Ik ben op zoek naar een manier om bestanden te autorunnen vanaf een normale usb memory stick, ik weet dat dat niet zo moeilijk is (onder win xp), maar het is de bedoeling dat het ook ook onder win 98 werkt (de pc herkend de stick niet automatisch). Daarom leek het me zo handig om de drivers te autorunnen, of dat ie ook automatisch word herkend (zoals bijvoorbeeld een usb scanner, of printer).
Nou jah, onder windows xp is het ook een ramp (aantal topics die op niets uitkomen), dus win 98 lijkt me helemaal een uitdaging...
Het idee is dus dat je gewoon een bestand uit voert als je het ding in je pc ramt, je hoeft m verder niet te zien, laat staat er op te kunnen schrijven, of met win verkenner er op te kunne kijken. Autorun (in de zin van een autorun.inf file) zal dan wel niet het woord zijn.
Programma's die het mogelijk maken, speciale programeer en flash acties, Brand maar los!
Nou jah, onder windows xp is het ook een ramp (aantal topics die op niets uitkomen), dus win 98 lijkt me helemaal een uitdaging...
Het idee is dus dat je gewoon een bestand uit voert als je het ding in je pc ramt, je hoeft m verder niet te zien, laat staat er op te kunnen schrijven, of met win verkenner er op te kunne kijken. Autorun (in de zin van een autorun.inf file) zal dan wel niet het woord zijn.
Programma's die het mogelijk maken, speciale programeer en flash acties, Brand maar los!
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination