Bemiddelings team

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Topicstarter
heej ff vraagie erover?

Hoe zit het hier nou precies mee als ik in meds kijk en zo lijkt het erop dat TGF( vroeger Gameover toch?) nog steeds bemiddelaar is, maar volgens mij is hij inmiddels weg. Nou jah hij is inmiddels geen crew meer. Zie deze med:
Lees dit voor je een bemiddelings verzoek doet *UPDATE*
Ok dit topic gaat niet echt over wie de bemiddelaar is maar goed, min of meer staat hier wel dat hij het is. Als je het topic door leest word je door verwezen naar deze thread:
Bemiddeling: er gaat wat veranderen
Hier staat weer in dat hij nog bemiddelaar is. Wat imho niet meer klopt.

Behalve dit enzo is het ms handig om de complete med ff opnieuw te schrijven naar een iets meer recentere versie :)

De dingen die er staan kloppen over het algemeen nog wel maar toch de gene er achter niet meer. Dit kan denk ik best voor verwarring zorgen.

Ps Zat te twijfelen of ik dit nu eik niet moest mailen of gewoon hier posten. Maar goed heb maar voor hier posten gekozen zodat het ms voor meer mensen begrijpelijker word :)

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Er heeft tot voor kort een sticky in Schop een Modje gestaan van GaMeOvEr en die is allaaaaang niet meer crew, hadden we die toen ook weg moeten halen :?
Het enige wat er in dat topic niet klopt is dat TgF nog bemiddelaar is volgens dat topic, ach.. Als dat het ergste is, er staan wel meer topics in Mededelingenforum die niet meer kloppen :z

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Topicstarter
Jah maar imho brengt het allemaal beetje verwarring ms is 1 topic waarin precies uit gelegt wie wat doet op het gebied van bemiddelen. Dat is op dit moment ver te zoeken en onoverzichtelijk imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik denk dat TgF wel zo aardig is om emailtjes die over de bemiddelaar gaan, en aan hem gericht zijn door te sturen naar de overige bemiddelaars, verder werken de bemiddelaars allemaal via een gezamelijke webmailaccount, dus dat er emails in verkeerde handen zullen vallen lijkt me ook nogal ver gezocht.

En voor zover ik weet loopt er nog een discussie of TgF vervangen gaat worden, en zo ja, door wie, dus tot die tijd ga jij maar lekker in Mededelingenforum kijken naar een topic van TgF hoor ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

De sticky van GaMeOvEr heb ik inderdaad na 3 jaar pas verwijderd en herpost, nadat we op gathering(at)t.net in een jaar welzeker 5 keer een mailtje van 'm doorgestuurd hadden gekregen :) Het valt dus op zich best mee met de verwarring, en daar de vervanging van TgF inderdaad nog onderhevig is aan discussie zoals moto-moi zegt zal een en ander zich tzt vanzelf oplossen :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmail
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09 09:02

Hmail

Doet ook maar wat.

Ooit eens heb ik naar Gameover gemaild, die hij weer doorstuurde voor mij, ik had namelijk nooit het adres gathering (at) tweakers (dot) net eerder gezien. Het is denk ik wel handig om dat ergens te vermelden. Bijvoorbeeld in het SeM topic.

It might sound as if I have no clue what I'm doing, but I actually have a vague idea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
TGF != GaMeOvEr btw. ;)

Mededelingen lijken mij momentopnames, maar het is dan wel belangrijk om het echte overzicht bij te werken. En dat centrale overicht is: De Organisatie achter GoT
Hierin staan leon1e en G33rt nog niet in bij WOS/SA en Crash bij de Spielerijdingetjes.

En athlonkmf en White Dust en Rafe zijn inmiddels niet rood meer (laatsgenoemde wel blauw natuurlijk). En Schouw heeft inmiddels een privéforum :+

Zo, jullie hoeven echt niet elke dag dat bij te werken, maar met deze hints wordt het wel heel makkelijk. :>

[ Voor 11% gewijzigd door Voutloos op 08-09-2004 00:00 ]

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Hmail schreef op 07 september 2004 @ 22:49:
Ooit eens heb ik naar Gameover gemaild, die hij weer doorstuurde voor mij, ik had namelijk nooit het adres gathering (at) tweakers (dot) net eerder gezien. Het is denk ik wel handig om dat ergens te vermelden. Bijvoorbeeld in het SeM topic.
Op alle plekken waar gathering@t.net relevant is staat het (passmailer, login screen etc.). Voor de paar 'overige' vragen weten mensen meestal info@t.net wel te vinden, en dat komt ook wel goed aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Voutloos schreef op 07 september 2004 @ 23:53:
TGF != GaMeOvEr btw. ;)

Mededelingen lijken mij momentopnames, maar het is dan wel belangrijk om het echte overzicht bij te werken. En dat centrale overicht is: De Organisatie achter GoT
Hierin staan leon1e en G33rt nog niet in bij WOS/SA en Crash bij de Spielerijdingetjes.

En athlonkmf en White Dust en Rafe zijn inmiddels niet rood meer (laatsgenoemde wel blauw natuurlijk). En Schouw heeft inmiddels een privéforum :+

Zo, jullie hoeven echt niet elke dag dat bij te werken, maar met deze hints wordt het wel heel makkelijk. :>
Nu we het hierover hebben, de toelichting omtrent de HGM-functie mag wel eruit gesloopt worden (of aangepast). Iedere moderator wordt gewoon "Moderator" genoemd. Er zijn wel paar die ook in andere subfora kunnen modden dan hun thuishonk, echter dat is niet noodzakelijk zichtbaar richting de gebruikers. De titel van de Moderator geeft tegenwoordig gewoon het subforum/fora weer waar hij/zij verantwoordelijk voor is en waarvan hij/zij de juiste aanspreekpunt is. Dat is duidelijker richting de gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Een groot gedeelte van de FAQs is aan structurele updates toe met de organisatie-FAQ voorop, maar dat zit dus allemaal ook nog in de pijplijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:52

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

lordspacie schreef op 07 september 2004 @ 20:16:
Jah maar imho brengt het allemaal beetje verwarring ms is 1 topic waarin precies uit gelegt wie wat doet op het gebied van bemiddelen. Dat is op dit moment ver te zoeken en onoverzichtelijk imho.
Inderdaad, daar ben ik het ook mee eens,
misschien een overzicht van 'veelgestelde vragen' en een extra uitleg over wat het BT nu eigenlijk doet, misschien hoe ze werken en op welke manieren ze het beste te bereiken zijn.

maar dat moet ook een beetje wachten, er wordt nu, zoals moto-moi al zegt gesproken over een iets andere definitie van het werk van het BT.
Bv het meer de nadruk erop richten dat voor 'kleinere' zaken er altijd eerst gekeken kan worden of de moderator en gebruiker er onderling niet gewoon uit kunnen komen, het BT enkel betrekken zodra er werkelijk mogelijk fouten zouden zijn gemaakt of er het contact tussen gebruiker en mod niet goed loopt.

Maar verder is de gegeven informatie in die MED nog wel correct, http://bemiddelaar.tweakers.net werkt nog (en omdat je dat misschien wel zal interesseren; ik heb dat vraagje van jou ook al gezien en er al verdere actie op ondernomen, daarop krijg je vast binnenkort een antwoord :) )

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moto-moi schreef op 07 september 2004 @ 20:21:
Ik denk dat TgF wel zo aardig is om emailtjes die over de bemiddelaar gaan, en aan hem gericht zijn door te sturen naar de overige bemiddelaars, verder werken de bemiddelaars allemaal via een gezamelijke webmailaccount, dus dat er emails in verkeerde handen zullen vallen lijkt me ook nogal ver gezocht.

En voor zover ik weet loopt er nog een discussie of TgF vervangen gaat worden, en zo ja, door wie, dus tot die tijd ga jij maar lekker in Mededelingenforum kijken naar een topic van TgF hoor ;)
Als ik ze zou krijgen zou ik dat zeker doen :) maar die krijg ik niet meer sinds de invoering van het bemiddelformulier :P

Buiten dat heb ik met met afscheid de crew-acces ingeleverd (behalve het warez uitwissel forum natuurlijk) en mijn t.net adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Topicstarter
RM-rf schreef op 08 september 2004 @ 12:45:
[...]
(en omdat je dat misschien wel zal interesseren; ik heb dat vraagje van jou ook al gezien en er al verdere actie op ondernomen, daarop krijg je vast binnenkort een antwoord :) )
dat mailtje wat ik weeke geleden gestuurd heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:52

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

lordspacie schreef op 08 september 2004 @ 15:15:
[...]

dat mailtje wat ik weeke geleden gestuurd heb?
2-9, dus een weekje terug (we kunnen af en toe traag zijn, maar niet overdrijven hé ;) bovendien had het geen über-prioriteit naar hoe ik het inschatte)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Topicstarter
RM-rf schreef op 08 september 2004 @ 15:51:
[...]

2-9, dus een weekje terug (we kunnen af en toe traag zijn, maar niet overdrijven hé ;) bovendien had het geen über-prioriteit naar hoe ik het inschatte)
jah maakte type fout die J moest er nog tussen :)

maar goed heeft ook geen prio :P

Pagina: 1