Laten we een merge aangaan met Ars 
Wie heeft er contacten?
Wie heeft er contacten?
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 09:51 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 09:51 ]
[ Voor 26% gewijzigd door loial op 03-09-2004 09:52 ]
Verwijderd
Ars Power Cows [APC]Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 09:50:
Laten we een merge aangaan met Ars
Wie heeft er contacten?
Verwijderd
Hmmm klinkt smerig
Verwijderd
eh...Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 10:04:
stoppen? wie wat hoe? kan iemand linkje naar forumdraad geven?
Lees dit eens op je gemak door; FAQ Dutch Power Cows ProjectenBaggio1666 schreef op 03 september 2004 @ 10:36:
Kan iemand vertellen wat een volwaardige opvolger is.
MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C
Verwijderd
FaD en DPAD zijn net uit de startblokken, nieuw genoeg lijkt me zoSoleBastard schreef op 03 september 2004 @ 10:50:
Erg jammer dat DF er mee stopt, ik begon nu net aardig wat puntjes in te zamelen, bovendien vond ik dit toch een zeer leuk eerste project.
![]()
Is het misschien niet leuk om, i.p.v. ons allemaal naar andere projecten te verplaatsen, samen een nieuw project te beginnen? Eentje waar DPC nog niet aan mee doet en waar we allemaal op 0 beginnen?
Er is nu nl. weer een plaatsje vrij in de 10 toegestane projecten van DPC. Ik weet niet wat normaal de procedure is bij DPC als er een project wegvalt, maar als we een aantal nieuwe projecten hebben gevonden dan zouden we kunnen stemmen hier, met dubbele stempunten voor ex-DF'ers of zo...?
God schiep mensen en dieren maar geen rechters en officiëren
Juist, in de FaD DPCH worden al wat suggestieve opmerkingen gemaakt.Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 10:56:
[...]
FaD en DPAD zijn net uit de startblokken, nieuw genoeg lijkt me zo
*knip*
Verwijderd
TSC schijnt niet simpel als service te fizxen te zijn. Heb je hulpproggie voor nodig, is niet "native" zoals bij DF.Jesse schreef op 03 september 2004 @ 11:18:
[...]
Suomalaiset Lehmät zat al naar TSC te kijken (die lijken de boel wel netjes op orde te hebben), maar op dit moment staan alle opties nog open.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 11:24 ]
[ Voor 75% gewijzigd door Jesse op 03-09-2004 11:38 ]
Verwijderd
Verwijderd
http://alliedcomputers.ath.cx/dpad/Jesse schreef op 03 september 2004 @ 11:18:
[...]
Juist, in de FaD DPCH worden al wat suggestieve opmerkingen gemaakt.
Eis w.m.b. is in elk geval een fatsoenlijke Windows en Linux client, die ook goed als service oid te draaien zijn.
Verder zou ik _heel_ graag subteamstats willen hebben, zoals we die nu bij DF hebben. Maar misschien is dat wel mogelijk als we met een hele zwik naar FaD verhuizen.
Suomalaiset Lehmät zat al naar TSC te kijken (die lijken de boel wel netjes op orde te hebben), maar op dit moment staan alle opties nog open.
Forza Mucca!
Ik zat net naar de DPCH van FaD te kijken, DPC op #21 en veel mogelijkheden om te stijgen.. Geen enkele reactie in dat topic ook, daar moet verandering inkomenRollerjooster schreef op 03 september 2004 @ 11:49:
Ik zie Folding @ Home ook wel zitten. DPC op #26, dat kan natuurlijk niet.
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 12:01 ]
en Folding@Home heeft medisch nut wat ik wel mooier vind dan een of andere encryptie dinges etc.Rollerjooster schreef op 03 september 2004 @ 11:49:
Verwijderd
Ik zoek alleen ff iemand met ervaringen die e.a. ff goed kan uitleggen. Moet imo een beetje vergelijkbaar zijn;Rollerjooster schreef op 03 september 2004 @ 11:49:
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 11:59 ]
Voor Folding@home geld:Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 11:57:
[...]
Ik zoek alleen ff iemand met ervaringen die e.a. ff goed kan uitleggen. Moet imo een beetje vergelijkbaar zijn;
- Makkelijk op P4 met HT draaien
- Als service draaien
- liefst met een soort proggie zoals dfGUI makkelijk te bedienen zijn
etc.
Mss dat iemand van F@H e.a. kan ophelderen en/of uit de doeken doen ?
En idd "code kraken" of een wiskundig probleem is niet mijn ding. Medische projecten daarentegen wèl
Jullie gaan daarover vergaderen toch @ 10/9![]()
Bedankt, zal er vanavond eens naartoe kijken..
Verwijderd
UD == UD Grid toch ?SandStar schreef op 03 september 2004 @ 12:10:
[...]
Voor UD geld: (tnx blue man)
UD zoek een medicijn tegen kanker.
Het kan draaien met HT dmv het programma ud-tweaker (http://blakenyc77.tripod.com/udtweaker.html).
Het is als service installeerbaar dmv firedeamon (http://www.firedaemon.com/) en je kan sparen dmv ud_mon (http://udmon.sourceforge.net/).
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 12:20 ]
Jeps, zoekt een medicijn tegen kanker.
[ Voor 19% gewijzigd door Blue_man op 03-09-2004 12:23 ]
le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.
IdieAloth
Verwijderd
Ik denk dat F@H er nog het meest op lijktBaggio1666 schreef op 03 september 2004 @ 10:36:
Jammer...
Cosmic Cows was aan een leuke inhaalslag bezig, het aantal leden had misschien zelfs kans te verdubbelen (of meer zelfs nog).
DPC heeft in dit project nu een tijd achter de rug waarin het ff tegenzat, de komende maand wordt ook zwaar. Als ik stop met DF is het toch niet met een voldaan gevoel...
Cosmic Cows is eigelijk al (of pas) begonnen bij de stampede, niemand in ons team heeft ervaringen met andere projecten (naja seti ooit es in een grijs verleden). Kan iemand vertellen wat een volwaardige opvolger is. Opzich vind ik het ook wel een leuk idee om met z'n alleen naar 1 project over te stappen. Ik ben niet van plan om te stoppen met DC en wil dus graag een volgende uitdaging
Die voorspellingswedstrijd van Rollerjooster krijg nu opeens ook een andere betekenis
Verwijderd
idd, en daar heeft DPC nog wat goed te maken. Zo'n lage ranking kan eigelijk niet !
[ Voor 60% gewijzigd door loial op 03-09-2004 12:56 ]
Verwijderd
Het lijkt me leuk om dat project te gaan versterken en die gasten daar eens een flink pak voor hun broek te geven... De andere teams weten niet wat hun overkomt als de hele DF-kudde daar ineens voor de deur staat te trappelen van ongeduld.Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 12:51:
[...]
idd, en daar heeft DPC nog wat goed te maken. Zo'n lage ranking kan eigelijk niet !
TSC's ranking wordt nu al verbeterd, dus dan kunnen wij (ex df-ers) die van bv F@H vebeteren (komen we alsnog FDC en ARS weer tegen)
Het zal ongetwijfeld besproken worden.
Forza Mucca!
Verwijderd
Heb ik eindelijk mijn kans om die wodka red-bull af te leveren die ik had beloofd. Zal ik ff reggen @ www.fm.nl ?. Trouwens G_M_C studeert in Leiden, dus er is wèl verwantschapRollerjooster schreef op 03 september 2004 @ 12:56:
[...]
Het zal ongetwijfeld besproken worden.Als je mee wil doen ben je overigens van harte welkom.
Verwijderd
Naturellement mon confrère !!Jesse schreef op 03 september 2004 @ 13:02:
In elk geval ben ik ervoor om DF tot de laatste snik trouw te blijven, los van wat pilot-projectjes hier en daar.
Cool. Dan kan je vast wel helpen met boodschappen sjouwenVerwijderd schreef op 03 september 2004 @ 13:01:
[...]
Heb ik eindelijk mijn kans om die wodka red-bull af te leveren die ik had beloofd. Zal ik ff reggen @ www.fm.nl ?. Trouwens G_M_C studeerd in Leiden, dus er is wèl verwantschap![]()
[ Voor 9% gewijzigd door Rollerjooster op 03-09-2004 13:15 ]
Forza Mucca!
Verwijderd
Small problem; studeren != wonen. Moet daar per trein heen steeds, en je kent de NSRollerjooster schreef op 03 september 2004 @ 13:06:
[...]
Cool. Dan kan je vast wel helpen met boodschappen sjouwen
[..]
Verwijderd
Ik heb inderdaad ook buffers staan, dus het lijkt er wel op ja... Gelukkig maar, anders was het helemaal een saai, onverwacht eindeVerwijderd schreef op 03 september 2004 @ 13:14:
Goed nu weer back on topic:
Hebben we weer een uploadprobleem ? Ik zie buffers ontstaan ?
Hè gelukkig, voorlopig blijft alles bij het oude![]()
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Verwijderd
All we've GoTFuncracker schreef op 03 september 2004 @ 14:28:
Pffff.
Das even een koude douche..![]()
Moet ik nu weer een project achterlaten op de #2??
Tis gewoon teveel![]()
![]()
Hoeveel power hebben we gedurende een maand nodig om met de huidige daily van FDC op #1 te komen eind september?
[ Voor 23% gewijzigd door Jesse op 03-09-2004 14:51 ]
Verwijderd
Verwijderd
iddVerwijderd schreef op 03 september 2004 @ 14:44:
Tenslotte: Marcy bedankt voor het PV'er spelen met alle tijd die je daarin hebt gestoken
T wordt warempel een DF afscheidpartyVerwijderd schreef op 03 september 2004 @ 15:07:
Thnx MarcyDarcy!!
Volgende week krijg je een lekker koud biertje van me
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Verwijderd
Meeting?Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 15:07:
Thnx MarcyDarcy!!
Volgende week krijg je een lekker koud biertje van me
One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?
Ja die ken ik natuurlijk ook, maar dat zegt natuurlijk nix over de "sfeer" ed!Fear-factoR schreef op 03 september 2004 @ 10:40:
[...]
Lees dit eens op je gemak door; FAQ Dutch Power Cows Projecten
Verwijderd
Als jullie met z'n allen overgaan blijft de sfeer zoals 'tie hier isBaggio1666 schreef op 03 september 2004 @ 17:18:
[...]
Ja die ken ik natuurlijk ook, maar dat zegt natuurlijk nix over de "sfeer" ed!
Verwijderd
Ook ff op #dpc vragen, denk ik ?Zhadum schreef op 03 september 2004 @ 17:55:
[...]
Dus wie zich geroepen wordt om een Topic starten...GRAAG ...![]()
idd!Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 17:56:
[...]
Als jullie met z'n allen overgaan blijft de sfeer zoals 'tie hier is![]()
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Wat een Leidenaars hier gezellig! Meeting in Leiden? Ergens in een kroegje ofzo?Rollerjooster schreef op 03 september 2004 @ 13:06:
[...]
Cool. Dan kan je vast wel helpen met boodschappen sjouwen
Reg maar raak trouwens, dan kan je ons forum ook eens volspammen![]()
In antwoord op Jesse: Ik ben ook benieuwd of mensen nu al gaan switchen. Ik in elk geval niet, afgezien dan van de power die met de stampede meedraait.
Find-a-Drug is niet zo zwaar (draait vanaf elke pc met windows/linux + 64MB RAM en 10MB hddruimte vrij). Zoals de naam zegt is het zeer medisch ingesteld en we staan op dat (relatief) jonge project erg laag dus we kunnen wat steun gebruiken. Kijk ook naar de FAQs van de verschillende subteams (de officiële FAQ is in aanmaak).Zhadum schreef op 03 september 2004 @ 17:55:
Ja jongens...wie zorgt voor een nieuwe Topic, kunnen we met z'n allen lekker praten, drinken, nadenken en stemmen over een overgang van DF naar een andere project.
Uiteraard kun je niemand verplichten, maar mijn voorkeur gaat naar iets, wat een betekenis heeft in medische wereld en liefst niet te zwaar is voor je CPU, zo kan ik meer pc assimileren
Dus wie zich geroepen wordt om een Topic starten...GRAAG ...![]()
[ Voor 13% gewijzigd door BwO op 03-09-2004 19:16 ]
<<Team BSD>> #22 OGR-24 - #12 OGR-25
Verwijderd
Forza Mucca!
IdieAloth
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Verwijderd
Van harte man . . .Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 19:35:
Ik wil trouwens ook nog eventjes onze PV-er feliciteren met zijn verjaardag!!
MarcyDarcy -> happy birthday!!!
Speciaal voor jou heb ik een taart gebakken... alsjeblieft:
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 20:21 ]
Verwijderd
Wij zijn de morele winnaar! Zonder die lame-ass teamhopacties waren ze een stel kanslozen geweestMark83 schreef op 03 september 2004 @ 20:17:
MD gefeliciteerd!!
En balen dat dit stopt ... zo halen we FDC nooit meer in
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 21:09 ]
[ Voor 4% gewijzigd door D2DM op 03-09-2004 21:21 ]
R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.
UD-Grid | Folding@home | TSC | |
OS'en | Windows | Windows, Linux/*NIX, Mac OS X | Windows, Linux/*NIX, Mac OS X |
te instaleren als service? | Ja, met Firedaemon | Ja, via register | Ja, met Firedaemon |
subteams? | JA, gaat wat lastig | JA | JA |
Verwijderd
F@H versie 5 heeft native service mogelijkheid. Bovendien is er een makklijk proggie dat evt kan configgen (vergelijk dfGUI). Dat is imo een voordeel.The-Freak schreef op 03 september 2004 @ 23:38:
Ik heb even een klein tabelletje gemaakt van wat ik net heb uitgezocht. Ik heb niet alles heel erg gecontroleerd, dus als er fouten in zitten, zeg het dan even. Mist er iets in dan mag je het ook even zeggen.![]()
UD-Grid Folding@home TSC OS'en Windows Windows, Linux/*NIX, Mac OS X Windows, Linux/*NIX, Mac OS X te instaleren als service? Ja, met Firedaemon Ja, via register Ja, met Firedaemon subteams?
JA, gaat wat lastig
JA
JA
"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham
[ Voor 3% gewijzigd door Rollerjooster op 04-09-2004 00:06 ]
Forza Mucca!
R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.
Verwijderd
mail naar adres uit FM profileRollerjooster schreef op 04 september 2004 @ 00:06:
[...]
offtopic:
Zou je op discrete wijze je e-mailadres aan me bekend willen maken?
Ik ben er ook nog niet uit. We hebben nog een maand om te beslissen.
Verwijderd
Misschien ben ik erg blonT, maar ik zie geen mailadres...Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 00:17:
[...]
mail naar adres uit FM profile
F@H is mijn eerste gedacht tot op heden
Verwijderd
ik doe straks ff melen, meel schijnt geheel in de prak te liggenVerwijderd schreef op 04 september 2004 @ 00:38:
[...]
Misschien ben ik erg blonT, maar ik zie geen mailadres...
Doe eens lief en mail het gewoon ff naar mij![]()
Mailadres staat in mijn profiel...
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2004 00:53 ]
Verwijderd
Heb ik net gedaan, en daar heb ik dus m'n mailadres opgegeven.Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 00:57:
[...]
Je kunt je wel ff reggen op het forum en meebabbelen...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2004 01:04 ]
Verwijderd
ja, ik mis iets....The-Freak schreef op 03 september 2004 @ 23:38:
Ik heb even een klein tabelletje gemaakt van wat ik net heb uitgezocht. Ik heb niet alles heel erg gecontroleerd, dus als er fouten in zitten, zeg het dan even. Mist er iets in dan mag je het ook even zeggen.![]()
UD-Grid Folding@home TSC OS'en Windows Windows, Linux/*NIX, Mac OS X Windows, Linux/*NIX, Mac OS X te instaleren als service? Ja, met Firedaemon Ja, via register Ja, met Firedaemon subteams?
JA, gaat wat lastig
JA
JA
Verwijderd
Bij DF gaat er al werk verloren als je een scheet laat.....D2DM schreef op 04 september 2004 @ 00:12:
Ander punt: bij df gaat er (normaliter) geen werk verloren i.t.t. Tsc / d2ol waar er bij een herstart weer word begonnen met conformer 1.
Minder geschikt voor: af en toe gebruikers i.c.m. langzame pc's
Division BrabanderT
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Verwijderd
HD "incorrect" geworden ??Marcelloz schreef op 04 september 2004 @ 09:29:
^^^^^ RoyalFlusher slaat spijker op kop
@statsposters, check fdo
verders is vandaag de dfstats-server plat ivm noodzakelijk hardware onderhoud
Moet kunnen. Mail/open een topic op het FM-forum.BwO schreef op 03 september 2004 @ 19:10:
[...]
Wat een Leidenaars hier gezellig! Meeting in Leiden? Ergens in een kroegje ofzo?
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq