Toon posts:

EULA Gebruiksrechtovereenkomst

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wil win XP op mn pc installeren... alles gaat goed maar op een gegeven moment komt er dit:

CANNOT FIND THE END USER LICENCE AGREEMENT (EULA)

Ik snap niet waarom die dit zegt? waar zou hij dit moeten vinden? meestal vraagtie toch pas verder op om accoord te gaan? win 98 paktie wel... wat moet ik doen om alsnog XP er op te kunnen zetten? of is het nu onmogelijk?

tnx en greetz

bart

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
http://support.microsoft....n-us;326673&Product=winxp

ik concludeerde iets te snel dat je waarschijnlijk een illegale versie had (excuus)

[ Voor 122% gewijzigd door Zwelgje op 28-08-2004 12:49 ]

A wise man's life is based around fuck you

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:04

Acheron

updatepack.nl

Heb je een legale cd of een kopie, niet alle kopieën zijn namelijk goed die op het web rondzwerven

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:47
Terug gaan naar de winkel en om een nieuwe windows versie vragen, blijkbaar functioneerd deze niet naar behoren.
1. Verify that the correct hard disk settings are used in the computer BIOS and that the computer supports the hard disk. For information about how to do this, view the computer documentation.
2. Insert a Windows 98 Startup disk, and then restart your computer.
3. At the command prompt, type fdisk, and then press ENTER.
4. At the Do you wish to enable large disk support (Y/N) prompt, type Y, and then press ENTER.
5. On the "FDISK Options" page, type 1 at the Enter choice prompt, and then press ENTER.
6. On the "Create DOS Partition or Logical DOS Drive" page, type 1 at the Enter Choice prompt, and then press ENTER. The following prompt appears:

Do you wish to use the maximum available size for a Primary DOS Partition
and make the partition active (Y/N)..............?
7. Type Y, and then press ENTER.
8. Press ESC to quit FDISK, and then restart the computer.
9. At the Microsoft Windows 98 Startup Menu, select 1. Start computer with CD-ROM support, and then press ENTER.
10. Record the drive letter that is assigned to the CD-ROM or DVD-ROM drive. For example, drive D.
11. At the command prompt, type format c:, and then press ENTER.
12. Press Y, and then press ENTER.
13. At the Volume label (11 characters, ENTER for none)? prompt, press ENTER.
14. Type drive:setup, where drive is the drive letter that you recorded in step 10, and then press ENTER. For example, type d:setup and then press ENTER.
15. Follow the instructions on the screen to start Windows XP Setup.
Zie ook URL van zwelgje

Bootdisks zijn oa van deze site te halen

[ Voor 92% gewijzigd door Cardinal op 28-08-2004 12:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
EVEN BELANGRIJK hij is NIET illegaaal, en ik heb deze cd al ruim een jaar en dus al meerdere keren geinstalleerd

niet illegaal dus

ps. sorry voor het openen van een nieuw topic, klikte new topic aan ipv reply... sorry sorry sorry

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-03 16:34

we_are_borg

You will Comply

Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 12:54:
EVEN BELANGRIJK hij is NIET illegaaal, en ik heb deze cd al ruim een jaar en dus al meerdere keren geinstalleerd

niet illegaal dus

ps. sorry voor het openen van een nieuw topic, klikte new topic aan ipv reply... sorry sorry sorry
Gewoon MS bellen en daarin je probleem uit leggen, zij helpen je graag verder met dit probleem.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Verwijderd

Topicstarter
kost weer centen, vuile honden van MS

Modbreak:

Dit soort reacties zien we liever niet op GoT, ze voegen helemaal niets toe en lokken alleen maar uit (troll). Let hier in het vervolg op ajb :)

[ Voor 73% gewijzigd door G33rt op 28-08-2004 13:13 ]

• Zwelgje
Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 12:57:
kost weer centen, vuile honden van MS
vuile honden van een eindgebruikers die meerdere malen XP installeren terwijl dat niet mag :/

en als die cdrom bij een pc zat moet je niet eens bij MS zijn maar bij je dealer :D

[ Voor 16% gewijzigd door Zwelgje op 28-08-2004 13:09 ]

Verwijderd

Check je ATAPI drives eens op leesfouten, bekabeling etc. Maak de laser schoon en test de CD op een andere PC.
OM Faq: Mijn schijfconfiguratie is brak, hoe komt dat?

Verwijderd

Topicstarter
zwelgje schreef op 28 augustus 2004 @ 13:08:
[...]

vuile honden van een eindgebruikers die meerdere malen XP installeren terwijl dat niet mag :/

en als die cdrom bij een pc zat moet je niet eens bij MS zijn maar bij je dealer :D
meerdere malen op dezelfde pc bedoel ik... niet meteen conclusies trekken

• Zwelgje
Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 13:13:
[...]

meerdere malen op dezelfde pc bedoel ik... niet meteen conclusies trekken
tja dan moet je maar duidelijker zijn :/

een fatsoenlijke startpost is zowieso al een must, en dat is dit totaal niet

* Zwelgje wacht op ele :z

overigens heb je het in je startpost over 'windows XP installeren op deze pc' en niet over HERinstalleren, tja dan vraag je om dit soort conclusie's he + je rept ook over windows 98

[ Voor 21% gewijzigd door Zwelgje op 28-08-2004 13:17 ]

Verwijderd

Maar, controleer even alle bekabeling, krassen op de cd, fouten op de harde schijf enzo. En anders neem contact op met Microsoft via e-mail (hoef je niet te bellen, scheelt geld, is dat probleem ook weg)

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2004 13:15 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit topic lijkt echt helemaal nergens op - je zit te flamen naar een bedrijf zonder goede reden, wij moeten maar gokken wat je met je topic bedoelt en ga zo maar door.

Verder mis ik in je topic titel een OS, ik mis in je topicstart wat je zelf al geprobeerd en gedaan hebt (bv. uitgesloten dat je CD niet gewoon vuil is, of al eens gezocht op dit probleem), en meer van dit soort dingen.

Dit topic gaat in ieder geval nergens meer naar toe - behalve dan dat het dicht gaat :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.