Toon posts:

[XP] bluetooth systemtray icoon tweaken*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mensen,

ik heb het al voor elkaar om het icoon van de sitecom bluetooth te verbergen via tweakUI,

nu wil ik dus dat ik op ieder gewenst moment ook het icoon uit de sytemtray kan verwijderen dmv een rechtermuisknop op het ICOON in SYSTEMTRAY en dan exit zodat het programma (of misschien wel meerdere worden afgesloten!, en het icoon uiteraard verdwijnt)

is dat mogelijk en heeft iemand een voorbeeld ?

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

CTRL+SHIFT+ESC en dan bij Processen BTTray.exe ofzo killen en dan de hele ehm..... tree ofzo :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Topicstarter
ja ok das de omslachtige manier maar ik wil hiervoor graag een knopje maken!!!

wie helpt!!!!???????

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2004 00:05 ]

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Maak een snelkoppeling naar

taskkill blablabla.exe ?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-04 19:27
thanks! ik wist niet dat dat met TweakUI kon :? Eindelijk dat irri icoon van mn bureaublad af :D

Verwijderd

Topicstarter
limoentje schreef op 05 september 2004 @ 00:10:
Maak een snelkoppeling naar

taskkill blablabla.exe ?
eem ik wil iig geen snelkoppeling, ik wil dat als je met je rechtermuisknop het rechtermuisknop-menu opent van de bleutoothverbinding er tussen staat: exit (en dna moet het systemtray icoon weggaan, het programma (odf misschien 2 programma's) stoppen..

please help!?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik pas even je topic titel aan puinhoop zodat het OS erin staat - kan je daar zelf ook op proberen te letten?

Verder - het is echt niet nodig overmatig veel leestekens e.d. te gebruiken hoor, 'wie helpt!!!!???????' komt nogal schreeuwerig e.d. over :)
Pagina: 1