Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.127 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:47

NiMu83

AFCA

****** GoTtrick Toto ******

De toto uitslag van week 13 staat op GoTtrick!

De uitslag:
Dark_cloud 8
YamiPaul 6
Cyclops10 6
Wubmaster 6
Marcel_Meessen 5
Pjotrski 5
Josseke 5
grimbo 5
hoedjevanpapier 5
Zonar 4
Brainpower 4
Frizza 4
MaestroTim 4
Sandyman538 3
neudeboules 3
hestaatje 2

De stand:

Pos.NaamScoreAantal toto's
1
Zonar
87
13
2
Brainpower
73
13
3
Frizza
72
13
4
Pjotrski
68
12
5
Josseke
65
13

Deze week komt de laatste toto van dit seizoen! Dus doe allemaal effe lekker mee :)

http://gottrick.bitxs.com

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760

interessant feitje van topstats:

aantal sterren gemiddeld in VI en VII per team

week 8: VI: 34* VII: 35*
week 9: VI: 34* VII: 35*
week 10: VI: 34* VII: 34*
week 11: VI: 35* VII: 35*
week 12: VI: 35* VII: 37*
week 13: VI: 35* VII: 36*

het lijkt wel of VII VI aan het inhalen is, of eigenlijk al voorbij is

maar ik heb zomaar het voorgevoel dat er een error in topstats zit, jullie ook?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

Anoniem: 83760 schreef op 21 september 2004 @ 00:04:
interessant feitje van topstats:

aantal sterren gemiddeld in VI en VII per team

week 8: VI: 34* VII: 35*
week 9: VI: 34* VII: 35*
week 10: VI: 34* VII: 34*
week 11: VI: 35* VII: 35*
week 12: VI: 35* VII: 37*
week 13: VI: 35* VII: 36*

het lijkt wel of VII VI aan het inhalen is, of eigenlijk al voorbij is

maar ik heb zomaar het voorgevoel dat er een error in topstats zit, jullie ook?? 8)7
nee hoor kan best. (wellicht door WO's?). trouwens, een Div II heeft gemiddeld ook meer sterren dan de eredivisie. Er komen gewoon vele hattrick talenten aan die ons gaan beconcurreren.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 21-09-2004 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Hattrick is weer online.

Mijn speler 20555475 staat inmiddels op 417 000.
Das al meer dan 120 000 :)

21-09-2004
TSC heeft 600 000 € geboden voor Reinier Froon en nam de leiding bij het bieden.

De deadline ligt op 22-09-2004 om 11:45.

21-09-2004
TSC heeft 900 000 € geboden voor Reinier Froon en nam de leiding bij het bieden.

Gaat errug lekker en ik maar bang zijn dat ie voor onder de 800 000 weg ging.
Word het hoogste bedrag wat ik voor een jeugdspeler ooit heb ontvangen.
Ik kan van het bedrag toch wel een leuke middevelder kopen. :)

[ Voor 87% gewijzigd door died_laughing op 21-09-2004 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Never mind... 8)

[ Voor 92% gewijzigd door Little Bear op 21-09-2004 10:30 ]

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

died_laughing schreef op 21 september 2004 @ 08:53:
Niet zo paniekerig op dit forum a.u.b. Dit is al de zoveelste posting waarin je deze speler vermeld, maar zolang je nog niet 5 minuten van de deadline zit, is er nog niks aan de hand. Je krijgt er heus wel een vrij eerlijke prijs voor hoor.

@ foray: nou, op topstats zie ik niet staan dat ere minder sterren haalt hoor. Maar daarnaast vind ik het vreemd dat VII wél beduidend minder in de ratings is, ookal zegt de combi sterren en ratings niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:53

GaMbiNo

1337

De teams uit de VII halen zeker niet meer sterren dan de teams uit de VI.
Dat is duidelijk te zien op de volgende twee grafieken ook afkomstig van Topstats:
Afbeeldingslocatie: http://www.go-2-it.com/Top-Stats/frames/statistics/DrawFactsStars.php?Season=12&WeekNr=13&DivLevel=6
Sterren in week 13 van seizoen 12 in VI

Afbeeldingslocatie: http://www.go-2-it.com/Top-Stats/frames/statistics/DrawFactsStars.php?Season=12&WeekNr=13&DivLevel=7
Sterren in week 13 van seizoen 12 in VII

Als ik bovenstaande grafieken bekijk zou ik eerder zeggen dat het gemmiddelde in VI op 31 ligt en voor VII op 27 sterren.

Verder sluit ik me aan bij Tim, ik vind het weinig interessant om een regelmatige update te krijgen van wat de huidige stand van zaken aangaande zo'n transfer is.

[ Voor 16% gewijzigd door GaMbiNo op 21-09-2004 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Gambino: dan klopt dat `compare´ gedeelte bij topstats niet. Dit lijkt me duidelijk :) thank u

vond het al zo vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Ottooo schreef op 20 september 2004 @ 23:35:
hey da's gaaf. Dus een geblesseerde speler op zijn tijd kan dus best nuttig zijn ;)
Ik schop voor een fijn bedragje rustig al je spelers elke week +1

* yared maakt reclame voor zijn HH Kickers BV

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94195

Vraag,

Wat is voor een verdediger het belangrijkst. Verdedigen en positiespel toch?

Als specialiteit bv koppen of snelheid (event. krachtig), maar passen is niet extreem belangrijk voor een verdediger toch?

Ik wil namelijk een speler kopen met goed voor verdedigen en positiespel en als specialiteit koppen, maar waardeloos voor passen.

Gaat om divisie 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Anoniem: 94195 schreef op 21 september 2004 @ 14:11:
Vraag,

Wat is voor een verdediger het belangrijkst. Verdedigen en positiespel toch?

Als specialiteit bv koppen of snelheid (event. krachtig), maar passen is niet extreem belangrijk voor een verdediger toch?

Ik wil namelijk een speler kopen met goed voor verdedigen en positiespel en als specialiteit koppen, maar waardeloos voor passen.

Gaat om divisie 6
Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94195

@ Gambino

Thnx :P - ik zal het ws al wel ergens hebben kunnen vinden als ik niet te lui was om het topic niet ff door te neuzen/zoeken, maargoed zo kan het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yared schreef op 21 september 2004 @ 13:45:
[...]
* yared maakt reclame voor zijn HH Kickers BV
LOL :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

@Xanathorn veel succes zondag :)

we hopen allemaal dat je kampioen word ofcourse! 8)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-05 17:28
Wie heeft nog geen friendly voor woensdag?
Je kunt me uitdagen

Aristos FC
IV.49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Er staat een oude Solid Keeper annex Clown van mij te koop, dus mocht je nog een Solid Keeper zoeken en dat willen combineren met een Clown....

[linkje]

Als ik in VI of 'hoger' had gezeten had ik hem wel willen hebben ipv mijn huidige clown, want die is echt toe aan de golfbaan :D

Rico Caffe (14835618)
32 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een goed leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 140
Loon: 500 €/week
Eigenaar: Harlem Hattricks
Waarschuwingen: 0

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: zwak

Altijd gehoopt dat ie naar goed ervaring zou gaan :|
Helaas, pindakaas..

[center]* yared
Grooviee als eerste klant![/center]

Morgen zal HH Kickers BV Grooviee's Tha Groove's als eerste de VIP behandeling geven en al zijn spelers +1 schoppen zodat ook zijn C spelers een keertje training krijgen.

HH Kickers BV dankt Grooviee voor deze uitdaging. 8)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169

Het maakt toch niet uit hoe slecht, oud en kreupel je clown is. Die van mij is geloof ik 21 ofzo en was bij zijn geboorte al toe aan de golfbaan. En die 500 euro p/w boeit ook niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Anoniem: 44169 schreef op 21 september 2004 @ 17:02:
Het maakt toch niet uit hoe slecht, oud en kreupel je clown is. Die van mij is geloof ik 21 ofzo en was bij zijn geboorte al toe aan de golfbaan. En die 500 euro p/w boeit ook niet echt.
Ik heb liever geen extra spelers die nergens goed voor zijn ;)
Je moet op de kleintjes letten toch?! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Raaaaarrr, 1 van mijn spelers staat ook na de gezondheidsupdate van vandaag 17:30 op +1, "licht geblesseerd, maar kan wel trainen" maar ik kan hem toch opstellen voor de wedstrijd van morgen terwijl er geen gezondheidsupdates meer komen... :?

Moet ik hem nu gewoon opstellen?
Normaalgesproken kan zo'n speler toch niet spelen dacht ik... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Laatst online: 16:11

Xanathorn

Mmorpg addict

Bedankt voor alle feli's, ik zal GoT na de winst van de beker opnieuw verblijden met het winnen van de eredivisie. Wel frappant, wie had ooit gedacht dat ik vanuit de III ineens de ere zo zou bestormen :p. Ik ga trouwens over een paar weken deze keer ook serieus voor bondscoach van het Nederlands elftal, tis een van de weinige uitdagingen die er nog over zijn en ik wou het nog minstens één keer hebben meegemaakt :).

@kiddy - Wacht maar, ik maak je helemaal af in de ere ;).

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

Xanathorn schreef op 21 september 2004 @ 18:58:
Bedankt voor alle feli's, ik zal GoT na de winst van de beker opnieuw verblijden met het winnen van de eredivisie. Wel frappant, wie had ooit gedacht dat ik vanuit de III ineens de ere zo zou bestormen :p. Ik ga trouwens over een paar weken deze keer ook serieus voor bondscoach van het Nederlands elftal, tis een van de weinige uitdagingen die er nog over zijn en ik wou het nog minstens één keer hebben meegemaakt :).

@kiddy - Wacht maar, ik maak je helemaal af in de ere ;).
Mijn stem heb je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-05 09:36
yared schreef op 21 september 2004 @ 16:51:
[...]

[center]* grooviee17
Grooviee als eerste klant![/center]

Morgen zal HH Kickers BV Grooviee's Tha Groove's als eerste de VIP behandeling geven en al zijn spelers +1 schoppen zodat ook zijn C spelers een keertje training krijgen.

HH Kickers BV dankt Grooviee voor deze uitdaging. 8)
Voor mijn spelers is dat niet nodig, omdat ik en geen C-spelers heb en daarnaast heb ik ook maar 2 trainees per week. Maar ik wil het wel bij jou doen, dan krijgen jouw C-spelers ook eens een keer training... >:)

GaMbiNo schreef op 21 september 2004 @ 18:16:
Moet ik hem nu gewoon opstellen?
Normaalgesproken kan zo'n speler toch niet spelen dacht ik... :?
Volgens mij kan je hem idd niet opstellen. Maar je kan het altijd testen, het is toch maar oefenwedstrijd en anders wordt hij direct vervangen :)

Maar het is wel vreemd idd, gezien de updates voorbij zijn. Dit wist ik ook nog niet.

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Anoniem: 83760 schreef op 22 september 2004 @ 00:05:
[...]
Volgens mij kan je hem idd niet opstellen. Maar je kan het altijd testen, het is toch maar oefenwedstrijd en anders wordt hij direct vervangen :)

Maar het is wel vreemd idd, gezien de updates voorbij zijn. Dit wist ik ook nog niet.
Ik gok het er wel op....ik zie vanmiddag wel welk resultaat dat heeft.
Ik kan hem nog steeds opstellen en hij staat nog steeds op +1...

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

Tipje voor de mensen, speel nooit een friendly in Nieuw Zeeland... daar nemen ze het niet zo nou met de regels...

Maar liefst 3 spelers van het veld af geschopt :|

Less = more

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:17
Jamal schreef op 22 september 2004 @ 09:22:
Tipje voor de mensen, speel nooit een friendly in Nieuw Zeeland... daar nemen ze het niet zo nou met de regels...

Maar........ wel weer een mooi vlaggetje verdient ;)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:24

Ottooo

Vuurvlieg

vroeg dag vandaag, ben nu al an het spelen bij één of ander Roemeens clubje

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Sandyman538 schreef op 22 september 2004 @ 10:27:Maar........ wel weer een mooi vlaggetje verdient ;)
Precies... vlaggetjes scoren!! :)

Less = more

• blinkymichiel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-12-2022
Heb gister een nieuwe speler gekocht.

Sijbrand de Gier (41503110)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 990
Loon: 620 €/week

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig

En dit voor het lullele bedrag van 22000.
Ik train op Positiespel, dus hoop dat hij snel groeit naar redelijk en dan goed. Maar ik heb heb voornamelijk gekocht vanwege zijn toch wel okay bijstads.

Nu doe ik het spel nog niet zo lang, en denk ik met deze speler een geie koop gedaan te hebben. Wat denken jullie?

Canon EOS 400D + Sigma 17-70

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Jamal schreef op 22 september 2004 @ 09:22:

lol, ze hebben daar helemaal geen voetbal clubs, je hebt tegen een rugby club gespeeld!!! :D

@blinkymichiel: ik vind het nogal zonde om talentjes met matig te kopen, ik denk dat je beter een 18 jarige redelijke positiespel had kunnen kopen met matig passen of verdedigen. Die zijn niet veel duurder, je hebt nu vooral betaald voor z´n hoge TSI, maar die werd veroorzaakt door andere hoge stats. Eigenlijk is dit een spits, dus je bent ook een bidwar aangegaan met andere spitsen trainers.

Anoniem: 97067

blinkymichiel schreef op 22 september 2004 @ 12:49:
Heb gister een nieuwe speler gekocht.
Sijbrand de Gier (41503110)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Hij is een gemeen persoon en heeft goed leiderschap...das een probleem.
Tevens je kan beter ff sparen totdat je een 17 jarige met goed of redelijk pos + red pass kan gaan kopen.. want dat levert je veel meer op als je hem hebt getraind en hem daarna verkoopt.

Anoniem: 97067

Vanavond ff Hoedjes met mijn B team van de mat afvegen O-)

En zondag kampioen worden in de V.9. Al heb ik daar wel de volle 3 pnt-en nodig...Maar mocht ik winnen, dan is het kampioensschap zeker. (speel overigens laatste wedstrijd tegen nr.2 :'( )

• Mopster
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

10520 spectators had come to Bertem Shadownears Arena this cloudy day.

mooie opkomst voor een friendly niet waar ? :)

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:15

^^0nMe

Got Babana's?

Anoniem: 97067 schreef op 22 september 2004 @ 13:30:
[...]

Hij is een gemeen persoon en heeft goed leiderschap...das een probleem.
Tevens je kan beter ff sparen totdat je een 17 jarige met goed of redelijk pos + red pass kan gaan kopen.. want dat levert je veel meer op als je hem hebt getraind en hem daarna verkoopt.
Ik heb er trouwens ook gewoon 2 spelers met gemeen+goed leider, merk er weinig negatiefs van behalve bij aankoop en een beetje agressieviteit is goed in het elftal. :P
Ik heb ook gewoon gemerkt dat je zelf minder last van blessures hebt als je spelers van je tegenstander blesseert, gelukkig voor mijn tegenstanders koop ik niet expres agressieve spelers, maar het valt me bij sommige wedstrijden van me gewoon op. Daarbij ken ik wel een team die bijna een heel A-elftal vol heeft met 'zware jongens' , de kaarten vliegen om je oren. :)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Anoniem: 38022

Nou lekker is dat zeg. Heb een 17 jarige speler met goed vleugelspel te koop die bijna afloopt en staat nog steeds op 0 euro. Loopt vanavond af. Het lijkt wel of die dingen nu echt gewoon echt helemaal geen ene ruk waard zijn. Maar goed, ik ben benieuwd hoeveel ik er vanavond voor krijg.

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik heb nu een aanvallend coach. Ik train spitsen en speel dus 3-4-3 met een winger vaak TM. Mijn aanvalratings zijn dan van links naar rechts meestal "slecht(hoog)-goed(heel laag)-zwak(laag)".
Nu stel ik een nieuwe coach aan begin volgend seizoen en ik denk er over om een neutrale te nemen. Heeft iemand een indicatie hoeveel mijn aanval dan zal zakken?
Mijn verdedigingslinie is nu "matig (laag)".
Hoeveel zal dit ongeveer stijgen?

• LouisXV
  • Niet online
Wat is nou de beste taktiek?

Afgelopen zondag moest ik tegen een ploeg die best wel goed is en mijn directe concurrent op dat moment voor een promotieplaats.

Ik heb zijn eerdere wedstrijden bekeken, en hij gebruikte altijd vrijwel dezelfde opstellen en veranderde zeker niets aan de posities en aan de aanvallend-verdedigend instellingen van zijn spelers.

Handig voor mij, aan een kant was zijn verdediging dus zwakker omdat daar aanvallende spelers stonden.

Om daar maximaal van te profiteren stel ik op die kant ook mijn spelers aanvallend in.

Nu volgt daaruit dus het probleem: als je weet welke vleugel zwakker is, maar ook aanvallend, wat kan je dan het beste doen? Door zelf op die vleugel ook aanvallend te spelen verzwak je namelijk daar ook je eigen verdediging?

Ik heb de wedstrijd gewonnen omdat hij op die vleugel een extreem zwakke verdediger had staan die mijn spelers eruit schopten voor een nog zwakkere vervanging, maar ik kan er niet op rekeken dat een volgende tegenstander hetzelfde doet. Wat kan ik dus doen als de zwakste kant van mijn tegenstander tevens zijn aanvallende is? Ik had wel die kant kunnen versterken maar via de andere kant was het een stuk moeilijker geweest om te scoren.

• died_laughing
  • Nu online
Ik ben aan het bieden op een speler.
Krijg ik van een gast de volgende berichten:

Zend 2004-09-22 12:28:00
Van stopsi6
Onderwerp

psl lett me this player

Zend 2004-09-22 15:56:00
Van stopsi6
Onderwerp

fuck you let me this player pls k??

Zend 2004-09-22 15:57:00
Van stopsi6
Onderwerp

let me this player pls!!!!

Voor een jeugdspeler 1 275 000 € gekregen

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Rare gasten die zulke PM's versturen....maar gewoon niks van aantrekken en niet op reageren....

Mijn nieuwe spits die ik vorige week kocht voor 305K, die zondag nog niet speelde omdat hij in matig vorm was heeft nu na 33 minuten al 5 keer gescoord. :D
Damn....dat doet ie helemaal niet slecht. :)

• died_laughing
  • Nu online
GaMbiNo schreef op 22 september 2004 @ 17:35:
Rare gasten die zulke PM's versturen....maar gewoon niks van aantrekken en niet op reageren....

Mijn nieuwe spits die ik vorige week kocht voor 305K, die zondag nog niet speelde omdat hij in matig vorm was heeft nu na 33 minuten al 5 keer gescoord. :D
Damn....dat doet ie helemaal niet slecht. :)
dat is inderdaad niet slecht

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

died_laughing schreef op 22 september 2004 @ 17:38:
[...]

dat is inderdaad niet slecht
Dan krijg je zulke wedstrijdverslagen:
In de 20e minuut kwam de thuisploeg op een 1 - 0 voorsprong na een fout aan de rechterkant van de verdediging. Doelpuntenmaker was Antonio David Gonzalez Hernández voor GaMbiNos. GaMbiNos scoorde 2 - 0 toen Antonio David Gonzalez Hernández op rechts doorbrak en de hele verdediging te kijk zette. Iets later werd, na een geweldige combinatie door het midden, de voorsprong van GaMbiNos door Antonio David Gonzalez Hernández uitgebreid tot 3 - 0. Dit betekende een hattrick voor Antonio David Gonzalez Hernández! Een snelle aanval over de linkerflank werd vanuit een moeilijke hoek afgerond door Antonio David Gonzalez Hernández, waarmee GaMbiNos de voorsprong uitbreidde: 4 - 0. Heel wat spelers hadden problemen met de warmte. Mede daardoor kreeg Eugeniu Pârlog ongewoon veel ruimte voor zijn technisch perfecte voetenwerk. Het werd er voor de bezoekers niet beter op. Antonio David Gonzalez Hernández wurmde zich in de 33e minuut door de verdedigingslinie en maakte de 5 - 0.
5 goals in 13 minuten. _/-\o_

Bericht van de club aan wie ik mijn YP Ton Gorissen, in week 2 verkocht heb:

"I'm trying to boost him as much as possible and on friday he'll become formidable+5 in scoring (+ that he's already a solid+? passer). I've already contacted the dutch u20-coach so it's all up to him, but I'm almost 100% sure that he'll be playing for the dutch u20-squad if he's healthy til then."

• died_laughing
  • Nu online
garbage? - ORANGE STORM F.C. (18 minuten gespeeld) 0 - 0
De wedstrijd wordt op dit moment gespeeld, maar er is nog geen verslag. Probeer het over een tijdje weer, dan hebben we hopelijk verbinding met de commentator in het stadion.
:(

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:20
Wat mag een goed leider goed ervaring speler tegenwoordig nog kosten? Lukt dat voor 6-7 ton?

Als toekomstig coach.. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door koentjuh op 22-09-2004 18:10 ]

• died_laughing
  • Nu online
Het was duidelijk dat ORANGE pressie gebruikte als tactiek. Quique Díaz speelde op zijn vleugel een geweldige wedstrijd. Hij verstuurde keer op keer briljante passes naar het midden. garbage? nam in de 14e minuut de leiding doordat Nigel Haafkens met een oogverblindende vrije trap de stand op 1 - 0 bracht. In de 21e minuut van de wedstrijd miste ORANGE-speler Ignacio Jiménez een penalty; de keeper lag in de goede hoek. ORANGE leek onzeker over de te volgen strijdwijze, zodat de organisatie maar matig bleek. Na 31 minuten in de wedstrijd kreeg garbage? terecht een strafschop. Nigel Haafkens scoorde probleemloos: 2 - 0. Het werd er voor de bezoekers niet beter op. Allan Newton wurmde zich in de 32e minuut door de verdedigingslinie en maakte de 3 - 0. De manier van spelen veranderde, toen garbage? zich terugtrok om op eigen helft de tegenstander op te vangen.

Mijn spits die ik vanmiddag heb gekocht scoord nu al zijn 1e doelpunt :)
Net ook zijn 2e gemaakt.

• Sandyman538
died_laughing schreef op 22 september 2004 @ 17:11:
Ik ben aan het bieden op een speler.
Krijg ik van een gast de volgende berichten:

Zend 2004-09-22 12:28:00
Van stopsi6
Onderwerp

psl lett me this player

Zend 2004-09-22 15:56:00
Van stopsi6
Onderwerp

fuck you let me this player pls k??

Voor een jeugdspeler 1 275 000 € gekregen
Als iemand mij op die manier uitscheld zou ik een mailtje naar de GM's sturen. Heb hier ook last van gehad een paar seizoenen geleden (toen van een leaguegenoot) en die heeft toen 100k boete gehad...

• died_laughing
  • Nu online
Sandyman538 schreef op 22 september 2004 @ 18:12:
[...]

Als iemand mij op die manier uitscheld zou ik een mailtje naar de GM's sturen. Heb hier ook last van gehad een paar seizoenen geleden (toen van een leaguegenoot) en die heeft toen 100k boete gehad...
mm mischien dat ik dat nog wel doe
kijk het nog ff aan

weer een

Zend 2004-09-22 18:13:00
Van stopsi6
Onderwerp

why u bidding for this player fuck you. let me this player pls!

when not write on me!

[ Voor 20% gewijzigd door died_laughing op 22-09-2004 18:16 ]

• koentjuh
Over wat voor een speler gaat het hier eigenlijk? zon belangerijke ?

• died_laughing
  • Nu online
koentjuh schreef op 22 september 2004 @ 18:18:
Over wat voor een speler gaat het hier eigenlijk? zon belangerijke ?
Niet echt megabelangrijk:
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

Hij komt uit zwitserland, dat verklaard zijn engels. :)

[ Voor 8% gewijzigd door died_laughing op 22-09-2004 18:24 ]

• koentjuh
died_laughing schreef op 22 september 2004 @ 18:20:
[...]

Niet echt megabelangrijk:
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

Hij komt uit zwitserland, dat verklaard zijn engels. :)
haha, ja zeker..;)

Maargoed, lijkt me toch dat er daar meer van te vinden zijn?

Een snelle aanval over de linkerflank werd vanuit een moeilijke hoek afgerond door Ingolf Bott-Saneternik, waarmee Achteruit de voorsprong uitbreidde: 3 - 1.

Inderdaad erg snel, gezien het feit dat de 2de helft net 1 min. bezig is.. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door koentjuh op 22-09-2004 18:33 ]

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Uiteindelijk 7-1 gewonnen met 7 goals van Antonio David Gonzalez Hernández. Ik geloof dat er iemand heel erg graag een basisplek wil zondag. :D

• died_laughing
  • Nu online
eindstand 8-0 mijn nieuwe spits scoorde 4 keer
dus ik heb absoluut geen spijt van de aankoop :)

• NiMu83

NiMu83

AFCA

****** GoT Toto ******

De laatste week is aangebroken in de Toto! De nummer 1 is al bekent, maar wat wordt de top 3? Dit weten we over een kleine week!

De wedstrijden:
Pielewiepers - Milsbeek
Travel FC - Dutch extreme
Skylla United - Ruyven's Boys
Racing Selwerd FC - Amsterdam United
Bjusterbaarlik - siem united
De Kozakken - De Schele Indiaan
FC Elspeet - Hoog boys
FC Vork - De Bavkes
buitenbeentjes united - Timberteam
SandstorM - Rammstein FC
Diablos Azule - EXODO

Vergeet hem dus niet in te vullen :)

http://gottrick.bitxs.com

Anoniem: 32089

Anoniem: 44169 schreef op 22 september 2004 @ 17:43:
Bericht van de club aan wie ik mijn YP Ton Gorissen, in week 2 verkocht heb:

"I'm trying to boost him as much as possible and on friday he'll become formidable+5 in scoring (+ that he's already a solid+? passer). I've already contacted the dutch u20-coach so it's all up to him, but I'm almost 100% sure that he'll be playing for the dutch u20-squad if he's healthy til then."
Heej,
Dat was toen we samen allebij die superpull trokken :)
Mijne (Nordin Froijen) zal ook wel formidabel zijn (haalt 4 sterren tsi is 6.130)
Ben eens benieuwd, ik hoop dat hij ook de u20 haalt

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

vlaggetje erbij :) en zondag de laatste wedstrijd..
heb echt zin in volgend seizoen (kampioen+volle bak(ken) in nieuwe stadion)!

Computer Specs

• Sandyman538
Heb er ook weer een vlaggetje bij, en ik moet zeggen, ik heb ook alweer zin in volgend seizoen. Er is de komende weken toch niks te beleven. Ik word 2e of 3e in de V.80, en hoop over 2 seizoenen te promoveren naar de IV. Maar dan moet ik ook wat meer geluk aan mijn zijde krijgen :)

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Tis bij mij in de divisie nog steeds erg spannend... plaatsen 2 t/m 7 liggen nog steeds niet vast... En Knallers kan nog op positie 2 tot 5 einidigen... en we hopen natuurlijk op de 2e plaats... :) Niet slecht voor mijn eerste seizoen divisie V :)

Less = more

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Gisteren weer een ronde GoT cup geweest. En we zijn bij de laatste vier:

Ploegen waarvan ik weet dat ze door zijn:
HvP
Harlem Hattricks
BZF
en ...

Een vrij vast clubje dus, op naar de halve finale.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

• died_laughing
  • Nu online
nou die gast met die rare berichten heeft uiteindelijk de speler niet gekregen >:)
ik ook niet, maar voor mij was het toch een reservespeler, dus errug vind ik het niet

died_laughing schreef op 23 september 2004 @ 10:21:
nou die gast met die rare berichten heeft uiteindelijk de speler niet gekregen >:)
ik ook niet, maar voor mij was het toch een reservespeler, dus errug vind ik het niet
Koop jij reserve spelers?? Wel een interessante discussie denk ik. In mijn B-team zitten gewoon afgedankte A-spelers. Heb nog nooit een B-speler gekocht (behalve trainee dan natuurlijk). Wat doet de rest?

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Anoniem: 83760 schreef op 23 september 2004 @ 12:06:
[...]

Koop jij reserve spelers?? Wel een interessante discussie denk ik. In mijn B-team zitten gewoon afgedankte A-spelers. Heb nog nooit een B-speler gekocht (behalve trainee dan natuurlijk). Wat doet de rest?
:) Laatst toevallig een reserve speler gekocht... omdat mijn eigenlijk verdediger zwaar uit vorm was (is :() maar een speler gekocht die wel de sterren haalde die ik wilde, maar puur omdat zijn vorm veel beter was en conditie uitstekend... daar die verdwijnt ook naar mn B op het moment als m'n andere speler weer in vorm komt...

Less = more

• died_laughing
  • Nu online
[...]

Ik had al na mijn idee 2 goede middevelders, maar nog niet echt een goede reserve.
Voor als er een geschorst is of geblesseerd.
Vandaar dat ik op hem had geboden.
Goeie verdedigers is het probleem niet, daar train ik op.
Aanvallers heb ik inmiddels ook genoeg reserve, maar middevelders niet.

• koentjuh
[...]

Heb nog nooit een speler gekocht me het idee "Leuk voor op de woensdag" Meestal speelt op de woensdag het team wat ooit in de competitie heeft mogen spelen, of omdat ze geschorst waren of iets dergelijks :) Maar speciaal B spelers kopen, neej, waarom zou ik?

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Ik koop ook geen spelers voor op de woensdagen, bij mij zijn het ook de sterren uit het a-team die langzaam verdrongen worden naar het b-team.

Als het verschil tussen het a-team en het b-team echter zo groot is dat ik geen goede vervanging heb in geval van vormverlies of blessure wil ik er nog wel eens een speler bijkopen, voor niet teveel geld, die maar net minder is dan de a-spelers. Ik koop ze dan niet specifiek voor het b-team dus maar als stand-in voor op de zondagen maar soms spelen ze dan toch puur hun wedstrijden op woensdag.

[ Voor 7% gewijzigd door GaMbiNo op 23-09-2004 13:19 ]

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

De Loting van de halve finale GoT cup:

A: Harlem hattricks Vs Hoedjevanpapier's XI-tal
B: BZF Vs Furious Falcon United

Finale zal dan zijn, Winnaar A tegen Winnaar B :)

Bron: GoT cup site

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

bleh HT weer down :)

Computer Specs

• koentjuh
Precies nu een speler van mij af zou lopen. Was wel benieuwd wat ik ervoor kreeg :)

Maargoed, nu zal ik het straks wel zien. Denk dat er niet meer overheen geboden kan worden, omdat hij 5 min. geleden afliep :)

• s_de_hoog
  • Niet online
ach, donderdag is toch een saaie HT-dag en gelukkig hebben we EH nog ;)

[ Voor 0% gewijzigd door s_de_hoog op 23-09-2004 19:01 . Reden: en alweer om 19:00 ipv 19:30 terug :) ]

Waar gehackt wordt vallen spaanders

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

hij doet het weer, morgenochtend hopelijk is een goede TU :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Mijn 18 jarige spits naar uitmuntend scoren, redelijk passen.
Dat is op zich al lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

TU +0 PM :| Vorm +5/-5 kort samen gevat... daar hedde helemaal niets aan...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Aardige update :)
TSI: +2.410/-250
Positiespel: +1 Winger naar matig
Vorm +6/-0 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Slechte update.. volgende week gaan ze toch echt stijgen :p

wel +2 ervaring

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is in mijn team in om van uitstekende vorm direct naar redelijke vorm te dalen. Zo had ik er vorige week al 2, en nu weer 2. Update was dan ook beroerd: +2/-9. Wel een vleugelverdediger naar uitstekend, waardoor mijn toekomstige basisverdediging, 3 man van 17 jaar, allen uitstekend verdedigen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoogste value verandering ooit hier!

TSI: + 22.950 !
Form: +7/-6
defending: +1 (keeper :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
@Foray... nice TSI update, ha ha :)

Zelf gingen bij mij 2 18-jarige spitsen naar formidabel. Ach ja, niet ontevreden natuurlijk. Hun verkoopwaarde stijgt met bijna 1 miljoen (transfervergelijking)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-05 08:55
Sandyman538 schreef op 24 september 2004 @ 10:31:
@Foray... nice TSI update, ha ha :)

Zelf gingen bij mij 2 18-jarige spitsen naar formidabel. Ach ja, niet ontevreden natuurlijk. Hun verkoopwaarde stijgt met bijna 1 miljoen (transfervergelijking)
Redelijke TU vandaag.
Form: +4/-3 (maar maakt toch niets uit, WO op zondag...)
Defending: +2 (1 17-jarige YP die nu solid is, gaat nu op de transferlijst :) omdat ik liever iets betere jongens doortrain)
TSI: +3.110/-1.240

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Tot grote verbazig & vreugde van de vaste aanhangers die in het druipende stadion waren samengehokt waar de regen met bakken, nee, complete containers uit de hemel viel, wist HH de voorsprong te behouden in een zinderende match met als eindresultaat 6-3.

HH is door naar de volgende ronde van de GoT Cup! :D

HvP je krijgt een hele zware kluif aan mij want ik heb er zin in! >:)

Misschien wel een leuk idee om even weer te geven wat voor spelersskills je nodig hebt om met je 17 jarige in een U20 team te komen?

Ik heb een 17 jarige Zweed met koppen, uitmuntend vleugespel, matig passen.
Komt ongetwijfeld in een land als Mozambique in U20, edoch Zweden lijkt me.... :)
Volgend seizoen de toto, zullen wij er een prijsje aan verbinden met een tombola?

De winnaar van de GoT Cup krijgt van mij een biertje :9

Zondag de laatste match, wat zullen we doen, ervoor gaan of de eer gunnen aan de runner-up om iedereen voor volgend seizoen op het verkeerde been te zetten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TU:

form: +6/-4
value: +2430/-1510

Slechte TU, weinig zichtbare vormdalingen, maar TSI dalingen zeggen genoeg. Maarja, ga zondag toch met B-team en PIC spelen, om gezellig 5e te worden, zodat ik kwalificatiewedstrijdje meepik :) toch weer weekje training, ervaring, stadioninkomsten en vormbehoud. En nee, ik ben niet bang om te degraderen. Moet wel heel erg gek lopen als ik die wedstrijd verlies, gezien het feit ik 53e was afgelopen week qua ratings in heel V.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 83760 op 24-09-2004 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo

Ottooo

Vuurvlieg

Vorm: +5/-5
TSI: +450/-310

En een onlangs gekochte keeper van matig naar redelijk, dus die voorspelling is uitgekomen :)

Even een vraagje. Als ik nu al van training verander naar conditie voor tussen de seizoenen in, dan maakt dat toch weinig meer uit of wel? Want met de keeperstraining heb ik mijn doel dus bereikt en het heeft weining zin om voor ene weekje een andere training te kiezen, dacht ik zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ottooo schreef op 24 september 2004 @ 11:31:
Vorm: +5/-5
TSI: +450/-310

En een onlangs gekochte keeper van matig naar redelijk, dus die voorspelling is uitgekomen :)

Even een vraagje. Als ik nu al van training verander naar conditie voor tussen de seizoenen in, dan maakt dat toch weinig meer uit of wel? Want met de keeperstraining heb ik mijn doel dus bereikt en het heeft weining zin om voor ene weekje een andere training te kiezen, dacht ik zo. :)
op zich vrij zonde toch? deze week kan je team nog volledig training krijgen omdat je 2 wedstrijden speelt. Ik zou een weekje wachten, maarja, het is jou keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Anoniem: 83760 schreef op 24 september 2004 @ 11:38:
[...]
op zich vrij zonde toch? deze week kan je team nog volledig training krijgen omdat je 2 wedstrijden speelt. Ik zou een weekje wachten, maarja, het is jou keuze :)
Hier sluit ik me volledig bij aan. Er zijn straks nog genoeg weken ;) waarin je maar 1 wedstrijd speelt. Ik zou voor het volledige trainingsrendement van 2 wedstrijden gaan. En dus gewoon een main skill trainen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo

Ottooo

Vuurvlieg

Dan doe ik dat. Nog een weekje keepers trainen en volgende week vrijdag overschakelen op conditie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Scoren +2 (18,19 -> formidabel)
Vorm +6/-3 (basis heeft nu een vorm van 6,9) >:)
TSI +1760

Jammer dat ik niet veel meer aan deze hoge vorm heb, ik word toch 3e in V.83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Lekkere update:

PM: +4 (1 naar outstanding, 3 naar excellent)
Form: +5 / -6
TSI: +4790 / -1140

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het valt me op dat hoe hoger je qua divisie gaat, des te meer mensen 3-4-3 spelen. Is het overall maar 7.2%, vanaf divisie IV gaat het richting 25%. Wat is hiervan precies de reden? is 3-4-3 beter dan 3-5-2 of is het alleen omdat die mensen aanvallers trainen, waaroor dat het beste systeem is.

/me Metal Meijer overweegt ook om aanvallers te gaan trainen, waardoor ik me topverdedigers kan houden. Of is dit dom?

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 44169 op 24-09-2004 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169 schreef op 24 september 2004 @ 15:25:
Het valt me op dat hoe hoger je qua divisie gaat, des te meer mensen 3-4-3 spelen. Is het overall maar 7.2%, vanaf divisie IV gaat het richting 25%. Wat is hiervan precies de reden? is 3-4-3 beter dan 3-5-2 of is het alleen omdat die mensen aanvallers trainen, waaroor dat het beste systeem is.

/me Metal Meijer overweegt ook om aanvallers te gaan trainen, waardoor ik me topverdedigers kan houden. Of is dit dom?
3-4-3 is interessant omdat je gewoon meer scoort door die 3 aanvallers. meeste hebben toch wel super goed middenveld en een goede keeper maakt al een goede verdediging. daarom concentreren zij zich meer op de aanval. ik ga zelf ook 3-4-3 spelen over 1.5 seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Welkom aan Woezik, van F.C. Woezik (506911) ons nieuwste fed lid van de Gathering of Tweaker Federatie op Hattrick :D

Gooi even een berichtje in zijn gastenboek en feliciteer hem maar met zijn promotie! :)

let erop dat wanneer je klikt op de bovenstaande link dat je ingelogd bent op HT op www10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 17731 schreef op 24 september 2004 @ 15:30:
[...]

3-4-3 is interessant omdat je gewoon meer scoort door die 3 aanvallers. meeste hebben toch wel super goed middenveld en een goede keeper maakt al een goede verdediging. daarom concentreren zij zich meer op de aanval. ik ga zelf ook 3-4-3 spelen over 1.5 seizoen.
Idd, ik speel al 2 seizoenen 343, maar ik merk wel dat je meestal echt een overwicht moet hebben op het middenveld wil je kunnen winnen en scoren...

Maarja...Gewoon zorgen voor een goed middenveld en dan lukt het meestal wel aardig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

Vorm - 14 Hoe is dat mogelijk :? :? :?

Wat een tegenvaller dit zeg :(

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 24-09-2004 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
Vorm -2/+6
TSI -180/+3900

Mja, ik heb er niks aan, m'n 2e plekkie staat al vast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-05 16:53
wat zou ik hiervoor kunnen vragen?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
23 jaar, matig in vorm, gezond  
Ik spreek Nederlands! 

Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is. 
Hij heeft zwak ervaring en is een waardeloos leider. 

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit:  Nederland  
Total Skill Index (TSI):   3 080 
Loon:  890 €/week  
Eigenaar:  F.C. Flower Power  
Waarschuwingen:  0  

Conditie:    redelijk   Keepen:    waardeloos   
Positiespel:    waardeloos   Passen:    goed   
Vleugelspel:    matig   Verdedigen:    waardeloos   
Scoren:    uitstekend   Spelhervatting:    formidabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Ik ben nu ook een beetje met 3-4-3 aan het experimenteren maar dan door een winger op te offeren.
Op deze manier lever ik niet in op het middenveld tov 3-5-2 maar wel op 1 vleugel dus.
Ik ben er nog niet helemaal achter of het iets is voor komend seizoen maar dan ben ik dus bezig achter te komen en ik heb toch ook niet zoveel meer te winnen/verliezen dit seizoen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
loona35 schreef op 24 september 2004 @ 17:25:
wat zou ik hiervoor kunnen vragen?
€750.000 lijkt me een mooie vraagprijs, dat moet ie zeker wel opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
GaMbiNo schreef op 24 september 2004 @ 17:26:
Ik ben nu ook een beetje met 3-4-3 aan het experimenteren maar dan door een winger op te offeren.
Op deze manier lever ik niet in op het middenveld tov 3-5-2 maar wel op 1 vleugel dus.
Ik ben er nog niet helemaal achter of het iets is voor komend seizoen maar dan ben ik dus bezig achter te komen en ik heb toch ook niet zoveel meer te winnen/verliezen dit seizoen. :)
Nou euhm. Als je een vleugelspeler opoffert, kan ik je verklappen dat je wel degelijk gaat inleveren op je middenveld ratings. Dat is mij in ieder geval vies tegen gevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

s_de_hoog schreef op 24 september 2004 @ 17:27:
[...]

€750.000 lijkt me een mooie vraagprijs, dat moet ie zeker wel opleveren.
Denk wat minder hoor gezien zijn leeftijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93433

Brainpower schreef op 24 september 2004 @ 18:39:
[...]

Denk wat minder hoor gezien zijn leeftijd...
Ik denk eigenlijk dat je sneller richting 800-900k gaat. Jammer dat z'n sp 'maar' formidabel is, daar wordt niet zo heel veel extra voor betaald.

edit: Al is dit misschien wel een slecht moment om te verkopen, begin van het seizoen zijn de prijzen natuurlijk hoger.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 93433 op 24-09-2004 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Niet echt n heerlijke TU, achja gelukkig ben ik al kampioen, t kan op slechtere tijden gebeuren....

Verdedigen: +0 nada, noppes, niks :(
TSI: +760/-1080 (grootste daling ooit)
Vorm: +3/-7

Erg fijn dat mijn keeper van goede vorm (3,5*) ineens naar matig dropt, en dat terwijl hij gewoon zondag speelde en woensdag inviel door n blessure bij de reserve keeper......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-05 16:53
Anoniem: 93433 schreef op 24 september 2004 @ 20:12:
[...]

Ik denk eigenlijk dat je sneller richting 800-900k gaat. Jammer dat z'n sp 'maar' formidabel is, daar wordt niet zo heel veel extra voor betaald.

edit: Al is dit misschien wel een slecht moment om te verkopen, begin van het seizoen zijn de prijzen natuurlijk hoger.
lol ik had em zelf op 450k gezet :D
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.