Verwijderd
/me schopt JSSVerwijderd schreef op 03 september 2004 @ 22:55:
mijnnnnnnnn
zeurpiet
Utrecht for president
X staat voor wel kunnen, je weet anders maar nooit
| datum | 02-10 | 09-10 | 16-10 | 23-10 |
| MiKi | X | X | - | X |
Laten we inderdaad snel een datum prikken, het lijstje met datums waarop mensen kunnen wordt steeds beperkter.Miki schreef op 05 september 2004 @ 10:31:
Update van mijn data. Hoop wel dat we snel een datum gaan prikken, want we naderen oktober sneller dan we denken.
* sanfranjake is voor de 16e, omdat tot nu toe iedereen die dag kan
Ofwel laten we
Ik zie geen knoop?
Oh, die knoop
/me heeft de totalen even geupdate
[ Voor 13% gewijzigd door leon1e op 05-09-2004 13:13 ]
Kegelen/Bowlen vind ik een leuk idee
Er zijn 21 stemmen tot nu toe in de poll, en 22 deelnemers. Wil de ontbrekende nog even op Amsterdam klikken
[ Voor 70% gewijzigd door sanfranjake op 05-09-2004 13:26 ]
Niet vergeten dat de 3Gf's ook niet gestemd hebben, er moeten dus nog meer mensen stemmensanfranjake schreef op 05 september 2004 @ 13:23:
elevator wint "raad het plaatje"en gaat door voor de Bacardi-Chocomel
Kegelen/Bowlen vind ik een leuk idee
Er zijn 21 stemmen tot nu toe in de poll, en 22 deelnemers. Wil de ontbrekende nog even op Amsterdam klikken![]()
Okeleon1e schreef op 05 september 2004 @ 14:21:
[...]
Niet vergeten dat de 3Gf's ook niet gestemd hebben, er moeten dus nog meer mensen stemmen
Wie heeft er allemaal zin in een Thais restaurant ?
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2004 15:39 ]
9 Oktober kan volgens mij ook iedereen, is dat dan geen optie?
[ Voor 37% gewijzigd door Miki op 05-09-2004 17:20 ]
ik iig nietMiki schreef op 05 september 2004 @ 17:19:
Moet het echt 16 oktober worden? Ik kan die datum namelijk niet
9 Oktober kan volgens mij ook iedereen, is dat dan geen optie?
maar ben dan ook niet volgroeid wosser
.... al sta ik wel als 2e in de lijst
Wauw, een sig!
16 oktober, Utrecht lijkt me dan een mooi iets om zsm definitief te maken, dan kan daar iig niet meer over gebakkeleid worden
16/10
in Utrecht dan maar? Of Miki en niet G33rt doneert een rondje voor iedereen
[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 06-09-2004 09:31 . Reden: Drank + typen = fouten \o/ ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
16/9 is primaF_J_K schreef op 05 september 2004 @ 23:53:
Erg lullig maar er is altijd wel iemand die niet kan op een bepaalde dag
16/9 in Utrecht dan maar? Of Miki en niet G33rt doneert een rondje voor iedereen
Miki schreef op 06 september 2004 @ 00:26:
16/9 is prima, maar kan 16/10 dus niet... klote verjaardagen ook altijd. Ik zal dan maar moeten wachten op de volgende meeting
En klote verjaardagen: zo denken de slachtoffers er na de eerste 30-40 keer ook over
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Maar het wordt dus Utrecht? Wat zullen we gaan doen ?
Dus sorry voor degene die zich aangesproken voelt, maar laten we inderdaad de knoop maar doorhakken en het op 16 oktober houden.
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Njah, vooruit dan maar
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
iig zal ik nog even kijken als ik kan
* Outerspace heeft ook nog waterpolo-wedstrijden
.... en zal kijken als vriendin mee wil
Wauw, een sig!
Dan wil ik het wel nog overwegen.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Lekker zijn is een gave :)
Verwijderd
Je zal vast de enige zijn met zo'n ding op lordspacie
(Bij gebrek aan mensen die voorstellen doen
Verwijderd
laseren heb ik nog nooit gedaan, ik vind t primaG33rt schreef op 10 september 2004 @ 22:03:
Voorstelletje dan maar: lasergamen viel vorige keer wel in de smaak, is er nog animo hiervoor?
(Bij gebrek aan mensen die voorstellen doen)
Dat gaat niet allemaal tegelijk lukken...G33rt schreef op 10 september 2004 @ 23:37:
Bowlen, lasergamen en poolen dan? Hebben we het programma ook weer ingevuld
Poll: Wat gaan we doen?
• Bowlen
• Kegelen
• Poolen / Lasergamen
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 49% gewijzigd door leon1e op 11-09-2004 00:16 ]
Verwijderd
Ben die zaterdag uiteindelijk vrij dus heb wel tijd om middagprogramma mee te doen
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
hahaha ik kan het alleen niet
* momania neemt dan wel z'n eigen bal en schoenen mee
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Verwijderd
Ik bind z'n schoenen aan elkaar vast
Vriendin heeft aangeboden om je af te leiden
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2004 16:06 ]
Als je extra handicap krijgt, betekend dat juist met bowlen dat je meer start punten krijgt
Dan moet ze wel van verdomd goede huize komen

Dichtbij cs (589 Meter
Eventueel kunnen we daar ook blijven eten, want f00d hebben we wel nodig he
Dit lijkt me een leuke dag indeling:
15:30 Meeten @cs bij het bekende vlagje
16:15 Bowlen
18:15 Bowlen afsluiten + eten (bij het bowling centrum of ergens anders)
18:15 F00d
19:15 Einde eten.... vanaf hier vrije keus of jullie mee willen naar een gezellige kroeg ergens in utrecht...
23:59 Einde meeting
Welke toko ?
Hmm... € 26 vind ik wel een berg geld eigenlijk ... Is dat inclusief drankjes en/of f00d ?Dichtbij cs (589 Meter), alleen de prijs is wel 26 Euro. Het lijkt me verstandig dat we nu even een totaal gaan optellen zodat Geertje of ik even kunnen bellen wat er met de prijs te doen is bij een grote groep, want ik denk dat we wel 2 banen nodig hebben?
Eventueel kunnen we daar ook blijven eten, want f00d hebben we wel nodig heOf gaan er meer stemmen uit naar een andere tent?
Dit lijkt me een leuke dag indeling:
15:30 Meeten @cs bij het bekende vlagje
16:15 Bowlen
18:15 Bowlen afsluiten + eten (bij het bowling centrum of ergens anders)
18:15 F00d
19:15 Einde eten.... vanaf hier vrije keus of jullie mee willen naar een gezellige kroeg ergens in utrecht...
23:59 Einde meeting
* sanfranjake vertrekt met de op een na laatste trein, om 22:46 uur
Denk dat vele anderen ook wel eerder weg zullen moeten
met een rokje, maar zonder iets anders?momania schreef op 11 september 2004 @ 18:02:
[...]
Als je extra handicap krijgt, betekend dat juist met bowlen dat je meer start punten krijgt
[...]
Dan moet ze wel van verdomd goede huize komen
Verwijderd
Die 26 euro zal wel gewoon de baanhuur zijn voor 2 uur, dus niet ppsanfranjake schreef op 12 september 2004 @ 13:33:
Hmm... € 26 vind ik wel een berg geld eigenlijk ... Is dat inclusief drankjes en/of f00d ?
Waarbij je meestal met max 6 op 1 baan mag.
26 is per baan, & per uurmomania schreef op 13 september 2004 @ 00:46:
[...]
Die 26 euro zal wel gewoon de baanhuur zijn voor 2 uur, dus niet pp
Waarbij je meestal met max 6 op 1 baan mag.
omg, per uur
Da's best veel geld... bij de bowling bij mij in de buurt betaal je maar 18 euro per uur.
^^^^^^momania schreef op 13 september 2004 @ 13:10:
[...]
omg, per uur![]()
Da's best veel geld... bij de bowling bij mij in de buurt betaal je maar 18 euro per uur.
Misschien is het leuk om er toch een combidag van te maken dan... Tenzij we een goedkopere toko kunnen vinden
Verwijderd
Gedeeld door 6 man per baan is het nog wel te doen, maar het is geen goedkope tent idd....
Hooguit toekijken en lachen
Frank_Je_KletstF_J_K schreef op 13 september 2004 @ 19:40:
Had ik al gezegd dat ik niet ga bowlen?
Je moet gewoon meedoen
* Outerspace heeft gestemd voor bowlen. Het lijk mij wel geinig om te doen. Niet zo super intensief
[ Voor 6% gewijzigd door Outerspace op 13-09-2004 19:54 ]
Wauw, een sig!
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door leon1e op 13-09-2004 22:06 ]
* aReaRe seconds thatF_J_K schreef op 13 september 2004 @ 19:40:
Had ik al gezegd dat ik niet ga bowlen?
Slechte knieen enzo, ik kijk wel toe
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Hoi en welkomVerwijderd schreef op 13 september 2004 @ 22:05:
Ik kom de volgende keer als jullie iets organiseren, samen met Leon1.:D
Volgens mij stond er eerst iets als: 'Ik moet jullie niet enge nerds!'leon1e wijzigde dit bericht 13-09-2004 22:06 (17%)
Is het bowlen 's middags en 's avonds poolen een goede combo? Lijkt mij iig wel leuk: mensen kunnen zelfs dan nog lastminute lasergamen met zn drieen ofzo als we naar de zelfde toko als in februari gaan.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Ik vind dat je mee moetHan schreef op 18 september 2004 @ 19:50:
Als je wilt gaan poolen of snookeren, dan moet je de tafels reserveren. Op zaterdag is het mega druk en moet je minimaal 1,5 uur wachten op een tafel
uhhh geen gemaar, meekomen jij
Heb het te druk met waterpolo en vriendin.
ze houdt er blijkbaar niet van, als ik al afspraken ga maken, terwijl zij er nog niets vanaf wist
maar goed, ik ben er dus niet.
wat mij opvalt eigenlijk, is dat ik op zoveel meetings wil komen, maar nog nooit een keer ben geweest
Wauw, een sig!
Hebben we sowieso de vorige keer ook gedaan; dus als mensen willen poolen zal ik zsm 3 of 4 tafels reserveren. Tenzij Irmo weer wil snookeren, dan moeten het maar 4 of 5 tafels zijnHan schreef op 18 september 2004 @ 19:50:
Als je wilt gaan poolen of snookeren, dan moet je de tafels reserveren. Op zaterdag is het mega druk en moet je minimaal 1,5 uur wachten op een tafel
Ik ga dit keer poolen. Ik wil niet weer verliezen van Momania met snookeren.G33rt schreef op 20 september 2004 @ 09:34:
Hebben we sowieso de vorige keer ook gedaan; dus als mensen willen poolen zal ik zsm 3 of 4 tafels reserveren. Tenzij Irmo weer wil snookeren, dan moeten het maar 4 of 5 tafels zijn
[ Voor 3% gewijzigd door _the_crow_ op 20-09-2004 10:02 ]
Jij moet ook gewoon komen! Je kan best wel een dagje vrijmaken in goed overleg met je vriendin. Een meeting is niet elke week. Als je vriendin iets wil dan kan dat ook wel een weekend later, mits je het maar in goed overleg doet. Waar een wil is, is een wegouterspace schreef op 20 september 2004 @ 01:17:
* Outerspace is er achter gekomen dat ik niet kan komen.
3 pooltafels en 1 snookertafel reserveren? bij dezelfde toko als de vorige keer?
[ Voor 35% gewijzigd door G33rt op 20-09-2004 10:12 ]
* Outerspace zal nog eens overleggen. Ik hoop iig dat het wel gaat lukken, maar ik zit ook met mijn waterpolo wedstrijden.Han schreef op 20 september 2004 @ 10:08:
[...]
Jij moet ook gewoon komen! Je kan best wel een dagje vrijmaken in goed overleg met je vriendin. Een meeting is niet elke week. Als je vriendin iets wil dan kan dat ook wel een weekend later, mits je het maar in goed overleg doet. Waar een wil is, is een weg
Ik weet het dus nog niet. Ik spreek haar dinsdag weer
* Outerspace denkt dat zij niet meegaat. Ze is niet zo into computers , en geinteresseerd in bepaalde 'nerds'. Maar goed, dat is weer een discussie apart. Ik heb er iig geen probs mee
Wauw, een sig!
Verwijderd
Juistem en anders gaat ze gezellig meeHan schreef op 20 september 2004 @ 10:08:
[...]
Jij moet ook gewoon komen! Je kan best wel een dagje vrijmaken in goed overleg met je vriendin. Een meeting is niet elke week. Als je vriendin iets wil dan kan dat ook wel een weekend later, mits je het maar in goed overleg doet. Waar een wil is, is een weg
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2004 11:32 ]
hell yeahHan schreef op 20 september 2004 @ 10:46:
Ik zie nu outerspace voor me, in een rokje. En zijn vriendin met een tuinbroek er naast
nee, gewoon in spijkerbroek, t-shirt
en mijn vriendin is een rokje
Nee, zo is het niet. Ik maak de laatste tijd gewoon afspraken voor het weekend, zonder haar erbij te trekken, terwijl wij elkaar alleen 's weekends zien. Zij woont in Emmen, ik in een klein dorp vlakbij Steenwijk (ov).DataBeest schreef op 20 september 2004 @ 10:45:
Wow, je vriendin houd je zo'n beetje gevangen, outerspace? Klinkt erg leuk.
Daarom dus.
Biljarten lijkt mij iig wel leuk. En welke tokoG33rt schreef op 20 september 2004 @ 10:11:
Ok, dan maar even duidelijk vragen zodat niemand het mist
3 pooltafels en 1 snookertafel reserveren? bij dezelfde toko als de vorige keer?
[ Voor 20% gewijzigd door Outerspace op 20-09-2004 12:13 ]
Wauw, een sig!
1 of andere vaste pool/lasergame hal, echt wel gezelligouterspace schreef op 20 september 2004 @ 12:12:
Biljarten lijkt mij iig wel leuk. En welke tokolinkje
En waar willen jullie eten?
Eten: vorige keer was Mr. Jacks en dat was wel gezellig. Alleen; dan doen we weer hetzelfde als de vorige keer. Iemand andere goede alternatieven?
Verwijderd
En sletten, haal die TR's van dit topic eens weg. Die irriteren me mateloos in m'n posthistory-activetopic-overzichtding
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2004 22:28 ]
Ik weet wat jij geil vindt... dus naar die toko gaan we dus echt nietVerwijderd schreef op 22 september 2004 @ 22:27:
^^ Dat was geil :0
Verder zijn steakhouses goed! (eigen ervaring afgelopen week
[ Voor 60% gewijzigd door G33rt op 22-09-2004 22:36 ]
Verwijderd
leon1e schreef op 22 september 2004 @ 22:21:
Tijdens de vorige nt meeting zijn we naar Broadway Steak House geweest, dat is lekker eten voor een normale prijs. Maar deze moeten we wel reserveren.
Goed idee
potje bowlen, steakhouse, laserquesten / poolen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2004 22:57 ]
Verwijderd
Zolang jullie niet verwachten dat ik actief ergens aan deelneem, kom ik ook graag.