StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Ehm... bedoel je nou:Op donderdag 28 december 2000 00:03 schreef HlpDsK het volgende:
yep ..
1. yep, het werkt niet meer
2. yep, het is bekend
3. yep, je hebt wat gemist
4. een willekeurige combinatie van bovenstaande antwoorden?
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Verwijderd
yepOp donderdag 28 december 2000 00:07 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
Ehm... bedoel je nou:
1. yep, het werkt niet meer
2. yep, het is bekend
3. yep, je hebt wat gemist
4. een willekeurige combinatie van bovenstaande antwoorden?
![]()
Yep, de bug is terug.
* Mr. B. B. quotes HlpDsK en zegt yep...Op donderdag 28 december 2000 00:47 schreef HlpDsK het volgende:
Kijk, bewijs geleverd.
StatBar.nl - @GoT
Het werkt
StatBar.nl - @GoT
Is er eindelijk weer een upgrade, die een paar dingetjes (half) fixt, zijn er meer bugs dan dat er gefixt horen te zijn hahahaha
En ja hoor, Arjen is d'r snel bij vandaag. Keep up the good work!
StatBar.nl - @GoT
edit: ff testen hoor
* DiSiLLUSiON doet ff een testje..Geschreven door Blaat op 1:1:2001 01:01:
* DiSiLLUSiON doet een testje
hmm
* Mr. B. zegt dat je het fout doet [img=15,15]i/s/puh2.gif[/img]Op donderdag 28 december 2000 01:17 schreef RobiNET Online het volgende:
/me Robin wil ook ff testen
StatBar.nl - @GoT
wat was de bug dan?
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Hij doet t weer...Op donderdag 28 december 2000 12:57 schreef HaaZie het volgende:
* Blue-eagle ziet niet een bug...
wat was de bug dan?
* Mr. B. deed het niet [img=15,15]i/s/wink.gif[/img]Op donderdag 28 december 2000 12:57 schreef HaaZie het volgende:
* Mr. B. ziet niet een bug...
wat was de bug dan?
StatBar.nl - @GoT
* HaaZ wil nog steeds graag weten wat het probleem was [img=15,15]i/s/smile.gif[/img]Op donderdag 28 december 2000 14:24 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
Hij doet t weer...
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Pak je rust!
:P>:)
weh? check de source van deze post! als ik een post edit met een smiley wordt ie als [img] weergegeven?!? wat is dit nou weer zeg
[edit] en nu issie weer goed!?!?!??!?!
Verwijderd
Ja.. da's toch geen bug?! Lekker belangrijk, alles werkt. Boeiuh...Op donderdag 28 december 2000 22:28 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Bug!
:P>:)
weh? check de source van deze post! als ik een post edit met een smiley wordt ie als [img] weergegeven?!? wat is dit nou weer zeg
[edit] en nu issie weer goed!?!?!??!?!
Verwijderd
Iedere keer als ik je usericon zie, moet ik weer aan die super gave film denken. Maargoed, dat heeft ff niks met deze post te maken...