[Ervaringen] Acer travelmate 4000 serie

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.954 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Geen matches
Afbeeldingslocatie: http://www.kieskeurig.be/nl/product.nsf/0/2284EBD259F5C512C1256EEA003B9289/$file/TM4000_normal.jpg

Aangezien ik nu Informatica studeer, is het nogal handig om zelf een laptop te hebben. Ik ga er dus ook binnenkort eentje halen, en mijn oog is gevallen op de Acer Travelmate 4001 WLMI.

Even de specs op een rijtje:

Intel Pentium 4M 1,5Ghz
512mb ddr 333mhz
60gb hd
ATI mobile radeon 9700 64mb
15,4" tft

Verder zit er zelfs gigabit lan op, 54mbit wlan, dvd brandertje en nog wat leuk spul :)

Alleen nu zit ik er een beetje mee dat het een widescreen is. Ik heb er nog nooit mee gewerkt, maar op de plaatjes vind ik het er een beetje 'raar' en onpractisch uitzien. Kan iemand zijn ervaring uitwisselen mbt het werken met een widescreen.

Het zal voor dvd's uiteraard wel leuk zijn, maar zovaak zal ik dat niet kijken op mijn laptop.

Kun je dat widescreen ook uitzetten, zodat je zeg maar met een 'gewoon' 15" scherm werkt?

En nog een laatste vraagje :P Kun je er ook een beetje mee gamen? Niet dat ik hem daar hoofdzakelijk voor koop, maar het zou wel leuk zijn voor af en toe :)

[ Voor 8% gewijzigd door BlizzarD op 01-09-2004 15:32 ]

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Is hier een mediabay battery mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
BlizzarD schreef op 01 september 2004 @ 15:31:

En nog een laatste vraagje :P Kun je er ook een beetje mee gamen? Niet dat ik hem daar hoofdzakelijk voor koop, maar het zou wel leuk zijn voor af en toe :)
Je kan er best wel mee gamen, gezien de goede videokaart die erin zit in combinatie met die centrino.... >:)
Wel leuk, maar het blijft een laptop eh...., dus niet teveel van verwachten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:39

Wimo.

Shake and Bake!

Geen matches
De widescreen 'uitzetten' kan niet. Het scherm is immers lager .. tijdens het gamen heb je 2 opties: uitrekken, of werken met balken. Tenzij de game widescreen resoluties ondersteunt.

Ik zit zelf ook nog te twijfelen over een widescreen of juist niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online
Geen matches
Het probleem is namelijk dat eentje met een gewoon scherm duurder is, of wel goedkoper maar met mindere specs zoals geen Pentium Mobile, mindere videokaart enz.

Deze laptop is inweze perfect, alleen twijfel ik nog over dat widescreen.

[ Voor 3% gewijzigd door BlizzarD op 01-09-2004 18:38 ]

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Geen matches
Na lang dubben heb ik gisteren de TM4000 (LMI, niet de Wlmi) aangeschaft. Ik ben er dik tevreden over! :) _/-\o_ Ik zal straks het ff wat uitgebreider hier posten. (heb nu weinig tijd) :7

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb hier een TM803Lci met een 'normaal' scherm (SXGA+)

Ruilen ? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Geen matches
Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 20:23:
Ik heb hier een TM803Lci met een 'normaal' scherm (SXGA+)

Ruilen ? :-)
Bevalt je sxga+ scherm niet? Ben benieuwd waarom je hem weg wilt doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Het scherm bevalt wel, maar ik zou wel graag een DVD brander willen hebben, die in de mijne dus niet zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newpegasus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-03-2022

newpegasus

Hertog

Geen matches
ik heb de voorloper: de aspire 2012wlci. dit is ook een breedbeeld scherm en ik ben er erg over te spreken. de meeste spellen bieden breedbeeldresoluties (1280 x 800) en zelfs als het uitgerekt is is het niet storend. ik zou er gewoon voor gaan.

enige nadeel kan zijn dat de laptop wat breder is dan een usual sxga laptopje.

GuitarFacts | Last.fm | Google Zoekmachine Optimalisatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: 4001wlmi
Ik heb gisteren de 4001WLMI gekocht. Ik vond het jammer dat er geen Bluetooth opzit, zoals dat wel was aangegeven op acer.com, maar dat kan worden opgelost met een BTadaptertje. Verder is ie lekker snel en het widescreen is zeker in het begin wel even wennen. Toen ik hem zag staan in de winkel zag ik pas hoe zo'n widescreen scherm eruit zag en ik vond hem toen erg breed. Nog steeds trouwens, maar dat went wel denk ik. Er zit geen gigabits netwerk op bij mij, zoals TS schreef wel 54Mbit wireless netwerk, 100Mbit draadjes netwerk & modem (er werd zelfs een telefoonstekker bijgeleverd, stond ik even van te kijken :)).
Het geluid op de laptop is goed en hij is superstil! Zoals ik nu zit, hoor ik niks (alleen het zachte typen) en de fan slaat bijna nooit aan, alleen af en toe als je echt veel rekenkracht nodig hebt. En ook een leuk detail, wat ik van te voren nergens las, is dat er in de laptop zelf al een microfoontje zit. Ik heb deze alleen nog niet getest, maar ik verwacht dat deze het goed doet.

Als je nog meer informatie wilt, moet je maar wat van je laten horen!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2004 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
aangezien je'm hebt herhaal ik de vraag ff (hij's vrij brandend voor mij):

Kan je de optische drive loshalen of zit ie vast? (de cd/dvd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Je kan er geen extra batterij in stoppen netzoals in de TM6000 & 8000 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 22:15:
aangezien je'm hebt herhaal ik de vraag ff (hij's vrij brandend voor mij):

Kan je de optische drive loshalen of zit ie vast? (de cd/dvd)
Nee, de DVDbrander zit vast bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hmmm ik heb een 8002 en dat 2e batterij is nieuw voor mij :D
Nu snap ik ook waarom er bij de power indicator 2 batterij indicators zaten :D
Denk wel dat hij dan een stukje zwaarder word, omdat een accu zwaarder is dan een dvd drive :(

Verwijderd

Geen matches
@vwk:

Misschien breng ik je wat schokkend nieuws, maar volgens de prijslijst excel sheet van 10 augustus is het wel degelijk mogelijk om de 6k en 8k te voorzien van een mediabay batterij. (Kijk maar onder de tab Notebook_options_new)

Best wel jammer dat het waarschijnlijk dus niet met de 4k kan :(

en doh! tuurlijk wordt ie dan zwaarder 8)7

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Geen matches
Is het mogelijk de standaard harde schijf (bij mij dadelijk een 60 GB 4200 RPM) te vervangen voor een sneller model bijvoorbeeld een 5400 of 7200 RPM model ? Of kan er nog een extra schijf in ?

• HJR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-09 17:57

HJR

Geen matches
Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 00:48:
@vwk:

Misschien breng ik je wat schokkend nieuws, maar volgens de prijslijst excel sheet van 10 augustus is het wel degelijk mogelijk om de 6k en 8k te voorzien van een mediabay batterij. (Kijk maar onder de tab Notebook_options_new)
Ehm kan aan mij liggen maar hij zegt dat dus ook juist :?

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 00:48:
@vwk:

Ligt aan hoe je het formuleert.
Netzoals refereert naar de batterij. Oftewel, een extra batterij zoals die in de 6000&8000 kan, kan niet in de 4000 :P

Verwijderd

Geen matches
Die zin kon op twee manieren gelezen worden..

Heb ondertussen officiele bevestiging; de 4000 kan NIET gebruik maken van een extra batterij. bah! :(

Verwijderd

Geen matches
Dat mailtje heb ik zelf verstuurt :D :*

• BlizzarD
  • Niet online
Geen matches
Nou gaat die vanwege de Pentium Mobile cpu gelukkig 4 a 5 uur mee, dus das ook niet echt noodzakelijk lijkt me ;)

Ben benieuwd, morgen ga ik m ook halen. 8)

iStockphoto

• BigBart
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-02 20:38

BigBart

Memento Mori

Geen matches
Weet iemand wat precies het verschil is tussen de LMI en de WLMI?

Velen die leven verdienen de dood en sommigen die sterven verdienen het leven.

• BlizzarD
  • Niet online
Geen matches
Ja ben ik achter gekomen!

LMI = 15" ('gewoon' scherm dus), WLMI = 15,4" (widescreen)

Alleen jammer dat de LMI niet bij Informatique verkocht wordt, maar widescreen zal ook wel leuk zijn hoop ik.

Oke deze word het dus niet, is uitverkocht en levertijd is onbekend :(

Ws dan eentje zonder Mobile cpu, die wel op vooraad is, maar verder met dezelfde specs :/

[ Voor 39% gewijzigd door BlizzarD op 02-09-2004 23:39 ]

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Geen matches
Ik heb vandaag de WLMI besteld, over 2 weekjes heb ik m binnen !
Overigens met de 3 jaar garantie met Accidential Cover Garantee oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

Geen matches
BlizzarD schreef op 02 september 2004 @ 23:32:
Ja ben ik achter gekomen!

LMI = 15" ('gewoon' scherm dus), WLMI = 15,4" (widescreen)

Alleen jammer dat de LMI niet bij Informatique verkocht wordt, maar widescreen zal ook wel leuk zijn hoop ik.

Oke deze word het dus niet, is uitverkocht en levertijd is onbekend :(

Ws dan eentje zonder Mobile cpu, die wel op vooraad is, maar verder met dezelfde specs :/
Waarom ga je niet 'gewoon' bij een winkel kijken naar een widescreen laptop met dezelfde resolutie, dan weet je gelijk of het je bevalt of niet. Ik heb zelf een TM803 met sxga en (erg) veel ervaring met andere notebooks, waaronder wxga. Zelf zou ik niet willen ruilen, maar widescreen werkt _wel_ makkelijk bij programma's waarbij je de breedte gebruikt (word, excel, etc.). Verder zijn er voor bijv. games opties in overvloed.

Maar ik blijf erbij, kijk in een winkel en oordeel. Wieweet valt het je allemaal mee, of juist tegen. Daarnaast, kijk op een laptop van bijna 1400 euro niet op een paar honderd. Tuurlijk, het is veel geld, maar je moet er wel een paar jaar mee vooruit.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb 'm ondertussen!

Net als bij de 2012 zijn er dus weer 3 partities; c, d, en recovery.

Wanneer je de windows hebt gerecovered voor de 1e keer hou je ongeveer 50 gig. over voor de rest van je software. (Ik denk dat het verstandig is om de recovery te bewaren, heb in het verleden genoeg problemen met windows gehad)

Warm wordt ie wel na een poosje gamen, maar niet echt heet. Hij had bij het opstarten op een gegeven moment een heel hoog geluidje wat wel vervelend was, maar dat is sindsdien verdwenen en niet weer gehoord, dat is wel iets wat ik in de gaten houdt.

Een item waar ik me wel aan stoor en waar ik zo snel de oplossing nog niet voor weet; Wanneer ik neverwinter nights speel, en later ook toen ik quake3 nog eens probeerde, viel het mij op dat bij personages gewoon oppervlakte vlakjes verdwijnen, of wit doorschijnend gaan flikkeren. Dit is het meest vervelende wat ik tot nu toe kan vinden. Ik weet dus nog niet of dit software matig is of dat dit met hardware te maken heeft, maar als iemand een oplossing heeft hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Geen matches
Kun je niet zelf je eigen Windows installatie erop zetten zodat je niet die 10 GB verlies hebt ? Lijkt me toch van wel neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ja, je kan de recovery verwijderen en dan heb je dus alle ruimte beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:39

netblade

Sunrise

Geen matches
stiekem zit ik ook al een tijdje naar deze notebook te kijken (ja ik weet het heb pas een half jaar een Acer 244cle), mijn ouders willen namelijk hun pc'tje uit de huiskamer. En ze willen voor weinig een laptopje.
En NetBlade zou NetBlade niet zijn als hij zijn eigen 'oude' laptopje niet aanbood voor een liev prijsje. En ik denk deze notebook dus binnen 2 a 3 maanden te kunnen kopen.

Of vind iemand dat ik toch een ander model moet kiezen?
Ik ga hem voor dezelfde doeleinden gebruiken als de TS alleen ik woon nog thuis, maar ik denk dat dit een desktop vervanger gaat worden

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online
Geen matches
Nou ik hem hem ook binnen.

Het eerste wat ik heb gedaan is de volledige hd geformateerd en 2 partities van gemaakt, want zo'n voorgebakken windows versie vind ik 3x niks. Dit houd wel in dat ik alle drivers heb moeten downloaden, en zelf een driver cd heb gemaakt (krijg je er niet bij, beetje slordig :?)

Verder ben ik wel tevreden met de laptop. De batterij is haast niet leeg te krijgen :| Met gewoon een beetje internetten ging hij bij mij na de eerste keer opladen al zo'n 5 uur mee. Als je een beetje zwaar spel speelt zoals far cry (wat overigens best wel vlot loopt), dan gaat je batterij zo'n 2 tot 2,5 uur mee, en met een dvd ongeveer 3 a 3,5 uur.

Het is mij alleen nog niet gelukt om een breedbeeld resolutie in te stellen :?

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Geen matches
Ik was ook zeer onder de indruk van de specs en prijs van deze laptop. Gisteren naar de aragorn gereden om hem in het echt te zien ... Hij is mooi plat en lekker licht .. maar dat beeldscherm is slecht! Gewoon heel erg flets :X Voor mij valt deze af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik ben van plan een acer notebook te kopen maar zit nog te twijfelen tussen deze 2:

de acer aspire 2012 wlmi

en deze de acer travelmate 4001 wlmi

en de Aspire travelmate 4001 wlmi heeft geen card reader maar de processor is wel 1,5 Ghz dothan

Aleen ik ben erg aan het twijfelen tussen deze 2... heeft iemand een mening over qua prestaties/design ???

kan iemand mij adviseren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlizzarD schreef op 04 september 2004 @ 15:22:
Heb je wel een WLMi :X :?
Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 11:13:
Ik ben van plan een acer notebook te kopen maar zit nog te twijfelen tussen deze 2:

de acer aspire 2012 wlmi

en deze de acer travelmate 4001 wlmi

en de Aspire travelmate 4001 wlmi heeft geen card reader maar de processor is wel 1,5 Ghz dothan

Aleen ik ben erg aan het twijfelen tussen deze 2... heeft iemand een mening over qua prestaties/design ???

kan iemand mij adviseren??
De Aspire 2012WLMi zul je alleen vinden bij een reseller die hem nog op stock heeft staan... hij is vervangen door de TravelMate 4001WLMi, al sinds vorige week vrijdag.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
BlizzarD schreef op 04 september 2004 @ 15:22:
Nou ik hem hem ook binnen.

Het eerste wat ik heb gedaan is de volledige hd geformateerd en 2 partities van gemaakt, want zo'n voorgebakken windows versie vind ik 3x niks. Dit houd wel in dat ik alle drivers heb moeten downloaden, en zelf een driver cd heb gemaakt (krijg je er niet bij, beetje slordig :?)

Verder ben ik wel tevreden met de laptop. De batterij is haast niet leeg te krijgen :| Met gewoon een beetje internetten ging hij bij mij na de eerste keer opladen al zo'n 5 uur mee. Als je een beetje zwaar spel speelt zoals far cry (wat overigens best wel vlot loopt), dan gaat je batterij zo'n 2 tot 2,5 uur mee, en met een dvd ongeveer 3 a 3,5 uur.

Kan je mij een reviewtje geven over de scherm??? Hoe is de kwaliteit van het scherm ??... ik ben namelijk van plan om 'm te gaan kopen 8)... en kan ik beter 15 inch nemen of is 15,4 inch scherm mooi genoeg???

p.s. wat vind je van het uiterlijk van je acer.... de nieuwe "folio design" ... is het echt gruwelijk of valt het wel mee??... en wat betreft de grootte van de laptop is ie klein of vind je 'm wat dikker??

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2004 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 15:13:
[...]

Kan je mij een reviewtje geven over de scherm??? Hoe is de kwaliteit van het scherm ??... ik ben namelijk van plan om 'm te gaan kopen 8)... en kan ik beter 15 inch nemen of is 15,4 inch scherm mooi genoeg???

p.s. wat vind je van het uiterlijk van je acer.... de nieuwe "folio design" ... is het echt gruwelijk of valt het wel mee??... en wat betreft de grootte van de laptop is ie klein of vind je 'm wat dikker??
De kwaliteit van het scherm vind ik goed. Je kan alles goed lezen en de hoeveelheid licht kan je zelf instellen. Ik heb het widescreen scherm. In het begin is dat wennen, nu kan ik er wel mee overweg. Het is voor mij niet echt een hele grote meerwaarde aan de laptop. Of je de 15 of 15,4 inch wilt hebben, kan je denk ik het best even in de winkel uitzoeken. Vraag of ze ze allebei kunnen laten zien en beslis dan wat je het lekkerst vindt werken.
Het nieuwe design van acer ziet er strak uit en ik vind dat wel mooi. De 'hoogte' van de laptop is (met scherm open) 2,5 cm. en als het scherm dicht is iets meer dan 3,5 cm. Een best platte laptop dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hey VOR bedankt voor je snelle reactie...

ik ga ook voor de acer 4001 wlmi ... en ik krijg er zelfs Dothan 1,5 bij voor maar 1313 euro... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Geen matches
Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 16:57:
Hey VOR bedankt voor je snelle reactie...

ik ga ook voor de acer 4001 wlmi ... en ik krijg er zelfs Dothan 1,5 bij voor maar 1313 euro... 8)
Hierzo : Te koop acer travelmate 244cle 512 mb, 30gb schijf, cdrw-dvd. en een wlan pccard ;)

Trouwens, is dat niet gaar, alles zit aan de zijkant van de notebook.
Normaal gesproken aan de achterkant. Is dat nou echt handig of niet?

[ Voor 18% gewijzigd door netblade op 08-09-2004 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
netblade schreef op 08 september 2004 @ 19:29:
[...]
Trouwens, is dat niet gaar, alles zit aan de zijkant van de notebook.
Normaal gesproken aan de achterkant. Is dat nou echt handig of niet?
Voorop zitten de infrarood, 1 usb en drie audio aansluitingen. Die usb zit niet op een handige plek nee, de audio is wel makkelijk, je kan snel even een koptelefoon of iets aansluiten. Rechts zitten 2 usb, firewire s-video en netwerk&modem. Je hoeft nu niet meer over je scherm heen te buigen als je iets wilt aansluiten, maar echt heel handig is het vooraan niet. De zijkant is wel handig, je kan zo ff een muis of webcam aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Geen matches
Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 19:49:
[...]

Voorop zitten de infrarood, 1 usb en drie audio aansluitingen. Die usb zit niet op een handige plek nee, de audio is wel makkelijk, je kan snel even een koptelefoon of iets aansluiten. Rechts zitten 2 usb, firewire s-video en netwerk&modem. Je hoeft nu niet meer over je scherm heen te buigen als je iets wilt aansluiten, maar echt heel handig is het vooraan niet. De zijkant is wel handig, je kan zo ff een muis of webcam aansluiten.
Vooraan usb stick? Dan is het wel handig,

alleen dat IR aan de voorkant, dat is zooooo waardeloos.
Trouwens gebruik je nog wired lan? werkt dat dan wel een beetje aan de zijkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ja, wired lan gebruik ik ook, als er geen wireless in de buurt is. Werkt wel handig aan de zijkant. Kabeltje erin prikken en gaan. IR aan de voorkant is idd erg onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-04 12:57
Geen matches
is het mogelijk hier zo'n bluetooth moduletje in te bouwen zoals bij de 2012?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Geen matches
Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 20:16:
Ja, wired lan gebruik ik ook, als er geen wireless in de buurt is. Werkt wel handig aan de zijkant. Kabeltje erin prikken en gaan. IR aan de voorkant is idd erg onhandig.
en er zitten helemaal geen cd's bij ? Volgens de handleiding alleen een herstelpartitie dat zou ik als een zeer groot nadeel beschouwen. Ook de fan aan de onderkant vind ik niet zo leuk, omdat ik veel op mijn bed met mijn notebook zit en dat hij dan over verhit raakt vind ik niet zo lief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
nickske_v schreef op 08 september 2004 @ 20:20:
is het mogelijk hier zo'n bluetooth moduletje in te bouwen zoals bij de 2012?
Ik had gevraagd in de winkel of dat mogelijk was, daar zeiden ze van niet. Ik vind het wel raar dat er op de site van acer.com wél staat dat er bluetooth op zit. Je moet het even goed navragen als je het echt graag wilt hebben.
netblade schreef op 08 september 2004 @ 21:02:
[...]

en er zitten helemaal geen cd's bij ? Volgens de handleiding alleen een herstelpartitie dat zou ik als een zeer groot nadeel beschouwen. Ook de fan aan de onderkant vind ik niet zo leuk, omdat ik veel op mijn bed met mijn notebook zit en dat hij dan over verhit raakt vind ik niet zo lief ;)
Ja, er zitten 8 cd's bij. 4 daarvan kan je al zo weggooien, je hebt nl een recovery CD met XP Home EN, NL, FR. Er zit Norton Antivirus bij op een cd en één hoesje met Recovery instruction met een CD erbij.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2004 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Geen matches
Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 21:22:
[...]

Ik had gevraagd in de winkel of dat mogelijk was, daar zeiden ze van niet. Ik vind het wel raar dat er op de site van acer.com wél staat dat er bluetooth op zit. Je moet het even goed navragen als je het echt graag wilt hebben.

[...]

Ja, er zitten 8 cd's bij. 4 daarvan kan je al zo weggooien, je hebt nl een recovery CD met XP Home EN, NL, FR. Er zit Norton Antivirus bij op een cd en één hoesje met Recovery instruction met een CD erbij.
hmmz dan kan je altijd recoveren dus :)
Ik had ook een partitie van 2gb op mijn huidige notebook (tm244cle).
Kan zonder pardon weg :)
Was al bang dat acer packetHELL na ging doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
Ik heb nu deze 4001wlmi besteld nu is het wachten op de winkel :-)

ik heb al research gedaan naar de bluetooth module maar vind niet veel

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:03

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Geen matches
Weet iemand ook wat de exacte specificaties zijn van de DVD-brander ?

Er staat Dual DVD-RW, ik weet niet wat ik hiervan kan/moet maken: Dual layer DVD+RW of is het een DVD- en + RW brander i.p.v. Dual layer?

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• netblade

netblade

Sunrise

Geen matches
_Dune_ schreef op 09 september 2004 @ 00:19:
Weet iemand ook wat de exacte specificaties zijn van de DVD-brander ?

Er staat Dual DVD-RW, ik weet niet wat ik hiervan kan/moet maken: Dual layer DVD+RW of is het een DVD- en + RW brander i.p.v. Dual layer?
er zijn (volgens mij) nog geen duallayer fikkers voor je notebook, dus in dit geval gaat het om een +/- branker

Verwijderd

Geen matches
Kan iemand mij naar WERKENDE drivers verwijzen? de cataclyst drivers weigeren de video kaart als geschikt te herkennen.

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Geen matches
Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 09:06:
Kan iemand mij naar WERKENDE drivers verwijzen? de cataclyst drivers weigeren de video kaart als geschikt te herkennen.
Funtioneren de Omega drivers ook niet met de ATI mobile Radeon chips ?
Volgens mij heb ik op mijn Dell (ATI mobile 7500) de Omega drivers geinstalleerd, ik kan het helaas niete even snel controleren, maar ik zou zeggen probeer ze eens.

meuktracker: Omega Catalyst 2.5.67

@ NETBLADE:

Door netblade - donderdag 09 september 2004 07:06
er zijn (volgens mij) nog geen duallayer fikkers voor je notebook, dus in dit geval gaat het om een +/- branker

Enig idee wat de brandsnelheden zijn ?

[ Voor 19% gewijzigd door _Dune_ op 09-09-2004 09:25 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• netblade

netblade

Sunrise

Geen matches
_Dune_ schreef op 09 september 2004 @ 09:23:
[...]

Funtioneren de Omega drivers ook niet met de ATI mobile Radeon chips ?
Volgens mij heb ik op mijn Dell (ATI mobile 7500) de Omega drivers geinstalleerd, ik kan het helaas niete even snel controleren, maar ik zou zeggen probeer ze eens.

meuktracker: Omega Catalyst 2.5.67

@ NETBLADE:

Door netblade - donderdag 09 september 2004 07:06

Enig idee wat de brandsnelheden zijn ?
Dat zou ik niet weten misschien 4x maar ik denk 2,4 keer.

Trouwens wat zijn de resoluties van de breedbreed editie want ik zit te dubben over de breedbeeld en de normale editie, dit omdat ik allemaal nieuwe spullen moet aanschaffen voor de breedbeeld editie :(

Verwijderd

Geen matches
Even een reactie op een paar posts:

Waar mensen zich vaak in vergissen is dat Acer.com een global website is.
Er staat overal bij. Specifications may differ depending on region. Please contact your local Acer office for further information.
Als ze dan in Amerika dat ding met bluetooth verkopen en in de Benelux niet, zou die dan ook als dusdanig geleverd kunnen worden? Nee... als het een origineel Benelux toestel is niet.
Inbouwen zou normaal via IMD moeten geschieden maar die doen dat niet meer.

Dual DVD-RW is een benaming van de fabrikant en staat voor DVD +/- R(W).

WLMi doet 1280*800, de LMi doet 1024*768 :)

• netblade

netblade

Sunrise

Geen matches
Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 10:56:

Waar mensen zich vaak in vergissen is dat Acer.com een global website is.
Er staat overal bij. Specifications may differ depending on region. Please contact your local Acer office for further information.
Als ze dan in Amerika dat ding met bluetooth verkopen en in de Benelux niet, zou die dan ook als dusdanig geleverd kunnen worden? Nee... als het een origineel Benelux toestel is niet.

Dual DVD-RW is een benaming van de fabrikant en staat voor DVD +/- R(W).

WLMi doet 1280*800, de LMi doet 1024*768 :)
Kan die WLMi dan niet op 1024*768 draaien?
Veel mensen raden mij die WLMi af omdat deze 'kut' schijnt te zijn (het scherm is onlogisch ect)

Verwijderd

Geen matches
Die WLMi kan wel op 1024*768 draaien, alleen je hebt een breedbeeld verhouding van 16:10, dus dan klopt je beeld niet nee 8)7

Veel mensen vinden een widescreen juist prettig, kijk maar in het Aspire 20xx topic :)
Het is ieder zijn persoonlijke keus... Er werd ergens ook gepost om naar een willekeurig widescreen model te gaan kijken om te zien of het je bevalt.

De TM4000WLMi staat zeker in de winkel bij Dynabyte, Vi-computer, MediaMarkt (meeste wel, ff bellen) en binnen een paar dagen bij OfficeCentre :)

Verwijderd

Geen matches
Het eerste wat ik heb gedaan is de volledige hd geformateerd en 2 partities van gemaakt, want zo'n voorgebakken windows versie vind ik 3x niks. Dit houd wel in dat ik alle drivers heb moeten downloaden, en zelf een driver cd heb gemaakt (krijg je er niet bij, beetje slordig )
Ik heb de mijne nu al bijna 2 weken. Het eerste dat ik gedaan heb was alles formateren, de recovery partitie verwijderen, en XP professional er op zetten.

Daarna was het gewoon een kwestie van de bijgeleverde driver cd erin stoppen om de intel drivers ed. te installeren. Ik denk dat het eerder slordig is van jou dat je niet op je gemak even naar de bijgeleverde cd's hebt gekeken.....

De laptop is trouwens über. Werkt als een trein en een heerlijk beeldscherm.

Verwijderd

Geen matches
netblade schreef op 09 september 2004 @ 07:06:
[...]

Duallayer fikkers voor je notebook zijn er zeker wel, echter in deze acer zit inderdaad "slechts" een +/- writer in of ze hebben het weer veranderd, ook per geografische gebied kan het verschillen.

newegg.com

PS. soms doet de link het wel, en soms niet.

Het betreft de ND-6500A van NEC.

Afbeeldingslocatie: http://images10.newegg.com/productimage/27-152-028-01.JPG

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2004 17:57 ]

• nick_vh
Geen matches
weet iemand het grote verschil met de 6001 en de 4001? ik zie alleen het card readertje en de 1.6 ghz processor, en toch ligt de prijs redelijk wat hoger.

ik mag mijn 4001 bijna gaan ophalen :-)

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Geen matches
Kan iemand ook vertellen wat de snelheden van de brander zijn ?

DVD+R, DVD-R, CD-R, CD-RW, etc

Zit er overigens ook nog een diskette station in deze laptop, dit wordt namelijk niet op de site van Acer vermeld.

[ Voor 38% gewijzigd door _Dune_ op 09-09-2004 22:26 ]

Verwijderd

Geen matches
Diskettestations zitten in de meeste laptops tegenwoordig standaard niet meer, soms staat er dat het optioneel is of dat je een externe fdd disk erbij kan kopen. Veel mensen gebruiken tegenwoordig usbsticks.

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Geen matches
Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 22:48:
Diskettestations zitten in de meeste laptops tegenwoordig standaard niet meer, soms staat er dat het optioneel is of dat je een externe fdd disk erbij kan kopen. Veel mensen gebruiken tegenwoordig usbsticks.
Oke, kan ik mij iets bij voorstellen, maar weet niemand de specificaties van de DVD-brander?

Verwijderd

Geen matches
2 dingen:

Floppy:
Afbeeldingslocatie: http://www.acer.nl/temp/tm4000/TM4000-11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.acer.nl/temp/tm4000/TM4000-21.jpg

Geen floppy aanwezig dus, staat er ook altijd bij vermeldt :)

DVD-drive:

Exact weet ik het niet maar 99% zeker:
Dual DVD-RW (Read: 4x DVD+R/+RW; 4x DVD-R/-RW; 8x DVD-ROM; 24x CD-ROM) (Write: 2,4x DVD+R/+RW; 2x DVD-R/-RW; 16x CD-R; 10x CD-RW)

• nick_vh
Geen matches
hmmm :9~ nice pictures, heb je nog wat high quality pics van deze laptop? hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook al :P

Mooie flash-demo: link

High res TIF 4001LMi: 7,73MB
High res TIF 4001WLMi: 9,58MB
High res TIF 4001WLMi: 7,76MB

Smullen maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Geen matches
Er is een probleem voor mij, al zou ik de Widescreen edition nemen, past die niet in mijn tas :'(
In mijn schooltas past maar net een 15" scherm :'(
En om nou met een megatas rond te gaan lopen voor een notebook...
Dus het wordt hier hoogstwaarschijnlijk de LMi

@vwk

Weet jij misschien of die 15" versie ongeveer net zo breed is als de TM244CLe?
Dan kan ik mooi mijn beschermhoesje blijven gebruiken namelijk... en mijn notebook tas natuurlijk :)

[ Voor 29% gewijzigd door netblade op 10-09-2004 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
TM4000-serie (dus zowel wide als niet-wide):
364 (W) x 279 (D) x 34(H) mm

TM244:
332 (W) × 296 (D) × 39,7 (H) mm

Breder, minder diep en iets hoger dus :)

De widescreen versie is niks breder hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Geen matches
Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 09:11:
TM4000-serie (dus zowel wide als niet-wide):
364 (W) x 279 (D) x 34(H) mm

TM244:
332 (W) × 296 (D) × 39,7 (H) mm

Breder, minder diep en iets hoger dus :)

De widescreen versie is niks breder hoor ;)
Hmmmz dan past ie nog niet in me tas :/
Vind ik helemaal niet lief :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
De 244 is ook wel een compact dingetje he :P
Het notebook is wel lief heur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Geen matches
Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 09:17:
De 244 is ook wel een compact dingetje he :P
Het notebook is wel lief heur :+
Hmmz om nou weer met een plastic tas te gaan kloten om m'n notebook heen...
Hebben jullie bij acer geen beschermtasjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 20:19
Geen matches
Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 10:56:

weet je wat voor klerewerk dat is, heb wel eens op een dag 40 van die modules moeten inbouwen :{

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@Harminator; Op welke cd stonden die drivers dan precies? ik heb namelijk een system cd gekregen, een norton cd, en 3 x 2 cd's gekregen voor de recovery van xp home engels, frans en nederlands. Op deze cd's kon ik die drivers niet vinden.

Ik zoek ondertussen ook voor een nieuw geinstalleerde versie van xp professional drivers. Alles werkt bij mij wel op de xp home editie, maar ik kan geen drivers vinden voor de netwerk kaart, videokaart, usb poort etc. voor xp proffessional.

Ik heb professional dus nodig omdat ik IIS moet draaien op m'n stage, wat dus blijkbaar niet op de home edition kan. (zou wel 100x aangenamer zijn als er een workaround voor was die een beetje netjes werkt)

Heeft iemand een id hoe ik betrekkelijk eenvoudig aan de benodigde drivers voor xp professional kom na een frisse installatie? (note; drivers voor de videokaart aangeboden zijn vaak niet bruikbaar omdat de mobility radeon speciale drivers heeft ivm met de notebook specificaties. Daardoor werken standaard cataclyst drivers etc. niet op de mobility radeon van deze acer.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 18:21
Ik heb gisteren de 4001WLMI_ATI aangeschaft samen met een LINKSYS 54 ROUTER..

Bevalt SUPER !!!..alles draait er perfect aan :)

Zal binnekort eens wat foto's schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@ djanello: De system CD (System CD Rev 1.0 (Disk 1)) is de CD die je nodig hebt, er staat een autorun-programma op waarmee je alles kunt installeren, van Chipset tot draadloze LAN.

Laat even weten of het gelukt is.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Geen matches
vwk :
Ik heb beide plaatjes binnengehaald en de 15" versie ziet er echt kleiner uit dan de 15.4" laptop. Is dit nou bedrog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Nog even een vraagje voor ik zondag de 4001 WLMi of LMI ga halen, hoe goed zijn ze nu eigenlijk in de laatste games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Geen matches
Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 09:54:
@Harminator; Op welke cd stonden die drivers dan precies? ik heb namelijk een system cd gekregen, een norton cd, en 3 x 2 cd's gekregen voor de recovery van xp home engels, frans en nederlands. Op deze cd's kon ik die drivers niet vinden.

Ik zoek ondertussen ook voor een nieuw geinstalleerde versie van xp professional drivers. Alles werkt bij mij wel op de xp home editie, maar ik kan geen drivers vinden voor de netwerk kaart, videokaart, usb poort etc. voor xp proffessional.

Ik heb professional dus nodig omdat ik IIS moet draaien op m'n stage, wat dus blijkbaar niet op de home edition kan. (zou wel 100x aangenamer zijn als er een workaround voor was die een beetje netjes werkt)

Heeft iemand een id hoe ik betrekkelijk eenvoudig aan de benodigde drivers voor xp professional kom na een frisse installatie? (note; drivers voor de videokaart aangeboden zijn vaak niet bruikbaar omdat de mobility radeon speciale drivers heeft ivm met de notebook specificaties. Daardoor werken standaard cataclyst drivers etc. niet op de mobility radeon van deze acer.)
Er zit geen verschil tussen de drivers voor Windows XP home edition en Windows XP Professional. De drivers die jij voor de Home edition gebruikt moet je ook voor Professional gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
yup, driver cd was die system cd. dacht dat ie alleen voor't booten was, maar was er intussen zelf al achter gekomen. (druk bezig mee geweest, vandaar verlate reactie)

de usb 2.0 drivers stonden er helaas niet op, die moest ik via win xp sp 2 installeren.

Alles werkt nou weer zoals ie moest, met nog 1 groot probleem;

Ik heb het vermoeden dat mijn videokaart niet in orde is. wanneer de acer op batterij loopt is er geen probleem, maar wanneer ik een spel met de stekker erin laat lopen, verdwijnen er 3d vlakjes en worden ze ingevuld met een wittig soort glimmen. Dit is bij neverwinter nights het geval, en ook duidelijk bij quake 3. Wanneer ik demo002 run, kun je dit zien bij het rode geval die je links in het begin van de demo ziet. (hier ligt een rood armor)

Is iemand anders dit al opgevallen?
(Ik kijk vanavond laat wel even of ik hiervan een screenshot kan posten, ik weet nog niet hoe dat moet, heb nog niet zoveel ervaringen met forum code en nu geen tijd om dat uit te vogelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
is het zo dat je 3d kaart ook zijn krachten scaled zoals je processor dat doet? ie. bij 50% nodig maar 50% gebruiken. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Geen matches
Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 16:51:
is het zo dat je 3d kaart ook zijn krachten scaled zoals je processor dat doet? ie. bij 50% nodig maar 50% gebruiken. ?
kun je geloof ik wel zo instellen ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
misschien dat het probleem daar ligt bij djanello. Als de batterij gebruikt wordt, gebruikt de laptop de grafische kaart niet volledig, en heeft ie ook dat probleem niet. Op adapter wil de laptop de grafische kaart voor 100% gebruiken, en dan krijgt ie artifacts.

Misschien je 3d kaart wat 'under'-clocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Bij de instellingen van je beeldsherm kun je inderdaad via geavanceerd (en dan het tabblad ATi Powerplay) aanpassen hoeveel stroom de videokaart mag gebruiken. Bij mij staan de accu-insstellingen standaard op optimale levensduur van de accu.

Verander deze eens en kijk of je dan nog steeds hetzelfde probleem hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Geen matches
Ik denk ga maar eens bij de lokale dynabite kijken hoe die er nou in het echt uitziet...

Helaas hadden ze m niet, maar hij kon mij wel een voorbeeld geven hoe die er dan ONGEVEER uit zou zien.

Komtie aanlopen met een acer 2100travelmate. Een celeron widescreen. Een afschuwlijk lelijk en dik ding om aan te zien.
'Ja, deze heeft zo ongeveer de zelfde uiterlijke eigenschappen als de tm4000'
''Hij heeft alleen de batterij aan de voorkant en de tm4000 aan de achterkant''

Nou als de tm4000 bijna 5 cm dik is en zo ver naar voren zit hoeft het van mij dus niet. Wel viel me op dat mijne die ik nu heb 1 van de meest portible notebooks zijn.
Oke het is niet het dunste maar het is handzaam en het ziet er degelijk uit. Ik vraag me af of deze notebook dan wel wat voor mij is...

Zou misschien iemand wat home made pics kunnen posten, zodat ik een goed oordeel kan heffen, 1300 euro is voor een student toch nog een smak geld.

[ Voor 11% gewijzigd door netblade op 10-09-2004 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
netblade schreef op 10 september 2004 @ 23:06:
Zou misschien iemand wat home made pics kunnen posten, zodat ik een goed oordeel kan heffen, 1300 euro is voor een student toch nog een smak geld.
Heb je nog speciale wensen wat je wilt zien? Dan kan ik ze morgenochtend voor je maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Geen matches
Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 23:11:
[...]

Heb je nog speciale wensen wat je wilt zien? Dan kan ik ze morgenochtend voor je maken.
uhmmm nouja de notebook van af alle kanten eigenlijk :)
Vooral de dikte lengte en de breedte.
Alvast heel erg bedankt voor de moeite.
Ik zie ze dan morgen avond wel :)

offtopic:
I have to work, ohh man, I hate Saturday's...stupid work....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Okey, ik zal wel wat mooie plaatjes voor je schieten.

offtopic:
ja, morgen moet ik ook werken, maar t kan er wel voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Geen matches
Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 23:22:
Okey, ik zal wel wat mooie plaatjes voor je schieten.

offtopic:
ja, morgen moet ik ook werken, maar t kan er wel voor :)
offtopic:
ohh maar vast niet van half 9 tot 5 uur :'(

Nogmaals bedankt ik doe mijn ogen voor vandaag dicht, en dus ook mijnlaptopje ;)

Verwijderd

Geen matches
Bij deze de beloofde foto's:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/ctvisser/hugo/laptop/P9110003_S.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/ctvisser/hugo/laptop/P9110061_S.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/ctvisser/hugo/laptop/P9110062_S.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/ctvisser/hugo/laptop/P9110063_S.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/ctvisser/hugo/laptop/P9110064_S.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/ctvisser/hugo/laptop/P9110065_S.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/ctvisser/hugo/laptop/P9110067_S.JPG

De plaatjes zijn clickable.

De 'hoogte' van de laptop is (met scherm open) 2,5 cm. en als het scherm dicht is iets meer dan 3,5 cm.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2004 11:09 ]

Verwijderd

Geen matches
Hey VOR tnx for je foto's... helemaal dope die laptop :9 ... Ik heb 'm gelukkig al besteld... voor 1309 euro 8) ... en gelukkig had je die foto' s upgeload.. ik ben nu nog blijer... ;)

• ND863

ND863

Geen matches
Erm ik wilde van de 2 grote stickers af die rechtsonder zitten. Nou de linkse daarvan ging er als een eitje vanaf, sticker + lijm weg. De rechtse... :/ Alleen het labeltje ging eraf, plak en al bleef achter :X . Hoe krijg ik dit het beste en mooiste eraf?

Bij mycom hadden ze "label off" maar ze konden mij niet garanderen dat niet in kunstof zou bijten. Het rook ook nogal agressief :7.

Verwijderd

Geen matches
Ik had hetzelfde probleem, ik was iets te enthousiast met het eraf trekken van de linker. Ik heb de restanten er echter zeer eenvoudig afgekregen. Gewoon de sticker die je eraf getrokken hebt een beetje aandrukken op een achtergebleven lijmrest. Als je vervolgens de sticker lostrekt komen de overige lijmresten ook mee. Dit meerdere keren herhalen op de verschillende plekken. Et voilá!

• netblade

netblade

Sunrise

Geen matches
hmm hij ziet er wat lang en dik uit, ik post zo wel even foto's van mijn notebook... :)

Verwijderd

Geen matches
De optische drive zit aan de linkerkant, en de meeste aansluitingen aan de rechterkant, merk je het nou als je allemaal kabels hebt aangesloten en je werkt met een externe muis en bent rechtshandig? Ik vroeg het me af.

• klomp
  • Laatst online: 25-07 17:01

klomp

Zooi...

Geen matches
k zie op sommige sites staan dat je er een andere proc bij kan bestellen, maar dan is het dus de centrino, of de dothan, wat is het verschil en wat is beter?

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 19:11:
De optische drive zit aan de linkerkant, en de meeste aansluitingen aan de rechterkant, merk je het nou als je allemaal kabels hebt aangesloten en je werkt met een externe muis en bent rechtshandig? Ik vroeg het me af.
Ik heb nooit echt gewerkt met alle kabels ingeplugd, maar ik denk niet dat het erg storend werkt. Je hebt je muis niet pal naast je laptop en je kabels kan je weer naar achteren leggen. Denk dus niet dat je het echt merkt, je ziet alleen wat meer kabels.

Verwijderd

Geen matches
@klomp

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/868793//

Kort gezegd, centrino = mobile platform en omvat drie onderdelen, waaronder een pentium M processor (Banias of Dothan)

Banias = 1mb cache Dothan = 2 mb cache

@VOR = oh ok, bedankt voor de uitleg

• netblade

netblade

Sunrise

Geen matches
Afbeeldingslocatie: http://www.netblade.nl/pics/notebook/P3080001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.netblade.nl/pics/notebook/P3080002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.netblade.nl/pics/notebook/P3080003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.netblade.nl/pics/notebook/P3080004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.netblade.nl/pics/notebook/P3080005.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.netblade.nl/pics/notebook/P3080006.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.netblade.nl/pics/notebook/P3080007.jpg

Hij LIJKT een heel stuk kleiner, eigenlijk zou ik ze naast elkaar moeten zien, alleen volgens mij is daar geen mogelijkheid toe op dit moment. of iemand moet toevallig in de buurt van alphen a/d rijn wonen ;)

Verwijderd

Geen matches
Die van jou is zeker minder breed, maar de 4001 is platter.

edit:
Zo te zien een Travelmate 2xx?
200:
332 (W) x 296 (D) x 397 (H) mm
4000:
364 (W) x 279 (D) x 340 (H) mm

De 4001 is dus breder, minder diep en platter :)

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2004 23:31 ]

• netblade

netblade

Sunrise

Geen matches
Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 23:18:
Die van jou is zeker minder breed, maar de 4001 is platter.

edit:
Zo te zien een Travelmate 2xx?
200:
332 (W) x 296 (D) x 397 (H) mm
4000:
364 (W) x 279 (D) x 340 (H) mm

De 4001 is dus breder, minder diep en platter :)
travelmate 244cle,

Hmm ik ga er heeeeel goed over nadenken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
Geen matches
Nice fotos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Geen matches
Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 17:24:
Ik had hetzelfde probleem, ik was iets te enthousiast met het eraf trekken van de linker. Ik heb de restanten er echter zeer eenvoudig afgekregen. Gewoon de sticker die je eraf getrokken hebt een beetje aandrukken op een achtergebleven lijmrest. Als je vervolgens de sticker lostrekt komen de overige lijmresten ook mee. Dit meerdere keren herhalen op de verschillende plekken. Et voilá!
Nope lukt hier niet. De lijmresten blijven op de laptop plakken :( Nu is het grotendeels niet meer zichtbaar, maar het 'plak gevoel' nog duidelijk aanwezig :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Geen matches
ik wacht nog even af tot begin volgende maand,
wellicht dat ik hem dan in real life kan bekijken bij een winkel oid.
Ik wil graag zien wat ik koop :)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.