Ik heb dus nog niets met Samurize gedaan en ik weet ook nog niet of ik dat ga doen. Eerst even wat vraagjes.
Ik had eerst het plan om een active desktop te maken maar dat lijkt nooit echt goed te werken. Dingen zoals het starten van proggies wil niet echt lukken.
Waar ik op uit ben is het volgende:
Ik wil dus helemaal geen icoontjes meer op mijn desktop, die moet gewoon leeg zijn op de active desktop elementen/ samurize elementen na.
dat betekent dus dat ik mijn meest gebruikte programma's wil laden via dropdown boxjes. Dat ik dus gewoon één van de dropdownboxjes openklik en vervolgens één van de items daarin aanklik waardoor het programma gestart wordt. Dit hoeft echt maar heel simpel te zijn: geen fratsen, dat scheelt
Verder wil ik de Tnet en nu.nl nieuwsblokjes waarin de laatste 10/15 items staan. Ik heb dat werkende op mijn active dektop maar ik weet dus niet of ik dat gewoon in samurize kan gebruiken.
Verder zet ik er nog 3/4 icoontjes op waarmee ik bepaalde games kan starten. Geen shortcuts dus, maar gewoon plaatjes waar ik op kan klikken en daarmee een programma start.
Is dit allemaal mogelijk met samurize? Want als dat zo is dan kan ik eens een schets gaan maken van wat ik wil en kan ik nog wat kleine dingetjes toevoegen zoals een download/upload meter en hoe het staat met mijn ramgeheugen en processor etc.
Kan iemand wat licht op deze zaak schijnen door te vertellen of dit allemaal wel of niet kan (en dan vooral het starten van progs vanaf de desktop)