Abonnement bij Dutchtone loopt af, en nu??

Pagina: 1
Acties:

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 23:15

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Topicstarter
Het volgende is het geval:
Ik heb een nokia 3210 (wie niet tegenwoordig :( ) en heb een Dutchtone allIn abonnementje. Mijn abonnement loopt nu af en ik wil eigenlijk een nieuw abonnemt met rond de 180 belminuten.
Zijn er toevallig al meer mensen overgestapt van provider en wat kunnen jullie mij aanraden? Ik heb zelf nooit zo'n hele grote problemen gehad met Dutchtone, maar ik hoor steeds vaker dat het niet echt geweldig is.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Als jij vindt dat het goed werkt, waarom zou je dan de mening van een ander aannemen?
Ik ben absoluut niet te spreken over DutchTone, maar dat komt zeer waarschijnlijk doordat DutchTone het in West-Brabant (nog?) niet zo goed doet. Met mijn Telfort-abbo ben ik supertevreden!

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Zeg je abo op en hou je GSM. Neem een abo op www.gsm.nl of www.gsmmobiel.nl voor zo'n 80 piek per jaar waarmee je 3 uur per maand gratiz kunt bellen met Libertel of Telfort!!!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Topicstarter
Ik zal meteen ff gaan kijken, want 80 piek voor een heel jaar is wel erg aantrekkelijk! Zitten hier dan niet ergens haken en ogen aan ofzo, want het is wel erg goedkoop, toch?

Verwijderd

Buiten het feit dat je voortijdig je nieuw abo moet opzeggen zitten er geen adders onder het gras. Ik heb mijn vriendin zelf ook eentje laten nemen en alles is correct afgehandeld. Ook een vriend van me is er zeer blij mee, want hij had diezelfde dag bij Belcompany hetzelfde abo afgesloten en moest 50 piek per maand betalen. Hij heeft het contract nog ongeldig kunnen laten verklaren en is me nu dankbaar :)

Verwijderd

Nieuwe prijzen op gsmmobiel:

Voorbeeld:

Geldig tot: 31-12-2000 (voor 12.00 uur in ons bezit)
Provider: Telfort, beltarieven Telfort!! telfort clarity 180
Toestel: Geen
Entreekosten: Geen
Verplichte aankopen: Geen
Abonnementskosten: Geen
Belminuten: 180 belminuten gratis per maand
Contractsduur: 12 maanden
Bijzonderheden: Kosten kaart fl 129,= (éénmalig)

Mijn excuses als ik dit niet mag posten.

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Topicstarter
Ja zoiets had ik dus ookal zien staan bij Dutchtone, maar ik vind het wel erg vreemd dat het zo ontzettend goedkoop is, want bij de Ducthtone-klantenservice weten ze hier nix van, of ze doen alsof ze nix weten natuurlijk.
Ik had namelijk ook iets zien staan van eenmalig 47,50 en dan een heel jaar lang 180 belminuten per maand krijgen :)!! Als dat allemaal echt zo goed werkt, dan denk ik toch dat ik zoiets wel zal doen.

• Piet Marisael
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-05-2023
zeg je abo bij dutchtone op en vraag bij KPN er eentje aan met nummerbehoud.
Kijk vervolgens op http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/92592 of kpn dan eveneens zo moeilijk doen als bij mij.

Dat zou ik nu wel eens willen weten.(8>

• Apronex
  • Laatst online: 20-04 18:06
Op donderdag 28 december 2000 20:50 schreef RobiNET Online het volgende:
Neem een abo op www.gsm.nl of www.gsmmobiel.nl voor zo'n 80 piek per jaar waarmee je 3 uur per maand gratiz kunt bellen met Libertel of Telfort!!!
3 uur gratis bellen voor 80 piek per jaar bij libertel??? die aanbieding heeft nooit op die sites gestaan hoor, en dat komt ook nooit denk ik.

En effe over die nieuwe Allin 180 abbo van Dutchtone. Je krijgt nu geen belminuten meer bij Dutchtone, das verleden tijd. Je krijgt nu fl 45,- "belguldens", die bel/sms je dan als het ware op. Alleen de eerste 2 maanden krijg je 90 piek!

naar mobiel 0,50c/pmn
naar vast 0,25 c/pmn
Je kunt niet 180 min. gratis bellen als je alleen naar mobiele nummers belt!:(:( dat was wel met de oude allin 180 zo!

Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!

Verwijderd

Ik heb het niet over D* maar over TELFORT!!!

Zie mijn vorige post hierboven, daar heb ik de nieuwe aanbieding neergezet. Effe lezen in het vervolg graag!

• Apronex
  • Laatst online: 20-04 18:06
Op vrijdag 29 december 2000 01:42 schreef Apronex het volgende:

[..]
3 uur gratis bellen voor 80 piek per jaar bij libertel??? die aanbieding heeft nooit op die sites gestaan hoor, en dat komt ook nooit denk ik.
Alleen dit gedeelte was voor jou bedoelt, de rest was algemeen.

Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!

Pagina: 1