Tiscali ADSL nu ook zonder datalimiet

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 417 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:22
Weet je je IP niet? Dan kun je even pingen om te testen of je weer online zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Helemaal niet aan gedacht; ik heb een FTP-servertje draaien. Die is helaas niet bereikbaar. ;( Met wat geluk is mijn vriendin dadelijk thuis, dan kan zij kijken of alle lampjes groen zijn. Wordt vervolgd!

Ik heb overigens in mijn mail geen meldingen gehad van Tiscali.

Update1:
met mijn account is niets gaande! De TD vermoedt dat mijn splitter de geest heeft gegeven. Op mijn vraag of mijn account misschien gelocked was, kreeg ik als antwoord dat je wordt geknepen als je extreem veel dataverkeer hebt gegenereerd. Men wilde overigens niet zeggen waar de grens ligt.

Update2:
mijn ADSL doet het weer! :)

[ Voor 41% gewijzigd door pven op 21-09-2004 18:30 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van onderstaand bericht kunnen wij u het volgende mededelen.

Onbeperkt datalimiet betekend bij Tiscali onbeperkt datalimiet. Er is geen maximum verbonden aan uw download en/of upload mogelijkheden.

Wij vertrouwen erop u voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Tiscali Helpdesk
WOEI !!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:18
Jij hebt nogal vertrouwen in Tiscali.

http://www.webwereld.nl/nieuws/19529.phtml

Hierbij kunnen abonnees voor 1,99 euro hun datalimiet afkopen. Klanten kunnen hierdoor 'onbeperkt internetten'. Wel heeft de provider eerder aangegeven een fair use policy te zullen hanteren.

Ik heb meer vertrouwen in webwereld, dan een helpdeks muts, die ook maar typt, wat de baas haar opdraagt.

[ Voor 14% gewijzigd door mhr-zip op 21-09-2004 16:45 ]

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Waarom zou ik geen vertrouwen mogen hebben in de helpdesk van Tiscali? Zij zijn toch de partij die het aanbieden en mij dus kunnen vertellen hoe het precies zit ?!? WebWereld is een nieuwsmagazine wat 'spectaculair' nieuws moet brengen om te scoren, Tiscali is simpelweg de provider.

Ik heb overigens gezocht naar die FUP, maar die kan ik echt niet vinden; het mailtje van de helpdesk bevestigt dit alleen maar.

[ Voor 21% gewijzigd door pven op 21-09-2004 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb vorige maand net geen 300Gb gedownload; een paar dagen terug kreeg ik de rekening. En inderdaad: er wordt NIETS in rekening gebracht! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ik zit op 15 gig (internet op school rockt) maar heb wel die paar euro extra betaald. en als er een hoop meer mensen zijn voor wie dat ook geldt lachen ze zich bij tiscali helemaal te barsten. dan kunnen ze die paar leechers ook wel lijen.

(maargoed, da's gespeculeer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
pven schreef op 21 oktober 2004 @ 19:58:
Ik heb vorige maand net geen 300Gb gedownload; een paar dagen terug kreeg ik de rekening. En inderdaad: er wordt NIETS in rekening gebracht! :)
misschien wel handig als je erbij zet welk abbo je hebt, t maakt nogal een verschil of je een light of max (of hoe dat ook heet) abbo hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Idd: ik heb een 'Tiscali Basis'-abbo via KPN (dus max 2,2Mbit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superstudent
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-01-2022
Haha wel grappig dat iedereen zit te stressen over fups en datalimieten.
Ik kan je zeggen dat ik in mn loopbaan bij Tis, voor zover ik weet nog nooit een klant heb hoeven vertellen dat ie teveel had gedownload, en daardoor zou worden afgesloten :). Dus ik denk dat het allemaal wel los loopt... Het lijkt mij echter wel logisch dat als een hele grote groep gebruikers echt absurd veel gaat downloaden er wel maatregelen worden genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werk jij bij tiscali? zeg eens eerlijk, die 2 eur extra dinges, levert dat geld op of is het kostenneutraal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Superstudent schreef op 22 oktober 2004 @ 02:20:
Het lijkt mij echter wel logisch dat als een hele grote groep gebruikers echt absurd veel gaat downloaden er wel maatregelen worden genomen.
Laat dat nou eens het probleem zijn. Bepaalde mensen vinden bepaalde aantallen al snel "absurd veel". "Geen datalimiet" en toch in volgens voorwaarden een "Fair Use Policy' hanteren gaat echt niet samen. :z

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superstudent
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-01-2022
Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 02:27:
werk jij bij tiscali? zeg eens eerlijk, die 2 eur extra dinges, levert dat geld op of is het kostenneutraal?
Geen id of dat de kosten compenseert, wel is het zo dat het babyxl netwerk geen overbooking heeft. Dus op elk moment zou je de volle snelheid moeten kunnen halen, en dat is bij het kpn en bbned netwerk dus niet zo :)
Pagina: 1 2 Laatste