Toon posts:

Outlook 2000 - Foutmelding over vrije/bezette tijden

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg een paar keer op een dag een foutmeldingvenster met een rood rondje met kruis erin met de volgende foutmelding:

Kan openbare gegevens over vrije/bezette tijden niet bijwerken. Kan de bewerking niet voltooien. Eén of meer parameterwaarden zijn ongeldig.

We hebben hier een Windows2000 SBS-server staan met Exchange, en ik ben de enige op het hele netwerk wie deze foutmelding heeft. Iemand ook zoiets gehad?

Verwijderd

Ik heb ook dit probleem maar dan zonder een exchange server. Het gaat hier om losse outlook clients.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je het laatste service pack van Office ? Neem aan van wel :)

Misschien toevallig in de instellingen van Outlook iets veranderd onlangs ? Probeer het anders eens met een schoon profiel onder jouw user (zet 't zwervend profiel even uit of maak de map ff leeg). Lukt het dan wel ?

Edit : zie dat je dit topic omhoog hebt geschopt. Zou je misschien iets specifieker kunnen zijn in de omschrijving van je probleem ?

[ Voor 21% gewijzigd door sanfranjake op 22-01-2004 12:10 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Idd, goed gezocht maar begin voortaan ajb even een nieuw topic met wat meer info (en geef ze nu even). Ik ben vooral nieuwsgierig over OS en Office versies, patches, events in de log, manier van verbinden met de mailserver, etc. En je hebt het over clients terwijl BassieV het over 1 client in het hele netwerk had, terwijl de rest wel goed werkt. Bij jou alles? Heb je mischien heel recent dan een wijziging gemaakt zoals een patch geinstalleerd?

Gokken helpt nl. niemand ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

sanfranjake schreef op 22 januari 2004 @ 12:08:
Heb je het laatste service pack van Office ? Neem aan van wel :)

Misschien toevallig in de instellingen van Outlook iets veranderd onlangs ? Probeer het anders eens met een schoon profiel onder jouw user (zet 't zwervend profiel even uit of maak de map ff leeg). Lukt het dan wel ?

Edit : zie dat je dit topic omhoog hebt geschopt. Zou je misschien iets specifieker kunnen zijn in de omschrijving van je probleem ?
De persoon die last heeft van deze melding krijgt het ongeveer 6 keer per dag. Ze heeft een keer iets met genodigden gedaan voor een afspraak. Die afspraak is al verwijderd, en sinds dien komt outlook met de bovengenoemde melding.

Ik heb gekenen in extra -> opties -> agenda opties -> vrije/bezette tijden hier staat kan je wat instellen maar ik wil het eigenlijk uitzetten.

Ze heeft een lokaal profiel, maar ik kan haar niet zomaar een nieuw profiel geven.

Verwijderd

Overigens kan je har altijd ff tijdelijk een nieuw outlook profiel geven zonder dat je iets stuk maakt. Kanje in ieder gavl uitsluuten dat het aa het profiel ligt.

1. Klik rechts op het outlook icoon op de desktop (niet op een shortcut daarvan want dat werkt niet) en kies Properties.
2. Klik Show Profiles button
3. Klik Add
4. Vul het hele riedeltje in en geef je profiel een naam die de lading dekt bijvoorbeeld 'vers profiel'
5. Als je klaar bent dan kies je in het keuze venster van welk profiel je wilt starten het nieuwe profiel.
6. Start outlook en het nieuwe profiel wordt geladen.
Op deze manier kan je ook weer teug naar het oude profiel, het is maar net waarvoor je kiest welk profiel er gestart moet worden.
Pagina: 1