Sanyo tv defect. Wat kan er aan de hand zijn?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:21

sjirafje

No inspirational quotes here

Topicstarter
Ik ben een bezitter van een sanyo cep 3021tx. Deze tv is helaas defect. Hij kan enkel nog uit en op standby. Wanneer ik hem aan wil doen lijkt het als of hij niet door een zelftest oid heen komt en daarom niet aan gaat.

Wanneer de tv helemaal uit staat brand er geen lampje. Met de knop op de tv gaat hij op standby, er brand dan een rood lampje. Wanneer je het toestel wilt aanzetten met de afstands bediening of de toetsen op de tv zelf gaat het rode lampje uit (hoort zo) daarna hoort de beeldbuis op te warmen en aan te gaan. Maar dit laatste gebeurt niet. En na ongeveer 2 seconden (ene keer wat langer, andere keer wat korter) gaat de tv weer standby.

Ik heb eigenlijk geen idee wat dit zou kunnen zijn. Ik heb net even vluchtig gekeken maar ik heb geen zekering zie zitten die eventueel kapot is. (enkel een voor de voeding, maar deze is niet kapot) Ook heb ik heel even kort een paar dingen van het bord door gemeten maar ik heb niets vreemds kunnen vinden.

In dit topic word een tv beschreven met volgens mij exact het zelfde probleem: [rml][ TV] Oude sanyo kapot, waar moet ik AFBLIJVEN?[/rml]
Hier word echter helaas niet echt een oplossing gegeven.

Inverband met dat ik binnenkort ga verhuizen geef ik liever geen geld uit aan een nieuwe tv. En wil ik eerst kijken of ik hem kan maken.

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

• snameroc
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-07 17:46
Lijkt me lijntransistor of trafo maar als je er geen verstand van hebt kun je daar niet zo veel mee denk ik.

Zoek een reperateur in de beurt en vraag vooraf prijs.

snameroc. Solar 6kW piek Warmtepomp Vaillant vwl75/6. Boiler wp boiler dimplex. Thuisaccu marstek venus ev3 fw146 hw p1 opnemer. En op zolder nog een savant die nu overbodig is omdat we gasloos zijn. Ook nog een 1 fase ev lader.