[Distributed Folding] hitparade van 2 september Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 604 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we een merge aangaan met Ars })

Wie heeft er contacten? :+

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loial
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09-2024
Enne enne enne, waar gaat iedereen heene?
edit:
Lol @AMDLover

[ Voor 26% gewijzigd door loial op 03-09-2004 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 09:50:
Laten we een merge aangaan met Ars })

Wie heeft er contacten? :+
Ars Power Cows [APC]

LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch CowArs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm klinkt smerig :+

We kunnen ook ff een week-stampede tussendoor door. MrMr en sf en wij allemaal op full power, en hupsakee !!

Nah . . . dat redden we niet denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stoppen? wie wat hoe? kan iemand linkje naar forumdraad geven?

nuja, dan ga ik misschien wel gewoon stampeden... daarna zien we wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Jammer en onverwacht dat het project er mee ophoudt. Altijd een lekker project gevonden (ondanks frustraties met de slechte client). Ik gok dat het binnen een jaar ofzo weer terug is, maar wie weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baggio666
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:34
Jammer... :(

Cosmic Cows was aan een leuke inhaalslag bezig, het aantal leden had misschien zelfs kans te verdubbelen (of meer zelfs nog).

DPC heeft in dit project nu een tijd achter de rug waarin het ff tegenzat, de komende maand wordt ook zwaar. Als ik stop met DF is het toch niet met een voldaan gevoel...

Cosmic Cows is eigelijk al (of pas) begonnen bij de stampede, niemand in ons team heeft ervaringen met andere projecten (naja seti ooit es in een grijs verleden). Kan iemand vertellen wat een volwaardige opvolger is. Opzich vind ik het ook wel een leuk idee om met z'n alleen naar 1 project over te stappen. Ik ben niet van plan om te stoppen met DC en wil dus graag een volgende uitdaging :)

Die voorspellingswedstrijd van Rollerjooster krijg nu opeens ook een andere betekenis ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 08:42

Pyrus

Hardknock life

Topicstarter
Nooooooooooooooooo, daar gaat m'n plan om de wereld (nouja... Ollie :P) te veroveren :/

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Baggio1666 schreef op 03 september 2004 @ 10:36:
Kan iemand vertellen wat een volwaardige opvolger is.
Lees dit eens op je gemak door; FAQ Dutch Power Cows Projecten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:15
Erg jammer dat DF er mee stopt, ik begon nu net aardig wat puntjes in te zamelen :'( , bovendien vond ik dit toch een zeer leuk eerste project. 8)

Is het misschien niet leuk om, i.p.v. ons allemaal naar andere projecten te verplaatsen, samen een nieuw project te beginnen? Eentje waar DPC nog niet aan mee doet en waar we allemaal op 0 beginnen?

Er is nu nl. weer een plaatsje vrij in de 10 toegestane projecten van DPC. Ik weet niet wat normaal de procedure is bij DPC als er een project wegvalt, maar als we een aantal nieuwe projecten hebben gevonden dan zouden we kunnen stemmen hier, met dubbele stempunten voor ex-DF'ers of zo...? :)

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

DAS zwaar kut... gaan we nu met z'n alleen overstappen naar een andere project :)

Als we nu effe opnoemen wat voor eventuele keus je zou maken!

Eerst met z'n alleen naar Stampe.. Dutch Cow DF Revenage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoleBastard schreef op 03 september 2004 @ 10:50:
Erg jammer dat DF er mee stopt, ik begon nu net aardig wat puntjes in te zamelen :'( , bovendien vond ik dit toch een zeer leuk eerste project. 8)

Is het misschien niet leuk om, i.p.v. ons allemaal naar andere projecten te verplaatsen, samen een nieuw project te beginnen? Eentje waar DPC nog niet aan mee doet en waar we allemaal op 0 beginnen?

Er is nu nl. weer een plaatsje vrij in de 10 toegestane projecten van DPC. Ik weet niet wat normaal de procedure is bij DPC als er een project wegvalt, maar als we een aantal nieuwe projecten hebben gevonden dan zouden we kunnen stemmen hier, met dubbele stempunten voor ex-DF'ers of zo...? :)
FaD en DPAD zijn net uit de startblokken, nieuw genoeg lijkt me zo :)

Oh...om FreeDC in te halen moeten we gedurende 25 dagen 57 miljoen meer doen dan zij. Daar is dus echt wel een stampede voor nodig en dat kan nu eventjes niet. Bovendien zullen ze dan wel weer een lame-ass teamhopper *insert verhaaltje van AMDLOVER* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 23:13
* Tielemans baalt :'(

God schiep mensen en dieren maar geen rechters en officiëren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me ook geen haasje over meer naar de top !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:13

sus

is druk :+

Mijn voorstel: Als een gek zorgen dat we iedereen met een computer nog ff snel laten DF-en. Masaal NL assmimileren. Zorgen dat we #1 worden.

ALs DF weer begint, dan zal dat ws. met statsreset zijn, dus nu is de kans er (al istie erg klein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 16:03
Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 10:56:
[...]

FaD en DPAD zijn net uit de startblokken, nieuw genoeg lijkt me zo :)
*knip*
Juist, in de FaD DPCH worden al wat suggestieve opmerkingen gemaakt. :7
Eis w.m.b. is in elk geval een fatsoenlijke Windows en Linux client, die ook goed als service oid te draaien zijn.
Verder zou ik _heel_ graag subteamstats willen hebben, zoals we die nu bij DF hebben. Maar misschien is dat wel mogelijk als we met een hele zwik naar FaD verhuizen.

Suomalaiset Lehmät zat al naar TSC te kijken (die lijken de boel wel netjes op orde te hebben), maar op dit moment staan alle opties nog open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jesse schreef op 03 september 2004 @ 11:18:
[...]
Suomalaiset Lehmät zat al naar TSC te kijken (die lijken de boel wel netjes op orde te hebben), maar op dit moment staan alle opties nog open.
TSC schijnt niet simpel als service te fizxen te zijn. Heb je hulpproggie voor nodig, is niet "native" zoals bij DF.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loial
idd, kheb net TSC hier ff getest, leek me wel geschikt project, ook het doel is nobel, maar kheb nog geen service versie geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021
Dan is die gauntlet van FreeDC wel precies op tijd gekomen zeg.. of zouden ze inside-info gehad hebben? Zullen we ze aanklagen wegens beursfraude? :+

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Handelen met voorkennis enzo? :7

Als als service draaien te ingewikkeld is dan gaat dat niet opschieten ben ik bang, maar als et niet al te veel voorsteld dan is het niet echt een bezwaar.

[ Voor 75% gewijzigd door Jesse op 03-09-2004 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Folding @ home is ook redelijk. Las dat er ook een console dinges is, en dat draaien als service mogelijk is. Moat alleen nog ff verder kijken.

F@H is trouwens ook met proteines en vouwen, dus de }:O hoeft niet helemaal omgeschoold te worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loial
OT: wat zie ik toch op dat plaatje van je Jesse? een verkeerstoren met grassprieten ervoor? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAher
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-05-2024

MAher

.. far and free ...

Ik vind de TSC client wwel behoorlijk zwaar. Het liefst heb ik een lichte client die niet al te opvallend z'n werk doet. En die makkelijk met een zipje over veel machines is te verdelen...

En natuurlijk subteam-stats :P

Met z'n allen over is wel leuk eigenlijk, kunnen we verder met de onderlinge strjd ;)

System | Suomalaiset Lehmät.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jesse schreef op 03 september 2004 @ 11:18:
[...]

Juist, in de FaD DPCH worden al wat suggestieve opmerkingen gemaakt. :7
Eis w.m.b. is in elk geval een fatsoenlijke Windows en Linux client, die ook goed als service oid te draaien zijn.
Verder zou ik _heel_ graag subteamstats willen hebben, zoals we die nu bij DF hebben. Maar misschien is dat wel mogelijk als we met een hele zwik naar FaD verhuizen.

http://alliedcomputers.ath.cx/dpad/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollerjooster
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

Ik zie Folding @ Home ook wel zitten. DPC op #26, dat kan natuurlijk niet.

Forza Mucca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 19:36

ScSi

Belg.

Rollerjooster schreef op 03 september 2004 @ 11:49:
Ik zat net naar de DPCH van FaD te kijken, DPC op #21 en veel mogelijkheden om te stijgen.. Geen enkele reactie in dat topic ook, daar moet verandering inkomen :p

Mijn voorkeur gaat uit naar een project waar we niet op #1 staan, of het binnen afzienbare tijd zullen staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het moet inderdaad wel een beetje spannend zijn...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAher

MAher

.. far and free ...

en Folding@Home heeft medisch nut wat ik wel mooier vind dan een of andere encryptie dinges etc.

Kortom we zoeken een project met:

groeipotentieel
een niet te hoge positie van DPC momenteel
medisch nut
een lichte client die ook als service draait en makkelijk op veel koeien kan draaien
subteam-stats
competitie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek alleen ff iemand met ervaringen die e.a. ff goed kan uitleggen. Moet imo een beetje vergelijkbaar zijn;
- Makkelijk op P4 met HT draaien
- Als service draaien
- liefst met een soort proggie zoals dfGUI makkelijk te bedienen zijn
etc.

Mss dat iemand van F@H e.a. kan ophelderen en/of uit de doeken doen ?

En idd "code kraken" of een wiskundig probleem is niet mijn ding. Medische projecten daarentegen wèl

Jullie gaan daarover vergaderen toch @ 10/9 ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
_/-\o_

offtopic:
Et is een zeilboot (met een fikse meerpaal op de achtergrond). Een erg mooie herinnering aan een heel mooie zeilvakantie. De foto is genomen in de buitenhaven van Stellendam. Inmiddels heb ik em al zo lang en is ie onderdeel geworden van mijn GoT identiteit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:14

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 11:57:
[...]

Ik zoek alleen ff iemand met ervaringen die e.a. ff goed kan uitleggen. Moet imo een beetje vergelijkbaar zijn;
- Makkelijk op P4 met HT draaien
- Als service draaien
- liefst met een soort proggie zoals dfGUI makkelijk te bedienen zijn
etc.

Mss dat iemand van F@H e.a. kan ophelderen en/of uit de doeken doen ?

En idd "code kraken" of een wiskundig probleem is niet mijn ding. Medische projecten daarentegen wèl

Voor Folding@home geld:

Pentium 4's gaan lekker dit project, mede ook door een core die gebruik maakt van SSE2 instructies.
Met een HT pc zal je 2 keer de console moeten draaien, elk met een verschillend machineID en deze zal gestart moeten worden met de -local flag.
De client biedt vanaf V5.0 de optie om als service te draaien.
Het makkelijkste monitor programma hiervoor is (vind ik) EM3 (www.em-dc.com) en om een beetje te sparen zou dit UD-monitor zijn.

Voor UD geld: (tnx blue man)

UD zoek een medicijn tegen kanker.
Het kan draaien met HT dmv het programma ud-tweaker (http://blakenyc77.tripod.com/udtweaker.html).
Het is als service installeerbaar dmv firedeamon (http://www.firedaemon.com/) en je kan sparen dmv ud_mon (http://udmon.sourceforge.net/).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 19:36

ScSi

Belg.

SandStar schreef op 03 september 2004 @ 12:10:
[...]
...een hele verhelderende uitleg...
Bedankt, zal er vanavond eens naartoe kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SandStar schreef op 03 september 2004 @ 12:10:
[...]
Voor UD geld: (tnx blue man)

UD zoek een medicijn tegen kanker.
Het kan draaien met HT dmv het programma ud-tweaker (http://blakenyc77.tripod.com/udtweaker.html).
Het is als service installeerbaar dmv firedeamon (http://www.firedaemon.com/) en je kan sparen dmv ud_mon (http://udmon.sourceforge.net/).
UD == UD Grid toch ?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Jeps, zoekt een medicijn tegen kanker.
Als je vragen hebt over UD of over F@H brul je maar in de desbetreffende DPCH.

[ Voor 19% gewijzigd door Blue_man op 03-09-2004 12:23 ]

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedOne_NL30
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-02 12:45
Dus dat word de laatste maand.
Ik wil wel graag weten waar we naartoe gaan.
Lijk me leuker / beter als iedereen naar hetzelfde project verhuist.
ps, gaat iedereen nog wel door met deze af te maken ?

IdieAloth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baggio1666 schreef op 03 september 2004 @ 10:36:
Jammer... :(

Cosmic Cows was aan een leuke inhaalslag bezig, het aantal leden had misschien zelfs kans te verdubbelen (of meer zelfs nog).

DPC heeft in dit project nu een tijd achter de rug waarin het ff tegenzat, de komende maand wordt ook zwaar. Als ik stop met DF is het toch niet met een voldaan gevoel...

Cosmic Cows is eigelijk al (of pas) begonnen bij de stampede, niemand in ons team heeft ervaringen met andere projecten (naja seti ooit es in een grijs verleden). Kan iemand vertellen wat een volwaardige opvolger is. Opzich vind ik het ook wel een leuk idee om met z'n alleen naar 1 project over te stappen. Ik ben niet van plan om te stoppen met DC en wil dus graag een volgende uitdaging :)

Die voorspellingswedstrijd van Rollerjooster krijg nu opeens ook een andere betekenis ;(
Ik denk dat F@H er nog het meest op lijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 12:47:
[...]

Ik denk dat F@H er nog het meest op lijkt
idd, en daar heeft DPC nog wat goed te maken. Zo'n lage ranking kan eigelijk niet !

TSC's ranking wordt nu al verbeterd, dus dan kunnen wij (ex df-ers) die van bv F@H vebeteren (komen we alsnog FDC en ARS weer tegen >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loial
F@H werkt dat ook op linux bakken?
edit:
Zelf ff kijken voordat je post kan natuurlijk ook :P iig wordt linux ook ondersteund

[ Voor 60% gewijzigd door loial op 03-09-2004 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 12:51:
[...]

idd, en daar heeft DPC nog wat goed te maken. Zo'n lage ranking kan eigelijk niet !

TSC's ranking wordt nu al verbeterd, dus dan kunnen wij (ex df-ers) die van bv F@H vebeteren (komen we alsnog FDC en ARS weer tegen >:) )
Het lijkt me leuk om dat project te gaan versterken en die gasten daar eens een flink pak voor hun broek te geven... De andere teams weten niet wat hun overkomt als de hele DF-kudde daar ineens voor de deur staat te trappelen van ongeduld. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollerjooster

Rollerjooster

OhNoNotHim

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 11:57:
[...]
Het zal ongetwijfeld besproken worden. :P Als je mee wil doen ben je overigens van harte welkom.

Forza Mucca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rollerjooster schreef op 03 september 2004 @ 12:56:
[...]

Het zal ongetwijfeld besproken worden. :P Als je mee wil doen ben je overigens van harte welkom.
Heb ik eindelijk mijn kans om die wodka red-bull af te leveren die ik had beloofd. Zal ik ff reggen @ www.fm.nl ?. Trouwens G_M_C studeert in Leiden, dus er is wèl verwantschap ;)

Zag dat UD = Windows only. Geen linux is denk ik niet kewl voor sommigen. Daarnaast zijn er hier zelf nog mensen met exotischere OSsen (Apple / Solaris e.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
In elk geval ben ik ervoor om DF tot de laatste snik trouw te blijven, los van wat pilot-projectjes hier en daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jesse schreef op 03 september 2004 @ 13:02:
In elk geval ben ik ervoor om DF tot de laatste snik trouw te blijven, los van wat pilot-projectjes hier en daar.
Naturellement mon confrère !!

Het is nu alleen de zoektocht voor een nieuw doel voor onze onovertroffen mega super CPU power }) . En roeleren kunnen we, als we idd massaal overstappen naar 1 project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollerjooster

Rollerjooster

OhNoNotHim

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 13:01:
[...]
Heb ik eindelijk mijn kans om die wodka red-bull af te leveren die ik had beloofd. Zal ik ff reggen @ www.fm.nl ?. Trouwens G_M_C studeerd in Leiden, dus er is wèl verwantschap ;)
Cool. Dan kan je vast wel helpen met boodschappen sjouwen :P

Reg maar raak trouwens, dan kan je ons forum ook eens volspammen :+

In antwoord op Jesse: Ik ben ook benieuwd of mensen nu al gaan switchen. Ik in elk geval niet, afgezien dan van de power die met de stampede meedraait.

[ Voor 9% gewijzigd door Rollerjooster op 03-09-2004 13:15 ]

Forza Mucca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rollerjooster schreef op 03 september 2004 @ 13:06:
[...]
[..]
Small problem; studeren != wonen. Moet daar per trein heen steeds, en je kent de NS :(

Ik denk meer en meer aan F@H, gezien de opties / mogelijkheden / utilities e.d.

Maar eerst die 10 miljard halen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nu weer back on topic:

Hebben we weer een uploadprobleem ? Ik zie buffers ontstaan ?

Hè gelukkig, voorlopig blijft alles bij het oude :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum

Zhadum

Folding & Einstein@home

Ja, ben ik ook mee eens, zou leuk zijn om met z'n alle overstappen naar een andere project :)

Moeten we ergens een poll maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een poll lijkt me idd wel een goed idee. Ik denk dat hier nog wel een aparte thread over komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAher

MAher

.. far and free ...

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 13:14:
Goed nu weer back on topic:

Hebben we weer een uploadprobleem ? Ik zie buffers ontstaan ?

Hè gelukkig, voorlopig blijft alles bij het oude :)
Ik heb inderdaad ook buffers staan, dus het lijkt er wel op ja... Gelukkig maar, anders was het helemaal een saai, onverwacht einde :P

Ik ben wel voor een poll, maar Folding@Home lijkt het meest op DF heb ik het idee. Op zich wel cool als we met een vette kudde de stats bij F@H gaan roeleren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Pffff.
Das even een koude douche.. :/

Moet ik nu weer een project achterlaten op de #2??
Tis gewoon teveel :'( :'(

Hoeveel power hebben we gedurende een maand nodig om met de huidige daily van FDC op #1 te komen eind september?

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Funcracker schreef op 03 september 2004 @ 14:28:
Pffff.
Das even een koude douche.. :/

Moet ik nu weer een project achterlaten op de #2??
Tis gewoon teveel :'( :'(

Hoeveel power hebben we gedurende een maand nodig om met de huidige daily van FDC op #1 te komen eind september?
All we've GoT :Y) (jammer genoeg veel verloren tijdens CASP, anders had het gekund).

T.a.v. poll e.d.; Ik denk dat het kiezen van een ander project meer ieders eigen keus is. Maar een concensus bereiken verdient mijn voorkeur.

Als we "en masse" overgaan naar 1 project veroorzaken we een extra "onverwachte" stampede op een ander project. DPC gaat dan echt roeleren in DC wereld })

Een apart draadje hierover is mss wel handig, DPCH's zijn eigenlijk niet voor dergelijke dicussies idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Is er al iemand een mooie topicstart aan't maken? ff melden is handige ten behoeve van wat dubbel werk.
* Jesse is daar niet zo goed in.

[ Voor 23% gewijzigd door Jesse op 03-09-2004 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus blijkbaar mijn laatste eiwitje al gevouwen :'(

Naja jammer dat het stopt, en vooral dat ze het zo melden en dat ze niet een mailtje naar alle teamleiders hebben gestuurd ofzow om even uit te leggen ofzow. Is overigens wel belangrijk dat ze het goed analyseren, daar gaat het tenslotte om. De onderlinge competitie is leuk maar dit is totaal van geen belang in verhouding met de wetenschappelijke doelen.

Tenslotte: Marcy bedankt voor het PV'er spelen met alle tijd die je daarin hebt gestoken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 14:44:
Tenslotte: Marcy bedankt voor het PV'er spelen met alle tijd die je daarin hebt gestoken
idd

Marcy is oké . . ole . . ole

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAher

MAher

.. far and free ...

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 14:47:
[...]

idd

Marcy is oké . . ole . . ole

_/-\o_
_/-\o_ amen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Topicstarter
* Pyrus schudt MarcyDarcy vriendschappelijk door elkaar en snottert eens lekker z'n verdriet over het beëindigen van DF in diens mouwen uit.
:P ;)

Nu maar hopen dat ze snel opnieuw starten en dat je dan weer terug komt :)

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRsTjUh
  • Laatst online: 07-09 12:22
1.20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx MarcyDarcy!!
Volgende week krijg je een lekker koud biertje van me _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 22:10
Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 15:07:
Thnx MarcyDarcy!!
T wordt warempel een DF afscheidparty :'( .

Ik wil trouwens naar DPAD.

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Topicstarter
Zijn er trouwens problemen met uploaden? Die ene bak die nog staat de df'en is aan het bufferen (zonder dat dat de bedoeling is zegmaar).

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yeps hier ook, zal wel weer iets met de server zijn :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 15:07:
Thnx MarcyDarcy!!
Meeting?
waar waar waar :D

als we dan toch einde df meeting doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingmar
  • Laatst online: 26-11-2021
Gaat er een topic komen met poll en spam reclame ruimte voor verschillende projecten om cpu power te krijgen die vrijkomt bij het einde van DF? Uiteraard wel met instemming van de modjes... O-) O-)

One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baggio666
Ja die ken ik natuurlijk ook, maar dat zegt natuurlijk nix over de "sfeer" ed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum

Zhadum

Folding & Einstein@home

Ja jongens...wie zorgt voor een nieuwe Topic, kunnen we met z'n allen lekker praten, drinken, nadenken en stemmen over een overgang van DF naar een andere project.

Uiteraard kun je niemand verplichten, maar mijn voorkeur gaat naar iets, wat een betekenis heeft in medische wereld en liefst niet te zwaar is voor je CPU, zo kan ik meer pc assimileren :)

Dus wie zich geroepen wordt om een Topic starten...GRAAG ... :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baggio1666 schreef op 03 september 2004 @ 17:18:
[...]

Ja die ken ik natuurlijk ook, maar dat zegt natuurlijk nix over de "sfeer" ed!
Als jullie met z'n allen overgaan blijft de sfeer zoals 'tie hier is 8) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zhadum schreef op 03 september 2004 @ 17:55:
[...]
Ook ff op #dpc vragen, denk ik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baggio666
Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 17:56:
[...]

Als jullie met z'n allen overgaan blijft de sfeer zoals 'tie hier is 8) ;)
idd! ;)

Opzich maakt het me niet zoveel uit welk project ik naar toe ga, zolang het nog maar een btje simpel draait. Ik zal es binnen Cosmic Cows overleggen of iemand voorkeur heeft, maar vooralsnog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Laatst online: 09:22

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Volgens mij hebben ze gewoon ter oren gekregen dat ik op 28 september ga afstuderen...

Ze wisten ook dat ik dan eigenlijk mijn inbreng in het project tot 0 zou gaan reduceren, dus kappen zij er uit solidariteit ook mee.

Sorry jongens, allemaal mijn schuld! (8> B)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BwO
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 16:16

BwO

Up The Irons!

Rollerjooster schreef op 03 september 2004 @ 13:06:
[...]

Reg maar raak trouwens, dan kan je ons forum ook eens volspammen :+

In antwoord op Jesse: Ik ben ook benieuwd of mensen nu al gaan switchen. Ik in elk geval niet, afgezien dan van de power die met de stampede meedraait.
Wat een Leidenaars hier gezellig! Meeting in Leiden? Ergens in een kroegje ofzo? :*)
Zhadum schreef op 03 september 2004 @ 17:55:
Ja jongens...wie zorgt voor een nieuwe Topic, kunnen we met z'n allen lekker praten, drinken, nadenken en stemmen over een overgang van DF naar een andere project.

Uiteraard kun je niemand verplichten, maar mijn voorkeur gaat naar iets, wat een betekenis heeft in medische wereld en liefst niet te zwaar is voor je CPU, zo kan ik meer pc assimileren :)

Find-a-Drug is niet zo zwaar (draait vanaf elke pc met windows/linux + 64MB RAM en 10MB hddruimte vrij). Zoals de naam zegt is het zeer medisch ingesteld en we staan op dat (relatief) jonge project erg laag dus we kunnen wat steun gebruiken. Kijk ook naar de FAQs van de verschillende subteams (de officiële FAQ is in aanmaak).
Cureseekers FAQ
Switch FAQ
Apen FAQ
edit:
MAAR andere projecten kunnen net zo goed hulp gebruiken hoor :*) Ik wil zeker geen reclame maken voor FaD O-) Bij F@H staat DPC ook niet zo hoog en dat heeft toch ook medische waarde, of UD-Grid ook zo'n prachtig project wat zoekt naar een medicijn tegen kanker. Maar van die projecten heb ik niet zo'n verstand, dus of slome comps daar op draaien moet anders maar in hun DPCH vragen.

[ Voor 13% gewijzigd door BwO op 03-09-2004 19:16 ]

<<Team BSD>> #22 OGR-24 - #12 OGR-25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil trouwens ook nog eventjes onze PV-er feliciteren met zijn verjaardag!!
MarcyDarcy -> happy birthday!!!
Speciaal voor jou heb ik een taart gebakken... alsjeblieft:
Afbeeldingslocatie: http://www.click-smilies.de/sammlung0304/party/party-smiley-023.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollerjooster

Rollerjooster

OhNoNotHim

Ah, MD, van harte!

Forza Mucca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedOne_NL30
  • Laatst online: 20-02 12:45
Ik wil eigenlijk maar 1 ding.
Een project waar je de client wel een beetje goed kan controleren.
verder volg ik de meute dan wel :D

IdieAloth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz
  • Laatst online: 04-09 20:24

Marcelloz

IT dude with a beard

gefeliciteerd!!!

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustDutch
  • Laatst online: 15-09 23:13

JustDutch

was ambtenaar :)

MD gefeliciteerd.........

Forza Mucca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 09:57
MD gefeliciteerd!!

En balen dat dit stopt ... zo halen we FDC nooit meer in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 19:35:
Ik wil trouwens ook nog eventjes onze PV-er feliciteren met zijn verjaardag!!
MarcyDarcy -> happy birthday!!!
Speciaal voor jou heb ik een taart gebakken... alsjeblieft:
[afbeelding]
Van harte man . . . ;)

Neem een extra pilsje van mij !
!bier MarcyDarcy

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loial
Ook gratz namens de natlappers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mark83 schreef op 03 september 2004 @ 20:17:
MD gefeliciteerd!!

En balen dat dit stopt ... zo halen we FDC nooit meer in :(
Wij zijn de morele winnaar! Zonder die lame-ass teamhopacties waren ze een stel kanslozen geweest :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een beetje "taunten" en niemand durft meer te reageren, de realiteit is ze waarschijnlijk teveel }:O

http://www.free-dc.org/fo...read.php?s=&threadid=7447

http://www.free-dc.org/fo...s=&postid=69634#post69634 >:)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2DM
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 23:22
Hehe.

truth hurts.. maybe not as much as jumping on bicycle with seat missing, but it hurts. :)

Het opperhoofd (Big kahuna Brian the fist) meld:
(boven post van Basman)

As for when we shall return, it is difficult to say. In all likelihood less than a year. Whether we return with a clever genetic folding algorithm, or perhaps something altogether different (but still medically- and protein-related of course) remains to be seen. One way or another, we shall be reborn from our ashes as the mighty phoenix.

[ Voor 4% gewijzigd door D2DM op 03-09-2004 21:21 ]

R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Freak
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-05-2023
Ik heb even een klein tabelletje gemaakt van wat ik net heb uitgezocht. Ik heb niet alles heel erg gecontroleerd, dus als er fouten in zitten, zeg het dan even. Mist er iets in dan mag je het ook even zeggen. :)

UD-GridFolding@homeTSC
OS'enWindowsWindows, Linux/*NIX, Mac OS XWindows, Linux/*NIX, Mac OS X
te instaleren als service?Ja, met FiredaemonJa, via registerJa, met Firedaemon
subteams?
JA, gaat wat lastig

JA

JA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The-Freak schreef op 03 september 2004 @ 23:38:
Ik heb even een klein tabelletje gemaakt van wat ik net heb uitgezocht. Ik heb niet alles heel erg gecontroleerd, dus als er fouten in zitten, zeg het dan even. Mist er iets in dan mag je het ook even zeggen. :)

UD-GridFolding@homeTSC
subteams?
JA, gaat wat lastig

JA

JA
F@H versie 5 heeft native service mogelijkheid. Bovendien is er een makklijk proggie dat evt kan configgen (vergelijk dfGUI). Dat is imo een voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 19:23

Pazzi

Koffiemokken en bierglazen

:'(

Dit kunnen ze me niet aandoen... Heb ik eindelijk een DC-project waar ik me thuis voel ( :> ), gaan ze d'r mee stoppen... ;(

Bij deze wil ik met name MarcyDarcy voor z'n werk als PV-ert bedanken (en uiteraard feliciteren met z'n verjaardag), Marcelloz bedanken voor de perfecte stats en natuurlijk alle mede-vouwers _/-\o_ Hulde!

Ik blijf in ieder geval tot het bittere einde, wat ik daarna ga doen is iets waar ik nog eens rustig over na moet denken...

"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollerjooster

Rollerjooster

OhNoNotHim

offtopic:
Zou je op discrete wijze je e-mailadres aan me bekend willen maken?

Ik ben er ook nog niet uit. We hebben nog een maand om te beslissen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Rollerjooster op 04-09-2004 00:06 ]

Forza Mucca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2DM
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 23:22
Ander punt: bij df gaat er (normaliter) geen werk verloren i.t.t. Tsc / d2ol waar er bij een herstart weer word begonnen met conformer 1.
Minder geschikt voor: af en toe gebruikers i.c.m. langzame pc's

R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rollerjooster schreef op 04 september 2004 @ 00:06:
[...]

offtopic:
Zou je op discrete wijze je e-mailadres aan me bekend willen maken?

Ik ben er ook nog niet uit. We hebben nog een maand om te beslissen. :)
mail naar adres uit FM profile

F@H is mijn eerste gedacht tot op heden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 00:17:
[...]

mail naar adres uit FM profile

F@H is mijn eerste gedacht tot op heden
Misschien ben ik erg blonT, maar ik zie geen mailadres...
Doe eens lief en mail het gewoon ff naar mij :>
Mailadres staat in mijn profiel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 00:38:
[...]

Misschien ben ik erg blonT, maar ik zie geen mailadres...
Doe eens lief en mail het gewoon ff naar mij :>
Mailadres staat in mijn profiel...
ik doe straks ff melen, meel schijnt geheel in de prak te liggen :?

Kan daar nie eens inloggen :(

Hebben jullie een "shoutbox" @ FM ??

Ik heb naar rollorjooster zijn email gemaild touwens, iets @ "hete mail"; Stond in zijn FM profile

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2004 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 00:47:
[...]
Hebben jullie een "shoutbox" @ FM ??
Je kunt je wel ff reggen op het forum en meebabbelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 00:57:
[...]

Je kunt je wel ff reggen op het forum en meebabbelen...
Heb ik net gedaan, en daar heb ik dus m'n mailadres opgegeven.
Alleen moet ik in de mail voor activering, en dat gaat niet.
Net nu het ff nodig is gaat dat #^&*$ ding down :(
Nou ja, als je in de logs kijkt weet je dus mijn mail :Y)

Fix0red :>

Zie forum dus . . .

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2004 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
ff een polletje:

Poll: Moeten we onze DF krachten zoveel mogelijk gebundeld proberen te houden?
Ja, zo kunnen we een grote impact maken in een bepaald project
nee, iedereen moet zelf weten naar welk project hij gaat
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=17497&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The-Freak schreef op 03 september 2004 @ 23:38:

UD-GridFolding@homeTSC
subteams?
JA, gaat wat lastig

JA

JA
ja, ik mis iets....

Meer projecten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D2DM schreef op 04 september 2004 @ 00:12:
Ander punt: bij df gaat er (normaliter) geen werk verloren i.t.t. Tsc / d2ol waar er bij een herstart weer word begonnen met conformer 1.
Minder geschikt voor: af en toe gebruikers i.c.m. langzame pc's
Bij DF gaat er al werk verloren als je een scheet laat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalFlusher
  • Laatst online: 28-05 15:45
Ik wil me nergens mee bemoeien maar ik doe het toch maar.
Met DF kon je vrolijk een tijd sparen en je mede DPC'ers en de Rest Van De Wereld eens flink verrassen met een leuke flush.

Met UD-Grid en F@H gaat dat niet (of je moet moeilijk gaan lopen doen). Met TSC kun je standaard een buffervoorraad van 2000 stuks aanleggen. En das best wel leuk dan. ;)

Division BrabanderT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz
  • Laatst online: 04-09 20:24

Marcelloz

IT dude with a beard

^^^^^ RoyalFlusher slaat spijker op kop

@statsposters, check fdo

verders is vandaag de dfstats-server plat ivm noodzakelijk hardware onderhoud :)

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcelloz schreef op 04 september 2004 @ 09:29:
^^^^^ RoyalFlusher slaat spijker op kop

@statsposters, check fdo

verders is vandaag de dfstats-server plat ivm noodzakelijk hardware onderhoud :)
HD "incorrect" geworden ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 22:10
BwO schreef op 03 september 2004 @ 19:10:
[...]

Wat een Leidenaars hier gezellig! Meeting in Leiden? Ergens in een kroegje ofzo? :*)
Moet kunnen. Mail/open een topic op het FM-forum. ;)

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Pagina: 1 2 Laatste