Toon posts:

Advies nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een vraag:

Ik wil wat nieuwe onderdelen aanschaffen, om mn comp wat aan te passen, ik heb nu een pentium 3 @ 400 mhz, is niks dus.
ik heb al wat opgezocht wat ik miss zou willen hebben:

-[URL= ]cpu amd athlon xp 2200+ socket A 266 box[/URL]
-spire cooler socket A whisperrock IV
-Abit DDR NF7 Nvidia Nforce 2 Socket A

heeft iemand een idee of dit een goede combinatie is? weet je misschien iets anders dat niet al te prijzig is?

Alvast bedankt, gr NeV

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 20:05

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Niks mis mee zo te zien. Maar even wat anders, heb je ook al DDR geheugen meegenomen in je begroting en ik denk dat je huidige videokaart ook niet meer compatible is met je gekozen setup ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:05

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Euhm, wil niet veel zeggen, maar als je een P3@400MHz draait, dan zit je ofwel te underclocken, danwel heb je een niet bestaande CPU...

Oslik blyat! Oslik!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 03:46

Mentalist

[avdD]

Kijk eens naar --- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. --- - veel informatie kan je vinden via reviews op b.v. www.tweakers.net, www.tomshardware.com en www.anandtech.com. Daarmee en met de pricewatch kan je vrij makkelijk zelf kiezen welke onderdelen "goed" zijn en niet te duur ;). Informatie over compatibiliteit kan je veel terugvinden in de stickies van o.a. dit subforum, er is zoals Turkish al zei idd een goede kans dat je huidige videokaart niet in je nieuwe setup gaat werken, om nog maar te zwijgen over je voeding.

Conclusie, zoek eerst even wat beter rond voor je een topic start, er is veel te vinden. Als je toch nog twijfelt na een zoektocht en je start een topic, zet daar dan de verschillende onderdelen in en waarom je nu precies twijfelt hieraan. Je kan overigens ook naar de specificaties van systemen van andere gebruikers kijken - zie je grote verschillen met de algemene trant (zoals een zwaardere voeding), dan ben je misschien ook wel iets vergeten ;).

Zie ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) - iets meer moeite doen dus :)

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Dit topic is gesloten.