vingerfrits schreef op 28 augustus 2004 @ 16:27:
minimale geheugen voor win2000 is 64mb hoor kijk maar op
www.geheugen.com Heb win2000 op een pentium 233mhz met 64mb ram gehad liep wel aardig. Maar ik raad je toch aan win98se te installeren

omdat 64mb wel aan de lage kant is voor win2000 maar nog beter is gewoon een 128 mb (of meer) geheugen module te kopen en dan win xp erop zetten. Die CPU kan het zat aan iig

Waarom xp? Xp is echt het slechtste os wat je kan verzinnen voor ene oude trage bak... XP = windows 2000 enkel met heeeeel veel extra shit erin, die welliswaar mooi is, maar waar je niks mee opschiet, dat kan je allemaal uitzetten maar dan is het nogsteeds extra zwaar dan windows 2000..
TS, windows 2000 heeft veel, maar dan ook VEEEL voordelen boven win9x/me, het is veeel stabieler, veel beter driversupport, ntfs, betere beveiligen etc. Ik raad je aan om voor een paar euro 128 mb of liever nog 256 mb erbij te zetten, om vervolgens windows 2000 erop te zetten

.
OOhja, en verdiep je in de services, er zit erg veel zooi in die je niet nodig heb, en dus uitkan. Denk aan kleine dingetjes, maar ook indexing service. Het scheelt al vele mbs als je jezelf er goed in verdiept. Ikzelf zat op 66mb geheugen gebruik na goede optimalisatie

.
[
Voor 12% gewijzigd door
Icey op 28-08-2004 16:33
]