Toon posts:

Thunderbird - 1 inbox, meerdere accounts

Pagina: 1
Acties:
  • 784 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
mijn vraag is simpel, het antwoord lijk ik niet te kunnen vinden:

Ik ben van OE overgestapt op Thunderbird.

Ik heb 7 emailadresse, maar heb nu niet 1 inbox, maar 7. En daar baal ik van.

Hoe los ik dat op? Ik wil ze alle 7 ophalen, maar niet 7 boxen doorspitten.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Meerdere profiles :)

/EDIT : Als je echt goed met profielen wil werken zou ik Pegasus Mail overwegen vind ik zelf veel handiger voor zoiets :Y)

[ Voor 80% gewijzigd door nero355 op 04-09-2004 19:07 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-12 14:52

Unverter

Rediscover the web!

Als je nu gelijk Thunderbird wilt gebruiken is dat helaas niet mogelijk en kun je idd naar Pegasus Mail kijken. Als je echter nog ong een weekje geduld hebt dan kan het wel met Thunderbird. Ik verwacht Thunderbird 0.8, die wel alle mail in 1 box kan binnnenlaten komen, misschien maandag al (en anders later deze week).
TB 0.8 is opzich klaar, maar de ontwikkelaars wachten totdat er wat dingen veranderd zijn qua extensies [die nu in Firefox doorgevoerd worden]. TB 0.8 zou dan gelijk uit moeten komen met de volgende Firefox versie (1.0PR)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het zit al in Thunderbird; alleen is de interface er nog niet voor. Wat je zal moeten doen is je user.js aanpassen volgens bijvoorbeeld deze guide :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Spider.007 schreef op 04 september 2004 @ 19:20:
Het zit al in Thunderbird; alleen is de interface er nog niet voor. Wat je zal moeten doen is je user.js aanpassen volgens bijvoorbeeld deze guide :)
Volgensmij haal je wat door elkaar, de link die jij geeft gaat over 'Multiple Identities' zodat je op 1 account meerdere e-mail adressen kunt hebben (om te verzenden). Het blijft echter 1 account en je kunt niet voor verschillende mailboxen met een andere gebruikersnaam/wahtwoord de mail in diezelfde mailbox binnen laten komen.

De UI voor Multiple Identities is trouwens in TB 0.7 toegevoegd en die kun je bereiken via Tools > Account Setttings > Manage Identities.

Verwijderd

Topicstarter
Tja,

ik wil gewoon, een aantal adressen in de ene account...en een aantal andere adressen in de andere account...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Gert-Paul schreef op 04 september 2004 @ 19:40:
[...]

Volgensmij haal je wat door elkaar, de link die jij geeft gaat over 'Multiple Identities' zodat je op 1 account meerdere e-mail adressen kunt hebben (om te verzenden). Het blijft echter 1 account en je kunt niet voor verschillende mailboxen met een andere gebruikersnaam/wahtwoord de mail in diezelfde mailbox binnen laten komen.

De UI voor Multiple Identities is trouwens in TB 0.7 toegevoegd en die kun je bereiken via Tools > Account Setttings > Manage Identities.
Het klopt inderdaad dat de tutorial waar ik naar linkte niet de gevraagde informatie geeft. Desalnietemin is het volgens mij gewoon mogelijk om in je prefs.js dan wel je user.js de mailbox aan te passen waar mail in terecht moet komen. Alleen een goede tutorial hierover heb ik ook nog niet kunnen vinden.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:05
Is het niet gewoon mogelijk om in de account settings meerdere accounts toe te voegen en dan alle mailtjes via een filter naar 'local folder' laten sturen? Dan heb je in feite ook maar 1 inbox.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Gert-Paul schreef op 04 september 2004 @ 19:18:
Als je nu gelijk Thunderbird wilt gebruiken is dat helaas niet mogelijk en kun je idd naar Pegasus Mail kijken. Als je echter nog ong een weekje geduld hebt dan kan het wel met Thunderbird. Ik verwacht Thunderbird 0.8, die wel alle mail in 1 box kan binnnenlaten komen, misschien maandag al (en anders later deze week).
TB 0.8 is opzich klaar, maar de ontwikkelaars wachten totdat er wat dingen veranderd zijn qua extensies [die nu in Firefox doorgevoerd worden]. TB 0.8 zou dan gelijk uit moeten komen met de volgende Firefox versie (1.0PR)
ik denk dat dit me beste gok is..dankjewel...vol verwachting klopt mijn hart...

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan je trouwens volgen wanneer de volgende release zal zijn?

Of is er een mailinglijst?

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 20:03:
Waar kan je trouwens volgen wanneer de volgende release zal zijn?

Of is er een mailinglijst?
Het beste is het volgen van www.mozilla.org (de link naar de RSS feed vind je hier), of het nieuws op mozbrowser.nl (eventueel via hun newsfeed)

Ik ken geen mailinglist waar zulk soort dingen worden doorgegeven. Je zult dus de sites zelf moeten bezoeken of van RSS gebruik maken. Als TB0.8 uit is zal ik er sowieso ook wel melding van maken in het Thunderbird topic hier op GOT.

Verwijderd

Topicstarter
0.8 is uit.

kikkegek...GLOBAL INBOX

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 23:18

djc

Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 18:03:
0.8 is uit.

kikkegek...GLOBAL INBOX
Ik ben inderdaad om die reden ook eindelijk overgestapt. :)

Rustacean

• Quasar-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-12 20:11
Manuzhai schreef op 16 september 2004 @ 12:18:
[...]
Ik ben inderdaad om die reden ook eindelijk overgestapt. :)
Nog eentje hier :)
Pagina: 1