WD 2000JD 200GB 7200rpm S-ATA 8MB

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Subigo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-02 16:51
Hoi,

Ik heb onlangs een nieuwe PC besteld (nog net binnen de PC-Prive regeling) en ik wou de Hitatchi 160 GB S-ATA schijven er bij bestellen. (ik wou 2 schijven bestellen voor een striped raid) Nu waren die schijven niet meer leverbaar bij dat bedrijf en omdat ik de hete adem van een zekere Zalm in de nek voel ben ik toen maar accoord gegaan met 2 maal de WD schijf.

Alles is een beetje gehaast besloten.

Mijn vraag is, Heeft iemand ervaring met deze schijven ? Zijn ze Uberhaubt een beetje goed/snel/stil ?

Met dank,

Erik-Jan

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04:43
WD is een van de hard disk markt aanvoerders, dus kwa kwaliteit zit dat wel goed, prestaties bij mijn weten ook.. stilte vind ik persoonlijk beetje tegenvallen...

• Subigo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-02 16:51
Ik heb er een Antec Sonata kast bijbesteld.
Ik hoop dat het HDD geluid niet al te storend zal zijn (ik heb nu eene echte lawaaibak en daar wil ik van af.)

Ik heb ook een Raptor besteld als bootdisk.

Nu maar hopen dat het allemaal een beetje stiller is dan ik nu heb..

Verwijderd

normaal gezien is raptor lekker stil en lekker snel :) ook lekker koel ...
WD hdd'kes zijn alom bekend en van degelijke kwaliteit naar mijn weten, mijn 120's van wd maken niet overdreven veel lawaai, veel minder dan mijn maxtor's (in mijn geval) natuurlijk 200 gb is 200 gb en die maken redelijk veel lawaai, dus ik denk wel dat je bij WD goed zit hoor

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-03 06:35
Zoek eens wat reviews zou ik zeggen. Misschien heb je hier al wat aan: http://www.tweakers.net/reviews/cat/50

Mijn WD doet het prima. Ik heb er dan wel geen kloot verstand van, maar ik merk niks van de schijf, en dat is altijd goed ;). wat ik wel weet is dat WD gewoon een A-merk is wat erg veel gebruikt wordt. Lijkt me sterk dat je het niks vind, anders zou deze vraag niet stellen.

King of Cod

Verwijderd

Eerst kopen en daarna geruststelling zoeken is natuurlijk wel de verkeerde volgorde.

OM Faq: Welke HDD, CD/DVD lezer/brander, I/O controller moet ik nemen?
T.net Nieuws: Western Digital 200GB harddisk review
[google=WD 2000JD Sata review]

Zie ook de forumFaq voor wat wij verwachten op het forum ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 01:07 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.