[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
PC: MSI-NEO2FISR P4-2.6HT@2.8 Dual-channel GEIL-PC3500 Intel CSA GB-LAN 9600PRO Pioneer DVR106 Server: Dual Xeon-2GHz 3Ware 7500-12 11x120GB RAID5 GB-LAN RH 9 2.4.22 Digicam: Sony DSC-F717
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
ook een andere kleurdreeke schreef op 04 september 2004 @ 22:52:
Hij past niet in de stijl van de andere smilies, de ogen zijn te groot

[ Voor 23% gewijzigd door Nik op 04-09-2004 23:00 ]
Onschuldig fluiten als je een sneer uitdeelt aan een mede-gebruiker of.... een moderator.elevator schreef op 04 september 2004 @ 22:51:
In welke situaties zou je deze smiley toepasselijk vinden eigenlijk?

ARME AOW’er
Ik kan het altijd nog aanpassen.
Maar dat het komt dat het lijkt dat het onder niet donkerder is komt denk ik ook doordat er geen verdeling is zegmaar door een mond ofzo:
[ Voor 48% gewijzigd door RAZORDUDE op 04-09-2004 22:56 ]
too slow
De indruk die ik bij die smilie krijg is dezelfde als bij

Ja maar die zijn oook niet echt toepasselijk, maar kijk dan bijvoorbeeld deze, hier lijkt het ook dat het geen schaduw heeft:JER00N schreef op 04 september 2004 @ 22:55:
Tja, hij lijkt idd niet op de andere smilies. Bovendien zijn er al honderden GoT-style smilies gemaakt, en die worden ook niet allemaal toegevoegd

Ik zou zeggen, zoekt en gij zult vinden. Er zijn echt zoveel smilies die je zelf kunt pasten wanneer je dat wilt. Maarja, das dan mijn idee

Ergo, het is een Huiskamer smiley, niet nuttig voor de rest van het forum basicly
Disclaimer: Dit is mijn mening ervan

Er zijn al zo ontzettend vele smilies op het forum, en door er nog meer toe te voegen heb je straks een smilieoerwoud waardoor je de topics niet meer kan zien
waarvoor zou je hem moeten gebruiken
en dat

dus ik ben /spuit 44 die het ook niet nodig vind
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Die mond doet me echt denken aan fenomenon , tututududu
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Ik heb meer zoiets van dat hij/zij een kind moet baren *pufpufpuf*Basszje schreef op 05 september 2004 @ 12:28:
[afbeelding]
Die mond doet me echt denken aan fenomenon , tututududu![]()
PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether
HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.
niemand begrijpt deze smiley:
om dan maar niet te spreken over deze:
bovendien zijn deze

ennuh

Moraal van het verhaal
Fenomenon? Mahna-Mahna! PrutserBasszje schreef op 05 september 2004 @ 12:28:
[afbeelding]
Die mond doet me echt denken aan fenomenon , tututududu![]()

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ik geloof dat het een persoon uit een film/serie voorstelt, ik zou niet weten welke. Dat ding uit z'n mond is in ieder geval een sigaar.HyperioN. schreef op 05 september 2004 @ 21:16:
nee laten we vooral niet beginnen met de waarde van smilies...
niemand begrijpt deze smiley:
Zo van: "Ha, dat heb ik weer mooi gedaan
🌞🍃
Hannibal smithDataBeest schreef op 06 september 2004 @ 10:26:
Ik vind hem eigenlijk wel stoer, alleen niet voor GoT. Hier zijn ze smiley-preuts.Kan ik heb gebruiken voor m'n eigen dode forum?
[...]
Ik geloof dat het een persoon uit een film/serie voorstelt, ik zou niet weten welke. Dat ding uit z'n mond is in ieder geval een sigaar.
Zo van: "Ha, dat heb ik weer mooi gedaan".
PSN: DutchTrickle PVoutput
HyperioN. schreef op 05 september 2004 @ 21:16:
nee laten we vooral niet beginnen met de waarde van smilies...
[..]
bovendien zijn dezeen
deze zo goed als hetzelfde.
ennuhen

Dusch
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Volgens mij is het meer...krvabo schreef op 06 september 2004 @ 10:44:
[...]
en
beelden alletwee iets anders uit...
== sja.. ok.. en wat nou?
== damn... erg...
== i don't care, ik ben moe
== ik ga slapen, heel erg moe
Dusch

my 2 cents
Sorry

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
"I love it when a plan comes together."
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
[ Voor 97% gewijzigd door MrJ op 06-09-2004 21:17 ]
Godfather Bodybuilding topic reeks
Snel je post editten toen ik hem wou quoten heMrJ schreef op 06 september 2004 @ 21:16:
Nevermind.
Maar ik vind

Maarre even serieus, ik vind die nieuwe die hier wordt besproken echt geen toegevoegde waarde hier....
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Draaiend, zonder smile ("ben je nou helemaal van de pot gerukt?"):

Draaiend, met smile ("je bent echt helemaal kierewiet!"):

Tikkend, zonder smile ("spoor je nog wel helemaal?")

Tikkend, met smile ("dat is koppie koppie joh!")

En dus wél GoT-Style
[ Voor 89% gewijzigd door RobIII op 06-09-2004 21:26 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
RobIII schreef op 06 september 2004 @ 21:21:
Om dan ook nog maar even mijn eigen icons een keertje te spammen:
[afbeelding] Dansend
(ik zie alleen nog steeds niets in deze:
Opperhoof schreef op 06 september 2004 @ 21:36:
zitten zeker wel leuke smilies tussen, maar got = got en geen big smilie-world.
(ik zie alleen nog steeds niets in deze:en
Prcs...
Ik weet dat de TS anders was, maar ik wil deze vraag hier toch even spammen: wat betekenen die smilies?
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Opperhoof schreef op 06 september 2004 @ 21:36:
zitten zeker wel leuke smilies tussen, maar got = got en geen big smilie-world.
(ik zie alleen nog steeds niets in deze:en
[ Voor 3% gewijzigd door Zoefff op 06-09-2004 22:45 ]
Of misschien een selectie user-custom smilies, net zoals je eigen icons? (ja dit moet eigenlijk in [BUG], maar goed)
oude moet je nooit weggooien, dan krijg je gaten in de huidige postsTheLemon schreef op 06 september 2004 @ 23:23:
Volgens mij zijn er bij de huidge smilies best veel die niemand ooit gebruikt, kunnen we niet een keer een poll doen met gelijk wat voorstellen voor nieuwe erbij en oude weg?
Of misschien een selectie user-custom smilies, net zoals je eigen icons? (ja dit moet eigenlijk in [BUG], maar goed)
Verwijderd
moto-moi schreef op 06 september 2004 @ 22:40:
Hannibal smith is de ene, en de 2e moet denk ik voorstellen 'dit topic is oud', oftewel, 'dit topic heeft een baard' o.i.d., ik heb hem zelf nog nooit gebruikt volgens mij
ik dacht dat dat de nerd smiley wasVerwijderd schreef op 06 september 2004 @ 23:32:
[...]
: zie ik vaker met het idee "professor" als iemand een brainstorm of intelligent antwoord weet/denkt te geven.
Verwijderd
Da's meer de slimme nerd idd; zelfde als professor maar dan nerd-achtig oid
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2004 23:40 ]

(ook al stond 't nog hoog
'Lang' geleden gemaakt, maar nooit toegepast.
[ Voor 18% gewijzigd door Eegee op 06-09-2004 23:49 ]
Zoefff schreef op 06 september 2004 @ 22:45:
weet ik het verhaal ook niet precies achter. Er is een versie van het verhaal dat ie gemaakt is voor ReseTTim, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Bril en baardje kloppen opzich wel, dus wie weet
Trouwens,

grappig idee, misschien leuker als ie'm met z'n hoofd omhoog "kopt"Eegee schreef op 06 september 2004 @ 23:49:
Tsja als we 't dan toch over smilies hebben, dan [afbeelding] ik 't nog maar ff omhoog
(ook al stond 't nog hoog)
'Lang' geleden gemaakt, maar nooit toegepast.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verbazend genoeg wel de enige die de feitelijke reden achter het beperkte aantal smilies enigszins benadertFludizz schreef op 04 september 2004 @ 23:20:
ik vind dan persoonlijk dat die \o/ smiley er ook in moet
Ergo, het is een Huiskamer smiley, niet nuttig voor de rest van het forum basicly
Disclaimer: Dit is mijn mening ervan
GoT is een serieus forum, en heeft dus 'openlijk' alleen relatief serieuze smilies die hun originele doel dienen: emoties bij geschreven tekst uitdrukken. Om die reden hebben we hier geen 3000 smilies om aan te geven dat je een ijsje wil, dat je net hebt gen**kt, dat je ruzie hebt gehad met je buurvrouw, of dat je weer een slecht punt hebt gehaald op school. GoT is in essentie een serieus techforum, en daarvoor krijg je het materiaal aangereikt.
Alles wat je buiten de techfora nodig hebt kun je via [img]-tags alsnog gebruiken, zo heb ik een privesmiley voor in de crewfora (

2. Als je veel smilies wil bouw dan lekker een eigen Forum met phpBB => Ikke ook gedaan
3. Die "Aai over de bol" van DarkX moet zo snel mogelijk worden ingevoerd : Voor de "KUT Mijn CPU is doorgebrand" Topics
4. Er was nog iets ....
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Stem er voor dat het slotje in de adminmodule voor de modjes aanwezig moet zijn.curry684 schreef op 06 september 2004 @ 23:54:
[...]
en ga ik dit topic voorzien van een [afbeelding] als het hier nog verder offtopic gaat [afbeelding]
Maar idd moet GoT geen forum worden met smilies. Hoewel sommige best aan vervanging to zijn

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

ooit gemaakt, vaak geprezen maar nooit ingevoerd
Choose life
[rml]curry684 in "[ Smilies]Vraagje mbt. beschikbaar stelle..."[/rml]nero355 schreef op 06 september 2004 @ 23:59:
1. Iets wat wel moet worden gefixt is de "onbekende smilies" in de FAQ enzo vermelden zoals deze 3 :en
en
Dit weet alleen nog een of andere ouwe zak, en dat ben ik
* dion_b rookt dan ook af en toe een sigaar onder het tweaken
Oslik blyat! Oslik!
Aanrader
* glashio heeft al tijden gezocht naar zo'n pixel animator als deze
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
RobIII schreef op 06 september 2004 @ 21:21:
Om dan ook nog maar even mijn eigen icons een keertje te spammen:
[afbeelding] Dansend

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
4. De cheerleader smiley misschien? Ook vrij populair en itt de meeste nieuwe ontwerpen wel passend binnen de huidige selectienero355 schreef op 06 september 2004 @ 23:59:
1. Iets wat wel moet worden gefixt is de "onbekende smilies" in de FAQ enzo vermelden zoals deze 3 :en
en
2. Als je veel smilies wil bouw dan lekker een eigen Forum met phpBB => Ikke ook gedaan
3. Die "Aai over de bol" van DarkX moet zo snel mogelijk worden ingevoerd : Voor de "KUT Mijn CPU is doorgebrand" Topics
4. Er was nog iets ....
Ik zal maar weer zeggen wat elk zegt: Welk doel heeft die smilie?DarkX schreef op 07 september 2004 @ 00:36:
[...]
4. De cheerleader smiley misschien? Ook vrij populair en itt de meeste nieuwe ontwerpen wel passend binnen de huidige selectie
disjfa.nl
Aangeven dat wat je in de bijbehorende zin zei een stom foutje was, of onopvallend/schijnheilig een fout toegeven, kan in 99 van de 100 gevallen met

GoT mist dan alleen nog een gezellige/feestende smiley, maar misschien is het juist wel leuk zoals de plaintext \o/ ingeburgerd is in de HK.
[ Voor 10% gewijzigd door Voutloos op 07-09-2004 00:51 . Reden: + /feestende ]
{signature}
Ik heb het anders behoorlijk gezellig hier hoorVoutloos schreef op 07 september 2004 @ 00:44:
GoT mist dan alleen nog een gezellige smiley, maar misschien is het juist wel leuk zoals de plaintext \o/ ingeburgerd is in de HK.
Vijf
Of bedoel je gezellig:

[ Voor 12% gewijzigd door disjfa op 07-09-2004 00:47 ]
disjfa.nl
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
Ik probeer alleen te raden wat hij bij 4 bedoeldedisjfa schreef op 07 september 2004 @ 00:41:
[...]
Ik zal maar weer zeggen wat elk zegt: Welk doel heeft die smilie?

Hij mag blijfe hoor!
uitademen = nieuw nootje!
[ Voor 12% gewijzigd door Ids Lupo op 07-09-2004 22:33 ]
De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei
angelfire ondersteunt hotlinken nietkoppie peest schreef op 07 september 2004 @ 22:29:
[afbeelding]
Hij mag blijfe hoor!
uitademen = nieuw nootje!

En ik zou deze ook graag in het geel willen hebben:
Verders zijn de smilies wel prima (ook al staan ze niet allemaal in het reply-schermpie aanklikbaar)
Raymond schreef op 08 september 2004 @ 15:41:
Ik zou het wel mooi vinden als er een "grijns" smilie bij zou komen. Iets in deze trant:
[afbeelding]
En ik zou deze ook graag in het geel willen hebben:
Verders zijn de smilies wel prima (ook al staan ze niet allemaal in het reply-schermpie aanklikbaar)
Hadden we daar niet juistRaymond schreef op 08 september 2004 @ 15:41:
Ik zou het wel mooi vinden als er een "grijns" smilie bij zou komen. Iets in deze trant:
[afbeelding]
Dan zou ie imho equivalent zijn aanEn ik zou deze ook graag in het geel willen hebben:

Ik denk dat ie een 'normale' treurige smiley bedoelt, de smiley die meestal wordt voorgesteld bij :(. Er is natuurlijk
Deze:

Kwestie van stilzetten :

Tadaaa!
Overigens heb ik een leuke collectie van 150 GoT-Style smileys verzameld:
hier een zip van 330Kb ofzo
En ik moet nog een stapeltje smileys uitzoeken (21Kb) ("beoordelen" of ze in de collectie horen en niet dubbel voorkomen).
@ Rataplan hieronder: Wat jij wil
[ Voor 136% gewijzigd door RobIII op 09-09-2004 02:47 ]
Over mij
Dansen? Dat is geen dansen. Dat is flossen
...waar nog even .zip achter geplakt moet worden, dan doet 'ie het wél
[ Voor 22% gewijzigd door Rataplan op 08-09-2004 16:59 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Verwijderd
Die staan al een tijdje in Een beknopte beschrijving van de mogelijkheden die het forum biedt #smiliesnero355 schreef op 06 september 2004 @ 23:59:
en
Verder is het toevoegen van duizenden smilies niet echt handig - op die manier wordt je replyvenster alleen maar trager en langer
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2004 23:05 ]
Dat zag ik jaVerwijderd schreef op 08 september 2004 @ 22:54:
[...]
Die staan al een tijdje in Een beknopte beschrijving van de mogelijkheden die het forum biedt #smilies
Niet in een apart pop-up venster die je zelf tevoorschijn clicktVerder is het toevoegen van duizenden smilies niet echt handig - op die manier wordt je replyvenster alleen maar trager en langer
Maar op GoT hoeft dat niet hoor !!!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Kun je het allemaal niet aan?

Ow, en veelal best useless, maar toch
Deze mogen er van mij trouwens wel uit:
Van deze
De grijns smiley
En die twee witte blijven mij ook vrij onduidelijk
Mijn idee ook een beetje: [rml][ Feature]-Request andere :( Smiley[/rml]/.DarkX schreef op 09 september 2004 @ 18:22:
[...]
Kun je het allemaal niet aan? [afbeelding]
[afbeelding]Smilies zijn hip![afbeelding]
Ow, en veelal best useless, maar toch
Deze mogen er van mij trouwens wel uit:![]()
Die gaan echt nergens over.
Van dezemag eens een echte sad smiley gemaakt worden ipv zo'n gare rooie smiley.
De grijns smileymag van mij gaan grijnzen, ik heb geen idee wat deze doet.
En die twee witte blijven mij ook vrij onduidelijk
Link van plaatje is dood, maar het ging om de
1
| :( |
En als die tweede nou vervangen zou worden door deze:DarkX schreef op 09 september 2004 @ 18:22:
[...]
Deze mogen er van mij trouwens wel uit:![]()
Die gaan echt nergens over.
[..]

Choose life
Ik heb ooit zoiets in elkaar geknutseld:

Heb trouwens ook een grijns smiley geprobeerd te maken bedenk ik me net, maar die vink zelf te evil en in het geheel niet zo geslaagd. Still, hij grijnst meer dan biggrin.gif imo

E-Rick> mja, dan is iig duidelijk wat ie moet voorstellen (wat ie nu totaal niet is), maar dan nog ontgaat me beetje het nut van een Hannibal smiley, kun je wel 1000 tv karakters herscheppen tot smiley.
[ Voor 14% gewijzigd door DarkX op 09-09-2004 18:33 ]
Verwijderd
Dan maak je die toch gewoon zelfw03f schreef op 09 september 2004 @ 18:25:
[...]
Mijn idee ook een beetje: [rml][ Feature]-Request andere :( Smiley[/rml]/.
Link van plaatje is dood, maar het ging om decode:smiley van MSN
1 :(

Ik ben er wel voor dat de smilies eens worden uitgezocht, sommige worden nl haast nooit gebruikt en anderen zijn erg onduidelijk IMHO. Deze vind ik ook niet mooi -> :
Verder lijken sommige ook erg op elkaar:

Wat moet die banaan smilie duidelijk maken dan?
[ Voor 7% gewijzigd door Waypoint op 09-09-2004 18:42 ]

Dit topic is gesloten.