Welke IDE om Code opvouwen/inklappen in PHP *

Pagina: 1
Acties:

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08 21:49
Beste mensen,

ik ben op zoek naar een mooie editor voor o.a. PHP waarin je functies, while loops etc. kan opvouwen.

Ik werk al een tijdje met Textpad en HTML-Kit (Chami) en die voldoen ook zeker wel aan mijn eisen, maar ik heb vaak toch momenten waarin ik het overzicht kwijt raak. En op dat soort momenten zou ik graag code willen opvouwen/inklappen.

Werken jullie zelf met editors die dat soort dingen kunnen?

Alvast bedankt!

Mijn google-zoektocht heeft niets opgeleverd, en op GoT kon ik ook niet zo snel iets vinden met zoektermen zoals php code inklappen etc.

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Volgens mij kan PHPEdit dat :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• KnoppenSpook
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09-2023
Ik werk voor PHP veel met Scite, gebaseerd op Scintilla

In deze editor staan + jes voor functies, for-loops etc... (alles wat { } doet)

En deze kan je dan inklappen

paar linkjes:
http://scintilla.sourceforge.net/SciTEDownload.html
http://gnuwin.epfl.ch/apps/SciTE/en/index.html (screenshot)

Ik kan deze ten zeerste aanraden:
http://amip.tools-for.net/SciTE-CVS.exe
is een CVS build voor Windows. plusjes hebben een lijntje tot waar het blok loopt.
Inclusief word completion voor meerdere talen, waaronder PHP etc...

[ Voor 56% gewijzigd door KnoppenSpook op 06-09-2004 11:13 ]

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

• Griffin2k
Dankjewel voor jullie snelle reply's ik ga er eventjes naar kijken :) Wat mij betreft kan dit topic dan gesloten worden!

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Griffin2k schreef op 06 september 2004 @ 11:00:
Dankjewel voor jullie snelle reply's ik ga er eventjes naar kijken :) Wat mij betreft kan dit topic dan gesloten worden!
Topics worden alleen gesloten, indien ze niet binnen de policy vallen. Opgeloste topics verdwijnen vanzelf wel richting de eeuwige archieven.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• PhoeniX-
  • Laatst online: 17-08 13:24
Notepad++ kan ook wat jij wilt!

Ik gebruik zelf phpeclipse .. dat bevalt ook erg goed. Door middel van de 'outline' heb je een duidelijk overzicht over je class / file.

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-02 13:46

ATS

KWrite, Kite of Quanta natuurlijk.
Dat wil zeggen: misschien is het handig om erbij te zetten voor welk OS, en het te vragen in een groep die van toepassing is. Je vraag is geen programmeervraag.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:04

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Dit is een discussie over het gebruik van standaard software. Oftewel, schopje naar SA

>> Software Algemeen

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Toch vallen er met Google flink wat van deze applicaties te vinden; mits je de juiste term gebruikt:

[google=php code folding]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Griffin2k
Dankjewel voor de bijbehorende google link :) ik ben nu wat tooltjes aan het uitproberen om te kijken hoe ze bevallen :) er is bij nader inzien inderdaad best wat te vinden.. foutje van mij! :(

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dat kan gebeuren; probeer in het vervolg zelf even je zoektermen door Google heen te halen om te kijken of je vraag wellicht snel beantwoord kan worden; dat scheelt iedereen tijd ;) Hopenlijk vindt je een editor die prettig werkt; dan heeft dit topic zijn doel ook nog bereikt :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Post dan gelijk ook wat je hebt gevonden, zoiets wat jij zoekt lijkt me best handig :)

Werk ook met HTML-Kit af en toe, en dingen inklappen zou best handig zijn !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Pagina: 1