Ik heb een SBS2000 server omgezet naar SBS2003, dmv. een compleet nieuwe installatie.
Nu heb ik de Exchsrvr directory gekopiërt zodat ik de database nog heb.
Maar ik kan de database niet overgekopiërt krijgen.
Ik heb hier in het forum gelezen over een programma Power Controls, daarmee kan ik de oude database inlezen en zou ik de boel over kunnen kopiëren, als het geen trial versie was.
Omdat het maar een keer betreft, voor een privé situatie, heb ik weinig zin om het volledige programma te kopen.
Heeft iemand een oplossing?
Ik heb al geprobeerd om een PST file te maken met behulp van Power Controls, maar dan maakt hij alleen de folder "Persoonlijke mappen" aan, en die is leeg
Nu heb ik de Exchsrvr directory gekopiërt zodat ik de database nog heb.
Maar ik kan de database niet overgekopiërt krijgen.
Ik heb hier in het forum gelezen over een programma Power Controls, daarmee kan ik de oude database inlezen en zou ik de boel over kunnen kopiëren, als het geen trial versie was.
Omdat het maar een keer betreft, voor een privé situatie, heb ik weinig zin om het volledige programma te kopen.
Heeft iemand een oplossing?
Ik heb al geprobeerd om een PST file te maken met behulp van Power Controls, maar dan maakt hij alleen de folder "Persoonlijke mappen" aan, en die is leeg
[ Voor 14% gewijzigd door WOrange op 09-09-2004 20:30 . Reden: PST verhaal getypt ]