Ik snap er werkelijk niks van. Deze error komt nu deze avond ineens 4x in beeld:

Dit lijjkt mij de belangrijkste informatie die daar wordt weergegeven:
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
***STOP: 0X000000D1 (0X0000002A,0X00000006, 0X00000000, 0XF8486AFB
*** SI3112R.SYS - Adress F8486AFB base at F847F000, DateStamp 3ed7e3b9
Nu heb ik even gezocht op google etc, en de Microsoft website zegt het volgende op deze pagina:
http://www.microsoft.com/...t/en-us/prmd_stp_ottj.asp
Nog even over deze 'foutmelding'. Ik kreeg hem vrij geregeld. Altijd plotseling, en soms als ik de pc even een paar uur alleen liet, vervolgens de muis bewoog en *BATS* blauw scherm, en pc start opnieuw op. Nu vanavond zat ik wat grote bestanden (films) te verplaatsen, en telkens als ik Moulin Rouge slechts 1 x aanklikte kreeg ik deze error...Laatst speelde ik een film af, en kreeg ook deze error...naja, ik krijg hem dus vrij geregeld, en voornamelijk als ik iets met een filmbestand wil doen (divx & xvid films van 700mb).
In het verleden heb ik om dit probleem te proberen te verhelpen de HD geformateerd en alles opnieuw geinstalleerd. Alle Windows Xp update's staan erop...Norton Systemworks Proffesional is houd alles vrij schoon i.s.m Adware. Firewall etc.
Ik heb zelf echt geen idee waar ik moet gaan zoeken. Op internet vind ik dus slechts die informatie op Microsoft, maar het staat mij daar allemaal te ingewikkeld uitgelegd.
Nog wat info over me pc:
Processor: AMD Athlon XP 3200+ (S-A, 2,20GHz, 512KB, 400MHz FSB, Boxed)
Moederbord: Asus A7N8X-E Deluxe, nForce2 Ultra400 (Sound 5.1, 2x Lan, Sata-Raid, 1394)
Geheugen: 512MB PC3200 DDR CL3 (Kingston)
Videokaart: ATi Radeon 9600 Pro 128MB
Harde schijf: Maxtor DiamondMax Plus 9, 160GB (7200rpm, 8MB, SATA)
Dit alles zit gepropt in een Antec LifeStyle Sonata met een Zalman CNPS7000A-CU en een extra case fan Papst 4412 FGL (120mm).
Zou het misschien mogelijk zijn dat het geheugen voor problemen zorgt? Aangezien Asus de Cl3 voor dit moederbord niet als voorkeur heeft...ik heb de pc zelf samengestelt en inelkaar gezet, en kwam hier pas later achter
Naja, ik roep ook maar wat, ik heb er eigenlijk niet veel verstand van.
Ik hoop dat jullie me wat kunnen helpen.
Ik heb denk ik voldoende informatie gegeven, vraag anders maar raak
.
Alvast bedankt!

Dit lijjkt mij de belangrijkste informatie die daar wordt weergegeven:
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
***STOP: 0X000000D1 (0X0000002A,0X00000006, 0X00000000, 0XF8486AFB
*** SI3112R.SYS - Adress F8486AFB base at F847F000, DateStamp 3ed7e3b9
Nu heb ik even gezocht op google etc, en de Microsoft website zegt het volgende op deze pagina:
http://www.microsoft.com/...t/en-us/prmd_stp_ottj.asp
Nog even over deze 'foutmelding'. Ik kreeg hem vrij geregeld. Altijd plotseling, en soms als ik de pc even een paar uur alleen liet, vervolgens de muis bewoog en *BATS* blauw scherm, en pc start opnieuw op. Nu vanavond zat ik wat grote bestanden (films) te verplaatsen, en telkens als ik Moulin Rouge slechts 1 x aanklikte kreeg ik deze error...Laatst speelde ik een film af, en kreeg ook deze error...naja, ik krijg hem dus vrij geregeld, en voornamelijk als ik iets met een filmbestand wil doen (divx & xvid films van 700mb).
In het verleden heb ik om dit probleem te proberen te verhelpen de HD geformateerd en alles opnieuw geinstalleerd. Alle Windows Xp update's staan erop...Norton Systemworks Proffesional is houd alles vrij schoon i.s.m Adware. Firewall etc.
Ik heb zelf echt geen idee waar ik moet gaan zoeken. Op internet vind ik dus slechts die informatie op Microsoft, maar het staat mij daar allemaal te ingewikkeld uitgelegd.
Nog wat info over me pc:
Processor: AMD Athlon XP 3200+ (S-A, 2,20GHz, 512KB, 400MHz FSB, Boxed)
Moederbord: Asus A7N8X-E Deluxe, nForce2 Ultra400 (Sound 5.1, 2x Lan, Sata-Raid, 1394)
Geheugen: 512MB PC3200 DDR CL3 (Kingston)
Videokaart: ATi Radeon 9600 Pro 128MB
Harde schijf: Maxtor DiamondMax Plus 9, 160GB (7200rpm, 8MB, SATA)
Dit alles zit gepropt in een Antec LifeStyle Sonata met een Zalman CNPS7000A-CU en een extra case fan Papst 4412 FGL (120mm).
Zou het misschien mogelijk zijn dat het geheugen voor problemen zorgt? Aangezien Asus de Cl3 voor dit moederbord niet als voorkeur heeft...ik heb de pc zelf samengestelt en inelkaar gezet, en kwam hier pas later achter
Naja, ik roep ook maar wat, ik heb er eigenlijk niet veel verstand van.
Ik hoop dat jullie me wat kunnen helpen.
Ik heb denk ik voldoende informatie gegeven, vraag anders maar raak
Alvast bedankt!