Rollerjooster schreef op 03 september 2004 @ 13:06:
[...]
Cool. Dan kan je vast wel helpen met boodschappen sjouwen
Reg maar raak trouwens, dan kan je ons forum ook eens volspammen
In antwoord op Jesse: Ik ben ook benieuwd of mensen nu al gaan switchen. Ik in elk geval niet, afgezien dan van de power die met de stampede meedraait.
Wat een Leidenaars hier gezellig! Meeting in Leiden? Ergens in een kroegje ofzo?

Zhadum schreef op 03 september 2004 @ 17:55:
Ja jongens...wie zorgt voor een nieuwe Topic, kunnen we met z'n allen lekker praten, drinken, nadenken en stemmen over een overgang van DF naar een andere project.
Uiteraard kun je niemand verplichten, maar mijn voorkeur gaat naar iets, wat een betekenis heeft in medische wereld en liefst niet te zwaar is voor je CPU, zo kan ik meer pc assimileren
Dus wie zich geroepen wordt om een Topic starten...GRAAG ...

Find-a-Drug is niet zo zwaar (draait vanaf elke pc met windows/linux + 64MB RAM en 10MB hddruimte vrij). Zoals de naam zegt is het zeer medisch ingesteld en we staan op dat (relatief) jonge project erg laag dus we kunnen wat steun gebruiken. Kijk ook naar de FAQs van de verschillende subteams (de officiële FAQ is in aanmaak).
Cureseekers FAQ
Switch FAQ
Apen FAQ
edit:
MAAR andere projecten kunnen net zo goed hulp gebruiken hoor

Ik wil zeker geen reclame maken voor FaD

Bij F@H staat DPC ook niet zo hoog en dat heeft toch ook medische waarde, of UD-Grid ook zo'n prachtig project wat zoekt naar een medicijn tegen kanker. Maar van die projecten heb ik niet zo'n verstand, dus of slome comps daar op draaien moet anders maar in hun DPCH vragen.
[
Voor 13% gewijzigd door
BwO op 03-09-2004 19:16
]