Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.132 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

@koeman jaja leuke tactiek, ik zal het er eens met mijn spelers over hebben of ze nog een paar divisies willen degraderen ;)

@X_stream, welkom welkom, zodra je vrijdag lid wordt van de fed doe dan meteen even met met de flashmob grooviee17 in "Het Hattrick (Online Voetbal Management)..."

@Sen, welkom welkom part II, en natuurlijk voor jou hetzelfde, we gaan even laten horen dat we er zijn dus join de federatie als je kunt! :)

@VRD, en het word al maanden gewaardeerd _/-\o_ (omg wat ik heb toch allemaal voor onzin in die nieuwsbrieven geschreven :P)

@N00bje, kwijlen? :9~

@Jamal, leef je nog :P we zoeken nog een programmeur die JduPee kan helpen.

FLASHMOB: de tussenstand na 1 dag!!

44 supporters!!! 8)7

Teams met de meeste supporters [Nederland]

1. Real Raateland 221
2. Stiphout Vooruit 103
3. FC Rotterdam 2003 92
4. FC Geen weg terug 77
5. FC Deurdonderen 73
6. SV Hunze Valley 60
7. N.V.F. 53
8. FC Sluma 45
9. FC Poggibonsi 45
10. Harlem Hattricks 44
11. Ainulindalë FC 39
12. FC FALKÖPING UNIT 36
13. TSV Oosterhout 34
14. Kings Squad 33
15. Amsterdam United 31

Ons streven is de top 3 te ontwrichten, die staan er al jaren en verwachten totaal geen veranderingen!

Dus kom op en doe mee!! _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door yared op 31-08-2004 20:21 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
1. Real Raateland 221
2. Stiphout Vooruit 103
3. FC Rotterdam 2003 92
4. FC Geen weg terug 77
5. FC Deurdonderen 73
6. SV Hunze Valley 60
7. N.V.F. 53
8. FC Sluma 45
9. Harlem Hattricks 45
10. FC Poggibonsi 45
11. Ainulindalë FC 39
12. FC FALKÖPING UNIT 36
13. TSV Oosterhout 34
14. Kings Squad 33
15. Korreweg Sport 31

Leuk na de stalk-actie van HA :9

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Flashmob done!

Welkom aan al de nieuwe bl@@t@@pjes, vers cupvoer voor volgend jaar :+

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Little Bear schreef op 31 augustus 2004 @ 20:33:
Flashmob done!

Welkom aan al de nieuwe bl@@t@@pjes, vers cupvoer voor volgend jaar :+
Ik lach me rot als jij volgend jaar niet voor de huidige 69! teams maar voor 100 teams een cup moet organiseren, dat doen sommige van de grootste feds nog niet eens 8)7

Mogen we weleens een nieuwe structuur van tevoren gaan uitdenken _/-\o_

@s_de_hoog, 48 alweer ;) :P

Tis 24.00 uur 01-09-04 dus..... * yared zingt: Lang zal Thije levuh, Lang zal Thije levuh, Lang zal levuh in de hopsaja!

[ Voor 20% gewijzigd door yared op 01-09-2004 00:01 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10565

Anoniem: 109295 schreef op 31 augustus 2004 @ 19:08:
Hoi,

Ik ben al sinds bijna 3 seisoenen een vervend Hattricker, al na een wedstrijd of 3 supporter aangevraagt :)
Ik zie 'm al staan met z'n kwast in z'n handen... :P Mijn muren kunnen nog wel wat gebruiken!

Maar, welkom!

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 10565 op 31-08-2004 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
yared schreef op 31 augustus 2004 @ 20:59:
[...]

Ik lach me rot als jij volgend jaar niet voor de huidige 69! teams maar voor 100 teams een cup moet organiseren, dat doen sommige van de grootste feds nog niet eens 8)7

Mogen we weleens een nieuwe structuur van tevoren gaan uitdenken _/-\o_
Als nou iedereen er voor zorgt dat ie de eerste ronde van de beker er uit ligt dan is het best makkelijk te realiseren hoor. >:)

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
No problem, eerste match kwalificatiematch --> meteen de helft eruit })

En weeral een n00b question die terug kwam bij de gedachte van de flashmob; heeft het aantal supporters dat je hebt zoals yared nu enige invloed op je supportersclub of op het aantal wedstrijdbezoekers?

@ thije: H(appy)B(irthday) ! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

Little Bear schreef op 01 september 2004 @ 06:52:
No problem, eerste match kwalificatiematch --> meteen de helft eruit })

En weeral een n00b question die terug kwam bij de gedachte van de flashmob; heeft het aantal supporters dat je hebt zoals yared nu enige invloed op je supportersclub of op het aantal wedstrijdbezoekers?
Nope :)

[ Voor 3% gewijzigd door NiMu83 op 01-09-2004 08:57 ]

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Little Bear schreef op 01 september 2004 @ 06:52:En weeral een n00b question die terug kwam bij de gedachte van de flashmob; heeft het aantal supporters dat je hebt zoals yared nu enige invloed op je supportersclub of op het aantal wedstrijdbezoekers?
mwah... vinnik toch geen n00b vraag, aangezien 3 man hem al gesteld hebben in ht mail })

Zoals Brainy al aangeeft heeft dat geen invloed hierop.
Blij toe ook, want het moet een gekke stunt blijven, niet iets waar ik uiteindelijk profijt van kan hebben middels inkomsten e.d.

We gaan er trouwens echt voor want de Tussenstand Flashmob is alweer

VIJFTIG SUPPORTERS! :9

We zijn halverwege ons doel en de drukste HT dagen, woensdag en het weekend moeten nog komen! :+

Nog slechts 23 stuks om in de top 5 te komen en 53 om ons doel te halen, dus mocht je nog meer vrienden hebben die in zijn voor deze stunt laat ze dan joinen!!

Let op, het doel is dus niet zelfverheerlijking van HH maar het omver gooien van die top 3 die al sinds jaar en dag gelijk is... we willen die smoelen horen openvallen!!! 8)7

1. Real Raateland 223
2. Stiphout Vooruit 102
3. FC Rotterdam 2003 92
4. FC Geen weg terug 76
5. FC Deurdonderen 73
6. SV Hunze Valley 60
7. N.V.F. 53
8. Harlem Hattricks 50 }:O
9. FC Sluma 45
10. FC Poggibonsi 45
11. Ainulindalë FC 39
12. FC FALKÖPING UNIT 36
13. TSV Oosterhout 34
14. Kings Squad 33
15. Korreweg Sport 31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Stiekem heeft Yared gewoon het geld nodig van de supporters :)
Niets Flashmob, nee doneer een supporter voor aankoop van nieuwe spelers ;)

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

@Yared en LittleBear
Haha, bedankt voor jullie felicitaties! Alleen uhhh moeten jullie nog 21 dagen wachten hoor :)

De 21e is het pas zover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05 14:57
hopelijk wordt mn verjaardag ( :9 ) vanavond niet verpest door blessures/verlies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Vergeet Thije! :P FELI JOSS!!! Lang zal Thije Joss levuh, Lang zal Thije Joss levuh, Lang zal Thije Joss levuh in de hopsaja!

Oh en Tim is de misinformant ;)

Net me friendly al gespeeld, heeeeerlijk zo vroeg, kan ik hem eindelijk eens volgen op werk :9 Het was nog een spannende match ook met 2-3 einduitslag.

* yared gaat zich opmaken voor een kinderfeestje met 8 blerrende kids en nee, tis niet Thije Joss zijn kinderfeestje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169

Ik heb tijdelijk nieuwe baan voor 6 maanden (detachering) Is de toegang tot Hattrick geblokkeerd :'(
Echt balen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
danku, danku :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-05 16:36
Natuurlijk ook van mijn kant van harte gefeliciteerd met je 16e verjaardag :)!

[ Voor 3% gewijzigd door grooviee17 op 01-09-2004 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:17
Ja gefeli Joss.
Als cadeautje geven we alle flash-mob supporters voor één dag aan jou, is dat een idee? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Dit blijft toch bagger deze verhoudingen:

01-09-2004 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 13 196 € aan entreegeld.
31-08-2004 Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6 000 €.

Al speel je tegen dubbele inkomsten dan nog is het amper de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

yared schreef op 01 september 2004 @ 12:21:

01-09-2004 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 13 196 € aan entreegeld.
31-08-2004 Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6 000 €.

het gaat ook om het vlaggetje die je nu krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Joss congratulations boy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
@Joss, gefeliciteerd!

@Flashmob, gaat de goede kant op :)

@Iedereen, succes vanmiddag/vanavond in de GoT cup, behalve Emmer United ;)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sandyman538 schreef op 01 september 2004 @ 14:12:
@Joss, gefeliciteerd!

@Flashmob, gaat de goede kant op :)

@Iedereen, succes vanmiddag/vanavond in de GoT cup, behalve Emmer United ;)
Alleen is het op deze manier niet echt een Flashmob hè...
Eigenlijk zou iedereen vrijdag pas supporter moeten worden.. (maarja begrijp wel dat niet iedereen dan op hattrick zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Anoniem: 34339 schreef op 01 september 2004 @ 14:18:
[...]

Alleen is het op deze manier niet echt een Flashmob hè...
Eigenlijk zou iedereen vrijdag pas supporter moeten worden.. (maarja begrijp wel dat niet iedereen dan op hattrick zit)
Daar heb je wel gelijk in. Maar het is inderdaad wat lastiger te organiseren. Maar eigenlijk moet het ook niet echt op een openbaar forum, of misschien wel. Maar om mensen naar een achter een wachtwoord zittend gedeelte van de GoT site te krijgen, het dan te lezen, en het dan ook nog allemaal op vrijdag uit te laten voeren gaat waarschijnlijk iets te ver. Maar dan zou het verrassings effect wel ietwat groter zijn :)

/edit
Leuk topic Thije op het HT forum over Mod-Marrc :)

[ Voor 6% gewijzigd door Sandyman538 op 01-09-2004 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De GoT-HT Federatie presenteert jou ons nieuwste item wat onze fed zo leuk en actief maakt naast de reeds vele dingen die we aan jou brengen......

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/8bits.jpg

8 Bits of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen. Iedere donderdag zal deze hier geplaatst worden door mij. (met uitzondering van deze)

De 10 vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat.

User van de week : Wubmaster

Afbeeldingslocatie: http://www.osv-amsterdam.nl/images/supporter4.gif

GoTtrick! Dat woord past toch wel het beste bij hem. De man die onze federatie een gezicht gaf door het maken van DE enige echte federatiesite. Op een blauwe maandag besloot Boudie eens het internet op te gaan en daar eens zijn frustraties te uiten over de laatst verloren wedstrijd van Ajax.
Gelukkig kwam hij snel genoeg tot bezinning en schreef zich in voor een vaag internetspel genaamd Hattrick. Eerst nog even een vaag team.. Maar daarna HET team: Wubmastert!
Een Amsterdamse club met een Amsterdamse manager! En op teamspeak een Amsterdams accent! :)

Pomp zijn gastenboek deze week helemaal vol, Wubbel is user van de week !!!

De vragen

1. Hoe is de naam van je team ontstaan?

Mmm, zelf ben ik al een paar jaar webmaster van diverse websites (tegenwoordig ook gedeeltelijk van de GoTtrick site). Nu blijk ik van m'n achternaam Wubbels te heten (ja, ik heb 't ook niet bedacht) en veel vrienden noemen me Wub. Nou, de combinatie Wub en Webmaster werd al snel WubMaster :)

2. Wat is je grootste blunder die je tot nu toe gemaakt hebt? Denk hierbij aan bijv. opstelling, aankopen, training enz.

Ik heb voor dit team ooit al eens een team gehad. Sinds dit team heb ik echt geen enkele vaut meer gemaakt eerlijk gezegd. Ik promoveer dit jaar waarschijnlijk eindelijk naar de V en mogelijk stoot ik in 1 keer door naar de IV. Met m'n vorige team maakte ik bijvoorbeeld de volgende fouten: trainer ontslaan en ontslaan omdat z'n stats slecht waren, middenvelders met alleen passen kopen, geen flauw idee hebben waarom mijn trainees zo slecht presteerden (rampzalige conditie dus), etc!

3. Op welk moment stond je echt te dansen op de tafel van vreugde?

Twee weken geleden, toen ik mijn aartsrivaal Ajax met 0-3 versloeg. Tijdens de wedstrijd zat ik met meerdere Hattrick kennisen te pm'en over de wedstrijd. Ik was na de wedstrijd errug blij!

4. Stel: Je bent 1 dag programmeur van Hattrick. Wat zou jij tweaken?

Als ik heel eerlijk ben weinig. De random factor, de training, de mogelijkheid om je echt te onderscheiden qua tactiek... het zit redelijk goed in elkaar. Sinds het daytrading zo goed als onmogelijk is gemaakt heb ik weinig meer te klagen!

5. Wat is het gekste dat je gedaan hebt, om toch nog een wedstrijd van je team te volgen?

Precies vorige week was de eerste week dat ik ooit een wedstrijd niet live heb gezien. Ik moest zelf tegen een laagvlieger (sorry Achilles '03 :P) en had een zeer gezellig feestje bij één van m'n beste vrienden... Hijzelf hattrickt ook al jaren (in de V, gaat naar IV) en was ook zo zeker van z'n overwinning dat we die avond niet hebben gekeken. Het feit dat we bij een andere vriend zaten zonder Hattrick, was daar zeker debet aan :)

6. Wat vind je van de nieuwe tactieken in HT 6.5 en geniet er al eentje je voorkeur?

Laten we het hebben over de nieuwe tactieken van 6.6. Het feit dat de countertactiek nog gevaarlijker is geworden, vind ik persoonlijk niet zo'n goeie verbetering. Ik probeer m'n elftal gewoon op elke plek te versterken en niet ontzettend weinig balbezit te krijgen om m'n countertactiek optimaal te benutten.
Toch is er een HT-friend die met die tactiek mijn poule toto's week in week uit om zeep hielp. Dat vond ik daarintegen weer erg leuk om te zien, dat het toch ka

7. Wat zou naar jou mening waarde toevoegen aan de federatie en/of ons forum?

Het eindelijk invullen van de volgende functie:
GoT-HT Promotor (zowel fed als HT an sich) - deze functie is vrij!!!!

8. Niets gaat eeuwig door. Voorspel na welk seizoen de stekker er bij Hattrick uit gaat?

Sommige zaken gaan wel eeuwig door. Hattrick zal het nog HEEL lang vol gaan houden. Mogelijk dat Hattrick uiteindelijk onderuit gaat aan z'n eigen succes. Denk dan aan het niet bij kunnen houden van de servers (piekbelasting), statistieken of de inflatie.

De wisselvraag van de vorige week

Gebruik je een opstelling-generator of vertrouw je puur op je eigen verstand? (Indien gebruik van generator > welke en waarom?)

Opstellingsgeneratoren worden mijns inziens vooral gebruikt door mensen die de kwaliteiten van spelers nog niet optimaal in kunnen schatten.
Na enkele seizoenen Hattricken zal menigeen geen generator meer willen/hoeven te gebruiken.

De nieuwe wisselvraag

Van welke federaties ben je lid en ben je in die federaties een actief lid (behalve GoTtrick uiteraard)?

Volgende week is de user die deze vraag gaat beantwoorden: Katala

Wil je ook een 8-bits invullen? Neem dan contact op met: Yared of Thije

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 01-09-2004 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

Opstellingsgeneratoren worden mijns inziens vooral gebruikt door mensen die de kwaliteiten van spelers nog niet optimaal in kunnen schatten.
Na enkele seizoenen Hattricken zal menigeen geen generator meer willen/hoeven te gebruiken.
Ik gebruik Hattrick Organiser... laat geen opstelling automatisch genereren, maar het is toch wel verrekte handig om een opstelling in Hattrick Organiser te maken (met alle waarde toekenningen die het programma al automatisch doet) zo dat je een beetje kan min maxen...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 01-06 14:20
Leuke 8bits!! _/-\o_

maaruh

Het eindelijk invullen van de volgende functie:
GoT-HT Promotor (zowel fed als HT an sich) - deze functie is vrij!!!!
is al bezet... door mich 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Leuke 8bits inderdaad. Het was weer een tijdje geleden, maar ze blijven leuk om te lezen. Zo wordt het toch iets bekender welke persoon er achter welk team zit, en wat zijn motivatie's en dergelijke zijn! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-05 18:03

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

01-09-2004 The team played a match. Spectator income amounted to 17 259 €.
31-08-2004 The team travelled abroad for an international friendly. The tickets cost 6 000 €.

tis wel de moeite waard hoor...

Op de hoeveel supporters zit je nu al Yared ?

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Loona
Deze 8bits had ik al een tijdje geleden ingevuld (week of 6), maar is ergens (ik noem geen namen) eventjes blijven hangen :P
Go Loona als HT-Promotor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Uiteraard heb ik de bovenstaande 8bits even aan onze federatie site toegevoegd met het super handige "8bits-add-engine" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:15

GaMbiNo

1337

Iedereen weer succes in de GoT-Cup!

Met mij zal het wel niet veel worden vandaag aangezien ik voor het eerst 3-4-3 speel met 1 winger en 3 centrale middenvelders ipv 3-5-2.
Ik ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken voor me. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-05 19:05
GaMbiNo schreef op 01 september 2004 @ 17:30:
Iedereen weer succes in de GoT-Cup!

Met mij zal het wel niet veel worden vandaag aangezien ik voor het eerst 3-4-3 speel met 1 winger en 3 centrale middenvelders ipv 3-5-2.
Ik ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken voor me. :)
Ik heb ook geen al te hoge verwachtingen met mijn 5-4-1 tegen IV-de klasser Aristos FC...

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122446

yared schreef op 31 augustus 2004 @ 16:35:
[...]

Topstats is leuk edoch baseren ze hun rankings op sterren en vervolgens gebruiken ze info waar ik toch vraagtekens bij zet.

Waarom staan er maar 37 sterren bij mijn team terwijl ik gemiddeld op 39.5 zit (simpele rekensom).
ik kan het ff niet laten, hierop te reageren :)

Jouw stelling is niet waar.... afhankelijk van je sortering is de positionering anders binnen de divisie of totaal...

Jij zegt dat het gebasseerd is op sterren? de eerste ingang ja... Druk maar eens op de kolom-header "total" en voila....

Het gemiddelde van jou is 39.5? ook dat is niet waar... is slechts 38.9 :) maar dat is een detail... ook dit is te halen uit de site. Ga naar teams, zoek je eigen team en verander in de selection-list waar Week 10 staat dit naar AVG... en voila :)

Ik stel dit hier niet om je af te schieten hoor :) wil alleen graag dat de mensen wel een correct beeld van de site krijgen :) Hoe dan ook, veel suc6 en veel plezier! ;)

/Ron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Welkom bij de club! Join je onze federatie meteen even en schrijf je ook in op http://gottrick.bitxs.com
:)

Oh nee, je bent hier alleen om iets duidelijk te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brainpower schreef op 01 september 2004 @ 17:44:
[...]
blablabla idd :)
Oh nee, je bent hier alleen om iets duidelijk te maken :P
idd... ik lees hier vaker, maar dit kon ik ff niet "ongestraft" laten :P

helaas heb ik al 3 feds :( maar ik houd het wel in het achterhoofd... wellicht kom ik eens binnenkijken :)

/Ron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533

BeerZ United - KamiKasees (21 minuten gespeeld) 0 - 0
0 minuten: De wedstrijd wordt op dit moment gespeeld, maar er is nog geen verslag. Probeer het over een tijdje weer, dan hebben we hopelijk verbinding met de commentator in het stadion.

lekker.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Beste ron, het is hier niet nodig om elk bericht af te sluiten met je naam, dat komt de leesbaarheid niet ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

macht der gewoonte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Volgens mij had mijn verslaggever zich verkeken op de tijd.
Ik zit al bijna een hele eerst helft te wachten op verbinding.... :/

Het is wat met die files van tegenwoordig. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ZUCHT!

44 minuten gespeeld) 0 - 0
De wedstrijd wordt op dit moment gespeeld, maar er is nog geen verslag. Probeer het over een tijdje weer, dan hebben we hopelijk verbinding met de commentator in het stadion. :(

edit AAH hij doet het!
niks gemist :) 2 kleine kansjes in de hele helft 0-0 nog

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 01-09-2004 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Hmzzz. Ben goed bezig. Na 10 minuten 0 - 3 acher tegen Emmer united. En de rest van de 1e helft is er helemaal niks gebeurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Ik kan op heel hattrick geen wedstrijd van mij vinden :/
Dit terwijl ik er al een hele tijd terug 1 gebooked had, en hij staat nu nog gewoon bij booked matches :?

Vage shit

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
SpeedAddict schreef op 01 september 2004 @ 18:21:
Ik kan op heel hattrick geen wedstrijd van mij vinden :/
Dit terwijl ik er al een hele tijd terug 1 gebooked had, en hij staat nu nog gewoon bij booked matches :?

Vage shit
gebeurt mij ook best vaak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Ik snap niet wat er aan de hand is. Ik moet spelen tegen Aristos, maar zie de wedstrijd niet bij "matches" staan en ook de HAM viewer geeft me geen wedstrijd. Geen idee wat er aan de hand is... Overigens stond die wedstrijd voor de wedstrijd er wel bij. Ik snap er niets van...

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Oplossing al gevonden.

The Club --> View all events --> en dan klinken op je friendly, dan heb je hem te pakken.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Anoniem: 10565 schreef op 01 september 2004 @ 15:49:
@Loona
Deze 8bits had ik al een tijdje geleden ingevuld (week of 6), maar is ergens (ik noem geen namen) eventjes blijven hangen :P
Go Loona als HT-Promotor!!
ikwel, Yared, Thije, en wie was ook alweer de persoon voor mij? :9

@loona 54! ;) 7e plaats

[ Voor 4% gewijzigd door yared op 01-09-2004 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
tis bij mij al een aantal weken zo, volgens mij is het een of andere update want na een paar minuten verschijnt ie weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
SpeedAddict schreef op 01 september 2004 @ 18:25:
Oplossing al gevonden.

The Club --> View all events --> en dan klinken op je friendly, dan heb je hem te pakken.
Je hebt helemaal gelijk.
En hij staat nu ineens ook weer bij matches.
Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

FF snel n vraagje over die int. friendlies; zijn die kosten altijd 6K of hangt dit af van het land waar je je friendly speelt??

@Joss: Feli!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100871

altijd 6k :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooie dag; gewonnen van Martinozen met 0-1 en me briljante verdediger verkocht voor 2,75 mln, hetgeen een bovengemiddelde prijs is. (en redelijk passen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Damn. Ongelooflijk, ben genaaid door de matchenigne, en dat op een woensdag, heerlijk ;) Ha ha. 0 - 5 verloren... Ach ja, wat maakt het uit. Het is 'maar' de GoT cup ;)

Nog even een vraagje over de berekening van de 2e plaats in de poule. Gaat dat op doelsaldo, onderling resultaat, meest gewonnen wedstrijden? Kan iemand me dat vertellen/uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
w00t! :) Voor het eerst in me HT-leven penalties gehad :D.. en gewonnen ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
"The team played a match. Spectator income amounted to 20 883 €."
En 8-0 gewonnen van een tsjechische III.

Leuke verjaardagskado's van onze Zweedse vrienden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Gewonnen tegen de sterkste tegenstander in mijn poule (Aristos) en wel met 3-1 in een uitwedstrijd. Dat terwijl mijn team 5-4-1 speelde (hij 3-5-2) en met de volledige B-selectie (op 2 A-reserves na). De winst was niet echt verdiend, een gelijkspel was meer op zijn plaats geweest. Maar dit seizoen ben ik in de competitie al vaak genoeg benadeeld door de match engine, al gaat het in de bekers wel goed dit seizoen. FC Zjwame staat nu volgens mij dik eerste en het lijkt er eindelijk op dat die 2e ronde van de GoT cup eens gehaald wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Anoniem: 44169 schreef op 01 september 2004 @ 19:23:
Mooie dag; gewonnen van Martinozen met 0-1 en me briljante verdediger verkocht voor 2,75 mln, hetgeen een bovengemiddelde prijs is. (en redelijk passen)
Ik schaam me diep dat je met zo'n prutaanval nog door m'n verdediging bent gekomen. Maar je hebt m'n spitsjes stevig beziggehouden met je 5 verdedigers

/me met welke opstelling kun je 4 spitsen opstellen? :o

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
Par_Martinos schreef op 01 september 2004 @ 20:46:
met welke opstelling kun je 4 spitsen opstellen? :o
Simpel: 0-6-4, 1-5-4, 2-4-4, 3-3-4, 4-2-4, 5-1-4, 6-0-4 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

0-1 verloren :( enigszins onverdiend. gelijk spelletje was beter denk ik.
achja.. msch nog 1 ronde verder en anders is het jammer. zo erg boeit het me ook weer niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Par_Martinos schreef op 01 september 2004 @ 20:46:
[...]

Ik schaam me diep dat je met zo'n prutaanval nog door m'n verdediging bent gekomen. Maar je hebt m'n spitsjes stevig beziggehouden met je 5 verdedigers

/me met welke opstelling kun je 4 spitsen opstellen? :o
zo speel ik ook ongeveer in de competite, alleen dan een extra mid ipv verdediger. Ik heb het meest balbezit en als de tegenstander de bal heeft komt ie een muur tegen. Zelfs een prutaanval prikt er dan wel eentje in; erger nog me verdediger scoorde vandaag B)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 44169 op 01-09-2004 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Sandyman538 schreef op 01 september 2004 @ 19:28:
Damn. Ongelooflijk, ben genaaid door de matchenigne, en dat op een woensdag, heerlijk ;) Ha ha. 0 - 5 verloren... Ach ja, wat maakt het uit. Het is 'maar' de GoT cup ;)

Nog even een vraagje over de berekening van de 2e plaats in de poule. Gaat dat op doelsaldo, onderling resultaat, meest gewonnen wedstrijden? Kan iemand me dat vertellen/uitleggen?
De 2de plaats in de poule verloopt gewoon zoals elke competitie. Diegene met het meeste aantal punten eidigt eerst. Bij een gelijk puntensaldo wordt er gekeken naar het aantal goals die je gemaakt hebt, en daar worden de tegendoelpunten af getrokken. Hoe hoger dit doemlpuntensaldo, hoe hoger in de poule je staat.

@thije, ik trek mijn felici nie in, onthoud ze maar voor over 21 dagen :*)

@joss, waar blijven die pinten ?! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
*******************GoT CUP*********************************

Resultaten van de voorlaatste voorronde zijn online...

http://users.skynet.be/fa881279/cup

Met nog één match te gaan is er nu 5 man zeker van een plaats in de finales. Dit zijn de heren:
- Harlem Hattricks
- Hoedje van Papier
- Visscher
- Emmer United
- N00bs with skills

Dikke profi aan hen! Al de rest gaat nog hard moeten knokken voor een finaleplaats!

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanwege de achterstallige boekhouding van verschillende personen nu ook direct de 8-bits van Katala (wat mooi, wat leuk!) Volgende week donderdag zal de volgende 8-bits verschijnen

De GoT-HT Federatie presenteert jou ons nieuwste item wat onze fed zo leuk en actief maakt naast de reeds vele dingen die we aan jou brengen......

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/8bits.jpg

8 Bits of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen. Iedere donderdag zal deze hier geplaatst worden door mij. (met uitzondering van deze)

De 10 vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat.

User van de week : Katala (Vampirica@HT)

Afbeeldingslocatie: http://www.katala.cistron.nl/crap/logo.jpg

Woensdag 9 juli introduceerde Katala zichzelf in het Hattrick topic: Ik ben redelijk nieuw met hattrick, draai nu een seizoen mee in de 6e divisie en ben al kampioen geworden. Zondag is me kwalificatie wedstrijd voor promotie. Team heet FC Forholte 2003.
Tot zover me introtje;)

Vanaf dat moment was GoT niet langer veilig voor Katala en deelde hij vaak zijn mening met anderen. Zo deelde hij in zijn eerste post ook vol trots mede wat nou precies een clown was.
Na nog een aantal jaren in de VI. te hebben gezeten promoveerde hij 2 seizoenen geleden eindelijk naar de V. waar hij nu een steady subtopper is met titelambities.
Met 6 punten achterstand op de nummer 1 zal het hem dit jaar weer niet lukken. Maar volgend jaar!!!! Tot zover het introtje

Intro zijn gastenboek deze week helemaal vol, Katala is OOK user van de week !!! En wel doen hè! Luie fedmannetjes!

De vragen

1. Hoe is de naam van je team ontstaan?

Zo heet de plaatselijke voetbalclub (FC Forholte) waar ik jaren lang links buiten speelde omdat die lullo op rechts daar niet wou spelen! De 2003 slaat op het jaar van oprichting van de hattrick variant.

2. Wat is je grootste blunder die je tot nu toe gemaakt hebt? Denk hierbij aan bijv. opstelling, aankopen, training enz.

De traditionele, stadion uitbreiden met 50 VIP plaatsen bijvoorbeeld

3. Op welk moment stond je echt te dansen op de tafel van vreugde?

Beetje raar, maar met mijn kampioenschappen ben ik gewoon minder blij als wanneer ik weer een wedstrijd win. Vooral winnen in de 90e minuut is prachtig!

4. Stel: Je bent 1 dag programmeur van Hattrick. Wat zou jij tweaken?

Ik zou maken dat je als coach in de rust je tactiek kunt aanpassen. (ook al is dat oneerlijk voor de spelers die afwezig zijn, moeten ze maar hun wedstrijden kijken!)

5. Wat is het gekste dat je gedaan hebt, om toch nog een wedstrijd van je team te volgen?

Niets, als ik de wedstrijd niet kan volgen is dat pech gehad.

6. Wat vind je van de nieuwe tactieken in HT 6.5 en geniet er al eentje je voorkeur?

Ik ben wel een fan van pressing in uitwedstrijden. 5-4-1 speel ik dan, PIC(maar dat doe ik altijd) en pressing, op die manier zet je een hele goede verdediging neer en verminder je het aantal kansen. Ideaal dus voor een 0-0.

Uhmmzzz geen idee

8. Niets gaat eeuwig door. Voorspel na welk seizoen de stekker er bij Hattrick uit gaat?

Nooooo! Aaaaaah *wakes up* Ik had een nachtmerrie, ik droomde Hattrick er morgen mee stopte! Ik kreeg spontaan een hartaanval in een droom, nu durf ik nooit meer te gaan slapen! …. uhm ik hoop dus dat het gewoon door gaat 4 ever and ever. Maar ooit zullen ze financiele problemen krijgen (is altijd zo) en dan houdt het spelletje op :(

De wisselvraag van de vorige week

Van welke federaties ben je lid en ben je in die federaties een actief lid (behalve GoTtrick uiteraard)?

Ik ben alleen lid van GoT en ben redelijk actief in de federatie. Vroeger was er ook een 'RDS-Federatie' opgericht door mijn baas, maar daar hadden we helaas niet genoeg leden voor om dat lang vol te houden, ik was ook niet actief in die federatie. We deden eigelijk helemaal niets ermee. Geen forum, niets. Op zich best zonde. Meer collega's zijn nu supporter dus misschien is het tijd om 'm weer eens opnieuw te beginnen :)

De nieuwe wisselvraag

Stel je kunt bondscoach worden van het (echte) Nederlands elftal, wie zou je opstellen ?

Volgende week is de user die deze vraag gaat beantwoorden: Kroesio

Wil je ook een 8-bits invullen? Neem dan contact op met: Yared of Thije

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 02-09-2004 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Helemaal toppie die 8 bits Thije! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

woei, mijn eerste top transfer.. uitmuntend positiespel speler trainee verkocht voor 1,8Miljoen :)

Computer Specs

• yared

yared

No Scope, Bitch!

@Cupgeit, krijg je maar 3 goals bij een WO?
Vitussa heeft niet gespeeld, dus toch gewoon 5 goals?

@Gandalf netjes hoor

@Thije lol, had je haast, de voorraad is nu wel op! :P
Wisselvraag aan Kroesio, vast iets met keepers >:)

Tussenstand GoT-HT Flashmob: 56 supporters!!

Blijf meedoen mensen en roep iedereen op om te joinen!:D

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Op speciaal verzoek vanuit het HT forum is er een nieuwe functie binnen de federatie aangemaakt voor de rustelozen onder ons; 'Op de Schopstoel'

Beschrijving: Twijfel je? Weet je het niet meer? Verwacht je ellende? Dan is deze plek voor jou!

Dit was na aanleiding van het feit dat we wel kunnen zien wie er allemaal lid wordt en welke wijzigingen er plaats hebben gevonden, maar om een of andere vreemde reden niet kunnen zien wie de federatie verlaat. Mocht er namelijk een reden zijn, dan horen we die natuurlijk graag zodat we feedback hebben en dingen kunnen verbeteren. Eigenlijk hebben de laatste maanden precies twee man de fed daadwerkelijk verlaten, de rest was allemaal einde supporterschap :7

• died_laughing
  • Laatst online: 01-06 12:53
garbage? Vs Hoedjevanpapier's XI-tal dat word een spannende wedstrijd

• Katala
  • Laatst online: 05-05 10:55
yared schreef op 02 september 2004 @ 00:14:
Wisselvraag aan Kroesio, vast iets met keepers >:)

Tussenstand GoT-HT Flashmob: 56 supporters!!

Blijf meedoen mensen en roep iedereen op om te joinen!:D
De wisselvraag gaat niet over keepers :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

died_laughing schreef op 02 september 2004 @ 07:19:
garbage? Vs Hoedjevanpapier's XI-tal dat word een spannende wedstrijd
Dat wordt een kraker :) . Ik baal alleen dat ik in de poule 1 doelpunt tegen heb gekregen, bah. Maar, ik ben gelukkig al wel door naar de volgende ronde.

O ja, nieuw dieptepunt gisteren. Moest ik uit spelen, komen er 155 mensen...

[ Voor 12% gewijzigd door hoedjevanpapier op 02-09-2004 10:13 ]

ik zie dat ik met mij huidige nummer 17 in de GoT-cup weer eens 'best of the rest' ben. In de laatste editie ging ik net door als 'worst of the best'. Dit wordt een spannende week met een wedstrijd die het kampioenschap zal beslissen en een wedstrijd in de GoT-cup die mijn faam (welke?) moet behouden. :P

• NiMu83

NiMu83

AFCA

@ Thije

Waar blijft die wisselvraag nou?

• NiMu83

NiMu83

AFCA

****** GoTtrick Toto ******

De toto van week 11 is weer aanwezig op onze federatiesite!

De wedstrijden:
Korreweg Sport - Milsbeek
Egmond United - N.V.F.
Graxies United - Demons VF
FC Oudwest - The Shiners
Dronken Dudes United - TEAM UTRECHT
"nu even niet!" - sv Levico
Bighuman's - Hc Harlem
Vlieg 'm Erin - Scattered
TheMasterF - schipperboys
FC Hermen Utd - Sjaakboys
los matasanos - C.D Huachipato (Chile)

Succes iedereen en voor zondag 20:00 invullen he!! :)

http://gottrick.bitxs.com

[ Voor 6% gewijzigd door NiMu83 op 02-09-2004 13:18 ]

Brainpower schreef op 02 september 2004 @ 10:53:
@ Thije

Waar blijft die wisselvraag nou?
Goed kijken mannetje ;)

**********OPROEP***********

Heb je de 8-bits nog niet ingevuld??? Neem dan contact met mij op!
Gebruikersnaam: Thije (goh)

• NiMu83

NiMu83

AFCA

@ Katala

Ik kom er ineens achter dat jouw team niet eens op GoTtrick staat!
Schrijf je je even snel in!! :)

8Bits is ook weer te vinden op GoTtrick!

http://gottrick.bitxs.com

• Loona35
Heintjebier en zijn team BeerZ United zagen het heilige licht en hebben besloten vanaf heden ons bij GoT te komen versterken. Verwelkom hem allemaal eventjes lief in zijn gastenboek! Dan kan ie misschien nog promoveren :>

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/jon.hilhorst/Logobeerz.jpg

/edit
damn, en zijn gastenboek natuurlijk :d

[ Voor 24% gewijzigd door Loona35 op 02-09-2004 18:46 ]

Anoniem: 17731

wanneer mag ik die 8bits nu eens invullen ? :( ;)

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Na mij waarschijnlijk ;) :P

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 17731 schreef op 02 september 2004 @ 20:10:
wanneer mag ik die 8bits nu eens invullen ? :( ;)
Jij zou het een paar maanden geleden toch al doen? :D

• Little Bear
  • Niet online
yared schreef op 02 september 2004 @ 00:14:
@Cupgeit, krijg je maar 3 goals bij een WO?
Vitussa heeft niet gespeeld, dus toch gewoon 5 goals?
Forfait is idd maar 3 goals. We hebben maar kleine poules, een 5-0 zou in mijn ogen een te groot verschil zijn in deze situatie.

Brainpower schreef op 02 september 2004 @ 20:44:
[...]

Jij zou het een paar maanden geleden toch al doen? :D
ja inderdaad maar ik heb nooit een vragenlijst gehad of moet ik hem maar gewoon gaan invullen met de bestaande vragen + wisselvraag...

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 17731 schreef op 02 september 2004 @ 21:32:
[...]

ja inderdaad maar ik heb nooit een vragenlijst gehad of moet ik hem maar gewoon gaan invullen met de bestaande vragen + wisselvraag...
Nee, gewoon lekker Thije mailen! :)

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Wie de 8bits wilt invullen download dit document vult het in en mailt het aan Thije of mij.

Een van ons mailt je dan de wisselvraag.

[ Voor 8% gewijzigd door yared op 02-09-2004 23:22 ]

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

@Jamal, leef je nog we zoeken nog een programmeur die JduPee kan helpen.
Ik leef :) Roept u maar wat er moet gebeuren :P En ik zal ook ffkes de 8bits invullen...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

TU was heel lekker. Zit op mijn werk, dus weet niet hoeveel + en -. MAAR:

Scoring +3
en de vorm van mijn spelers is heel hoog. Erg lekker in deze belangrijke periode van het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

PM +2 (trainees)
Form +7/-5
TSI +1490/-1000

erg mooie update :)
18 jarige van formidable PM en
17 jarige van uitstekend PM nu

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

PM +2 Form +7/-2
TSI: +3050!! / -120

2 Trainees naar formidable waaronder:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
     Fredrik Blomér  
TSI = 3 700 , 17 jaar, uitstekend in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Onvoorspelbaar]

Conditie:   matig     Keepen:   rampzalig 
Positiespel:   formidabel     Passen:   slecht 
Vleugelspel:   slecht     Verdedigen:   redelijk 
Scoren:   slecht     Spelhervatting:   zwak
:D

[ Voor 3% gewijzigd door IWriteCode op 03-09-2004 07:47 ]

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

PM +3 1x naar formidabel, 1 naar uitstekend en een verdediger naar slecht :?
Vorm +3/-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@loona ik was allang lid man :)
ik wilde alleen een andere baan hebben, maar ik wist niet hoe :D

ok TU

TSI 320 -320 0
Vorm 5 -5 0
PM 2 0 0

mijn dinsdag gekochte trainee van 17 is nu al van redelijk naar goed PM gegaan! na een weekje!

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 03-09-2004 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

woei mijn eerste supernatural getraind :P :

Antonakis Tahmatzidis
TSI = 28 390 , 20 years, inadequate form
Has weak experience and solid leadership abilities

Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: passable Passing: poor
Winger: inadequate Defending: supernatural
Scoring: poor Set Pieces: inadequate

daarnaast nog een defje naar magnificent en value +345k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Laatst online: 21:53

Ottooo

Vuurvlieg

Ik heb mijn supporter binnen en dus is ook de verkiezing afgelopen.
Aangezien er drie 'winnaars' waren heb ik zelf maar het logo gekozen:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ottooo/hattrick/logo_geb.jpg

Wat dus ook mijn clubkleuren zijn geworden, een geel-blauw gestreept shirt met een witte broek en kousen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

@Jamal, top, nu alleen JduPee (hint hint :)) nog even reageren
@Otooo netjes hoor!

mail mij ajb even op het yared @ valheru.nl en dan gaan we binnenkort even in conclaaf met zijn drietjes.

* yared

Teams met de meeste supporters

1. Real Raateland 224
2. Stiphout Vooruit 101
3. FC Rotterdam 2003 91
4. FC Geen weg terug 75
5. FC Deurdonderen 73
6. Harlem Hattricks 60
7. SV Hunze Valley 60
8. N.V.F. 53
9. FC Sluma 45
10. FC Poggibonsi 45
11. Ainulindalë FC 39
12. FC FALKÖPING UNIT 35
13. TSV Oosterhout 34
14. Kings Squad 33
15. Amsterdam United 31

We stonden al op 60 61 edoch er ging iets fout met een van onze leden, dus ik hoop dat hij vanavond tijd heeft om het te fixen en dan hoeven we nog slechts 1 supporter erbij om LA-Hunze echt te laten schrikken en door te stomen naar de 5e plek! >:)

En uiteindelijk op naar de honderd (en 3) mensen want daar ging het om! :9

Vandaag en morgen gaan we er nog wel even aandacht aan besteden maar je kunt natuurlijk vast joinen al is het maar om een tijd lang die top 10 ontwricht te hebben :9

Je hoeft dus geen lid te zijn van onze fed, maar het zou wel leuk zijn ;)

* yared

[ Voor 19% gewijzigd door yared op 03-09-2004 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
vandaag mn eerste échte uitstekend voor primaire stat, had al wel een uitstekend winger maar vind uitstekend verdedigen pas echt primair :9

wel 6 basisspelers in vorm gedaald, maarja niks aan te doen

[ Voor 19% gewijzigd door Joss op 03-09-2004 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 01-06 03:06

Royz

Kleurenblind!!

Dit was de eerste training met mijn nieuwe "goed" coach, maar volgens mij hebben de 18-jarigen alsnog 8.8 weken nodig (9 dus) om te stijgen in skill. Toen ik HAM update was er niet eens verschil de trainingsweken te zien met mijn matige coach of mijn goed coach. Met beide coaches duurt het 8.8 weken om een 18-jarige een skill hoger te brengen. Klopt toch niet :?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Royz schreef op 03 september 2004 @ 09:42:
Dit was de eerste training met mijn nieuwe "goed" coach, maar volgens mij hebben de 18-jarigen alsnog 8.8 weken nodig (9 dus) om te stijgen in skill. Toen ik HAM update was er niet eens verschil de trainingsweken te zien met mijn matige coach of mijn goed coach. Met beide coaches duurt het 8.8 weken om een 18-jarige een skill hoger te brengen. Klopt toch niet :?
Het hangt er natuurlijk vanaf wat je traint. Maar omdat je het over iets meer dan 8 weken hebt zal het wel verdedigen zijn. Ik zou het gewoon even afwachten wat het doet, maar geloof mij. Het maakt verschil :)

TU:

1 17-jarige trainee naar uitstekend scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik vind die flashmob eerlijk gezegd erg triest en doe er daarom niet aan mee. zwaar irritant als iemand zich zo belangrijk denkt te voelen. maar ja toch succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Anoniem: 17731 schreef op 03 september 2004 @ 10:16:
ik vind die flashmob eerlijk gezegd erg triest en doe er daarom niet aan mee. zwaar irritant als iemand zich zo belangrijk denkt te voelen. maar ja toch succes ermee.
Ach, je moet het niet te zwaar opvatten. Het is gewoon even pesten, en laten zien dat "Got" nog actief is. Het is anders als de mensen vast supporter moeten worden, maar dit voor een weekje. En de mensen die dan supporter willen blijven, die blijven wel hangen.

Ik heb er in ieder geen last van, en geen voordeel. Maar, ik ben benieuwd of de 100 gehaald wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ach ik doe mee omdat yared het me zo lief vroeg :)
maar of ik nou 1000 of 0 supporters heb zou echt keihard aan mijn aars roesten :)

maar ff voor een keertje is deze actie wel aardig.

ik zou het alleen wel digimobben en geen flashmobben noemen. flashmob is namelijk heel wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TU
Vorm +5/-6, voor het eerst sinds enkele weken weer eens een negatieve vorm. Er zijn echt 5 b-spelers (inc. trainer en clown) spelers omhoog en 6 a-spelers omlaag.
M'n vorm was een beetje aan de hoge kant, dus zo is het weer normaal.
Verder nog steeds geen stijging in scoren. Zit nu op week 5 qua training van mijn 3 18-jarige formi aanvallers en m'n 3 uitstekende aanvallers. Hopelijk gaan volgende week de echte klappen vallen (scoren +6 :P)

En even voor het weekend m'n tijdelijke logo:

Afbeeldingslocatie: http://www.osv-amsterdam.nl/images/watnou.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Laatst online: 05-05 10:55
Trainings update was niet echt geweldig, zware vormdaling, maar ik heb nu wel mijn 2e briljante middenvelder rondlopen :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

die klote training zit me ook nooit is mee

heb nu 2 18jarige formi +7
en 1 17jarige solid +7

heb gewoon een goed coach dus slaat nergens op ze motte gewoon stijgen :/
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.