maar goed ik ga wel komen
maar zit nog steeds te twijfelen of ik per auto ga of per bus/trein
Lekker zijn is een gave :)
99% van de keren met de sneltrein richting Roosendaal van 7.52Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 23:25:
[...]
Hoe ga jij naar Nijmegen? Bus of trein?
Goede kans dat ik je al heb gezien IRL
Rest mij verder niets dan iedereen die gaat veel plezier te wensen, ik zie jullie wel op een volgende meet. * G33rt out, work
[ Voor 20% gewijzigd door G33rt op 16-10-2004 11:07 ]
en ik ben al 2 jaar niet meer met de trein geweest
[ Voor 2% gewijzigd door leon1e op 16-10-2004 11:42 ]
* aReaRe gaat nog vlot boodschappen doen, om daarna de trein te halen
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
b*tchleon1e wijzigde dit bericht 16-10-2004 11:42 (2%)
stuur maar ff in pushmsg ofzo
alvast bedankt
Whehe, ik wilde even kijken waar dat f00dgebeuren is. Dus doe ik even [google=Broadway Steak House Utrecht]. Zijn de eerste twee hits dit topic
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ja, ik ga zo fietsen naar station.
[ Voor 41% gewijzigd door F_J_K op 16-10-2004 12:59 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
btw ik zit nog steeds te twijfelen over auto of trein
maar goed eerst maar weer is mijn subwoofer goed in me auto bouwen
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Verwijderd
Zoals sommigen al(privé)hadden vernomen ben ik al zo ongeveer de hele week ziek en zou zelfs wachten tot na het slapen vandaag om te kijken of ik fit genoeg zou zijn om te kunnen gaan.
Er werd gisterenavond aangekondigd dat vandaag kortstondig de stroom onderen eruit zou gaan - halve verbouwing aan de gang - en ik daarom geen internetverbinding zou hebben.
Nou korstondig werd lang.
Dus ook al heb je adsl, kabel en isdn, een poweroutage bypass je er niet mee.
Bij deze dus de mededeling dat ik er niet bij zal zijn...helaas/again.
Ik hoop dat de rest van de SG crew de taak voor mij zal waarnemen om crow in het water te dumpen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Anywayz, wrom zit er nog niemand on-spot live-info te geven via GPRS ofzo?
* Osiris stapt iig zometeen ergens op de bus om rond 19:30 bij die toko te zijn
kom er net vandaan en was wel gezellig
en ik wil jullie msn voeg maar toe op lordspacie(A)hotmail.com
Han: rot man, gecondoleerd.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
dan nog, ik dacht dat die meeting (net als de NT meeting) langer door ginglordspacie schreef op 16 oktober 2004 @ 23:27:
jah de weg was leeg dus heb met 170 km over de weg gereden uitteraard met radar detector erin
en nee kon niet want sommige mensen moeten met het ov en kunnen dus niet te laat weg
zag ()@#* net de bus voor m'n neus wegrijden en hij wilde niet stoppen
Gecondoleerd en sterkte Han
[ Voor 13% gewijzigd door HawVer op 16-10-2004 23:49 ]
http://hawvie.deviantart.com/
Buiten bij de bowlingbaan.. iets na vijfen. .Of het was een andere groep.Korakal schreef op 16 oktober 2004 @ 23:49:
niks gehoord?
http://hawvie.deviantart.com/
Verwijderd
Oh, waren jullie dat?HawVer schreef op 16 oktober 2004 @ 23:48:
Wij nog schreeuwen heej zijn jullie tweakers.. Iedereen keek om maar niemand antwoorde..Waar is de trots..
Ik heb gehoord dat een aantal mensen wat gehoord hadden, maar dat zou wel heel toevallig zijn. De man achter de bar bij de bowlingbaan kon ook al vertellen dat wij van GoT waren.
/me droomt stilletjes verder van een status als internet-ster
Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 14:33:
Bij deze dus de mededeling dat ik er niet bij zal zijn...helaas/again.
Te laat gezegdIk hoop dat de rest van de SG crew de taak voor mij zal waarnemen om crow in het water te dumpen.![]()
Ik ben trouwens ook weer thuis
Had precies de een-na-laatste trein gehaald. 20 minuten lopen (ik ben 1 halte met de bus gegaan: duur grapje voor die paar honderd meter maar het was net genoeg) en 30 seconden over
Nu zijn wel mijn voeten compleet af, blaren, goede schuurplek: morgen niets doen
Verwijderd
F_J_K zet eens een foto online, ik weet niet welk gezicht nou bij de nick hoort
Lamaar ik weet het al
Ik heb het gehoord, dr riep ook nog iemand iets van Wilke ofzo, maar dat is een NOS'serHawVer schreef op 16 oktober 2004 @ 23:49:
[...]
Buiten bij de bowlingbaan.. iets na vijfen. .Of het was een andere groep.
[ Voor 116% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2004 23:56 ]
achterlijke gladiool die tussen Utrecht en Duivendrecht aan de noodrem trok
Ik mistte daardoor aansluiting in Duivendrecht naar Lelystad en ...
En Han: gecondoleerd. Zo jong
[ Voor 16% gewijzigd door aReaRe op 17-10-2004 11:36 ]
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Verder wel erg genoten; was erg gezellig.
Jij ben ook liev hoor!Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 14:33:
Ik hoop dat de rest van de SG crew de taak voor mij zal waarnemen om crow in het water te dumpen.![]()
Mja, jammer dat je niet meekon.
Het was gezellig.
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 10:39:
pff
wel omkijiken niet reageren he ?wat zijn jullie voor tweakers ?;\
* leon1e converting foto's
[ Voor 7% gewijzigd door leon1e op 17-10-2004 11:20 ]
nog niet klaar
ik wil zien wat ik gemist heb
als je niks te doen hebt doe het dan niet hier
Raw > jpeg
Jpeg > web album
load average: 1.87, 1.68, 1.03
http://gallery.powercycle.nl/thumbnails.php?album=5
[ Voor 11% gewijzigd door leon1e op 17-10-2004 12:01 ]
ALT-92 / Backslash 32
Korakal
Rest maar niet geschoten, er waren dusdanige bouwlampen anwezig
[ Voor 7% gewijzigd door aReaRe op 17-10-2004 12:06 ]

omfg brakke foto
Hey, kom er eens niet tussen met je foto's
[ Voor 57% gewijzigd door F_J_K op 17-10-2004 13:02 ]
[WOS/NT/SA] Meeting, 16-okt in Utrecht *Last Minute Updates* ==> [WOS/NT/SA] Meeting, 16-okt in Utrecht *Pics inside*
OMFG... evil redeye
oa door ene TERR dus misschien zou je ff op je briefje kunnen kijken die je hebt gekregen of daar misschien jaapie opstaat. En anders vergis ik me gewoon.
:D
Cool, ik heb weer wat foto's voor mijn F_J_K foto verzameling.F_J_K schreef op 17 oktober 2004 @ 12:36:
Die afsluitende foto
edit:
Hey, kom er eens niet tussen met je foto's![]()
🌞🍃
Verwijderd
jaapieln schreef op 17 oktober 2004 @ 13:41:
Ik was gisteren ook toevallig voor mijn verjaardag met een paar vrienden in de laser quest utrecht en ik geloof dat ik jullie nog gezien heb daar. Ik was daar aan het laser questen onder de naam jaapie en ik ben daar dik ingemaakt![]()
oa door ene TERR dus misschien zou je ff op je briefje kunnen kijken die je hebt gekregen of daar misschien jaapie opstaat. En anders vergis ik me gewoon.
Om precies te zijn heb ik jou:
4x front
2x back
1x gun
1x shoulder
en jij mij
2x front
geraakt
/me wins
edit: Team GoT: 2349, Team Red: 1362
Lijkt me duidelijk
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2004 13:49 ]
jaapieln schreef op 17 oktober 2004 @ 13:41:
Ik was gisteren ook toevallig voor mijn verjaardag met een paar vrienden in de laser quest utrecht en ik geloof dat ik jullie nog gezien heb daar. Ik was daar aan het laser questen onder de naam jaapie en ik ben daar dik ingemaakt![]()
We vroegen ons echt af wie die Jaapie was die 15 keer door terr afgeschoten was.
Verwijderd
Dat heet een worp met effect. Dat is om de kegels in de war te brengen, om ze daarna allemaal omver te werpen
Het feit dat jij goed gooide, kwam doordat je aan de telefoon was en Floris voor je gooide.Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 15:37:
Dat heet een worp met effect. Dat is om de kegels in de war te brengen, om ze daarna allemaal omver te werpen
Verwijderd
Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 15:37:
[...]
Óf je laat em net zoals Floris weer uit de de goot springen
Dat is toch niet grappig_the_crow_ schreef op 17 oktober 2004 @ 15:03:
[...]
![]()
loooooooooooool
We vroegen ons echt af wie die Jaapie was die 15 keer door terr afgeschoten was.
Trouwens thijs was de 2e keer dat we speelden nog beste van de dag geworden omdat de lampjes op zijn pak stuk waren en alleen die op zijn gun het nog deden.
De 2e keer dat ik speelde ging het trouwens al een heel stuk beter
:D
Sorry! Ik hoop dat je toch nog een leuke verjaardag gehad hebt.jaapieln schreef op 17 oktober 2004 @ 15:52:
Dat is toch niet grappig![]()
Trouwens thijs was de 2e keer dat we speelden nog beste van de dag geworden omdat de lampjes op zijn pak stuk waren en alleen die op zijn gun het nog deden.
De 2e keer dat ik speelde ging het trouwens al een heel stuk beter165 punten had ik toen
Verwijderd
True... Maar ik vond dat ik heel niet slecht deed met zo'n analoog spel_the_crow_ schreef op 17 oktober 2004 @ 15:40:
[...]
Het feit dat jij goed gooide, kwam doordat je aan de telefoon was en Floris voor je gooide.
Ik vond trouwens ook dat men heel goed Laserqueste. Voor de meesten was het de eerste keer dat ze speelden. Volgende keer weer?
Laat me niet lachenVerwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 15:37:
[...]
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Verwijderd
DealVerwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 16:01:
[...]
True... Maar ik vond dat ik heel niet slecht deed met zo'n analoog spel
Ik vond trouwens ook dat men heel goed Laserqueste. Voor de meesten was het de eerste keer dat ze speelden. Volgende keer weer?
Verwijderd
ja! ik moet nog wat inhalen van vroeger, mocht als meisje nooit mee doen met oorlogjeVerwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 16:01:
[...]
ik doe wel meeVerwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 16:01:
[...]
't Poolen was gezellig
Eens kijken of ik de volgende keer meer tijd/geld heb
Verwijderd
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2004 14:38 . Reden: spell-tjek o-) ]
Verwijderd
dat doet er niet toeVerwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 13:33:
Dit was dus al voor de meeting (en tijdens en na de meeting)...
nou, na afloop van de vorige meeting lag er wel iemand in het ziekenhuis, kan geen toeval zijnIk neem aan dat er niemand als gevolg van de meeting in t ziekenhuis beland is?