Toon posts:

Nieuwe ATI Control Center - (Hercules 9800SE AIW)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er al mensen met (installatie) ervaringen met de nieuwe ATI Control Center?

Ik kan op de site van ATI niet echt duidelijk terug vinden of de 9800SE chipset ook ondersteund wordt, of valt deze gewoon onder de 9800 serie?
Ik heb zelf een Hercules 9800SE AIW (WinXP SP1, DirectX9.0a, Hercules 7.97 drivers Catalyst 4.1) welke na veel ellende uiteindelijk prima werkt.

Dus op welke zaken moet deze keer gelet worden;
- ATI Catalyst 4.8 (registry aanpassing "DisableTheatermode")
- MS DotNET Framework 1.1
- MS DirectX9C (bekende tuner probleem)
- ATI MMC 9.1 (is deze stabiel?)

Of ben ik iets vergeten??

• Hardfreak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-01 12:14

Hardfreak

<!--

Ik heb control center ook (wel R9600PRO) en eerlijk, daar is niets aan. Je hebt dezelfde instellingen als ervoor, maar dan met een animatietjes waarop je het verschil 'zou' moeten zien. Misschien handig zijn de presets, maar die heb je ook met Rage3D.

Things I wish my life had: a debug port, a try-catch feature and good memory management

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 16:32

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Even een opmerking, DirectX 9.0c heeft niet het bekende tunerprobleem, dat heeft alleen DX9b. ;)

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

Verwijderd

ik heb de nieuwste ati control panel gedownt en geinstalleerd. nu kan ik met F5 + alt niet meer switchen tussen tv en monitor. in hotkeys in control panel vind ik helemaal niets wat met switchen te maken heeft. is hier stiekum een tijdelijke oplossing voor of moet ik echt terug naar cat 4.8 installatie?

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:10

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Ik had hem ik ook geinstaleerd, maar ik kan niet meer RadLinker gebruiken zordra ik rechtermuisknop op bureau blad doe, dan eigenschappen en klik ik op geavanceerd ..dan reboot ie ..

Had alles geinstalleerd, nieuwe driver + CCC en die MS DotNET Framework 1.1

Verwijderd

kweet niet of dat de boosdoener is maar er is een framework 1.1SP1 uitgekomen recentlijk. heb je die geinstalleerd? en verder lijkt het erop dat bij jou de "bij crash direkt rebooten" aanstaat... kweet niet meer hoe je dat disabled maar kan je zo opzoeken. is al vaker dan vaak erover gepraat...

• Aight!
  • Laatst online: 07:10

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Is waarschijnlijk niet CCC, heb nu CCC verwijdert, en gebeurt nog altijd, naja dan maar weer mijn oude drivers erop zetten :)

Verwijderd

Ja je kan kiezen tussen die gewone drivers van ATI voor alle kaarten, of die speciale waar je .NET framework voor nodig hebt.. Wat vinden jullie van .NET?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 16:00:
Ja je kan kiezen tussen die gewone drivers van ATI voor alle kaarten, of die speciale waar je .NET framework voor nodig hebt.. Wat vinden jullie van .NET?
ik vind alles wat eigenlijk niet nodig is troep maar ik lees steeds weer dat we straks onmogelijk buiten framework om kunnen werken en nu maar beter eraan kunnen wennen.

het enige waar ik me aan gestoord hebt is dat ik niet meer automatisch aangemeld kon worden door de .net account maar dat is verholpen in de patch 1.1SP1 ik las dat er nu 1.1SP2 bestaat. geen idee of dat die ene is die op sp2 netwerk installatie staat....

overigens wil ik dus weten of je voor die speciale een sneltoets kan maken om te switchen tussen tv en monitor?

• DaannO
  • Laatst online: 03-08 16:19
ik vind dat controle center grote onzin!! met mijn 9800pro r360 core :9 had ik er lang op gewacht maar het voegt echt totaal niks toe aan mijn plezier of handigheid!! ik vind het zelfs een beetje irritant want als je xp hebt opgestart dan laad hij alle progs en dan gaat even op zwart omdat controle center wordt opgestart en dan gaat hij weer verder wat best iritant is!! dus ik ga hem er af halen tot dat ze een paar bugs hebben gefixt en het prog hebben uitgebreidt met zinvollle acties die ik ervoor nog niet had!! |:(

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik geloof niet dat ik al die moeite ga ondernemen om deze Control Center te installeren. Hij product is duidelijk nog niet echt af. Zeker gezien de ellende die ik al gehad heb om hem met alle AIW functionaliteiten aan de praat te krijgen. We wachten dan maar op de opvolger!!
Biedt de nieuwe ATI Catalyst driver eigenlijk nog wat extra, afgezien van die paar extra fps? En worden daar alle AIW functionaliteiten goed ondersteund?

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

--MeAngry-- schreef op 07 september 2004 @ 10:49:
Even een opmerking, DirectX 9.0c heeft niet het bekende tunerprobleem, dat heeft alleen DX9b. ;)
Nee..... a had die fout en in b is het gefixt ;) en in c natuurlijk ook !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Pagina: 1