[Exchange 5.5] Outlook 2000 foutmelding openbare gegevens*

Pagina: 1
Acties:

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:07
Wij krijgen hier ettelijke keren per dag op ons bedrijf de volgende foutmelding van outlook 2000:
"Kan openbare gegevens over vrije bezette tijden niet bijwerken. De inhoud van deze map is momenteel niet beschikbaar. De server van Microsoft Exchange waarop de openbare map zich bevindt, werkt niet of de openbare map is niet gerepliceerd naar deze locatie. Neem contact op met de beheerder. "
Nu heb ik in deze topic een soortgelijk probleem gevonden.

Na het bekijken van de oplossing die MS geeft, kom ik tot de conclusie dat ik deze niet kan fixen... Waarom zou men zeggen ??

Wel, die regel in de system folder van de exchange admin verwijst naar onze oude server, en die staat er helaas niet meer, en kan ik dus ook niet de properties daarvan opvragen.
Nu is deze een aantal maand geleden gerepliceerd naar onze nieuwe server (en blijkbaar iets vergeten) vanaf toen kreeg men de ook errors trouwens. Maar de exchange is daarop volledig geuninstalled wegens plaatsgebrek. Nu was ik daar op het ogenblik niet bij, een externe firma heeft dit gedaan.

Zelf heb ik niet zo een ervaring met exchange, dus als iemand mij een beetje op weg kan helpen zou ik dat ten stelligste apprecieren ;)

Exchange server is 5.5 met de laatste updates als ik mij niet vergis.

Page intentionally left blank.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit is dus eigenlijk meer een Exchange 5.5 probleem, maar ook Exchange (en Outlook) horen in Software Algemeen thuis - ik ga je topic dan ook even verplaatsen en je topic titel wat aanpassen :)

Ik denk dat je verder eens op zoek moet naar iets als 'remove first server in site exchange 5.5' :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

Verwijderd

ik zou dat externe bedrijf terughalen want ze hebben duidelijk niet goed getest toen ze de eerste exchange server uit de site weghaalden.
http://support.microsoft....aspx?scid=kb;EN-US;152960 en dan het stuk over guidgen.