Toon posts:

Ati mobility 9700 standaart core/mem

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een acer notebook de aspire 2010 en in die notebook zit de volgende kaart
ati mobility readon 9700 64mb
weet iemand toevallig wat de standaart core & mem settings van deze kaart zijn.
bvd.

• Solovine
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02-2024
Kom op zeg, zoek ff of download een programmaatje om het af te lezen pfffff :(

atitool is goed, hiermee kun je ook de clocksnelheid aanpassen.

Verwijderd

Topicstarter
ja weet ik maar ik weet niet of dat klopt dus als iemand met dezelfde laptop nou even zou kunnen kijken of dat iemand het mieschien weet

• Solovine
Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 16:32:
ja weet ik maar ik weet niet of dat klopt dus als iemand met dezelfde laptop nou even zou kunnen kijken of dat iemand het mieschien weet
Wat atitool zegt klopt egt wel hoor, ik schat btw dat het ongeveer 350/290 zal zijn maargoed download atitool en lees het af.

Verwijderd

Topicstarter
ok maar ik zou het toch wel fijn vinden als iemand kon bevestigen wat ati tools aangeeft of dat klopt

btw
als ik met atitools overclock en ik formateer me schijf is hij dan weer op normaal of moet je het dan weer met ati tools terug zetten

bvd.

• Industrial_Life
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-05 18:55
Het wordt door 90% van de gebruikers afgeraden om GPU te overclocken van een laptop, waarom is niet zo moeilijk te bedenken.........

Zie je ??? eigen ?? topic

Overclocken mobility 9700

[ Voor 30% gewijzigd door Industrial_Life op 26-08-2004 16:43 ]

-

• Solovine
Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 16:40:
ok maar ik zou het toch wel fijn vinden als iemand kon bevestigen wat ati tools aangeeft of dat klopt

btw
als ik met atitools overclock en ik formateer me schijf is hij dan weer op normaal of moet je het dan weer met ati tools terug zetten

bvd.
Bij het opnieuw opstarten van je pc is de ingestelde clocksnelheid weer op de normale standaard waarden teruggezet.

De clocksnelheid staat in de bios (een apparte chip) ingesteld en niet op de harddisk dus het heeft niets met formateren te maken.

ik zou btw niet overclocken in een laptop omdat je dan problemen met warmte en stroomverbruik krijgt.

[ Voor 6% gewijzigd door Solovine op 26-08-2004 16:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja ik had hem dus geoverclockd met atitools maar ik weet niet wat de standaart settings zijn want ik wil hem terug zetten :X

ik heb wel me hdd geformateerd staat het dan nu weer goed ?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2004 16:46 ]

• Industrial_Life
Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 16:45:
ja ik had hem dus geoverclockd met atitools maar ik weet niet wat de standaart settings zijn want ik wil hem terug zetten :X
Klik op default, helpt hier wel

-

Verwijderd

Topicstarter
als ik op default klik dan is alles weer zoals het was ?

• Industrial_Life
Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 16:47:
als ik op default klik dan is alles weer zoals het was ?
Yes sir!

-

Verwijderd

Topicstarter

Verwijderd

Topicstarter
met ati tools geeft ie bij core 390 aan en bij memory 200 is dat niet een beetje hoog ?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ga nu ajb eerst zelf even op onderzoek uit, het is hier namelijk geen helpdesk :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.