[Trillian 0.74] Hoe geblockte MSN users te unblocken? *

Pagina: 1
Acties:

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-02 18:47
Ik zit met een probleempje. Ik heb bij MSN onder trillian een paar mensen geblockt en die wil ik nu Unblocken.

Als ik op een willekeurige persoon klik met rechtermuisknop (die ik niet geblockt heb) dan krijg ik een lijst te zien met acties bijvoorbeeld: 'send message' 'send file' 'view profile' etcetera. Ook staat hier dan bij: 'block user' en unblock user'
Als ik dan op een geblockte persoon klik met rechtermuisknop, dan krijg ik een ander lijstje te zien: 'edit extra information...' 'show log' 'add...' etcetera. Maar hier staat dus niks bij als 'unblock user'.

Hoe kan ik er nu voor zorgen dat ze niet meer geblockt zijn?

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Bij je Preferences bij MSN ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Inderdaad in je MSN preferences, tabblad geheel gewijd aan blokkeren en deblokkeren van contacten...

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas even je topictitel aan; alleen aangeven dat je een probleem ergens mee hebt is niet verschrikkelijk duidelijk.

Trillian 0.74 block probleem > [Trillian 0.74] Hoe geblockte MSN users te unblocken? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-02 18:47
Juist ja, ik dacht dat dat alleen voor gebruikers was die ik in het verleden weggegooid heb. Maar daar kan ik dus ook mee unblocken...

Het is niet zo handig dat ik niet gewoon rechtermuisknop en dan unblock kan doen. Maarja.

Bedankt!