Hoi,
Ik heb al gezocht en wat informatie gewonnen via de search, maar op 1 of andere manier lukt het me niet om missende rar files via de parfiles weer op te bouwen.
Probeerde via een nieuwsgroep een movie te downloaden (mijn eerste ben nog een newby erin) en mis 2 rar bestanden. 1 bestand had de wrong file format en andere kwam gewoon niet voor. Ik heb grabIt gebruikt om te downloaden.
Nu het volgende:
Heb bestanden VAN.H3LS1NG-cd1.part01.rar tot en met VAN.H3LS1NG-cd1.part49.rar gedownload maar mis part02.rar en part20.rar
Ik heb ook de volgende par bestanden gedownload (par2)
VAN.H3LS1NG-cd1.vol001+02.PAR2
VAN.H3LS1NG-cd1.vol003+04.PAR2
VAN.H3LS1NG-cd1.vol007+05.PAR2
VAN.H3LS1NG-cd1.vol012+10.PAR2
Meer van de bestanden zijn er niet.
Ik heb quickpar gedownload en deze zegt ook dat ik de 2 bestanden mist en dat alle andere bestanden goed zijn. Maar ik krijg die missende bestanden niet terug
.
Quickpar zegt ook "59 blocks meer nodig"
Mocht iemand tips hebben hoor ik het graag. alvast heel erg bedankt.
Ik heb al gezocht en wat informatie gewonnen via de search, maar op 1 of andere manier lukt het me niet om missende rar files via de parfiles weer op te bouwen.
Probeerde via een nieuwsgroep een movie te downloaden (mijn eerste ben nog een newby erin) en mis 2 rar bestanden. 1 bestand had de wrong file format en andere kwam gewoon niet voor. Ik heb grabIt gebruikt om te downloaden.
Nu het volgende:
Heb bestanden VAN.H3LS1NG-cd1.part01.rar tot en met VAN.H3LS1NG-cd1.part49.rar gedownload maar mis part02.rar en part20.rar
Ik heb ook de volgende par bestanden gedownload (par2)
VAN.H3LS1NG-cd1.vol001+02.PAR2
VAN.H3LS1NG-cd1.vol003+04.PAR2
VAN.H3LS1NG-cd1.vol007+05.PAR2
VAN.H3LS1NG-cd1.vol012+10.PAR2
Meer van de bestanden zijn er niet.
Ik heb quickpar gedownload en deze zegt ook dat ik de 2 bestanden mist en dat alle andere bestanden goed zijn. Maar ik krijg die missende bestanden niet terug
Quickpar zegt ook "59 blocks meer nodig"
Mocht iemand tips hebben hoor ik het graag. alvast heel erg bedankt.