[Ervaringen] Acer travelmate 4000 serie

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.962 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ga naar Vi-computer of Dynabyte en zie hem real life :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
hij was al bij de dynabyte geweest, maar daar hadden ze m niet in de vitrine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-04 12:57
Matched: 4001wlmi
Even een klein vraagje,

wat is nu het verschil met de 4500wlmi, sommige sites lees ik dat de 4500 geen onboard grafische kaart heeft maar een ati 9700 kan toch niet onboard zijn?

of is de 4500 in andere landen de 4000 bij ons hier? Ik heb al even zitten zoeken maar het brengt me alleen tot meer verwarring.

heeft de 4001wlmi nu een onboard videokaart of niet? en zoniet, wat is het verschil met de 4500 dan

hieronder een bericht om mijn vraag te staven :

http://www.notebookreview.com/forums/topic.asp?TOPIC_ID=5836

met als quote --> btw: 4000series is shared video. also, acer with wide screen and ati9700 are only three-four series: 1680, 4500, 2003/2/whatever very pricey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hoe zijn de gameprestaties van de travelmate 4001 eigelijk t.o.v. de aspire 1511 lmi ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:37

netblade

Sunrise

Geen matches
k ga m denk ik toch maar aanschaffen, mijn pa wil mijn oude voor 500 euro overkopen.
Nouja ts familie so why not? :)

Voor 800 eurotjes dus een notebook kopen dan maar...
Hopelijk kies ik dit keer wel goed...

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik vind het een beetje een vage topic waarnaar je linkt.

Ik heb het niet uitgezocht, maar als ik de berichten daar mag geloven beschikt de 4500-serie over een Dothan processor (en XP-prof, maar dat heeft iedereen die een 4001 koopt ondertussen ook volgens mij (en veel goedkoper >:) ). De Dothan serie gaat hier volgens mij 4003 etc. genoemd worden.

Het gelul over de onboard videokaart bij de 4001 serie is bull, ze beschikken allemaal over een Radeon 9700 met 64 MB. Of ze moeten in Amerika (??) een hele andere configuratie en nummering hebben. Ze hebben daar immers ook een 3-in-1 kaartlezer standaard in de 4001 zitten en dat is hier niet het geval.

Op de site van Acer staan nog geen driver-updates voor de Travelmate 4000 serie. Ik heb vandaag echter aangepaste catalyst drivers van www.omegavorner.com gedownload (op basis van de catalyst 4.8). Zijn die beter dan de origineel bijgeleverde acer drivers (want ik weet niet welke versie dat eigenlijk is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Geen matches
Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 18:36:
hij was al bij de dynabyte geweest, maar daar hadden ze m niet in de vitrine :)
nee inplaats daarvan wijzen ze een lelijke dikke celleron aan als 'lookalike' Ding is maar 2 cm dikker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
Geen matches
ook maar dom van acer om de modellen in amerika zelfde serienummers te geven met anders specs :?

heeft er iemand trouwens al ergens een review van deze mooie laptop gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 21:59:
Ik vind het een beetje een vage topic waarnaar je linkt.

Ik heb het niet uitgezocht, maar als ik de berichten daar mag geloven beschikt de 4500-serie over een Dothan processor (en XP-prof, maar dat heeft iedereen die een 4001 koopt ondertussen ook volgens mij (en veel goedkoper >:) ). De Dothan serie gaat hier volgens mij 4003 etc. genoemd worden.

Het gelul over de onboard videokaart bij de 4001 serie is bull, ze beschikken allemaal over een Radeon 9700 met 64 MB. Of ze moeten in Amerika (??) een hele andere configuratie en nummering hebben. Ze hebben daar immers ook een 3-in-1 kaartlezer standaard in de 4001 zitten en dat is hier niet het geval.

Op de site van Acer staan nog geen driver-updates voor de Travelmate 4000 serie. Ik heb vandaag echter aangepaste catalyst drivers van www.omegavorner.com gedownload (op basis van de catalyst 4.8). Zijn die beter dan de origineel bijgeleverde acer drivers (want ik weet niet welke versie dat eigenlijk is).
Bijna alles in je post klopt niet. De TM4000-serie zal uiteindelijk ook in zijn geheel Dothan worden. De TM4000-serie is de opvolger van de 2012WLMi (XP Home) en de TM290-serie met XP Home, en heeft ook enkel en alleen XP Home. De TM4500-serie is de opvolger van de TM290-serie met XP Professional. :)

Bovendien is het www.omegacorner.com

B.T.W., het laatste cijfer in de serie is een gradatie voor de CPU-snelheid.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2004 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de Acer TravelMate 4501WLMi ergens in Nederland verkrijgbaar is? Komt hij wel binnenkort uit? of misschien nooit?

Ik heb een paar grote verschillen gevonden tussen de TM4001WLMi en TM4501WLMi. De TM4501WLMi heeft een Dual DVD Brander (de TM4501LCi/WLCi versie heeft dat niet). Hij heeft een media bay module (daar kan je een 2e HD erin stoppen, een 2e Battery Pack, of niks en gewoon licht houden). Het heeft een 3-in-1 card reader (MMC/SD/Memory Stick) en daarnaast heeft het ook nog een ingebouwde microfoon. En misschien heb ik nog een paar dingen gemist...

Dus je snapt wel waarom ik liever de TM4501WLMi heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 10:29:
Weet iemand of de Acer TravelMate 4501WLMi ergens in Nederland verkrijgbaar is? Komt hij wel binnenkort uit? of misschien nooit?

Ik heb een paar grote verschillen gevonden tussen de TM4001WLMi en TM4501WLMi. De TM4501WLMi heeft een Dual DVD Brander (de TM4501LCi/WLCi versie heeft dat niet). Hij heeft een media bay module (daar kan je een 2e HD erin stoppen, een 2e Battery Pack, of niks en gewoon licht houden). Het heeft een 3-in-1 card reader (MMC/SD/Memory Stick) en daarnaast heeft het ook nog een ingebouwde microfoon. En misschien heb ik nog een paar dingen gemist...

Dvd brander zit ook in de 4001Wlmi
Evenals de microfoon, als je graag een media bay wil en geen games wilt spelen dan is de 4500 serie iets voor jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Een voorbeeldje van de videokaart problemen in quake3;

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/arakris/pic/artifacts2.jpg

Ik snap dat wanneer ik op batterij draai dat de ati minder hard draait en dus minder snel fouten maakt, maar dat ik op de accu deze artifacts tegenkom mag volgens mij niet voorkomen. Het is toch raar dat ik op 50% power dan betere prestaties zou hebben dan op de 100%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Geen matches
Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 12:38:
Een voorbeeldje van de videokaart problemen in quake3;

[afbeelding]

Ik snap dat wanneer ik op batterij draai dat de ati minder hard draait en dus minder snel fouten maakt, maar dat ik op de accu deze artifacts tegenkom mag volgens mij niet voorkomen. Het is toch raar dat ik op 50% power dan betere prestaties zou hebben dan op de 100%?
is de grafische chip misschien kapot?
Is toch ook een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:30

Nitai

Live the life you love.

Geen matches
is die duallayer dvd drive bij Newegg.com ook geschikt voor m'n oude beestje? De 800lci?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Geen matches
ND schreef op 12 september 2004 @ 08:03:
[...]

Nope lukt hier niet. De lijmresten blijven op de laptop plakken :( Nu is het grotendeels niet meer zichtbaar, maar het 'plak gevoel' nog duidelijk aanwezig :'(
Iemand nog tips? :'(

* Nd begint wanhopig te worden

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
Geen matches
ga er over met de harde kant van het sponsje en 3 druppels water?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
nou nou, heb ik mijn TM 4001 WLMi gisteren gekocht, na 3 uur zag ik mijn eerste dode pixel :( Gelukkig zijn er voor de moment nog gene bijgekomen. Voor de rest werkt ie nu wel soepeltjes.

Heeft er trouwens iemand een idee welk merk van draadloze router goed samengaat met de chip die hierin zit? Kwestie van gene te willen kopen waar ik me geen 5 meter kan van verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 10:29:

Ik had ook net als jij... de 4501wlmi gezien... in Duitsland verkopen ze 'm... maar ik had zelf Acer gebeld en die zijn dat ze 'm nooit zullen leveren in Nederland...alleen de lci versie niet de wlmi... en die 3 in 1 card reader kost 20 euro apart bij acer... en wat die ingebouwde microfoon betreft die zit er ook standaard in de 4001wlmi... check maar www.acer.com... en de 4001 wlmi heeft ook standaard een dual DVD brander .. alleen wat ook een verschil is dat de Tm4501wlmi een kleiner Hardisc d8 40 GB heeft dan 4001wlmi die 60GB heeft... oh ja en de specificaties van Acer voor laptops Verschillen per land !!!! en wat nog een verschil is dat de 4501 ietsje kleiner is dan de 4001...
dus ik zou egt voor de TM4001wlmi gaan... ik heb 'm in het egt gezien de wlmi versie... toevallig op mn school had iemand er een... dus ik ff checken... en die uiterlijk is egt gruwelijk beter dan op die foto's!!! :P ... en gelukkig krijg ik 'm morgen..

p.s. natuurlijk zelf wel de TM 4001WLMI ATi (dothan) besteld 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2004 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kinlong
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-08 11:19
Geen matches
Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 15:15:
nou nou, heb ik mijn TM 4001 WLMi gisteren gekocht, na 3 uur zag ik mijn eerste dode pixel :( Gelukkig zijn er voor de moment nog gene bijgekomen. Voor de rest werkt ie nu wel soepeltjes.

Heeft er trouwens iemand een idee welk merk van draadloze router goed samengaat met de chip die hierin zit? Kwestie van gene te willen kopen waar ik me geen 5 meter kan van verwijderen.
Ik heb na het aanschaffen van deze notebook de U.S.Robotics 8054 wireless turbo acces point&router gekocht. Volgens blad pcmweb best getest. Werkt prima bij mij, alleen af en toe wilt ie nog wel eens van 54mbs zakken naar 48 a 36. Weet niet of dat aan router ligt of aan de ontvanger. Maar voor rest werkt het prima.

trouwens, als jij zegt over dat je al na 3uur een dode pixel op je scherm hebt, waarom niet terug gaan naar winkel. je hebt garantie voor 1 jaar.
ja ok dat valt niet onder de garantie een scherm, maar je kan wel voor 200 extra een 3jaar garantie incl. scherm kopen (mits binnen 1week na aankoopdatum).
voor het scherm moet je wel 100 euro eigen risico betalen als je het wilt laten maken, maar je bent dan wel goedkoper uit dan als je later zelf een heel nieuw scherm wilt laten plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Die pixel staat helemaal aan de buitenkant, heb er niet zoveel last van. Ik denk dat ik het gewoon hierbij laat, voor die ene pixel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
kan iemand die deze laptop heeft is een paar gamesbenchmarks posten en mss wat vertellen over de kwaliteit van het breedbeeldscherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Voor een goede pixelgarrantie had je het beter bij De Laptopper kunnen halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Geen matches
De pixelgarantie van Acer verder uitgelegd (quote uit een mailtje aan De Laptopper)
Acer

De fabricage van TFT panelen is een uiterst complex proces, waardoor het mogelijk is dat het paneel een aantal defecte pixels bevat. Betreft het slechts een klein aantal pixels, dan gaat dit niet ten koste van de totale beeldkwaliteit. Gaat het om een groter aantal pixels, dan biedt Acer u een oplossing binnen de standaard garantieprocedure. Hieronder treft u de exacte richtlijnen aan die Acer voor haar TFT schermen hanteert.

Voor Acer notebooks met een TFT scherm, geldt de volgende norm:

Model

Acer Aspire/TravelMate met TFT scherm

Aantal dode pixels Donker 7
Helder 7

Tolerantie

Donker > 3 max. in Ø 10 mm
Helder > 2 max. in Ø 10 mm
Total aantal dode pixels 10

Telefoonnummer Acer Nederland: 0900 - 2025196 ( ¬ 0.40 p/min.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 15:15:
Ik kan je Belkin aanraden. De service van hun is uitstekend ik heb bijna overal in het huis uitstekend bereik. Het AP staat op zolder, twee verdiepingen lager nog steeds uistekende verbinding (54Mbit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Bijna alles in je post klopt niet. De TM4000-serie zal uiteindelijk ook in zijn geheel Dothan worden.
Zeg ik dan ergens dat de TM4000 geen Dothan zal worden? Maar dat zal dan een 4003 o.i.d. worden (zoals ook vermeld in mijn vorige post).
De TM4000-serie is de opvolger van de 2012WLMi (XP Home) en de TM290-serie met XP Home, en heeft ook enkel en alleen XP Home. De TM4500-serie is de opvolger van de TM290-serie met XP Professional.
Volgens mij zeg ik letterlijk:
Ik heb het niet uitgezocht, maar als ik de berichten daar mag geloven beschikt de 4500-serie over een Dothan processor (en XP-prof, maar dat heeft iedereen die een 4001 koopt ondertussen ook volgens mij (en veel goedkoper ). De Dothan serie gaat hier volgens mij 4003 etc. genoemd worden.
Dus het enige dat niet helemaal klopte was dat de 4500 niet allemaal met Dothan geleverd wordt. Volgens mij was dat niet alles dat ik meldde in mijn post.
Bovendien is het www.omegacorner.com
Och och, meneer vindt het fijn om te nitpicken. Hulde, bravo. Voelt goed om iemand te verbeteren he? Je opblaaspop is thuis zeker de baas over je..

Geef liever antwoord op mijn vraag als je alles zo goed lijkt te weten. Zijn die drivers beter dan de bijgeleverde drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
Geen matches
hey harminator, kan het wat kalmer ook aub? dit is een forum over een goeie laptop en we gaan hier geen ruzie stoken, thx

ieder zijn mening en je mag je daar over uitlaten maar beleefd blijven is prioritair en de arrogantie van sommige zinnen zijn toch wel net over de lijn gegaan vind ik.

als ik fout ben, laat het mij dan weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen wat voor geluidskaart de TM4001WLMi heeft?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 23:32:
[...]

Zeg ik dan ergens dat de TM4000 geen Dothan zal worden? Maar dat zal dan een 4003 o.i.d. worden (zoals ook vermeld in mijn vorige post).

[...]

Volgens mij zeg ik letterlijk:

[...]

Dus het enige dat niet helemaal klopte was dat de 4500 niet allemaal met Dothan geleverd wordt. Volgens mij was dat niet alles dat ik meldde in mijn post.

[...]

Och och, meneer vindt het fijn om te nitpicken. Hulde, bravo. Voelt goed om iemand te verbeteren he? Je opblaaspop is thuis zeker de baas over je..

Geef liever antwoord op mijn vraag als je alles zo goed lijkt te weten. Zijn die drivers beter dan de bijgeleverde drivers?
:O

Neem je pilletje B)
• De 4500 is wel Dothan
• De 4500 is XP Prof, de 4000 is Xp Home. Dus geen >:), :>
• De 4000 wordt inmiddels ook al bijna altijd uitgeleverd met Dothan

Voor de rest is het geen nitpicken maar een opmerking. Als je niet tegen kritiek kan zou ik maar nooit buitenshuis komen :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 08:35:
Kan iemand mij vertellen wat voor geluidskaart de TM4001WLMi heeft?

Alvast bedankt :)
Conexant AC-Link Audio volgens apparaatbeheer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 16:03:
[...]

Ik had ook net als jij... de 4501wlmi gezien... in Duitsland verkopen ze 'm... maar ik had zelf Acer gebeld en die zijn dat ze 'm nooit zullen leveren in Nederland...alleen de lci versie niet de wlmi... en die 3 in 1 card reader kost 20 euro apart bij acer... en wat die ingebouwde microfoon betreft die zit er ook standaard in de 4001wlmi... check maar www.acer.com... en de 4001 wlmi heeft ook standaard een dual DVD brander .. alleen wat ook een verschil is dat de Tm4501wlmi een kleiner Hardisc d8 40 GB heeft dan 4001wlmi die 60GB heeft... oh ja en de specificaties van Acer voor laptops Verschillen per land !!!! en wat nog een verschil is dat de 4501 ietsje kleiner is dan de 4001...
dus ik zou egt voor de TM4001wlmi gaan... ik heb 'm in het egt gezien de wlmi versie... toevallig op mn school had iemand er een... dus ik ff checken... en die uiterlijk is egt gruwelijk beter dan op die foto's!!! :P ... en gelukkig krijg ik 'm morgen..

p.s. natuurlijk zelf wel de TM 4001WLMI ATi (dothan) besteld 8)
En heb je hem al binnen kidi of soul? Hoe bevalt de laptop je, meteen al erop zitten spelen of niet :+ .

Ik kom wel een keertje langs, wanneer alle deadlines voorbij zijn :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 14:01:
[...]

Conexant AC-Link Audio volgens apparaatbeheer.
Wat voor geluidskaart is dat nou weer? Zal dit goed werken met de Logitech Z-2200 (2.1) speakers die ik thuis heb? of kan ik beter een Creative Sound Blaster Audigy 2 NX erbij kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1) Om eerlijk te zijn: ikzelf heb er geen idee van :) Ik ken noppes van die audio dingen.

2) ik zit met een probleem met mijn TM4001WLMi: iedere keer wanneer ik uit stand-by kom (Windows XP Pro SP2), krijg ik de melding dat een USB-apparaat een storing heeft veroorzaakt waardoor de energielimiet van de hubpoort overschreden is. Mijn TM is aangesloten op de adapter, en ik heb geen extra USB hardware aan mijn TM hangen.

Iemand enig ideetje?

EDIT: Het is al opgelost, beetje voorbarig met vragen stellen :D Het lag aan het de Intel 2200bg chipset die ik uitgeschakelt had, blijkbaar kan die er niet mee overweg.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2004 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 18:38:
1) Om eerlijk te zijn: ikzelf heb er geen idee van :) Ik ken noppes van die audio dingen.

2) ik zit met een probleem met mijn TM4001WLMi: iedere keer wanneer ik uit stand-by kom (Windows XP Pro SP2), krijg ik de melding dat een USB-apparaat een storing heeft veroorzaakt waardoor de energielimiet van de hubpoort overschreden is. Mijn TM is aangesloten op de adapter, en ik heb geen extra USB hardware aan mijn TM hangen.

Iemand enig ideetje?

EDIT: Het is al opgelost, beetje voorbarig met vragen stellen :D Het lag aan het de Intel 2200bg chipset die ik uitgeschakelt had, blijkbaar kan die er niet mee overweg.
hoe presteert de lapop in games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
even doom3 installeren en testen, je maakt me nieuwsgierig ;)

Verse Doom 3 installatie, windows XP Pro SP2, standaard ati drivers die bij TM zaten, 1 firefox window open (2 tabbladen), norton antivirus auto-protect uit. Doom 3 loopt op default settings (640*480, ... )

1ste run: 33,7 fps
2de run (nadat ie dus opgewarmd was): 39,8 fps

Let wel: dit is dus zonder tweaks in doom 3, de .pak's werden zelfs niet un-pakked.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2004 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
heyz mensen ik heb 'm...ik had 1 vraagje hoe krijg ik de Fir lichtje aan (infrarood)... op vele foto' s zie ik 'm aan staan bij mij niet ... heb de 2012 wlmi ati..bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Standaard staat je infrarood aan. Menselijke ogen kunnen infrarood niet zien, een camera ziet dat licht wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 21:18:
heyz mensen ik heb 'm...ik had 1 vraagje hoe krijg ik de Fir lichtje aan (infrarood)... op vele foto' s zie ik 'm aan staan bij mij niet ... heb de 2012 wlmi ati..bedankt alvast
Je hebt toch de 4001 wlmi? En ati is toch je videokaart? Wat heeft dat met het Fir lichtje te maken.

I don't get it 8)7 . :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 21:46:
[...]

Je hebt toch de 4001 wlmi? En ati is toch je videokaart? Wat heeft dat met het Fir lichtje te maken.

I don't get it 8)7 . :D ;)
Eyz ik wil niet veel zeggen maar dat is de naam van de type sjakie... zo heet deze 4001 wlmi versie.. en omdat de specificaties verschillen van 4001wlmi zeg ik dat dit de ati versie(dothan +ati videokaart)... als je me nu tenminste begrijpt...

en mensen check dese foto

Afbeeldingslocatie: http://www.redhead.nl/alwin/images/20040902_mikey_ict.jpg

zeg me eerlijk staat die Fir aan of niet???... of lijkt het maar sow?? verbeeld ik het me maar... ik weet natuurlijk dat Infrarood geen lichtje geeft maar na deze foto d8 ik misschien van wel... daarom vraag ik het maar ff..

Verwijderd

Geen matches
Die staat dus duidelijk aan. Uitschakelingen onder connections. doe ik ook altijd, scheelt volgens mij stroomverbruik.

• PietProem
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-01-2024

PietProem

n/a

nickske_v schreef op 08 september 2004 @ 22:57:
Ik heb nu deze 4001wlmi besteld nu is het wachten op de winkel :-)

ik heb al research gedaan naar de bluetooth module maar vind niet veel
Nikse en VOR neem even contact met mij op piet.proem apenstaart zonnet.nl

Ben iets op het spoor maar verzending en afhandelings kosten zijn erg hoog dus als we die kunnen delen!

• nick_vh
Geen matches
Woohoow, eindelijk heb ik de laptop,

ik heb hem opgestart en hij is nu bezig de windows erop aan het zetten.

eerste reactie : WOW mooi ding en ik zie nog geen kapotte pixel,

nog ff geduld en ik kan beginnen benchmarken :)

Verwijderd

Geen matches
als je quake3 of neverwinter nights hebt, kun je dan met stekker erin checken of jij ook last hebt van artifacts door je videokaart? ben eigenlijk wel beetje nieuwsgierig... :-)

owja, gefeli!

• nick_vh
Geen matches
Ik zal dit morgen eens testen :-)

• nick_vh
Geen matches
Ik ben momenteel de bestaande xp eraf aant smijten en er een xp pro op aan het zetten maar bij de formatteer opties zie ik staan 3 partities,

2 van elk 30 gig en 1 eisa partitie, weet iemand wat deze is? ik heb deze braafjes laten staan en de andere 2 samengevoegd.

de eisa partitie is 2 gig groot.

bedankt

Verwijderd

Geen matches
Uit de technical specifications:
Acer disc-to-disc recovery (This feature uses 2 GB of hard disc space)
:)

• nick_vh
Geen matches
hmm rare dinges, das toch nutteloos? je hebt toch recovery cd's en anders internet?

Verwijderd

Geen matches
Ik heb 'm ook sinds een paar dagen in bezit... het is trouwens mn eerste laptop..dus hier komt mijn korte review..

Ik begin met maar met het uiterlijk van mn laptopje... het is zeker mooi vormgegeven...alleen het model verschilt met de plaatjes van acer.com, qua kleur dan op het plaatje lijkt het op zilver maar het is in werkelijkheid donkergrijs..
Bij de nieuwe Folio design hoort ook een curved keyboard..het voelt echt lekker aan...met gemak typ je.

Over de grootte van de laptop kan ik dit erover zeggen dit is niet echt een makkelijk portable laptop..

Geluid ben ik helaas wat teleurgesteld... geluid wat uit de laptop speakers komt vind ik echt brak.. vergeleken met een laptop van een vriend van me..(dell 8600) maar eenmaal aangesloten op mn stereo komt er SUPERGELUID uit mn stereoboxjes..dikke 10

Beeld ben ik ook super tevreden over... het is mooi en scherp breedbeeld... achteraf goeie keuze,de 15,4 inch, Ik had er al niet zo'n hoge vewachtingen van... maar het is me juist erg goed bevallen... Mn laptop vind ik ook snel... vergeleken met mn p4 3,0 Ook erg goed bevallen.. En wat ook zo mooi is... deze laptop is ook lekker stil...alleen heel af en toe ventilatortje in werking duurt maar heel effentjes ... en natuurlijk hoor je ook je disc drive als ie cd afspeelt.. maar dat is echt niet storend Kortom super laptop...

Kortom ik ben echt dik tevreden over mn eerste laptop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
Geen matches
Ik ga nu ff quake 3 installeren om te zien voor deze artifacts die jij zogezegd hebt,

ik heb dit dus gedaan en dit is het resultaat :

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/nokia3650/quake3.JPG

zoals je wel kan zien zie ik hier geen artifacts, reso staat op 1024 op 800 en de graphics alles het hoogst :-)

[ Voor 49% gewijzigd door nick_vh op 17-09-2004 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
Geen matches
voor de geinteresseerden een paar fotos (sorry voor de slechte kwaliteit maar een gsm blijft een gsm hé:)

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/nokia3650/Image(209).jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/nokia3650/Image(204).jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/nokia3650/Image(205).jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/nokia3650/Image(207).jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/nokia3650/Image(208).jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/nokia3650/Image(210).jpg

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:58
Geen matches
ik heb me deze laptop besteld maar je kantoch gewoon de recovery partitie ( bestanden ) verwijderen van je schijf omdat je ook al de cd's hebt of heb ik het mis?

Strava | AP | IP | AW

• nick_vh
Geen matches
je kan alles formatteren en er een clean install op doen en met de bijgeleverde drivers cd deze trg in orde zetten. perfect doenbaar :-)

• Webgnome
Geen matches
mooi

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kinlong
Geen matches
Weet iemand trouwens waar je een reserve/extra accu kan kopen voor de Travelmate 4001.
Bij mijn laptop zit trouwens een Panasonic :? accu bij, maar de lader is weer van LiteOn. En de laptop is Acer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb een vraag.. ik gebruik deze laptop voornamelijk voor thuis ..

is het dan verstandig om dan zonder batterij alleen op elektriciteitsnet continu aangesloten te zitten??? of maakt het niet uit en kan ik de batterij er gewoon in laten zitten??

en is het niet slecht voor de batterij om ook op het net aangesloten te zitten... bijv opladen terwijl je laptop aanstaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
Geen matches
Ik heb ook aan panasonic batterij en een liteon lader, nuja, zolang dit werkt is dit geen probleem hé :-)

www.2compute.be kijk daar eens voor een reservebatterij, veel kans dat je een vind.

Of het gezond is de batterij erin te laten zitten weet ik niet maar ik haal die er toch niet elke keer uit, maar volgens mij kan het niet veel kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kinlong
Geen matches
Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 11:38:
Ik heb een vraag.. ik gebruik deze laptop voornamelijk voor thuis ..

is het dan verstandig om dan zonder batterij alleen op elektriciteitsnet continu aangesloten te zitten??? of maakt het niet uit en kan ik de batterij er gewoon in laten zitten??

en is het niet slecht voor de batterij om ook op het net aangesloten te zitten... bijv opladen terwijl je laptop aanstaat?
Ik denk dat je het best zonder de accu kunt gebruiken, als je op een vast plek je laptop hebt staan en dus de accu niet echt nodig hebt. Ik gebruik nu gewoon vol op de netstroom, zonder accu ertussen. Want een accu kan je maar voor x-aantal keren opladen, hoe vaker je em oplaadt hoe minder die langer meegaat op ten duur.
En dat opladen van de accu gebeurt als je toch op netstroom werkt. Want als je em opstart zie je het lampje altijd op oranje branden, en als je naar de accu-status
kijkt staat die vaak op 98-99%. Na een tijdje pas brandt dat oranje lampje niet meer, dus dat betekent dat ie in het begin wel zat te laden. En dat gebeurt dus telkens als je em weer opnieuw opstart.
Dus ik raad je aan om hem dan zonder accu op de netstroom te gebruiken. Wel moet je iets duns (bijv. plat cd-hoesje) onder de linker kant van je laptop stoppen zodat de laptop niet wiebelt, want zonder de accu mist de laptop een steuntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
kinlong schreef op 19 september 2004 @ 23:17:
[...]

Ik denk dat je het best zonder de accu kunt gebruiken, als je op een vast plek je laptop hebt staan en dus de accu niet echt nodig hebt. Ik gebruik nu gewoon vol op de netstroom, zonder accu ertussen. Want een accu kan je maar voor x-aantal keren opladen, hoe vaker je em oplaadt hoe minder die langer meegaat op ten duur.
En dat opladen van de accu gebeurt als je toch op netstroom werkt. Want als je em opstart zie je het lampje altijd op oranje branden, en als je naar de accu-status
kijkt staat die vaak op 98-99%. Na een tijdje pas brandt dat oranje lampje niet meer, dus dat betekent dat ie in het begin wel zat te laden. En dat gebeurt dus telkens als je em weer opnieuw opstart.
Dus ik raad je aan om hem dan zonder accu op de netstroom te gebruiken. Wel moet je iets duns (bijv. plat cd-hoesje) onder de linker kant van je laptop stoppen zodat de laptop niet wiebelt, want zonder de accu mist de laptop een steuntje.
hey kinlong bedankt voor je hulp... ik gebruik 'm nu ook zonder accu... mn laptop is continu aangesloten op electriciteits net..ook s'nachts als ie uit staat.. dat moet toch ook of niet??

ook had ik ergens gelezen dat je batterij zich vanzelf ontlaad als je 'm niet gebruikt?? klopt dat??

en ik had nog een paar vraagjes misschien dat jullie ze kunnen beantwoorden:

- Ik krijg steeds een safely remove hardware icoontje in mn opstart menutje rechtsonder.. er staat in dat mn slimtype dvd rw.. gestopt kan worden...?? je dvd rw is toch geen extern apparaat of heb ik het verkeerd??.. want mn externe usb card reader..word wel herkend als externe hardware. En oh ja kan ik dit icoontje op een of andere manier nog laten verdwijnen??

- En dit is een gebruikersprobleem: Ik heb dit probleem 2x meegemaakt (inclusief vandaag) en ik heb deze laptop pas sinds een week.. Mn probleem is dat als ik mn laptop heb aangezet zie ik wel de acer scherm in het begin ... maar daarna stopt mn laptop ermee.. en krijg ik zwart beeld.. het lijkt alsof mn laptop volkomen stil staat.. windows laad niet.. zie alleen zwarte scherm.. weet iemand misschien wat er aan de hand is?? en hoe ik dit kan verhelpen?

En toen dit probleem voorkwam heb ik een paar minuten gewachten en heb ik enter geklikt spatie enz.. maar er gebeurde gewoon niks... dus heb ik maar uit knop ingedrukt... en daarna restart.. ??.. was dat verstandig van me??

ik hoop dat jullie me kunnen helpen.. :*)

p.s. ik gebruik 2 bierfilterjes als steun ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Laatst online: 15:38
Geen matches
Weet iemand of de Acer Travelmate 4501lci een ATI Radeon 9700 bevat of een onboard i855 GPU oid? Ik lees namelijk nogal wat tegenstrijdige dingen op internet. Bij de ene winkel zit er wel een ati in en bij de andere niet. Heel vreemd.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
De TM4501LCi heeft definitive een onboard i855GME en geen ATi 9700. Dit geldt voor heel de Benelux. Toestellen die wel in de benelux verkocht worden als zodanig zijn geen officiele benelux toestellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kinlong
Geen matches
@soulkidi

Je moet als je je latop niet gebruikt gewoon het beste van het stopcontact weghalen hoor, dat lijkt mij gewoon fijner en ost nauwelijks moeite. Zo voorkom je iig een kortsluiting mocht er een blikseminslacht zijn :P , en wordt de adapter ook niet continu belast met warmte.

met dan van het ontladen van de accu... geen idee, maar maakt niet zo veel uit neem ik aan. Mocht je het een keertje weer willen gebruiken laad je em gewoon weer op, voordeel is dus nu dat je em niet altijd oplaadt, dus langer meegaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Laatst online: 15:38
Geen matches
Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 16:00:
De TM4501LCi heeft definitive een onboard i855GME en geen ATi 9700. Dit geldt voor heel de Benelux. Toestellen die wel in de benelux verkocht worden als zodanig zijn geen officiele benelux toestellen. :)
Damn ;(

Nou ja ik game toch niet. Het gaat mij om die Centrino :Y)

De lmi versie heeft zeker wel een ati.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Geen matches
Nou ik heb de mijne nu ook eindelijk in bezit. Ik stuit meteen op 2 probleempjes te weten :
- wlan valt om de 5 minuten weg
- dvdbrander leest geen dvds, wel cdroms
Iemand anders met de zelfde problemen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
D-Jay schreef op 20 september 2004 @ 19:18:
- wlan valt om de 5 minuten weg
Hier had ik ook last van. Het uitzetten van de Wireless Zero Configuration (Start - uitvoeren - cmd - services.msc) lost het probleem op. Als je dan weer een verbinding wilt maken, even aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LB06 schreef op 20 september 2004 @ 19:16:
[...]

Damn ;(

Nou ja ik game toch niet. Het gaat mij om die Centrino :Y)

De lmi versie heeft zeker wel een ati.
De 4501LMi bestaat niet in de Benelux :P

Je hebt enkel de 4001LMi, 4001WLMi en de 4501LCi :)
Oftewel respectievelijk ATi 9700, ATi 9700 en i855G

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2004 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
Geen matches
Heeft er iemand van jullie nog dit storend geluid, als ik een cd of dvd speel/schrijf bibbert het linkse select knopje van het touchpad vreselijk. na een paar keer klikken is dit wel ff weg maar komt rap trg, als de laptop geen cd/dvd leest schrijft is dit probleem er ook niet.

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Geen matches
Mijn hele laptop trilt als ik een cd/dvd afspeel (of probeer dat te doen bij de dvd), maar mijn touchpad trilt niet dan nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Geen matches
Weet iemand waar de drivers te downloaden zijn ? Op de Europese support site, staat het 4001 type er niet tussen (link), maar wel bijvoorbeeld op de US en HongKong site, maar dat zijn niet dezelfde laptops volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Geen matches
De drivers staan toch op de diverse cd's die je erbij kreeg/krijgt?

offtopic:
ik heb de laptop zelf nog niet maar dit heb ik gelezen

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
Geen matches
staan inderdaad op de system cd maar nog nergens te verkrijgen op europese sites inderdaad, heb ook al eens gekeken, dus veel nieuwe software zal er niet zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Geen matches
Ik download liever de nieuwste software dan die van een cd die misschien al 2 maanden geleden gemaakt is. En ik krijg zelfs niet alle hardware geïnstalleerd via de cd (ik heb nu een eigen versie van XP Pro geïnstalleerd ipv de bijgeleverde XP Home).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
Geen matches
Ik heb alles geinstalleerd gekregen, wat is het probleem toch?

Verwijderd

Geen matches
Bij het touchpad zitten 3 knoppen, echter de middelste werkt niet bij mij? Klopt dat?

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Geen matches
nickske_v schreef op 21 september 2004 @ 22:55:
Ik hou een USB-controller over als niet herkend apparaat.
Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 19:59:
Bij het touchpad zitten 3 knoppen, echter de middelste werkt niet bij mij? Klopt dat?
De mijne ook niet, maar misschien staat er iets over in de handleiding :P

Weet iemand trouwens ook waarom er een bluetooth knop naast de wireless knop zit, terwijl er geen bluetooth op zit ? En kun je beide knoppen (in dit geval alleen de wlan knop relevant) disablen (zonder soldeerwerk >:)) ?

Verwijderd

Geen matches
Ik heb vanaf de driver cd de intel pro wireless besturing geinstalleerd en die kan de wireless hardwarematig uit zetten. (radio off)

That's as close as it gets :-)

• Webgnome
Geen matches
Een vraag aan allen. Klopt het dat er geen tv-out kabel wordt meegeleverd?

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Geen matches
yup.

Verwijderd

Geen matches
heb hem nu 2 weken, alles werkt nog altijd perfect. Over die drivers, aangezien er gene op de site staan vermoed ik dat er geen nieuwere beschikbaar zijn dan wat er op de cd stond. Ik deed een verse installatie (herpartitionering vanuit de installatie) van windows XP met SP2 geslipstreamed, en ik kreeg alles geinstalleerd via de bijgeleverde cd.

Enigste probleempje dat ik nou opnieuw heb: "Er is een stroompiek gesignaleerd op de USB-hub." Dit krijg ik nou heel de tijd als ik hem uit stand-by haal (scherm toedoen). Vroeger kwam het doordat mijn wireless lan hardwarematig disabled was, maar dat is voor geen enkel hardwarestuk nu nog het geval, en ik heb weer dit probleem. Iemand ideetje?

• nick_vh
Geen matches
Ibaun, ik heb hetzelfde probleem maar hecht er niet veel belang aan, zo erg is dat denk ik ook weer niet :)

Verwijderd

Hoe is trouwens de DVD Brander op de Acer TravelMate 4001WLMi? Wat is de snelheid ervan? en is het wel een goede brander?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 21:41:
Hoe is trouwens de DVD Brander op de Acer TravelMate 4001WLMi? Wat is de snelheid ervan? en is het wel een goede brander?
Het is een 2,4x DVD+RW brander. Heb al een paar keer dvd'tjes gebrand en het gaat goed. Rest heb ik nog niet gebrand.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2004 22:46 ]

• nick_vh
Geen matches
de dvd+R schrijft ie aan 2.4, de -R's aan 4x redelijk maar niet zo heel snel dus,

ik vind ook dat ie niet echt betrouwbaar schrijft, aan 24x cd's branden zou toch vlot moeten gaan, maar dit mislukt 5/10 keer dus schrijf ik nu altijd aan 20x voor cd's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Geen matches
Ik heb het stroompiek probleem ook, maar ik hecht er ook niet veel waarde aan.
Een groter probleem is dat het toetsenbord soms bepaalde willekeurige toetsen niet pakt. Dan typ ik bijvoorbeeld 200 tekens en dan pakt hij er ineens 20 achter elkaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb nu al toetsen in mn scherm staan..grr.. :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2004 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
D-Jay schreef op 24 september 2004 @ 17:40:
Ik heb het stroompiek probleem ook, maar ik hecht er ook niet veel waarde aan.
Een groter probleem is dat het toetsenbord soms bepaalde willekeurige toetsen niet pakt. Dan typ ik bijvoorbeeld 200 tekens en dan pakt hij er ineens 20 achter elkaar niet.
Jep beide problemen heb ik ook al. Best wel irritant als je een stuk tekst blind over aan het typen bent en er vervolgens pas achterkomt dat er letters niet tussen staan. Dat stroompiek probleem zal niet zo heel erg zijn denk ik.
nickske_v schreef op 23 september 2004 @ 23:09:
de dvd+R schrijft ie aan 2.4, de -R's aan 4x redelijk maar niet zo heel snel dus,

ik vind ook dat ie niet echt betrouwbaar schrijft, aan 24x cd's branden zou toch vlot moeten gaan, maar dit mislukt 5/10 keer dus schrijf ik nu altijd aan 20x voor cd's
Volgens mij is het juist andersom. De + variant word sneller beschreven dan de - Variant

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2004 22:17 ]

Verwijderd

Geen matches
nickske_v schreef op 21 september 2004 @ 22:55:
Ik heb gister ook zo'n mooi laptopje gekocht, en ik wou er perse XP professional op. Maar als ik de cd'tjes door browse dan zie ik alleen een image, waar ik niets mee kan..... :'( Kun je mij misschien ff uitleggen hoe jij dit gedaan hebt??

Bijvoorbaat dank, vriendelijke groet Rinus

• marcelt
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 18:00
Geen matches
Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 10:59:
[...]

Ik heb gister ook zo'n mooi laptopje gekocht, en ik wou er perse XP professional op. Maar als ik de cd'tjes door browse dan zie ik alleen een image, waar ik niets mee kan..... :'( Kun je mij misschien ff uitleggen hoe jij dit gedaan hebt??

Bijvoorbaat dank, vriendelijke groet Rinus
Je plaatst disk 1 (System CD Rev 2.0)
Menu start op
Kies install
Kies WindowsXp
Kies Driver

Shit does not happen, it's being produced

Verwijderd

Geen matches
@ marcelt, bedankt voor je reactie

Ik had weer es niet goed gekeken, had de cd over het hoofd gezien, en dacht de de drivers op een van de 2 bijgeleverde recovery cd's moest staan...... 8)7

Dit maakt mn vorige reply overbodig.....nogmaals mn excuses

Rinus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Geen matches
Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 22:15:
[...]

Jep beide problemen heb ik ook al. Best wel irritant als je een stuk tekst blind over aan het typen bent en er vervolgens pas achterkomt dat er letters niet tussen staan. Dat stroompiek probleem zal niet zo heel erg zijn denk ik.
Wat kun je ertegen doen ? Zou het een hard- of softwarematig probleem zijn ? Ik heb al in een hoop instellingen gekeken, maar nergens kan ik iets vinden over het keyboard oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Geen matches
Ik heb overigens de drivers gevonden. Via deze FAQ op de Europese Acer website kwam ik bij de ftp uit van Acer, hier klikken.

Huidige versies :

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
80211bg.zip : Intel(R) PRO/Wireless 2200BG Network card version 8.0.12.20000
a802.zip       : acer IPN2220 Wireless LAN Card NDIS Miniport Driver 2.10.03.2004
acerem.zip   : Acer eManager
audio.zip     : WDM driver for AC97 Audio devices 6.13.10.8310
cardrdr.zip : Texas Instruments PCI GemCore based SmartCard controller driver 1.0.1.13
chipset.zip : Intel(R) Chipset driver Version: 6.0.0.1014
lan4401.zip : Broadcom Ethernet Software the BCM440x Ethernet Adapter RELEASE 7.1.9
lan5788.zip : Broadcom Ethernet Software for the BCM440x Ethernet Adapter RELEASE 6.7.7
launchm.zip : Launchmanager version 1.0.13
modem.zip     : Modem driver version 7.12.04
touchpad.zip   : Synaptics Touchpad Driver for Windows 2000 / WinXP Version 7.10.12
intel.zip     : Intel VGA 855/852 driver 6.14.10.3762
ati.zip     : ATI 9700 VGA driver 6.14.10.6451

[ Voor 59% gewijzigd door D-Jay op 26-09-2004 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
Geen matches
Bedankt! ik ga ze direct testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Nu online
Geen matches
klopt het dat het lampje van de email toets rechtsbovenaan kan knipperen bij binnenkomst email ??
Ik heb in de taakbalk bij Launch Manager de gegevens ingevuld van email enal, maar er komt geen vinkje te staan bij Email Notificatie .
Weet iemand hoe ik dit kan laten werken ?
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
Geen matches
waar vul jij die gegevens dan in? heb ff zitten zoeken maar zonder resultaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Nu online
Geen matches
nickske_v schreef op 26 september 2004 @ 23:16:
waar vul jij die gegevens dan in? heb ff zitten zoeken maar zonder resultaat
rechtsonderaan zie je icoontje van Launch manager, rechtermuisknop en dan email notificatie of in die buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
Geen matches
hmm gegevens ingevuld en al 180 seconden gewacht maar inderdaad gebeurd niet veel terwijl ik zeker ben dat er nog op de server staan.

nuja, ik denk ook niet dat de 4001 een mail lampje heeft hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Geen matches
Ik heb de gegevens ook ingevuld, maar volgens mij zit er ook geen lampje op. Weet iemand trouwens hoe het zit met de bluetooth module ? Of zit het knopje er gewoon voor de katsek*t op ?

// edit : het lampje van het meest rechtse knopje (mail button) gaat knipperen in de kleur van de power knop, het werkt dus wel alleen bij mij ging het lampjes ongeveer drie kwartier na ontvangst van het mailtje pas knipperen

[ Voor 39% gewijzigd door D-Jay op 27-09-2004 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Nu online
Geen matches
D-Jay schreef op 27 september 2004 @ 01:50:
Ik heb de gegevens ook ingevuld, maar volgens mij zit er ook geen lampje op. Weet iemand trouwens hoe het zit met de bluetooth module ? Of zit het knopje er gewoon voor de katsek*t op ?

// edit : het lampje van het meest rechtse knopje (mail button) gaat knipperen in de kleur van de power knop, het werkt dus wel alleen bij mij ging het lampjes ongeveer drie kwartier na ontvangst van het mailtje pas knipperen
staat er bij jou wel een vinkje dan dat ie gaat chekken ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Geen matches
Een vinkje bij email lezen ja, maar niet in het popupmenu dat uit de taakbalk komt zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik twijfel nog tussen een TM4000wlmi met: 1024 geheugen, snelle processor etc.
Kosten hiervan komen dan ongeveer op 1750 euro

En de Asus W1000-n, maar dan een standaard model van zo'n 1750 euro. Dan heb ik dus wel een leuke laptop, maar mindere specificaties dan de TM4000wlmi.

Iemand die mijn keuze kan helpen? _/-\o_

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Geen matches
Ik heb gisteren met Acer gebeld over mijn toetsenbord, en ze konden niet zomaar mijn laptop omruilen als deze nog geen week oud was. Wel werden de kosten voor het opsturen naar Den Bosch vergoedt en werd er gegarandeerd dat de laptop binnen 5 werkdagen is gemaakt.

Verwijderd

Geen matches
Beste mensen,

Ik heb de Acer TM 4000 series bekeken in de winkel,
maar vond het scherm flets.
Vergeleken met de andere laptops die daar stonden was dit een veel vager scherm en de inkijkhoek was heel beperkt.

Is het scherm bij jullie ook zo flets? of valt het allemaal wel mee...

Ik zag het wel bij meer Acers die daar stonden, dus het was niet zo dat het een foutje was...

Verder is het natuurlijk een hele mooie laptop,
maar daardoor was ik wel een beetje afgeknapt... :S
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.