kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Anoniem: 6779
2 verdedigers naar uitstekend en 2 naar goed
En verder mag ik ook niet klagen
form: +14 -3
tsi: +1610 -250
Anoniem: 93433
Patser!Ruyven schreef op 27 augustus 2004 @ 11:24:
mmmm,
een van mijn middenvelders is gestegen naar mythisch. Of willen jullie dat liever niet weten?
Anoniem: 78118
ook nog een spitsje naar formi
vorm +6/-0
Waarde +332000
Fabianf van Vitussa FC (553913) heeft een andere cup die langer loopt dan verwacht en kan niet tegen mijn team spelen.
Balen, want dan had ik een andere friendly geaccepteerd, edoch geen probleem, nu moet ik zelf gaan uitdagen.
Zet maar 5-0 winst voor ons neer
@Ruyven, fijne vent die je bent
Mijn TU nog niet kunnen doornemen in HAM (werk
NIEUW LID, GASTENBOEKSPAMMEN!
Wel eerst ff zelf inloggen dus Frits
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Maar, deze jongen die ik te koop heb staan, is hoog passable. Volgende week gaat hij omhoog in level.
Waarom niet wachten? Geen geduld, kijken of een gek er wat voor biedt.
nu wel ja, maar als je hem 6 weken getraind hebt, was hij dus laag bedoelde ikhoedjevanpapier schreef op 27 augustus 2004 @ 12:49:
Maar, deze jongen die ik te koop heb staan, is hoog passable. Volgende week gaat hij omhoog in level.
@Ruyven, mythisch spelhervatten zeker
edit:
Het blijkt trouwens wel dat de betere manager voor de GoT fed kiest. Neem nu onze twee nieuwe leden:
De Wespen (205889)
Het team is 6 duels ongeslagen en heeft 6 overwinningen op rij.
GoT Fed, beter kunnen we het niet maken, wel gezelligerFC Bakkie (205713)
Het team is 7 duels ongeslagen en heeft 7 overwinningen op rij.
[ Voor 35% gewijzigd door j_du_pee op 27-08-2004 13:10 ]
Wacht op antwoord
Anoniem: 7533
Vorm 8-1 7
Positiespel 1/0 1
lol
spelertje gekocht voor 17k is al na 1x trainen in PM omhoog gegaan en TPE is ineens 85k
@ dewesp ja ik zit in de 9e, maar ik heb wel een b-team. om a-spelers die geblesseerd zijn of niet in vorm af te kunnen afwisselen. die paar ktjes aan extra loon boeien me niet. ik vind dit wel handig. zo kan ik nooit in de problemen komen bij 2 of 3 onverwachte blessures of ineens mega vorm verlies. + ik train 5 mensen per wedstrijd dus moet wel veel wisselen. anders is het rendement te laag.
PM: +1 (excellent)
Form: +7 / -1
TSI: +2180 / --1810
TS: +1
Confidence: +1
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

De Sparta-variant

De Go Ahead-variant

De Boca-variant

De ???-variant (weet iemand nog een club met deze clubkleuren?)

De Barcelona-variant

De NEC-variant

De ADO-variant
(de plaatjes zijn klikbaar)
Poll: Welke vind jij het mooiste?
- De Sparta-variant
- De Go Ahead-variant
- De Boca-variant
- De ???-variant
- De Barcelona-variant
- De NEC-variant
- De ADO-variant
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 30% gewijzigd door Ottooo op 27-08-2004 15:16 . Reden: spelfoutje weggehaald, poll gemaakt ]
Sparta variantOttooo schreef op 27 augustus 2004 @ 14:56:
Ik heb me nu ook aangemeld voor Hattrick-supporter, en dus ben ik druk bezig geweest met mijn club-logo. Het logo zelf is nu ongeveer af, alleen nu twijfel ik nog over de club-kleuren. Welke vinden jullie het mooiste
[afbeelding]
De Sparta-variant
[afbeelding]
De Go Ahead-variant
[afbeelding]
De Boca-variant
[afbeelding]
[afbeelding]
De Barcelona-variant
[afbeelding]
De NEC-variant
[afbeelding]
De ADO-variant
Anoniem: 27306
Duidelijk de Sparta variant.Ottooo schreef op 27 augustus 2004 @ 14:56:
Ik heb me nu ook aangemeld voor Hattrick-supporter, en dus ben ik druk bezig geweest met mijn club-logo. Het logo zelf is nu ongeveer af, alleen nu twijfel ik nog over de club-kleuren. Welke vinden jullie het mooiste
[afbeelding]
De Sparta-variant
[afbeelding]
De Go Ahead-variant
[afbeelding]
De Boca-variant
[afbeelding]
[afbeelding]
De Barcelona-variant
[afbeelding]
De NEC-variant
[afbeelding]
De ADO-variant
Maar hoe kan ik ook anders kiezen, ik ben natuurlijk zwaar bevooroordeeld
/offtopic vanaaf ff excelsior nakken is mn dag ook wee goed
maak er anders ff een polletje van
Wacht op antwoord
Waarom denk je dat ik het de Sparta-variant heb genoemd, en niet bijv. de PSV-variant ofzoAnoniem: 27306 schreef op 27 augustus 2004 @ 15:11:
[...]
Duidelijk de Sparta variant.
Maar hoe kan ik ook anders kiezen, ik ben natuurlijk zwaar bevooroordeeld
/offtopic vanaaf ff excelsior nakken is mn dag ook wee goed/offtopic
Goed idee
eens een keertje kleuren die je niet elke dag ziet.
daarom heb ik ook paars in mijn logo/tenue. is ook niet zo alledaags.
als 2e de barca variant.
(ik hekel aan psv en feyenoord dus die kleuren zijn zowieso uit den boze
En H3!N, nu kan jij nog wel een redelijk gelijkwaardig B-elftal op de been brengen en houden, maar als je een paar divisies hoger komt, dan merk je vanzelf dat het niet meer loont om een gelijkwaardige B-elftal te hebben. Natuurlijk speelt iedereen voor de eer, maar vooral ook om de training, dus je zal wel vaker mensen tegenkomen die spelen met hun A-team+ B-trainees.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
En bedankt nog voor het schoppen idd. Gelukkig geen trainee...Anoniem: 100871 schreef op 25 augustus 2004 @ 19:51:
7-0 gewonnen met een bijna volledig b-team
Zelf geen geblesseerden, maar schop er bijna altijd, zoals ook vanavond, wel 1 of meer spelers van de tegenstander het veld af
Andreas Larsson (3762407)
26 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 12 580
Loon: 4 457 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: VV Achteruit
Waarschuwingen: 0
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk
Doelpunten in carrière: 26
Hattricks in carrière: 2
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Voor het lutteloze bedrag van 2,24 miljoen. Wel gek, ik was samen met één ander de enige gegadigden. Ik bood 2 miljoen, hij later 2,2 en ik daarna weer 2,24 en klaar was het..
Hij speelt in goede vorm 5 ster dus die gaat het kampioensschap binnen slepen dit seizoen..
voor de rest de training. scoren +2
Form: +5 / -7
TSI: +1120 / -410
Herhalingspoll: Wat is de hoogste PRIMAIRE stat van een speler in je team?
• matig
• redelijk
• goed
• uitstekend
• formidabel
• uitmuntend
• briljant
• wonderbaarlijk
• wereldklasse
• bovennatuurlijk
• reusachtig
• buitenaards
• mythisch
• magisch
• utopisch
• goddelijk
Ook een poll maken? Klik hier
resultaat 24 mei 2004
edit: ja en natuurlijk verwacht iedereen dat volgende week zijn speler net omhoog gaat
[ Voor 6% gewijzigd door j_du_pee op 27-08-2004 17:18 ]
Wacht op antwoord
Ik ben naar eenzelfde opzoek, kheb echter pas 1,5 miljoen op me spaarrekening staankoentjuh schreef op 27 augustus 2004 @ 16:39:
Trots presenteren wij onze nieuwe aankoop:
Andreas Larsson (3762407)
26 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 12 580
Loon: 4 457 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: VV Achteruit
Positiespel: briljant Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk
Doelpunten in carrière: 26
Hattricks in carrière: 2
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Voor het lutteloze bedrag van 2,24 miljoen. Wel gek, ik was samen met één ander de enige gegadigden. Ik bood 2 miljoen, hij later 2,2 en ik daarna weer 2,24 en klaar was het..
Hij speelt in goede vorm 5 ster dus die gaat het kampioensschap binnen slepen dit seizoen..
voor de rest de training. scoren +2
Over vijf weken heb ik ook zo'n speler. Alleen zijn PM is dan 1 stapje hoger.loona35 schreef op 27 augustus 2004 @ 17:22:
[...]
Ik ben naar eenzelfde opzoek, kheb echter pas 1,5 miljoen op me spaarrekening staan
Spaar maar ff door dus.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Ik heb zelf namelijk een A-team (11 spelers), voor elke linie een gelijkwaardige reserve (keep, verdediger, middenvelder, winger) en dan natuurlijk nog 3 spits trainee's. Dus kom in totaal op 11 + 4 + 3 + coach = 19 spelers.
Daarom speel ik met een gedeeltelijk A-team op de woensdag, en ik snap het spelletje uitmuntend, misschien zelfs wel briljant
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
ach, de markt is totaal ingestort, dus met nog 6 ton erbij kun je al eens een poging gaan wagen... ze zijn niet meer zo duurloona35 schreef op 27 augustus 2004 @ 17:22:
[...]
Ik ben naar eenzelfde opzoek, kheb echter pas 1,5 miljoen op me spaarrekening staan
Nog 2 thuiswedstrijden dan..koentjuh schreef op 27 augustus 2004 @ 17:33:
[...]
ach, de markt is totaal ingestort, dus met nog 6 ton erbij kun je al eens een poging gaan wagen... ze zijn niet meer zo duur
Eigenlijk de Sparta, edoch VUURvliegen, dus ik ga voor Rood/Geel
Leuke polletjes trouwens, allebei, let er alleen op dat er niet twee polls achtermekaar worden gepost, anders krijg je gauw dat mensen niet stemmen voor beide.
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
mja als je hoger speelt zijn de lonen veel hoger en de prijzen voor spelers veel hoger dus dan snap ik het wel.Sandyman538 schreef op 27 augustus 2004 @ 17:30:
Om nog even op het A-team principe terug te komen. Als je iets hoger speelt qua divisie, dan hou je er wat minder spelers op na.
Ik heb zelf namelijk een A-team (11 spelers), voor elke linie een gelijkwaardige reserve (keep, verdediger, middenvelder, winger) en dan natuurlijk nog 3 spits trainee's. Dus kom in totaal op 11 + 4 + 3 + coach = 19 spelers.
Daarom speel ik met een gedeeltelijk A-team op de woensdag, en ik snap het spelletje uitmuntend, misschien zelfs wel briljant
ik refereerde eigenlijk naar een paar 9/8/7 divisie spelers. dan snap ik het dus totaal niet.
Kep voor elke linie minimaal wel een gelijkwaardige reserve en dus soms nog 1(of 2) met een lager niveau. puur om mijn b-team op te vullen zodat mijn trainees kunnen trainen en geen risico te lopen voor de competitie.
het ligt er denk ik dus aan welk niveau je speelt
ps hoogste stat is goed, tenzij je conditie gaat meerekenen
Poll:
a)Wie heeft er een hekel aan polls
b)wie stemt er nooit op polls
Anoniem: 117852
Verdedigen: +1
Vorm:+5/-3
TSI: +880/-210
Ervaring: +1
Anoniem: 44169

Anoniem: 83760
Oh ja???? hmmm, das nieuw voor mij. Nog meer managers die dat zo ervaren??hoedjevanpapier schreef op 27 augustus 2004 @ 14:23:
Mijn ervaring met spelers uit vorm is, dat als je ze 2 keer per week laat spelen, dat ze dan sneller in vorm omhoog gaan...
@ Ottooo: ADO variant natuurlijk
@ MetalMeijer: erg mooi, misschien iets te druk, maar het heeft ook wel weer iets. Ben toch wel beetje impressed
Frederik Miller (8450604)
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Danmark
Total Skill Index (TSI): 13 030
Loon: 7 093 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Timberteam
Conditie: uitstekend Keepen: uitmuntend
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
2,4M kostte hij me, had misschien ook wel zoiets voor 2,3 kunnen vinden, maar was daar vandaag na meerdere pogingen nog niet in geslaagd
lolAnoniem: 44169 schreef op 27 augustus 2004 @ 19:02:
Ik heb me (toch al mooie) logo laten aanpassen. Hij is nu meer geschik voor het voetbal
[afbeelding]
... zeg is dat toevallig niet van die cd van Edguy?
/edit
Nu met een Venom-finishing-touch erbij dan..
[ Voor 8% gewijzigd door Loona35 op 27-08-2004 20:17 ]
Heb ongeveer een gelijke keeper gekocht eergister. Hoeveel sterren haalt deze? 4.5 in redelijk, 5 in goed/uitstekende vorm?Anoniem: 83760 schreef op 27 augustus 2004 @ 19:34:
M´n nieuwe aanwinst:
Frederik Miller (8450604)
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Danmark
Total Skill Index (TSI): 13 030
Loon: 7 093 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Timberteam
Conditie: uitstekend Keepen: uitmuntend
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
2,4M kostte hij me, had misschien ook wel zoiets voor 2,3 kunnen vinden, maar was daar vandaag na meerdere pogingen nog niet in geslaagd
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Hoogswaarschijnlijk ook al 5 sterren in redelijk vorm en die van mij heeft slecht i.p.v. waardeloos ervaring. Dat is denk ik de compensatie voor de prijs, alhoewel die van jou misschien relatief ietsje goedkoper is.... ach jaBrainpower schreef op 27 augustus 2004 @ 20:57:
Heb ongeveer een gelijke keeper gekocht eergister. Hoeveel sterren haalt deze? 4.5 in redelijk, 5 in goed/uitstekende vorm?
Ik had ook liever die van jou gehadAnoniem: 83760 schreef op 27 augustus 2004 @ 21:01:
[...]
Hoogswaarschijnlijk ook al 5 sterren in redelijk vorm en die van mij heeft slecht i.p.v. waardeloos ervaring. Dat is denk ik de compensatie voor de prijs, alhoewel die van jou misschien relatief ietsje goedkoper is.... ach ja
Volgens mij moet je 't zo zien; op 'normaal' gebruikt hij 50% van z'n verdedigen en 50% van z'n passen. Als je 'm op 'aanvallend' zet gebruikt hij +/- 80% van z'n passen en 0% van z'n verdedigen. Je moet 't dus alleen gebruiken als het verschil tussen passen en verdedigen groot genoeg is.Anoniem: 83760 schreef op 28 augustus 2004 @ 08:59:
Heeft het eigenlijk zin om een uitmuntend middenvelder met zwak passen op aanvallend te zetten? Heb het eigenlijk nog nooit getest.
Als het niet zeker weet download dan Hattrick Organizer even, die geeft precies aan hoeveel winst je ermee boekt. Ik heb bijna altijd heel mijn middenveld op aanvallend staan omdat het vrijwel altijd beter is dan normaal.Anoniem: 93433 schreef op 28 augustus 2004 @ 10:36:
[...]
Volgens mij moet je 't zo zien; op 'normaal' gebruikt hij 50% van z'n verdedigen en 50% van z'n passen. Als je 'm op 'aanvallend' zet gebruikt hij +/- 80% van z'n passen en 0% van z'n verdedigen. Je moet 't dus alleen gebruiken als het verschil tussen passen en verdedigen groot genoeg is.
Gelijk maar even gedownload, omdat Buddy waarschijnlijk ook niet gratis blijftloona35 schreef op 28 augustus 2004 @ 10:43:
[...]
Als het niet zeker weet download dan Hattrick Organizer even, die geeft precies aan hoeveel winst je ermee boekt. Ik heb bijna altijd heel mijn middenveld op aanvallend staan omdat het vrijwel altijd beter is dan normaal.
Maar van de standaard instellingen in HO klopt ook niets, als je je middenvelder op aanvallend/verdedigend zet gaat zelfs je middenveld achteruit volgens dit programma

Ik hou gewoon m'n 80% regel aan, al is 't misschien 70.
Misschien weten ze 't precies bij weetjewat.
de moeite dus
Heb gelijk maar even de Buddy-site opgezocht omdat het voor mij nieuw was dat ik er binnenkort voor moet betalen en idd.yared schreef op 28 augustus 2004 @ 13:21:
7,50 euro heb ik betaald, 2 jaar geleden... en sindsdien blijft HAM beter en beter worden en altijd snel ...
de moeite dus

Alhoewel het programma best een kleine bijdrage waard is wil ik nu toch wel eens bekijken of HAM dan geen betere optie is.
Ik vind HAM eigenlijk een stuk minder! Misschien betaal ik ook voor buddy, maar ik ga eerst nog even rondkijken naar andere programma's.GaMbiNo schreef op 28 augustus 2004 @ 13:25:
[...]
Heb gelijk maar even de Buddy-site opgezocht omdat het voor mij nieuw was dat ik er binnenkort voor moet betalen en idd.
Alhoewel het programma best een kleine bijdrage waard is wil ik nu toch wel eens bekijken of HAM dan geen betere optie is.
ps als je je mids op verdedigend of aanvallend zet gaat eht toch wel ten koste van je middenveld neem ik aan? ik las ergens boven van niet.
Inner midfielder Offensive More passing, less DefendingAnoniem: 7533 schreef op 28 augustus 2004 @ 14:40:
ik gebruik ze allebei. hebben allebei voor en nadelen.... daarom vullen ze elkaar goed aan
ps als je je mids op verdedigend of aanvallend zet gaat eht toch wel ten koste van je middenveld neem ik aan? ik las ergens boven van niet.
Defensive Less Passing, more Defending
Geen invloed op het middenveld dus
Waar gehackt wordt vallen spaanders
trouwens nog iets. oe kan je zorgen dat die lineup tool in HAM engiszins geloofwaardig wordt? ik heb nu overal formidabel enzo, dat klopt niet helemaal
Ik ben er mee bezig, en waarschijnlijk komt ie zondag online. Ik ben de afgelopen 2 weken nl. erg druk geweest met de intro van de UT, en ben ik dus slechts heel even op internet geweest. Maar hij komt er dus aanBrainpower schreef op 26 augustus 2004 @ 18:00:
@ grooviee17
Wanneer pas je die OP eens aan? Het kan wel wat vernieuwing gebruiken
[edit]
Hij is er dus al
[ Voor 14% gewijzigd door grooviee17 op 28-08-2004 17:12 ]
OH ik blijf anders helemaal fan van Organizer!Anoniem: 93433 schreef op 28 augustus 2004 @ 11:45:
[...]
Gelijk maar even gedownload, omdat Buddy waarschijnlijk ook niet gratis blijft
Maar van de standaard instellingen in HO klopt ook niets, als je je middenvelder op aanvallend/verdedigend zet gaat zelfs je middenveld achteruit volgens dit programma![]()
Ik hou gewoon m'n 80% regel aan, al is 't misschien 70.
Misschien weten ze 't precies bij weetjewat.
Maar even over dat midfield, je spelers halen meer ster-punten (om het zo maar te noemen) als ze bijv. aanvallend staan of verdedigend. De punten voor die gehele positie gaan dan ook omhoog, niet geheel onlogisch toch?
De TPE van HAM kom je ook in andere tools tegen, HAM is altijd de eerste met updates en aanpassingen, HAM verzint de meeste nieuwe toepassingen (en kijkt voor de rest net zo hard af als de anderen
Perfect!grooviee17 schreef op 28 augustus 2004 @ 16:31:
[...]
Ik ben er mee bezig, en waarschijnlijk komt ie zondag online. Ik ben de afgelopen 2 weken nl. erg druk geweest met de intro van de UT, en ben ik dus slechts heel even op internet geweest. Maar hij komt er dus aan.
[edit]
Hij is er dus al. Mocht je nog op- en/of aanmerkingen danwel aanvullingen hebben op de OP, dan hoor ik het graag
.
@ 8Bits-verzorger.
Wanneer komt er eens een nieuwe? Tis toch niet zo moeilijk om elke week een nieuwe op te leveren? Zo komen we nooit aan de 104!
Mensen jullie hebben nog 1 dag te tijd om de toto in te vullen!
Vergeet het dus niet!!
http://gottrick.bitxs.com
Anoniem: 34339
Niet zo ongeduldigBrainpower schreef op 28 augustus 2004 @ 18:57:
[...]
Perfect!
@ 8Bits-verzorger.
Wanneer komt er eens een nieuwe? Tis toch niet zo moeilijk om elke week een nieuwe op te leveren? Zo komen we nooit aan de 104!
Want ik heb 'm volgens mij al 2 maanden geleden ingevultAnoniem: 34339 schreef op 28 augustus 2004 @ 19:23:
[...]
Niet zo ongeduldigEr komt er heeeeeel snel weer ééntje aan.
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Klopt ook wel, maar als je naar de instellingen kijkt zie je dat 't positiespel minder belangrijk wordt, daarnaast blijft 'verdedigen' van belang terwijl een speler op 'aanvallend' staat. Beide dingen kloppen niet. Geen groot probleem, maar ik bedoel er alleen mee te zeggen dat je formules niet uit die programma's moet halen, je kunt ze hoogstens als indicatie gebruiken.loona35 schreef op 28 augustus 2004 @ 16:50:
[...]
OH ik blijf anders helemaal fan van Organizer!
Maar even over dat midfield, je spelers halen meer ster-punten (om het zo maar te noemen) als ze bijv. aanvallend staan of verdedigend. De punten voor die gehele positie gaan dan ook omhoog, niet geheel onlogisch toch?
@ yared: enige voordeel dat je noemt is snellere updates, en volgens mij valt dat best mee. Buddy heeft meer opties mbt overzicht van je league volgens mij, en daarnaast vind ik 't gewoon overzichtelijker. Maar ik ben dan ook een grote buddy fan!
trouwens ik hoorde iets over dat je beter keepers kan pullen dan veldspelers als je niveau erg laag is(zwak)
[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 29-08-2004 02:07 ]
Zit hier niet voor niks namelijk meteen effe opstelling maken dan en dan met een happy face me bed in duiken
Zit denk ik wel iets in want denk dat je meer iets hebt aan een zwakke keeper dan aan een speler met zwakke stats in je team maar jah dat ligt ook aan je niveau uiteraard ....Anoniem: 7533 schreef op 29 augustus 2004 @ 02:05:
kan nog niet pullen. ff biertje erbij nog maar. dan filmpje erin
trouwens ik hoorde iets over dat je beter keepers kan pullen dan veldspelers als je niveau erg laag is(zwak)
Toch fijn om te weten dat ik niet in mijn eentje zit te wachten
als ik thuis ben of met mensen een filmpje kijk dan sneak ik er ff tussenuitTommilio schreef op 29 augustus 2004 @ 02:05:
Voor de eerste keer zit ik ook nog laat achter mijn computer om mijn jeugdspelertje te pullen. Ik hoop namelijk door het nu nog laat zitten achter mijn computertje mij een goede jeugdspeler garandeerd wat vast wel zo zal zijn
Zit hier niet voor niks namelijk meteen effe opstelling maken dan en dan met een happy face me bed in duiken
als ik in de stad ben en ik kom terug pull ik hem wel meestal ff met me brakke harses voor ik mijn nest in rol
trouwens het is 2 uur, dat is toch niet 'laat' ?
alles onder redelijk voor main skill vliegt er direkt uit. heb ik totaal niks aan.Tommilio schreef op 29 augustus 2004 @ 02:08:
[...]
Zit denk ik wel iets in want denk dat je meer iets hebt aan een zwakke keeper dan aan een speler met zwakke stats in je team maar jah dat ligt ook aan je niveau uiteraard ....
Toch fijn om te weten dat ik niet in mijn eentje zit te wachten
dus de kans dat ik iets pull is nihil.
Nou normaal gesproken kom ik ook gewoon thuis rond 4/5 uur van het uitgaan maar aangezien ik dus morgen vroeg op moet voor een voetbaltoernooi vind ik het laat. En dit is de eerste keer dat ik er ook op wacht dus verwacht ik natuurlijk wel een super jeugdpullAnoniem: 7533 schreef op 29 augustus 2004 @ 02:08:
[...]
als ik thuis ben of met mensen een filmpje kijk dan sneak ik er ff tussenuit
als ik in de stad ben en ik kom terug pull ik hem wel meestal ff met me brakke harses voor ik mijn nest in rol
trouwens het is 2 uur, dat is toch niet 'laat' ?
Trouwens economie is al bijgewerkt
Hier staat de opleiding op goed dus ik verwacht wat groots
[ Voor 6% gewijzigd door Tommilio op 29-08-2004 02:11 ]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| Harold van Rijswijk (39908152) 18 jaar, redelijk in vorm, gezond Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 0 Loon: 500 €/week Eigenaar: BeerZ United Waarschuwingen: 0 Conditie: waardeloos Keepen: waardeloos Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos |
lol. bestaan er slechtere gasten? wordt lastig denk ik
even voor de duidelijkheid. dit was dus een keeper hahahahha...
ik ga wederom huilend in slaap vallen om mijn YP net als voorgaande 8 zaterdagen dit keer wel met een glimlach erbij
dit is hilarisch
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 29-08-2004 02:14 ]
Effe opstelling maken en ik ga pitten toedels....
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| Taeke Boekhoorn (39908565) 18 jaar, redelijk in vorm, gezond Een controversieel persoon die rustig en oprecht is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 1 160 Loon: 745 €/week Eigenaar: BT Entertainment Waarschuwingen: 0 Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: matig Passen: slecht Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht Scoren: goed Spelhervatting: slecht Doelpunten in carrière: 0 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 0 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0 |
Eindelijk weer eens wat fatsoenlijks. Binnenkort te koop
[ Voor 5% gewijzigd door Tomba op 29-08-2004 02:23 ]
Ach ja het werd ook wel weer eens tijd ! Eerste fatsoenlijke pull sinds mijn jeugdopleiding naar uitstekend ging...Ronald Koeman schreef op 29 augustus 2004 @ 02:28:
Lekkr hoor Tomba. Ik had weer bagger. Ga maar eens pitten
Slaap lekker overigens
ben benieuwd, wat voor opties dan? screenies?Anoniem: 93433 schreef op 28 augustus 2004 @ 20:11:
[...]
@ yared: enige voordeel dat je noemt is snellere updates, en volgens mij valt dat best mee. Buddy heeft meer opties mbt overzicht van je league volgens mij, en daarnaast vind ik 't gewoon overzichtelijker. Maar ik ben dan ook een grote buddy fan!
HAM had er ook veel, echter ze gaven je eeen voordeel dus moest hij er een stel laten vallen van HT. Nu geven ze het maximale.
...en het regent ook nog
Rashid Mustafa Abdel Hamid (39955486)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 840
Loon: 614 €/week
Eigenaar: FC Strijen
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Een echte rashollander

redelijk scoren 17 jaar zal nog wel een paar 1000k opleveren.
1000k?GandalfTheGrey schreef op 29 augustus 2004 @ 11:01:
hmmm weer een bagger YP![]()
.. ik heb 18jr goed scoren, zonder bijstats, kansloos dus.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Anoniem: 117852
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| Jean-Marc van Winden (39963513) 19 jaar, redelijk in vorm, gezond Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 280 Loon: 597 ?/week Eigenaar: Metal_Heads Waarschuwingen: 0 Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: waardeloos Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht Scoren: slecht Spelhervatting: zwak |
doe er denk ik maar 2 nulletjes achterGandalfTheGrey schreef op 29 augustus 2004 @ 11:01:
hmmm weer een bagger YP![]()
Nog 2 nulletjesAnoniem: 7533 schreef op 29 augustus 2004 @ 13:32:
[...]
doe er denk ik maar 2 nulletjes achterleuke pull toch? nouja ton is wat veel maar levert je echt wel leuk bedrag op.

Mijn YP was 17, maar daar was dan ook alles mee gezegd
* hoedjevanpapier wacht nu op de instructies van Brainpower, Wubmaster en/of Yared
* hoedjevanpapier wil al die rotstemmen met die Amsterdamse accenten wel weer eens horen
miereneukerSandyman538 schreef op 29 augustus 2004 @ 14:42:
[...]
Nog 2 nulletjes... dat zou op 10.000k = 10.000.000 euro's... daar heb ik niet zo'n vertrouwen in dat je dat er mee ophaalt
Mijn YP was 17, maar daar was dan ook alles mee gezegd
trouwens mag je competitiegenoten helpen? er zit een(ik gok jong jongetje) in mijn compo en die vraagt me af en toe dingen. mag ik die gewoon tips/advies geven?
geen zin in gejank van modjes op een powertrip namelijk
Natuurlijk snap ik wel wat je bedoelt, vandaar de
Natuurlijk mag dat. Dat zou ik gewoon naar eigen inzicht doen. Ze moeten natuurlijk niet beter dan je wordentrouwens mag je competitiegenoten helpen? er zit een(ik gok jong jongetje) in mijn compo en die vraagt me af en toe dingen. mag ik die gewoon tips/advies geven?
geen zin in gejank van modjes op een powertrip namelijk
Net mijn goed keeper van 24 jaar verkocht voor 267000
Toch al 70k meer dan dat ik had verwacht!
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Jaap Mentink TSI = 6 700 , 19 jaar, zwak in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider Conditie: waardeloos Keepen: formidabel Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig |
en
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Ralph Beukema TSI = 5 280 , 21 jaar, goed in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider Conditie: matig Keepen: waardeloos Positiespel: zwak Passen: uitstekend Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos |
Less = more
Anoniem: 10565
Log dan in op ip 62.194.27.49 als anonymous user. Vul ook je nickname in en je kunt met elkaar praten!
M'n eigen mic doet nog even raar, maar ik ben 'm aan het fixen!
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 10565 op 29-08-2004 19:00 ]
Verder hoorde ik een beetje raar geluid alsof een lama moest kakken, tegelijkertijd ging ook het lampje naast Thije knipperen
Wacht op antwoord
Anoniem: 10565
Vanaf 8 uur gaan we over de wedstrijd praten!
Problemen kun je hier melden, dan proberen we ze hier op te lossen!
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 10565 op 29-08-2004 19:19 ]
Beetje lastig wat ik ermee moet doen... ik train vleugel, maar deze is 19 en maar matig vleugel, dus daar wil ik hem niet voor gebruiken... aan de andere kant is het ook meteen mijn beste verdediger (eerste goede verdediger in mijn team
denk dat ik hem gewoon hou en in mijn team zet als ik een goede verdediger nodig heb, hij levert in de verkoop toch maar 100k op ofzo
nu eerst nog ff mijn final opstelling maken
[ Voor 6% gewijzigd door Cyclops10 op 29-08-2004 19:28 ]
Ben ff bezig m'n microfoon te installeren.
Edit: Mic ligt ergens in de berging, kan 'm zo snel niet vinden
[ Voor 41% gewijzigd door Ronald Koeman op 29-08-2004 20:51 ]
teamspeak zuigt bakstenen.
3-0 voor 84% balbezit. komt wel goed denk ik
[edit]
5-0 geworden 92% balbezit
29* woei!
ik moet en zal de magische 30* grens bereiken dit seizoen
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 29-08-2004 22:56 ]
KUTSPEL!
[ Voor 6% gewijzigd door Ronald Koeman op 29-08-2004 21:52 ]
Met 5-0 gewonnen
[ Voor 9% gewijzigd door Marzman op 29-08-2004 22:11 . Reden: om te melden dat ik gewonnen heb ;) ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Anoniem: 78118
Anoniem: 120476
Mijn nieuwe centrale middenvelder heeft ook meteen gescoord bij zijn debuut dus we zijn goed op weg.
/edit
Woei, net nog even mijn duurste aankoop ooit gedaan
19 jaar
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
1.003.000 voor betaald. Volgens mij wel een redelijk goede prijs
[ Voor 51% gewijzigd door Sandyman538 op 29-08-2004 22:36 ]
hoe was TeamSpeak?
Weer meer gezelliger die fed van ons
Probeerde zojuist nog in te loggen maar kreeg geen connect
5-0 gewonnen, maar nog beter, de nr2 heeft verloren!!
en alle anderen hebben gelijkgespeeld dus sta nu 6 punten voor wooohooo
wel nog 3 risicowedstrijden in 4 matches te gaan en wb en winger uitgeschakeld, maar we zijn benieuwd.....
Dit topic is gesloten.