Serious Samurize Stuff deel 3

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.375 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand voor mij een config-file waarbij het weer is geimplementeerd..
ik zoek een config dat vermeldt: vandaag, morgen (en evt. overmorgen) met min/max temp, bewolking, regen en wind..
zodat ik dit kan knippen en in mn eigen config kan plakken!
ik heb de scripts "DutchWeather" en "DutchWind"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:18
Ik heb problemen met het Dutchtv script. Er zit een fout in waardoor ie niet meer updated.
Foutmelding:
[Error] Ongeldige procedure-aanroep of ongeldig argument: 'Mid'
In DutchTV.vbs (generateListing)
Line 192, column 4
En de regel waar het om gaat:
code:
1
startTime = Mid(strAllInfo, startPos, (endPos-startPos))

Als ik hem uitzet door er een comment van te maken doet het script het wel weer, maar dan krijg ik niet meer de goede tijden voor de programma's van straks.

Heeft iemand een idee hoe het te fixen?

/edit:
Inmiddels gefixed ipv (endPos-startPos) 5 ingevuld (het aantal karakters dat de tijd in de indeling hh:mm heeft). Maar goed het is een iets minder elegante oplossing.

[ Voor 16% gewijzigd door Sassie op 25-06-2005 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:36

JvdM

<---->

Heeft iemand een goede RSS plugin? eentje waarmee je ook kan klikken op de headlines?
op de samurize site staat niet zo'n plugin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dionysos1605
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-10 21:24
@Sassie

Dank je, ik kreeg een tijdje terug hetzelfde probleem. Jouw oplossing werkt.

Never underestimate the predictability of stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyxKyo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 23:47

LyxKyo

Dreambox was fun!

iemand nog leuke configs voor een notebook / laptop?

cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die zal ik ook wel willen+ als ik een config van iemand heb dna doet die het niet er staat bij elke couud not be founded of degelijke.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyxKyo

LyxKyo

Dreambox was fun!

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 18:03:
Ja die zal ik ook wel willen+ als ik een config van iemand heb dna doet die het niet er staat bij elke couud not be founded of degelijke.....
bij mij ook.. jammer!

ook gaar dat dit topic niet meer loopt,.. ben net te laat.. i quess ??

cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:08
we gaan hem gewoon net zo hard schoppen totdat de mensen hun configs weer online gooien.. want er zitten wel een paar prachtige tussen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyxKyo

LyxKyo

Dreambox was fun!

ok ik schop mee!!

configs .. notebook .. configs .. notebook .. configs!

cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-10 08:35
Nicknec, SS is ervoor gebouwd om zelf simpel een config te bouwen, ofterwijl: ga op Samurize Site eens te kijken naar plugins en scripts en zo zelf wat te bouwen, verder staan daar ook een heleboel config's online, kijk daar anders eens tussen voor inspiratie! Want iedere config is voor iedereen appart gebouwd en past in een bepaald soort omgeving!

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
Klopt ja er zijn denk ik weinig kant en klare configs (die op iedere pc meteen én perfect werken), iedereen bouwt ze specifiek naar z'n eigen wensen. Je zult dus altijd dingen anders moeten instellen of aanpassen. Maar goed zelf een config knutselen is best ook wel leuk hoor. Zo moeilijk is het ook weer niet, je hebt al snel een basic config klaar. En tja, als je fancy looks wilt zul je wat langer moeten prutsen, maar ja da's wel vaker zo...

Overigens staat mijn eenvoudige config nog steeds online...
Zelfs nog op de 1e pagina, je hebt alleen wel en ImportExport-tool nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:49

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Werkt de TweakersNews.vbs nog steeds bij iedereen? Ik heb er al een tijd geen nieuws meer uit kunnen krijgen. Ik gebruik v1.10 en er wordt een lege TweakersNews.tmp geschreven.
Ik heb in de source gekeken en er wordt gezocht naar de string fp_3(. Alles voor die string wordt verwijderd en daarna wordt de info eruit gefilterd. In de source van tweakers.net staat de verwijzing fp_3( helemaal niet meer.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ook maar eens een beetje gaan experimenteren :)

(in progress)

Afbeeldingslocatie: http://img317.imageshack.us/img317/7008/samurizelarge7wu.th.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2005 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 00:42:

(in progress)

[afbeelding]
ziet er netjes uit! Gewoon wat aanklooien en misschien zelf wat graphics photoshoppen en dan word het een stuk leuker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stevenP schreef op zondag 24 juli 2005 @ 07:48:
Gewoon wat aanklooien en misschien zelf wat graphics photoshoppen en dan word het een stuk leuker!
ja inderdaad; het leek me vooralsnog wel leuk om te proberen alleen samurize te gebruiken, maar wat extra graphics geven wel wat meer speelruimte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 00:42:

(in progress)

[afbeelding]
Ik snap er niets van: bij jou lijkt de tweakersnews te werken. Ik heb echt geen idee waarom het bij mij niet werkt. Misschien maar eens een nieuwe install. WinXP staat er intussen al bijna 3 jaar non-stop op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jfeelders schreef op zondag 24 juli 2005 @ 12:56:
[...]

Ik snap er niets van: bij jou lijkt de tweakersnews te werken. Ik heb echt geen idee waarom het bij mij niet werkt. Misschien maar eens een nieuwe install. WinXP staat er intussen al bijna 3 jaar non-stop op...
ik gebruik een standaard rss script dat ik zelf wat heb aangepast, niet het 'tweaknews' script (of hoe dat ook precies mag heten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 15:51:
[...]

ik gebruik een standaard rss script dat ik zelf wat heb aangepast, niet het 'tweaknews' script (of hoe dat ook precies mag heten)
Ah, ok. Maar eens proberen als ik alles opnieuw geïnstalleerd heb. Mooie gelegenheid als ik vandeweek mijn nieuwe Antec Sonata II binnenkrijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-10 16:55
Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 15:51:
[...]

Posten? Ik krijg zelf die RSS dingen niet aan de praat :s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YopY schreef op zondag 24 juli 2005 @ 20:29:
Posten? Ik krijg zelf die RSS dingen niet aan de praat :s.
edit: updated, zie onder

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2005 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Een duidelijk script wat goed werkt. Heb je hem zelf geschreven? Tweakers.net en FOK schrijven namelijk in hun RSS-feed ook <link>-variabelen mee. Kan je die ook in dat script verwerken zodat de headlines 'aanklikbaar' worden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Dit is mijn voorlopige werk:
Afbeeldingslocatie: http://www.planet.nl/~spek0588/samurize%20screenshot%20mini.JPG

Config file

Niet zo spectaculair, ik heb geen kaders. Ik wil mijn beeld nl rustig houden. nl1, 2, 3 heb ik omdat wij alleen deze zenders hebben. Ik had eerst ook nog een plaatje bij de WMP, maar omdat ik weinig covers heb, heb ik deze weggedaan. Ik ga nog prutsen met een RSS-feed, en NIC-verbruik, en het weer maar dan moet ik eerst internet op die pc hebben. ;) Hij doet het het best op een zwarte achtergrond, maar nu had ik deze staan. :)

Het is overigens mijn eerste config, dus brand los met kritiek. >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Krisp op 25-07-2005 12:37 ]

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jfeelders schreef op maandag 25 juli 2005 @ 08:22:
Een duidelijk script wat goed werkt. Heb je hem zelf geschreven? Tweakers.net en FOK schrijven namelijk in hun RSS-feed ook <link>-variabelen mee. Kan je die ook in dat script verwerken zodat de headlines 'aanklikbaar' worden? :)
foktweakers 1.01 :)

- links naar nieuwsberichten

de project timeout staat nu redelijk laag (5 seconden om te testen), dus die zou je nog wel wat omhoog kunnen zetten

edit: foktweakers 1.02

- tooltip toont korte omschrijving van nieuwsbericht

Afbeeldingslocatie: http://img230.imageshack.us/img230/8625/foktweakers0sr.jpg

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2005 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 12:03:
[...]

foktweakers 1.01 :)

- links naar nieuwsberichten

de project timeout staat nu redelijk laag (5 seconden om te testen), dus die zou je nog wel wat omhoog kunnen zetten

edit: foktweakers 1.02

- tooltip toont korte omschrijving van nieuwsbericht

[afbeelding]
Dat ziet er strak uit! Als ik thuis ben (zit nu in de USA :+ ) ga ik eens ermee klooien! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Perfecte plug-in: chapeau!!! Even een vraagje: Krijg je die tooltip met de functie GetText? En wat doet de functie stripHTML(s)? Is dat een interne functie voor het verwijderen van codes die wij als gebruikers niet hoeven te gebruiken?
Met de aanroep 'Private Function stripHTML(s)' kan je die intern laten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litemotiv
  • Laatst online: 18-02 10:51
jfeelders schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 09:18:
Perfecte plug-in: chapeau!!! Even een vraagje: Krijg je die tooltip met de functie GetText? En wat doet de functie stripHTML(s)? Is dat een interne functie voor het verwijderen van codes die wij als gebruikers niet hoeven te gebruiken?
Met de aanroep 'Private Function stripHTML(s)' kan je die intern laten...
ja klopt, het was een vluggertje dus ik zal de code nog een beetje opschonen en de functies private maken (getText haalt idd losse data zoals de tooltip op en stripHTML haalt code weg die niet door samurize getoond kan worden).

bedankt voor de opmerking! :)

edit: foktweakers1.03 laat de interne functies niet meer zien.

mocht er behoefte zijn aan een aparte functie waarmee ook handmatig losse elementen uit de feed te halen zijn (titel, datum, omschrijving, link) dan zal ik die later ook even toevoegen (getText wordt op het moment alleen aangeroepen vanuit getNews, dus is nog niet als standalone functie te gebruiken).

[ Voor 31% gewijzigd door litemotiv op 26-07-2005 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-10 20:11
Sinds vandaag is mijn icoontje rechtsonder van samurize weg. Hij is wel geladen, maar het icoontje staat er niet. En dit terwijl ik hem heb staan op altijd weergeven. Kan nu dus niet van config wisselen. Iemand tips?
edit: heb het al gevonden. Het lag aan de config met de tweakers en fok headlines. Die heb ik weggegooid en nu staat hij er wel weer. Beetje vreemd

[ Voor 26% gewijzigd door Brammel op 26-07-2005 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litemotiv
Brammel schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 23:33:
Sinds vandaag is mijn icoontje rechtsonder van samurize weg. Hij is wel geladen, maar het icoontje staat er niet. En dit terwijl ik hem heb staan op altijd weergeven. Kan nu dus niet van config wisselen. Iemand tips?
edit: heb het al gevonden. Het lag aan de config met de tweakers en fok headlines. Die heb ik weggegooid en nu staat hij er wel weer. Beetje vreemd
ahh de tray icon stond nog uit in de config, is nu gefixed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah eindelijk weer een werkend frontpage-script. Hebben jullie het nieuwe SBS6-logo ook al ?
Afbeeldingslocatie: http://sbs6.sbs.nl/images/logo_themes/standaard/logo_sbs6.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbelpost

[ Voor 120% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2005 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben daar net mee bezig, net als het nieuwe logo van net5, talpa, ketnet, canvas, rtl4, rtl 5, rtl7 etc...

kortom duurt nog eventjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 10:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Loose Moose
  • Laatst online: 18-03-2022
RSS feed probleempje.

Ik heb naar alle tevredenheid een groot aantal RSS feeds op mijn desktop, mbv samurai. Het foktweakers.vbs scriptje doet daar heel goed dienst. Nu probeer ik de VKmag RSS feed te gebruiken, maar daar geeft de source.load functie van het MSXML document een error (-1072896658). Dezelfde functie wordt ook gebruikt in het standaard RSSfeed (zonder links) scriptje.

De RSS feed van VKMag zijn te vinden op:
http://www.vkmag.com/index.php/weblog/rss_1.0/
en
http://www.vkmag.com/index.php/weblog/rss_2.0/

Beide werken niet. Suggestie iemand?

Moose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litemotiv
The Loose Moose schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 20:14:
RSS feed probleempje.

Ik heb naar alle tevredenheid een groot aantal RSS feeds op mijn desktop, mbv samurai. Het foktweakers.vbs scriptje doet daar heel goed dienst. Nu probeer ik de VKmag RSS feed te gebruiken, maar daar geeft de source.load functie van het MSXML document een error (-1072896658). Dezelfde functie wordt ook gebruikt in het standaard RSSfeed (zonder links) scriptje.

De RSS feed van VKMag zijn te vinden op:
http://www.vkmag.com/index.php/weblog/rss_1.0/
en
http://www.vkmag.com/index.php/weblog/rss_2.0/

Beide werken niet. Suggestie iemand?

Moose.
die vkmag feed is in ieder geval geen 'nette' rss (zoals de <description/> tag en de dubbele punten), misschien is hij niet valid genoeg om door elke parser gelezen te worden.

• Jdemon
  • Laatst online: 28-09 09:31
(jarig!)
Ik heb dus nog niets met Samurize gedaan en ik weet ook nog niet of ik dat ga doen. Eerst even wat vraagjes.

Ik had eerst het plan om een active desktop te maken maar dat lijkt nooit echt goed te werken. Dingen zoals het starten van proggies wil niet echt lukken.
Waar ik op uit ben is het volgende:
Ik wil dus helemaal geen icoontjes meer op mijn desktop, die moet gewoon leeg zijn op de active desktop elementen/ samurize elementen na.

dat betekent dus dat ik mijn meest gebruikte programma's wil laden via dropdown boxjes. Dat ik dus gewoon één van de dropdownboxjes openklik en vervolgens één van de items daarin aanklik waardoor het programma gestart wordt. Dit hoeft echt maar heel simpel te zijn: geen fratsen, dat scheelt B)

Verder wil ik de Tnet en nu.nl nieuwsblokjes waarin de laatste 10/15 items staan. Ik heb dat werkende op mijn active dektop maar ik weet dus niet of ik dat gewoon in samurize kan gebruiken.

Verder zet ik er nog 3/4 icoontjes op waarmee ik bepaalde games kan starten. Geen shortcuts dus, maar gewoon plaatjes waar ik op kan klikken en daarmee een programma start.

Is dit allemaal mogelijk met samurize? Want als dat zo is dan kan ik eens een schets gaan maken van wat ik wil en kan ik nog wat kleine dingetjes toevoegen zoals een download/upload meter en hoe het staat met mijn ramgeheugen en processor etc.

Kan iemand wat licht op deze zaak schijnen door te vertellen of dit allemaal wel of niet kan (en dan vooral het starten van progs vanaf de desktop)

• litemotiv
Jdemon schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 19:14:
Ik heb dus nog niets met Samurize gedaan en ik weet ook nog niet of ik dat ga doen. Eerst even wat vraagjes.

Ik had eerst het plan om een active desktop te maken maar dat lijkt nooit echt goed te werken. Dingen zoals het starten van proggies wil niet echt lukken.
Waar ik op uit ben is het volgende:
Ik wil dus helemaal geen icoontjes meer op mijn desktop, die moet gewoon leeg zijn op de active desktop elementen/ samurize elementen na.

dat betekent dus dat ik mijn meest gebruikte programma's wil laden via dropdown boxjes. Dat ik dus gewoon één van de dropdownboxjes openklik en vervolgens één van de items daarin aanklik waardoor het programma gestart wordt. Dit hoeft echt maar heel simpel te zijn: geen fratsen, dat scheelt B)

Verder wil ik de Tnet en nu.nl nieuwsblokjes waarin de laatste 10/15 items staan. Ik heb dat werkende op mijn active dektop maar ik weet dus niet of ik dat gewoon in samurize kan gebruiken.

Verder zet ik er nog 3/4 icoontjes op waarmee ik bepaalde games kan starten. Geen shortcuts dus, maar gewoon plaatjes waar ik op kan klikken en daarmee een programma start.

Is dit allemaal mogelijk met samurize? Want als dat zo is dan kan ik eens een schets gaan maken van wat ik wil en kan ik nog wat kleine dingetjes toevoegen zoals een download/upload meter en hoe het staat met mijn ramgeheugen en processor etc.

Kan iemand wat licht op deze zaak schijnen door te vertellen of dit allemaal wel of niet kan (en dan vooral het starten van progs vanaf de desktop)
progs starten kan vanaf de desktop, pulldown menu's kan niet (voor zover ik weet).

• jfeelders

jfeelders

pulldown menu's zijn een soort van wel mogelijk, door middel van het zichtbaar maken van een 2e instance vanuit een 1e instance. Er zijn enkele grote configs op de Samurize-site die daar gebruik van maken, maar dit is zeer veel minitieus werk en niet echt geschikt als je Samurize net leert kennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
  • Laatst online: 28-09 09:31
(jarig!)
Enige andere tips om snel een zooi programma's in bepaalde groepen op je desktop te zetten? Dit zou namelijk iets sneller gaan dan steeds weer mijn start menu door te zoeken naar dat ene programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Maak extra snelstart-werkbalken op je taalkbalk aan. Dan kan je voor elke groep daar een aantal snelkoppelingen in zetten. Een soort alternatief startmenu dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/21927/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
jfeelders schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:22:
Maak extra snelstart-werkbalken op je taalkbalk aan. Dan kan je voor elke groep daar een aantal snelkoppelingen in zetten. Een soort alternatief startmenu dus:
Ik neem aan dat je voor die teksten tussen de snelkoppelingen zoals -- bureau-accessoires -- gewoon een snelkoppeling hebt gemaakt zonder pictogram?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

yep... je hebt lege pictogrammen in shell32.dll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu alle tv zenders natuurlijk aan het veradneren zijn vraag ik me af of er iemand is die van de nieuwe zenders (rtl's, talpa, sbs, net5) pictogrammetjes heeft?? Zo ja, zijn ze sharebaar O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Kijk maar eens wat Houz74 en robgeerts hierboven hebben neergeplempt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het al mogelijk om met SS PHP scripts uit te voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jfeelders schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 22:14:
Kijk maar eens wat Houz74 en robgeerts hierboven hebben neergeplempt...
ik ben, like, blind |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben weer 'even' met samurize bezig geweest. Ik was vergeten om mijn samurize map te saven en na de format was ik dus alles kwijt... Dit is mijn oude desktop

En hier waar ik mee bezig ben, is nog niet af
Klik voor grotere versie
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/h.h.venema/Capture_006_tn.jpg

wel een verbetering tog? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:56

Martinspire

Awesomeness

ziet er idd goed uit? wanneer is ie af? en wanneer ga je hem sharen (zou wel een kopie willen :7)

btw waarom werkt de tooltip niet bij de config van foktweakers als ik hem hier opstart?

edit: nou ik heb ook ff zitten kloten, hier het resultaat van 2,5 uur werk met 0 voorkennis (alleen html een beetje java maar dat kun je niet als echte voorkennis beschouwen denk ik)

Afbeeldingslocatie: http://www.djmantri.nl/files/bureaublad.jpg

dr komen nog wel wat van die pc statestieken bij maar daar heb ik nu niet veel zin in:>
en als je je afvraagt waarom ik die tekst zo vergroot heb?, als ik moe/lam/geen zin ben/heb dan heb ik geen zin om mn ogen te moeten inspannen :Y)

iig nog bedankt voor dat tv script en die foktweakers reader :X

[ Voor 97% gewijzigd door Martinspire op 14-08-2005 20:28 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litemotiv
djmantri schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 17:29:
btw waarom werkt de tooltip niet bij de config van foktweakers als ik hem hier opstart?
doet ie het ondertussen wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

nope...
is er trouwens een manier om die tooltip in een appart venstertje te tonen? en dat als ik dan naar een andere ga dat die dan weer weg is en die andere laat zien? (zo technisch ben ik nog niet maar ik wil ff weten of het kan :) )
en als iemand me ff die richting in kan schoppen :)

[ Voor 106% gewijzigd door Martinspire op 14-08-2005 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb alles ook een beetje gerestyled, alleen met een klein probleempje binnen de tv-zenders

via tvgids script lees ik rtl 7 uit regel 22, 23 en 24 en talpa uit regel 28, 29 en 30

maar 's avonds wisselen deze regels om en wordt regel 22-24 Nickelodeon (géén talpa, maar meteen tekenfilms die pas over 6 uur komen) en regel 28-30 wordt RTL 7....weet iemand evt andere regels waardoor dit switchen wordt verholpen???

(en heeft iemand een geschikt logo voor net5 en talpa?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 10:52
talpa doet het zowiezo toch niet? want tvgids.nl heeft de rechten voor de programmering niet van Talpa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga mijn cfg nog een beetje tweaken en dan wil ik em wel online zetten

Die tooltip bij dat foktweakers scriptje doet het bij mij ook niet...

Zou je die net5 en talpa logos online willen zetten mantri?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litemotiv
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 21:43:
Die tooltip bij dat foktweakers scriptje doet het bij mij ook niet...
hmm vreemd, gebruiken jullie wel de laatste versie van samurize (versie 1.62)?

er schijnt ook nog een bug te zijn met tooltips onder bepaalde omstandigheden die opgelost zou moeten worden in de volgende release, ik weet niet of dat er ook wat mee te maken kan hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacespider
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-09 10:49
Hayoo, mooi gedaan, vind het er heel netjes uitzien. Welke font heb je gebruikt ? Ik wil je config graag hebben, hoop dat je hem snel post. :)

Edit :
Hier zijn de logo's van Talpa en Net 5 :

http://spacespider.freesuperhost.com/
(Hij werkt wel op deze manier :?)

[ Voor 51% gewijzigd door Spacespider op 15-08-2005 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik versie 1.62 van samurize jah...

Oke dan, hijs af! :*) heb er een import package van gemaakt

Klik voor grotere versie
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/h.h.venema/Capture_008_tn.jpg

Hier-issie-dan! Medemogelijk gemaakt door de configs die iedereen deelt _/-\o_

Oja, deze font gebruik ik

veel plezier ermee en als je em gaat verbouwen laat dan ff zien wat je ervan gemaakt hebt! :)

BTW, die links doen het niet spacespider, zou je ze ff naar me willen mailen, dan zet ik ze wel online... hayo137@hotmail.com

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2005 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacespider
BTW, die links doen het niet spacespider, zou je ze ff naar me willen mailen, dan zet ik ze wel online...
Heb ze naar je toe ge-mailt, tnx voor je config en font, ik ga er mee aan de slag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 12:12:

Super! Echt onwijs mooi! _/-\o_

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacespider
Mijn Samurize valt uit, als ik jouw Config laad :?... Mijn eigen config doet het wel gewoon...

Zou dit aan mijn computer liggen ?

Edit :
De samurize van een vriend van mij valt ook uit, als hij de Config van Hayooo laad...

[ Voor 29% gewijzigd door Spacespider op 15-08-2005 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik ook wel een aantal keer gehad tijdens het maken van mijn cfg... probeer gewoon alles te fixen en aan jouw pc aan te passen in de config file editor (die crasht iig niet) > Klik op test > test all scripts en plug ins...

Hijs natuurlijk optimaal getweakt voor mijn pc... hij draait echt zalig, ik had em getest op een andere pc hier, daar crashte hij ook niet....

Tnx voor de logos, ik hoop dat er nog een scriptje voor talpa tv gids komt.... :/
ik hou toch maar de oude net5 logo erin, dat roze is echt foeilelijk >:)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2005 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:50
Ik heb een probleem met Samurize. Ik heb het net geinstalleerd. Opnieuw opgestart, en iedere keer als ik het probeer te draaien, dan komt heel even het config en dan sluit hij meteen samurize weer af...

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

edit: Ik zie net dat er meer mensen het probleem hebben met de config van Hayoo. Das minder, want hij ziet er toch behoorlijk strak uit. Ik kan nu alleen niet meer de config veranderen naar een andere :S

[ Voor 30% gewijzigd door TranceSetter op 15-08-2005 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
TranceSetter schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 15:33:
Ik heb een probleem met Samurize. Ik heb het net geinstalleerd. Opnieuw opgestart, en iedere keer als ik het probeer te draaien, dan komt heel even het config en dan sluit hij meteen samurize weer af...

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

edit: Ik zie net dat er meer mensen het probleem hebben met de config van Hayoo. Das minder, want hij ziet er toch behoorlijk strak uit. Ik kan nu alleen niet meer de config veranderen naar een andere :S
Die config even weggooien, dan samurize opstarten en een andere kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Klopt. Bedankt!

Even een ander vraagje. Ik zie dat het DutchTV script ook de links naar de tvgids pagina achter de programma's zet. Is het dan ook mogelijk om deze te gebruiken, zodat als je op een programma klikt in samurize dat hij dan naar die site gaat?

Als dat kan, kan iemand me dan aub uitleggen hoe ik dit ka doen, want ik wordt er niet echt wijs uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cmdr_Satan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-10 20:33

Cmdr_Satan

MemleaK Powah

Mijn DutchTV.vbs doet het helemaal niet meer.
Hebben meer mensen hier last van???

Script? Een van de laatste uit dit topic.
Samurize Versie? 1.62
Foutmelding? ActiveX-onderdeel kan geen object maken: 'Scripting.FilesystemObject' In DutchTV.vbs (generateListing)
Line 101 column 4

edit:
Oplossing al gevonden: Windows Script 5.6 installeren.

[ Voor 88% gewijzigd door Cmdr_Satan op 15-08-2005 19:54 ]

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-09 09:35
irritant dat tvgids.nl geen programmering voor Talpa heeft, hopelijk komt dat nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier mijn tv gids, ik heb em klikbaar gemaakt, al je nu op een programma klikt, krijg je de info erover in je internet browser!

http://home.casema.nl/h.h.venema/viCo_DutchTV.zip

Het is alleen mijn tvgids, zonder de rest van mijn cfg. HF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-10 16:55
Samurize enzo is verder wel een heel mooi programma, echter, ik loop altijd tegen een probleem aan bij het maken van een config. Ik gebruik namelijk regelmatig de desktop als rommelbak, en standaard worden de icoontjes etcetera van linksboven naar beneden enzovoort geordend. Wat dit inhoud is dat ik de linkerkant van mijn desktop eigenlijk niet gebruiken kan voor programma's zoals deze.

Ik zou het persoonlijk leuk vinden als er iets was waardoor je de ordening van icoontjes in kunt stellen / plannen voordat ze er geplaatst worden. Dus stel dat je de eerder geposte config hebt, dat de icoontjes in het midden van het scherm geplaatst worden, naast de Samurize config.

Weet er iemand toevallig over het bestaan van een tooltje waarmee je zoiets kunt doen of ben ik gedwongen om of de linkerzijde van mijn desktop vrij te houden, of om handmatig de icoontjes en bestanden te verslepen naar een handigere positie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kwam er vandaag achetr dat ik nog Samurize v1.55 draai 8)7
ik heb nu 1.62 wel gedonwload, maar als ik hem installeer raak ik dan vanalles kwijt of bewaart (en blijft ook werkend) ie al mn oude configs, scripts en images??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litemotiv
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:56:
ik kwam er vandaag achetr dat ik nog Samurize v1.55 draai 8)7
ik heb nu 1.62 wel gedonwload, maar als ik hem installeer raak ik dan vanalles kwijt of bewaart (en blijft ook werkend) ie al mn oude configs, scripts en images??
alles wordt gewoon netjes bewaard, maar je kan natuurlijk altijd even een backup maken van je bestaande spulletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubbeR01
  • Laatst online: 21-08-2023
Zou je a.u.b. die witte logos van de rtl zenders en talpa willen delen ? past beter op een zwarte achtergrond. B)

TIA _/-\o_

I am RubbeR, You are Glue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maroesjk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 18:19

maroesjk

from the ash rose a great bird

Mijn bijdrage aan dit topic bestaat dit maal uit een stel nieuwe TV-logo's.. Ze zijn allemaal 256x256 pixels in PNG. Eventueel heb ik ze nog groter (1000x1000 pixels)...

Publieke Omroep Nederland

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~detulp/TV/nederland%201.png
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~detulp/TV/nederland%202.png
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~detulp/TV/nederland%203.png
nederland 1
nederland 2
nederland 3

RTL Group

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~detulp/TV/rtl%204.png
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~detulp/TV/rtl%205.png
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~detulp/TV/rtl%207.png
RTL 4
RTL 5
RTL 7

SBS Broadcasting Group

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~detulp/TV/sbs%206.png
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~detulp/TV/net%205.png
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~detulp/TV/veronica.png
SBS 6
NET 5
Veronica

Overige commerciëlen Nederland

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~detulp/TV/talpa.png
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~detulp/TV/talpa-b.png
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~detulp/TV/tmf.png
Talpa
TMF

Publieke omroep België

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~detulp/TV/een.png
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~detulp/TV/canvas.png
Eén
Canvas

You've all been waiting for it, isn't it ;)

[ Voor 4% gewijzigd door maroesjk op 16-08-2005 20:12 . Reden: Litemotive: Ik weet dat het talpa-kleurenlogo verschrikkelijk is, maar dit is de officiële kleurenversie... Ik heb nu ook maar een zwarte erbij gezet... ]

There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litemotiv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YopY schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:02:
Samurize enzo is verder wel een heel mooi programma, echter, ik loop altijd tegen een probleem aan bij het maken van een config. Ik gebruik namelijk regelmatig de desktop als rommelbak, en standaard worden de icoontjes etcetera van linksboven naar beneden enzovoort geordend. Wat dit inhoud is dat ik de linkerkant van mijn desktop eigenlijk niet gebruiken kan voor programma's zoals deze.

Ik zou het persoonlijk leuk vinden als er iets was waardoor je de ordening van icoontjes in kunt stellen / plannen voordat ze er geplaatst worden. Dus stel dat je de eerder geposte config hebt, dat de icoontjes in het midden van het scherm geplaatst worden, naast de Samurize config.

Weet er iemand toevallig over het bestaan van een tooltje waarmee je zoiets kunt doen of ben ik gedwongen om of de linkerzijde van mijn desktop vrij te houden, of om handmatig de icoontjes en bestanden te verslepen naar een handigere positie?
Dat weet ik niet, maar je kan wel als je met je rechtermuisknop op het samurize icoontje in je taakbalk klikt, naar position gaan en dan click through aanvinken...
maar dan werken de links in je samurize cfg niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubbeR01
  • Laatst online: 21-08-2023
Hier nog een aantal logos in png o.a. mooie eurosport, discovery zenders en C+

http://members.home.nl/arnolinssen/TVlogos/

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/arnolinssen/TVlogos/Eurosport_128_2.png

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/arnolinssen/TVlogos/C+BLAUW.PNG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/arnolinssen/TVlogos/Discovery.png

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/arnolinssen/TVlogos/Animal_Planet.png

en die witte RTL logos en talpa is al gelukt, Bednakt Maroesjk voor de logos _/-\o_

I am RubbeR, You are Glue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie heeft er een werkende tv gids script voor national geographic en animal planet, mijnes geeft die niet door :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litemotiv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 10:15:
wie heeft er een werkende tv gids script voor national geographic en animal planet, mijnes geeft die niet door :(
Staan ze ook niet in je textfile (dutchtv.txt) in je samurize-directory?
Je moet ze wel even opzoeken in die file, bij mijn bijv. staan de ergens (ver) onderin (linenr > 100). Maar goed ik weet niet in hoeverre jij de originele dutchtv.vbs verbouwd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ja dat zeker ;) En ook dat nog net op het moment dat alle zenders het logo veranderen naar een nog mooier design... Talpa is niet goed bezig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:06
Bedankt voor de logo's.. Ik had ze net nodig voor mijn Philips Pronto afstandbediening. Die is nu weer up to date.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

hmm mijn tvgids update niet echt vaak, iemand een tipje?

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 17-08-2005 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacespider
djmantri schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 20:35:
hmm mijn tvgids update niet echt vaak, iemand een tipje?
Zoek ff het blokje wat er voor zorgt dat je script word geupdate en verander de "Elke X min uitvoeren" op het tapblad source (sorry, heb de nederlandse versie) in 1 of zow... Werkt dit ?

Ben met mijn balk nog niet zow ver, ben wel bezig geweest met die mooie versie van Hayooo veranderen in mijn eigen style en dingetjuhs... Als ie af is zal ik hem hier ook even posten.. Verder iedereen nog bedankt voor die logo's...

Edit :
Ik had ze net nodig voor mijn Philips Pronto afstandbediening. Die is nu weer up to date.
Wat is dat ? een Philips Pronto afstansbediening ? :o

Laat maar heb al ff gegoogled... Coowl ding...

[ Voor 23% gewijzigd door Spacespider op 17-08-2005 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litemotiv
Spacespider schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 22:27:

Wat is dat ? een Philips Pronto afstansbediening ? :o

Laat maar heb al ff gegoogled... Coowl ding...
en wat een geld voor een afstandbediening... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:06
Inderdaad heel wat geld, maar ik had 5 afstandbedieningen nodig om fatsoenlijk tv te kijken. Toen van iemand overgenomen voor een mooie prijs.
En ik heb er nog geen seconde spijt van gehad, vooral het werken met macro's is erg handig.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ik ben al lang aan het zoeken naar een 128 / 256 pixels groot Nickelodeon logo. Op samurize.com kan ik hem niet vinden, dus misschien dat iemand hem hier heeft en hem wilt sturen? mijn e-mail staat in mijn profiel ;) Dankje

ps. Is het ook mogelik om radiozenders in Samurize te verwerken? Zodat ik zie welk programma er op radio 2, 3, 538 is. Of misschien wel de RDS info?

[ Voor 26% gewijzigd door TranceSetter op 18-08-2005 00:16 ]

• litemotiv
TranceSetter schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 23:33:
Ik ben al lang aan het zoeken naar een 128 / 256 pixels groot Nickelodeon logo. Op samurize.com kan ik hem niet vinden, dus misschien dat iemand hem hier heeft en hem wilt sturen? mijn e-mail staat in mijn profiel ;) Dankje
google, 10 seconden

Afbeeldingslocatie: http://www.euskaltel.es/fotos/FotosEuskalteliumFeriaTVDigital/NICKELODEON.jpg

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 12:12:

Klik voor grotere versie
[afbeelding]

Hier-issie-dan! Medemogelijk gemaakt door de configs die iedereen deelt _/-\o_

Oja, deze font gebruik ik

veel plezier ermee en als je em gaat verbouwen laat dan ff zien wat je ervan gemaakt hebt! :)

BTW, die links doen het niet spacespider, zou je ze ff naar me willen mailen, dan zet ik ze wel online... hayo137@hotmail.com
Kun jij je Discovery logo posten misschien?

Verwijderd

Na het programma gedownload te hebben, wou ik zelf ook eens aan de slag. Dus hier is mijn config die totaal niks voorstelt. Ik zoek alleen nog een (eenvoudige) rss plugin. Ik snap namelijk geen snars van de Fok en tweakers.net script, dus nog eenvoudiger (als het kan :P)

http://img323.imageshack.us/my.php?image=screen1di.jpg

Graag opbouwende kritiek :P.

• litemotiv
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 22:19:
Na het programma gedownload te hebben, wou ik zelf ook eens aan de slag. Dus hier is mijn config die totaal niks voorstelt. Ik zoek alleen nog een (eenvoudige) rss plugin. Ik snap namelijk geen snars van de Fok en tweakers.net script, dus nog eenvoudiger (als het kan :P)

http://img323.imageshack.us/my.php?image=screen1di.jpg

Graag opbouwende kritiek :P.
ziet er al best netjes uit hoor :)

wat snap je niet aan het foktweakers script?

Verwijderd

litemotiv schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 23:14:
[...]

ziet er al best netjes uit hoor :)

wat snap je niet aan het foktweakers script?
Dankje. :)

Wanneer ik "Value for Headline" in moet vullen, weet ik niet wat daar moet komen, en bij "Value for url" eigenlijk ook niet :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litemotiv
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 23:37:
[...]

Dankje. :)

Wanneer ik "Value for Headline" in moet vullen, weet ik niet wat daar moet komen, en bij "Value for url" eigenlijk ook niet :o
als je de foktweakers.ini file (in de config map) even opent heb je een werkend voorbeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik ben nog een beginneling met samurize, maar ik wilde zó graag een tv-gids, en samurize had een script hiervoor. Echter vond ik die layout niet zo mooi, en een layout van een braziliaanse gids paste goed bij mijn objectdock-bar. Dus heb ik de nederlandse gids erin gezet. Even passen en meten, maar hij is zo goed als klaar nu! Alleen, hoe voeg ik TMF en MTV toe? Die zitten niet in het script.
Hier een screenshotje:

Afbeeldingslocatie: http://img392.imageshack.us/img392/2724/samurize6bv.jpg
*Klikken maar*

[ Voor 7% gewijzigd door Ilya op 19-08-2005 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://home.casema.nl/h.h.venema/WaC.exe die heb je nog nodig om mijn winamp script aan de praat te krijgen

En hier mijn tvlogos http://home.casema.nl/h.h.venema/tvlogos.rar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2004 @ 16:42:
Mijn oude desktop:

[afbeelding]

'k ben nu bezig met een nieuwe config die wat minder rommelig en wat kleiner is :)
zou ik soms de config, iconen, enz. van deze foto mogen hebben?
hij is zo mooi ;)

voeg me toe op msn aub!? (mail zie profiel)

alvast bedankt! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Mijn gids update alleen als ik eerst terug switch naar het de gids layout ini . Waarom is dit?

Ik moest 2 dezelfde active scripts toevoegen ? :s

[ Voor 59% gewijzigd door Ilya op 20-08-2005 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Mijn Samurize config, al eens eerder gepost, maar nu is het weer net ff anders
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bramderoos/Desktop_thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

het lijkt me trouwens ook een goed idee als iemand een mooie en soms wel gewilde config gewoon meteen naar rapidshare of wat dan ook upload zodat een groot aantal tweakers er gebruik van kan maken... want aan alleen een plaatje heb je helaas niet veel (al is het wel leuk om te zien wat er allemaal kan, en ik waardeer het werk wat erin zit ook wel, maar ik wil het vaak zelf ook alleen kan dat niet omdat er geen link bij staat... en om dat nou elke keer te gaan vragen)
* Martinspire kijkt lief naar brammel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
djmantri schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 16:49:
het lijkt me trouwens ook een goed idee als iemand een mooie en soms wel gewilde config gewoon meteen naar rapidshare of wat dan ook upload zodat een groot aantal tweakers er gebruik van kan maken... want aan alleen een plaatje heb je helaas niet veel (al is het wel leuk om te zien wat er allemaal kan, en ik waardeer het werk wat erin zit ook wel, maar ik wil het vaak zelf ook alleen kan dat niet omdat er geen link bij staat... en om dat nou elke keer te gaan vragen)
* Brammel kijkt lief naar brammel :)
Zit wat in, maar alleen aan de config heb je vrij weinig, aangezien het meerendeel van mijn config met plugins en zo werkt. Dus eigenlijk zou je iets van een export/import tool moeten hebben die je config samenvoegt met de plugins, scripts en logo's die je hebt gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Laatst online: 11:29
Brammel schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 17:05:
[...]

Zit wat in, maar alleen aan de config heb je vrij weinig, aangezien het meerendeel van mijn config met plugins en zo werkt. Dus eigenlijk zou je iets van een export/import tool moeten hebben die je config samenvoegt met de plugins, scripts en logo's die je hebt gebruikt
je hebt toch in samuria het export import tools dat er een .sam van maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
chrisborst schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 17:23:
[...]

je hebt toch in samuria het export import tools dat er een .sam van maakt
A, idd, heb het gevonden. Hier is mijn config met de benodigde plugins, scripts en icons. Als je hem aanpast, post het resultaat dan ook hier, misschien heb ik er dan ook nog wat aan. Alle tips zijn natuurlijk welkom!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Laatst online: 11:29
Brammel schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 19:49:
[...]

A, idd, heb het gevonden. Hier is mijn config met de benodigde plugins, scripts en icons. Als je hem aanpast, post het resultaat dan ook hier, misschien heb ik er dan ook nog wat aan. Alle tips zijn natuurlijk welkom!!!
Hartelijk bedankt ziet er erg goed uit. Nog een vraag. Ik krijg het weer maar niet aan de praat? Welke plugin moet je hiervoor gebruiken? Alvast bedankt

PS; Bij rtl 7 staat de info van nicoledion en niet van de oude yorin

[ Voor 7% gewijzigd door chrisborst op 21-08-2005 22:05 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Let op:
Vergeet je screenshots niet te thumbnailen; gooi je plaatjes niet zonder te thumbnailen neer in dit topic! Maximale breedte dus 600px.