkeerd?

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Hoezo origineel d:)b _O_ 8-)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• raphidae
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01 13:36

raphidae

...antichrist...

Mooie koffer hoor. Ik vat alleen je isoleren van de magneten niet echt, ik zie alleen hout en opvulschuim. Daar gaat een magnetisch veld doorheen als een heet mes door boter :P

Every morning is the dawn of a new error.

• reul
Padvinder schreef op 09 september 2004 @ 21:49:
Kan dat ding z'n hitte wel goed kwijt? In een auto heeft ie toch iets meer ruimte :? Of lul ik?

Ziet er wel stoer uit btw!
Tot nu toe heeft hij nog geen problemen gehad qua warmte, maar een ventilatiegat / sleuf is er zo bijgemaakt.
Brothar schreef op 09 september 2004 @ 21:49:
Dit komt als geroepen !
Na gedurende 15 maanden te hebben meegemaakt dat op de nacht af om de 13 weken mijn auto werd opengebroken, heb ik een cassette-autoradio/CD-speler al jaren in een hoek liggen: ik wilde die in een soort railsysteem ophangen.
Een paar weken terug dacht ik ook aan de inbouw in een aluminium koffer. Ik zat echter ook daarmee met hetzelfde probleem: de radiocombinatie moet continu van spanning blijven voorzien (vasthouden instellingen), en ik zag me echter geen auto-loodaccu sjouwen.
Dat wordt dus een Kobe !
Tegenwoordig zijn die dingen bij heel veel elektronicazaken te krijgen.
MBV schreef op 09 september 2004 @ 21:51:
In de DIY speaker-topics zie ik altijd dat mensen klankkasten willen gebruiken om beter geluid te krijgen. Waarom heb jij hem helemaal opgevuld met schuim? Kan toch beter alles vastschroeven zodat het niet resoneert, en dan zorgen dat je nog een beetje meer bas hebt, of zie ik dat verkeerd?
Je zou inderdaad op die manier wat meer bas hebben, maar op het moment hebben we zo bas genoeg :)
raphidae schreef op 09 september 2004 @ 21:57:
Mooie koffer hoor. Ik vat alleen je isoleren van de magneten niet echt, ik zie alleen hout en opvulschuim. Daar gaat een magnetisch veld doorheen als een heet mes door boter :P
Daar heb ik zelf weinig verstand van, maar is er dan een andere manier om dat veld wel te remmen?

[ Voor 12% gewijzigd door reul op 09-09-2004 22:00 ]

• MBV

MBV

Dat maakt geen bal uit! foam is geen electromagnetische isolator! Een stukje aluminiumfolie werkt veel beter :)
Daarnaast zal je op een radio niet al te veel last hebben van statische magneten :)

En als je die isolatie weghaalt zal je waarschijnlijk meer geluid bij hetzelfde volume hebben :)

Verwijderd

joris kom maar langs waneer je tijd heb heb aleen tot laat school

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2004 22:04 ]

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11 15:01

Rmg

reul schreef op 09 september 2004 @ 21:38:
[...]

De antenne moet nog komen, is nu gewoon een stukje koperdraad :) We zijn nog aan het denken om er een automatische auto-antenne in te zetten. Krijg je zo'n B100 effect, dat de antenne uit het koffer komt, zodra de radio aangaat.
hehe das helemaal stoer :D

Verwijderd

alminium folie in plaats van schuim? gaat dat alminium folie niet trillen?

Verwijderd

Ik denk niet dat een autoradio veel last heeft van magnetische boxen.. Of denk ik dan verkeerd? ;)

edit: typ0

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2004 22:17 ]

• reul
Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 22:17:
Ik denk niet dat een autoradio veel last heeft van magnetische boxen.. Of denk ik dan verkeerd? ;)

edit: typ0
Ik heb geen idee :) Maar neem liever het zekere dan het onzekere...

• MBV

MBV

Als hij het doet met alleen foam als isolator dan zal hij het ook doen zonder foam :) Foam heeft geen metaaldeeltjes of zoiets, dus dat maakt niks uit.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoeveel aluminiumfolie helpt, ik denk dat dat ook verwaarloosbaar is. Dus ik zou het eruit halen, en kijken of het dan beter klinkt :)
Magneten zijn alleen vervelend op het moment dat ze bewegen, of met een cassette. Met een cd afspelen of radio maakt het dus niks uit.In elk geval minder dan je kan horen op een aldi-radio

Verwijderd

bedankt voor het advies ik zal morgen wel ff kijkken maar het geluid is niet zo bagger het best goed zelfs maar morgen met alminieum fomlie en zonder foam

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 17:17

Dentheman

Zie signature

Denman droomt om een huge koffer te kopen en deze mee te nemen naar school, en dan z'n boeken d'r nog es bij >:)

Leraar: Dennis waar zijn je boeken???
Dennis: Oh, die zitten nog in m'n stereo :9

Zie ondertitel

• raphidae

raphidae

...antichrist...

Aluminium is ook, overgens net als bijvoorbeeld koper en lood, niet geschikt om een magneet af te schermen omdat het niet magnetiseerbaar is en dus het magneetveld miniem beinvloed. Om een magneet af te schermen heb je een andere magneet nodig of een (vrij dikke) laag magnetiseerbaar materiaal (ijzer, nikkel, etc.)

Magnetisch afgeschermde speakers hebben bijvoorbeeld twee identieke permanente magneten, 1 voor de spreekspoel en 1 in omgekeerde richting er achterop gelijmd. Dan heffen de twee magneetvelden elkaar op aan die kant.

In ieder geval, als die radio het met dat hout doet (= helemaal geen afscherming), waarom dan moeite doen? CD's zijn niet magneetgevoelig en er zit toch geen casettespeler in? Afschermende metalen eromheen zullen alleen je geluid negatief beinvloeden dmv resonanties etc. Ik zou het lekker laten zitten.

[ Voor 27% gewijzigd door raphidae op 09-09-2004 22:39 ]

Verwijderd

hahah die is goed maar wel zwaar maar wel riegtieg:D:D:D

Verwijderd

maar kan het dan na verloop van tijd niet schadelijk zijn voor de radio?

Verwijderd

Sexy hoor.... :9~ :9~

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11 15:01

BaRF

bijna kerst

reul schreef op 09 september 2004 @ 21:18:
[...]

zodat ie niet meer gestolen kan worden, omdat je hem steeds meeneemt.
psssst.... als je alleen het frontje meeneemt wordt ie ook niet gestolen :X

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• raphidae

raphidae

...antichrist...

Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 22:41:
maar kan het dan na verloop van tijd niet schadelijk zijn voor de radio?
Ik kan zogauw niets bedenken. De autoradio is toch van metaal? Dat is juist om electromagnetische inteferentie buiten te houden.

Het enige wat magnetisch gaat en precies moet is het motortje voor de lensvoortbeweging (seek) en de lensfocus, maar dat is beide ook al afgeschermd.

• reul
BaRF schreef op 09 september 2004 @ 22:45:
[...]

psssst.... als je alleen het frontje meeneemt wordt ie ook niet gestolen :X
Was dat maar zo... :'(

Verwijderd

dat lucht op om dat te horen alles is flex alles afgeschermd pfft.. dat lucht op

• _Mithrandir
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-11-2024

_Mithrandir

tOOt TooT

Mocht je toch nog problemen krijgen door straling, magnetische of electrische velden. Kun je altijd nog het alu folie tussne je boxen en je radio hangen. Het alu folie zou je ook nog kunnen aarden aan de aardkant van je accu.

Dit is vrij onwaarschijnlijk aangezien alle apparaten die binnen de EU verkocht worden aan de EMC normen van de CE keuring moeten voldoen.

At dawn on the fifth day look to the east

Verwijderd

dank je voor het advies :)

Verwijderd

Hoe laad je die accu weer op? Gewoon zonder extra electronica aan je auto hangen of heb je er een lader voor gemaakt die afgestemd is op de spec's van die accu?

Verwijderd

we gebruiken een gewonen accu lader (een druppellader) duurrt ongeveer 12 uur eer dat hij is opgeladen dus s`nachts of zo

Verwijderd

hey zoiets heb ik ook gemaakt maar dan van hout en een oude pc voeding van 150 watt tis een jvc 40*4 maar is die koffer ziet nog ruiger uit wie tips wil voor 1 met pc voeding te maken ask me @ b.lamerikx@home.nl

Verwijderd

kunnen we wat foto`s zien van joun koffer dan weet ik wat beter wat jij bedoeld?

• reul
Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 11:03:
hey zoiets heb ik ook gemaakt maar dan van hout en een oude pc voeding van 150 watt tis een jvc 40*4 maar is die koffer ziet nog ruiger uit wie tips wil voor 1 met pc voeding te maken ask me @ b.lamerikx@home.nl
waarvoor dient die pc voeding dan? Om hem op de 220 te kunnen aansluiten voor thuis ofzo?

• reul
Vandaag verder gegaan aan het project :)

We zijn begonnen met het verwijderen van de noppen tussen de speakers, zodat de bas meer ruimte krijgt:

Afbeeldingslocatie: http://www.reul.nl/koffermod/images/PICT0219.JPG

Daarna zijn we begonnen met het boren van de gaten voor de externe aansluitingen.

Afbeeldingslocatie: http://www.reul.nl/koffermod/images/PICT0222.JPG

En na een tijdje krijg je dan dit eindresultaat van vandaag:

Afbeeldingslocatie: http://www.reul.nl/koffermod/images/PICT0229.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.reul.nl/koffermod/images/PICT0230.JPG

[ Voor 3% gewijzigd door reul op 10-09-2004 18:13 ]

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

:X foute speakers :P

Verwijderd

danke ik vind ze wel ruig ik zag laatste op internet speakers gratis afte halen en toen dacht ik met reul mooi gaan we daar wat moois van maken en zie hier het resultaat :*) :*) ;) ;) :) :)

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18:43

Boss

+1 Overgewaardeerd

Ziet er mooi uit, maar zijn er geen kleinere aansluitpuntjes te vinden? Deze doen erg veel afbreuk aan het strakke uiterlijk.

Verder wel mooi!

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Verwijderd

Normale speakers hebben zijn tog 8 Ohm ipv 4 Ohm?? Werken die boxen wel dan?

Verwijderd

ja de boxen doen het ook en helaas gaat dit inderdaad weg van het strake uiterlijk maar dit moest van ons er toch wel in zitten want het is verdraaid handig
en klijner was er ook niet wat ook jammer is

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 18:01

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

reul schreef op 09 september 2004 @ 21:20:
[...]

Dat zijn we op het moment aan het testen. Hij heeft nu al zo'n 10 uur gedraaid en de accu leeft nog steeds :)
AAAAHRGH....

Ik ben een tijd geleden ook bezig geweest met plannen voor een stereoinstallatie in m'n ligfiets. Op een gegeven moment heb ik het idee laten varen omdat ik in de veronderstelling was dat het qua vermogen niet haalbaar was (ik was notabene bezig met 2 speakertjes van 5W). Ik heb zo'n zelfde accu in m'n fiets liggen (ook voor de verlichting). En jij drukt rustig 2x 60W in die koffer :D

Stoer gemaakt

* WFvN is weer geïnspireerd voor z'n volgende ligfiets

Verwijderd

ja gewoon doen het is trouwens 2x 80 watt boxen en 2x50 watt versterker

• OliverBB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11-2024
en toch zou ik er een voeding in zetten, die tegelijk ervoor zorgt dat de accu wordt opgeladen en dat de radio rechtstreeks op de voeding speelt

Verwijderd

kijk dat iedee hadden we ook maar dat is nogal lastig want als je 2 acu`s parallel zet dan krijg 24 volt en als je serie zet 12 volt maar dan is het nog lastig om de accu en de speler 12 voltt tegelijk te geven. maar als iemand weet hoe dit makelijk gaat dan mag hij hier zetten of gewoon mailen naar krijtbord@hotmail.com (met een tekening is zelfs nog makelijker)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2004 11:29 ]

Verwijderd

Precies andersom!

Als je twee accu's parallel zet houd je dezelfde spanning maar verdubbelt de capaciteit (=langere levensduur), bij 2 dezelfde accu's in ieder geval, anders zou je de capaciteiten kunnen optellen.

Zet je ze in serie dan verdubbelt de spanning maar blijft de capaciteit gelijk (ook bij 2 dezelfde accu's). Kijk maar eens in je discman ofzo, die werkt op 3V en de 1,5V penlites staan in serie. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2004 11:50 ]

Verwijderd

`sorry ik ben ff offline geweest voor een tijd vanwege defect pc maar hier zijn de plaatjes van mijn autoradio van de binnenkant volgt als ik een keer tijd heb

Afbeeldingslocatie: http://wesley.shacknet.nu/upload/images/11083.JPG

Afbeeldingslocatie: http://wesley.shacknet.nu/upload/images/11084.JPG

excuses voor layout vern**king ik weet niet hoe ik de plaatjes moeten resize

• _Mithrandir
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-11-2024

_Mithrandir

tOOt TooT

Ik vind dat kale hout toch een stuk minder mooi dan die koffer van reul. Als je hem nou zwart spuit ofzo ziet het er al een stuk beter uit.

Maar voor de rest gaat het er natuurlijk om dat het ding werkt.

At dawn on the fifth day look to the east

• Meastro1983
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Kan je daar niet beter nog ffies een extra versterkertje tussen gooien? :s
Ik weet de specs van je speakers natuurlijk niet..maar ik vraag me af of je koffer het volledige vermogen van je speakers wel benut :s..

Wel uber strakke mod trouwens.. whaha 8)

edit:
ik vind die koffer toch wel ff stukje strakker dan dat houten ding..:S

[ Voor 15% gewijzigd door Meastro1983 op 13-09-2004 12:59 ]

Verwijderd

leuk leuk geworden als het maar werkt toch?
nou het is 2x50 watt versterker en de boxen zijn 80 watt dus het gaat hard zat 100 watt in totaal en als het niet hard genoeg gaat dan zet je hem dichter bij.

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11 05:50
Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 20:53:
`sorry ik ben ff offline geweest voor een tijd vanwege defect pc maar hier zijn de plaatjes van mijn autoradio van de binnenkant volgt als ik een keer tijd heb

[afbeelding]

[afbeelding]

excuses voor layout vern**king ik weet niet hoe ik de plaatjes moeten resize
code:
1
[img=640,480]url[/]

Afbeeldingslocatie: http://www.juan.be/randompic/radiobig.jpg
Mijn Getho-box natuurlijk (ondertussen is ie wel brandhoud geworden, ik had de voeding van het ding nodig voor een pc'tje en heb het uiteindelijk nooit heropgebouwd.

Verwijderd

ruig mooi en maak je hem weer af? altijd handig. zit er ook een achterkant in?
draait hij ook op een accu of op het licht net?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2004 15:48 ]

Pagina: 1