[Grabit 1.5] kleine preview gegeven door Doron Shemes

Pagina: 1
Acties:
  • 1.083 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hierbij meld ik dat er nu een kleine preview gegeven is op het forum van Shemes.com, de makers van Grabit.

specifiek gezegd: een preview over versie 1.5 voor de mensen die nieuwschierig zijn.

http://www.shemes.com/community/viewtopic.php?p=20199#20199

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 00:06:
hierbij meld ik dat er nu een kleine preview gegeven is op het forum van Shemes.com, de makers van Grabit.

specifiek gezegd: een preview over versie 1.5 voor de mensen die nieuwschierig zijn.

http://www.shemes.com/community/viewtopic.php?p=20199#20199
Er is zeker nog geen beta download te vinden??? wil deze wel ff gaan proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhelios
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 11:54
Nee, er is nog geen public Beta ;) De eerste Beta word dan gewoon de public release :D

Veel plezier met de tutorial :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

GrabIT wordt steeds beter 8)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 14:10

gill

Love my lindsey...

Heb het persoonlijk nog nooit gebruikt, maar lijkt wel goed.
Hoe vergelijkt het het zich met NewsBin Pro?

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhelios
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 11:54
Als deze versie dan uit is (nog steeds in ßeta zeg maar.. we zijn bezig de bugs te slopen) dan roeleert GrabIt :)

Newsbinpro is altijd een kutprogramma geweest, als je het mij vraagt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:26

Boss

+1 Overgewaardeerd

Wow! Ziet er goed uit. Grappig dat de devver hier ook op GOT rondhangt!

Al een idee wanneer hij te downloaden is? Vooral dat nzb lijkt me handig, aan de hand van wat ik erover gelezen heb. Had al een andere reader geprobeerd met nzb ondersteuning maar ik kwam daar niet echt uit. Dan maar geen nzb en weer grabit :)

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkie15620
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-11-2023
gill schreef op 08 september 2004 @ 18:31:
Heb het persoonlijk nog nooit gebruikt, maar lijkt wel goed.
Hoe vergelijkt het het zich met NewsBin Pro?
Tja huidige versie van Grabit biedt minder mogelijkheden dan Newsbin (bijvoorbeeld geen NZB support). Interface, stabiliteit is wel veel beter. Persoonlijk denk ik dat ik weer over ga op Grabit als de NZB support goed is.

Newsbin is ook wel wat sneller, alleen heeft de beperking dat je maar van een groep tegelijkertijd de headers kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er ook een nederlandse versie ? :P

Verwijderd

Topicstarter
voor de mensen die de huidige grabit, 1.4.7 als ik me niet vergis, gebruiken:

http://www.shemes.com/community/viewtopic.php?p=20365#20365

het gaat over de experimentele build van Grabit 1.5
uiteraard is ook dit weer nieuws van Ilan Shemes zelf.

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ziet er gelikt uit. Maar ik kan mijn batchfile uit 1.4 niet meer gebruiken.
Dat is wel jammer.

edit: na een paar uur geprobeerd te hebben werkt het allemaal erg lekker.
Het ljikt wel of ie mijn systeem minder belast, en ik heb ook nog geen vage foutmeldingen gekregen
.

keep it up

[ Voor 51% gewijzigd door Fantomas op 11-09-2004 16:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
zet het op die pagina zou ik zeggen :)
hoe meer verbeteringen/op-aanmerkingen hoe beter toch.

Verwijderd

het is toch niet toegestaan links naar eigen programmás hier neer te zetten? maar zodra het programma van iemand anders is dan wel? of moet het perse een niet nederlands programma zijn voor je een link mag noemen?

vind als het 1e spam is dat het 2e dan ook spam is, en als het 2e spam is dan is het 1e ook spam.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2004 02:01 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik heb twee topics gemerged. Ik zie geen enkel nut in het openen van een topic voor iedere build die wordt gemaakt :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:39
ik ben vooral te spreken over die ingebouwde zoek functie WOW die werkt lekker, nooit meer headers downloaden --> MMMMMMMMMMMMMMMM

Btw hij draait hier nu inmiddels 5uur zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb sinds kort een usenet-abbo en ben bij dit programma uitgekomen (en deze versie). Tot nu toe werkt het allemaal prima, maar een ding snap ik niet: als ik via 'GrabIt search' ga zoeken, dan komen er erg vaak vele hits terug. Mijn probleem: ik kan de bestanden die ik zo vind, niet downloaden; de enige optie die ik heb, is met rechts klikken en dan 'default server' selecteren. Ik had de hoop dat ik met rechts kon klikken om vervolgens iets als 'Download' aan te kunnen klikken, maar dat is niet zo.

Waar loop ik stuk?

Update:
Ik snap hem al; op 'default server' klikken is voldoende. :)

[ Voor 15% gewijzigd door pven op 13-09-2004 12:35 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje aan Doron: word de GrabIt search nog verder uitgewerkt wat betreft usability? Een vriend van me is flink aan het testen maar viel over het feit dat ie geen "Grab to Folder" kon gebruiken vanuit de search. Alles komt nu door elkaar in dezelfde (groep)mappen te staan.
Pagina: 1