Toon posts:

Topic wel erg snel gesloten!

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van mening dat mijn topic (Verwijderd in "Welk modem wij draadloos ADSL van KPN?") wel erg snel door de moderator Korakal gesloten is.

Wanadoo zal mij zeer waarschijnlijk doorverwijzen naar de KPN, gezien het feit dat de KPN verantwoordelijk is voor het modem en de infrastructuur. De KPN is nu niet meer bereikbaar en ik was toch wel erg benieuwd wat voor modem ze gebruiken. Verder hoopte ik wat reacties los te krijgen over de ervaringen met het standaard draadloos modem. Maar helaas, dit mocht niet zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Dan hoor je contact op te nemen met de mod in kwestie: korakal (at) tweakers.net.

Sowieso gaat Tweakers.net Moddereter Forum enkel over moderatie van reacties op de Frontpage, zoals je in de TMF FAQ kunt lezen. Zie ook Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Tweakers.net Moddereter Forum gaat over het modereren op de Tweakers.Net Frontpage niet over het beleid op GoT. Dat kan je aankaarten in Lieve Adjes. Maar omdat dit gaat over een (in jouw mening) onterecht slotje, kun je het beste even mailen met korakal@tweakers.netKorakal[/email] zoals ook in de Lieve Adjes-sticky: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! te lezen valt. :)
edit:
Steve :w

[ Voor 6% gewijzigd door pasta op 30-08-2004 23:29 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

Dat is puur speculaties, denk jij dat ze je van het kastje naar de muur sturen om te verhullen wat voor apparatuur ze verkopen? Nee natuurlijk niet... Ga ze nou eerst maar eens bellen...

Overigens is Tweakers.net Moddereter Forum hier niet voor bedoeld, zie ook http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Zie reacties hier boven voor de reden dat deze dicht gaat. Staat allemaal heel duidelijk uitgelegd. :)

Dit topic is gesloten.