Toon posts:

[XP] Win xp beveiligde mappen in kunnen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
yo peeps, ik heb dus klein probleempje ik heb dus bij me ouwe xp installatie heb ik mijn documenten dus beveiligd gemaakt, met dat persoonlijke mappen gedoe zodat niemand erbij kan..maar nu heb ik dus xp opnieuw geinstald want was weer eens tijd daarvoor maar nu stond er nog iets in die ouwe mijn document van die ouwe xp maar als ik daar in wil komen dan zegt ie dat ie geen toegang daar krijgen.. ik heb nog wel de hele map documents and setting want ik heb me nieuwe xp op een andere hd gezet.. kan iemand me vertellen hoe ik nog in die map kan komen? want er staat echt belangrijke dingen in.. mischien zijn er van die progies voor ofzo?? of iets in windows zelf??

alvast bedankt.

mzzls

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:15

Twitch: Phyloni1

Verwijderd

Heb je dit al geprobeerd?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

webmaster18,

Welkom op GoT :)
Wij hebben op GoT een aantal spelregels opgesteld waar we graag zien dat een topic aan voldoet, even samenvattend verwachten we dit van een nieuw topic:
  • Kies een goede topic titel die je probleem of vraag goed omschrijft.
  • Vertel duidelijk wat je zelf al geprobeerd hebt. Heb je al eens in de FAQ gekeken van Windows Operating Systems en staat daar je oplossing in? Heb je al eens gezocht op Google, zo ja waarop? :)
  • Neem daarnaast ook nog veel relevante informatie op. Bedoel je met beveiligen soms encryptie of iets anders? Probeer ook een heldere duidelijke zinnen te maken - je zinnen lijken nu wel een beetje half bewerkt waardoor ze moeilijk lezen :P
Verder lijkt me inderdaad XTRM het antwoord te geven :)

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 03 september 2004 @ 10:58:
webmaster18,

Welkom op GoT :)
Wij hebben op GoT een aantal spelregels opgesteld waar we graag zien dat een topic aan voldoet, even samenvattend verwachten we dit van een nieuw topic:
  • Kies een goede topic titel die je probleem of vraag goed omschrijft.
  • Vertel duidelijk wat je zelf al geprobeerd hebt. Heb je al eens in de FAQ gekeken van Windows Operating Systems en staat daar je oplossing in? Heb je al eens gezocht op Google, zo ja waarop? :)
  • Neem daarnaast ook nog veel relevante informatie op. Bedoel je met beveiligen soms encryptie of iets anders? Probeer ook een heldere duidelijke zinnen te maken - je zinnen lijken nu wel een beetje half bewerkt waardoor ze moeilijk lezen :P
Verder lijkt me inderdaad XTRM het antwoord te geven :)
ja sorry inderdaad ik had beter moeten zoeken maar ik ben nogal nieuw hier en ik snap er de ballen niet van B)
ennuh het is WISHMASTER18 niet webmaster18 :P

maar toch nog bedankt iedereen want ik heb me bestandjes weer terug, diepe buiging voor jullie _/-\o_