De GoT-HT Federatie presenteert jou ons nieuwste item wat onze fed zo leuk en actief maakt naast de reeds vele dingen die we aan jou brengen......
8 Bits of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen. Iedere donderdag zal deze hier geplaatst worden door mij. (met uitzondering van deze)
De 10 vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat.
User van de week : Wubmaster
GoTtrick! Dat woord past toch wel het beste bij hem. De man die onze federatie een gezicht gaf door het maken van DE enige echte federatiesite. Op een blauwe maandag besloot Boudie eens het internet op te gaan en daar eens zijn frustraties te uiten over de laatst verloren wedstrijd van Ajax.
Gelukkig kwam hij snel genoeg tot bezinning en schreef zich in voor een vaag internetspel genaamd Hattrick. Eerst nog even een vaag team.. Maar daarna HET team: Wubmastert!
Een Amsterdamse club met een Amsterdamse manager! En op teamspeak een Amsterdams accent!
Pomp zijn gastenboek deze week helemaal vol, Wubbel is user van de week !!!
De vragen
1. Hoe is de naam van je team ontstaan?
Mmm, zelf ben ik al een paar jaar webmaster van diverse websites (tegenwoordig ook gedeeltelijk van de GoTtrick site). Nu blijk ik van m'n achternaam Wubbels te heten (ja, ik heb 't ook niet bedacht) en veel vrienden noemen me Wub. Nou, de combinatie Wub en Webmaster werd al snel WubMaster
2. Wat is je grootste blunder die je tot nu toe gemaakt hebt? Denk hierbij aan bijv. opstelling, aankopen, training enz.
Ik heb voor dit team ooit al eens een team gehad. Sinds dit team heb ik echt geen enkele vaut meer gemaakt eerlijk gezegd. Ik promoveer dit jaar waarschijnlijk eindelijk naar de V en mogelijk stoot ik in 1 keer door naar de IV. Met m'n vorige team maakte ik bijvoorbeeld de volgende fouten: trainer ontslaan en ontslaan omdat z'n stats slecht waren, middenvelders met alleen passen kopen, geen flauw idee hebben waarom mijn trainees zo slecht presteerden (rampzalige conditie dus), etc!
3. Op welk moment stond je echt te dansen op de tafel van vreugde?
Twee weken geleden, toen ik mijn aartsrivaal Ajax met 0-3 versloeg. Tijdens de wedstrijd zat ik met meerdere Hattrick kennisen te pm'en over de wedstrijd. Ik was na de wedstrijd errug blij!
4. Stel: Je bent 1 dag programmeur van Hattrick. Wat zou jij tweaken?
Als ik heel eerlijk ben weinig. De random factor, de training, de mogelijkheid om je echt te onderscheiden qua tactiek... het zit redelijk goed in elkaar. Sinds het daytrading zo goed als onmogelijk is gemaakt heb ik weinig meer te klagen!
5. Wat is het gekste dat je gedaan hebt, om toch nog een wedstrijd van je team te volgen?
Precies vorige week was de eerste week dat ik ooit een wedstrijd niet live heb gezien. Ik moest zelf tegen een laagvlieger (sorry Achilles '03

) en had een zeer gezellig feestje bij één van m'n beste vrienden... Hijzelf hattrickt ook al jaren (in de V, gaat naar IV) en was ook zo zeker van z'n overwinning dat we die avond niet hebben gekeken. Het feit dat we bij een andere vriend zaten zonder Hattrick, was daar zeker debet aan
6. Wat vind je van de nieuwe tactieken in HT 6.5 en geniet er al eentje je voorkeur?
Laten we het hebben over de nieuwe tactieken van 6.6. Het feit dat de countertactiek nog gevaarlijker is geworden, vind ik persoonlijk niet zo'n goeie verbetering. Ik probeer m'n elftal gewoon op elke plek te versterken en niet ontzettend weinig balbezit te krijgen om m'n countertactiek optimaal te benutten.
Toch is er een HT-friend die met die tactiek mijn poule toto's week in week uit om zeep hielp. Dat vond ik daarintegen weer erg leuk om te zien, dat het toch ka
7. Wat zou naar jou mening waarde toevoegen aan de federatie en/of ons forum?
Het eindelijk invullen van de volgende functie:
GoT-HT Promotor (zowel fed als HT an sich) - deze functie is vrij!!!!
8. Niets gaat eeuwig door. Voorspel na welk seizoen de stekker er bij Hattrick uit gaat?
Sommige zaken gaan wel eeuwig door. Hattrick zal het nog HEEL lang vol gaan houden. Mogelijk dat Hattrick uiteindelijk onderuit gaat aan z'n eigen succes. Denk dan aan het niet bij kunnen houden van de servers (piekbelasting), statistieken of de inflatie.
De wisselvraag van de vorige week
Gebruik je een opstelling-generator of vertrouw je puur op je eigen verstand? (Indien gebruik van generator > welke en waarom?)
Opstellingsgeneratoren worden mijns inziens vooral gebruikt door mensen die de kwaliteiten van spelers nog niet optimaal in kunnen schatten.
Na enkele seizoenen Hattricken zal menigeen geen generator meer willen/hoeven te gebruiken.
De nieuwe wisselvraag
Van welke federaties ben je lid en ben je in die federaties een actief lid (behalve GoTtrick uiteraard)?
Volgende week is de user die deze vraag gaat beantwoorden:
Katala
Wil je ook een 8-bits invullen? Neem dan contact op met: Yared of Thije
[
Voor 3% gewijzigd door
Anoniem: 34339 op 01-09-2004 22:45
]