Goedendag..
Ik heb me vanmiddag even een Western digital schijfje gekocht..
Als gauw merkte ik dat de 160GB 131 was.. Na de faqs hebben doorgelezen snapte ik er geen ruk van ff
.. Dus ik ging maar klakkeloos wat proberen.. Het eerste wat ik heb gedaan is een één of andere tool gedownload van WD.. Na deze gebruikt te hebben, en te hebben gereboot kwam mijn harde schijf NIET boven de 31 gig uit..
Dus ik leuk fdisken.. alles verwijderen en doen.. Dus ik wil een nieuwe partitie aanmaken.. en weer kan ik maar maximaal 31 gig maken..
Ik heb alles geprobeerd wat er in de faq stond, maar niks lijkt meer te helpen.. alsof die andere 100 gig ineens verdwenen zijn..
Misschien dat jullie weten hoe ik die resterende gigabytjes terug kan krijgen, waardoor ik dat programma van maxtor kan gebruiken om mijn 160 gig te krijgen?
Specs:
AMD athlon XP 2400+
512 pc2700 DDR geheugen
ASUS ati radeon 9600XT
Western Digital 160GB (overigens met 8mb cache)
ABIT KR7A+raid
edit
dit gaat niet om het probleem dat ik 131 ipv 160 heb.. want dat probleem weet ik nu wél te fixen
Ik heb me vanmiddag even een Western digital schijfje gekocht..
Als gauw merkte ik dat de 160GB 131 was.. Na de faqs hebben doorgelezen snapte ik er geen ruk van ff
Dus ik leuk fdisken.. alles verwijderen en doen.. Dus ik wil een nieuwe partitie aanmaken.. en weer kan ik maar maximaal 31 gig maken..
Ik heb alles geprobeerd wat er in de faq stond, maar niks lijkt meer te helpen.. alsof die andere 100 gig ineens verdwenen zijn..
Misschien dat jullie weten hoe ik die resterende gigabytjes terug kan krijgen, waardoor ik dat programma van maxtor kan gebruiken om mijn 160 gig te krijgen?
Specs:
AMD athlon XP 2400+
512 pc2700 DDR geheugen
ASUS ati radeon 9600XT
Western Digital 160GB (overigens met 8mb cache)
ABIT KR7A+raid
edit
dit gaat niet om het probleem dat ik 131 ipv 160 heb.. want dat probleem weet ik nu wél te fixen
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2004 00:15 ]