Toon posts:

MSI BToes widcomm license opgeheven?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hetvolgende, ik wil mn BToes dongletje van MSI weer eens gebruiken om mn nokia 6600 leeg te plukken, ik doe de adaptar erin, wil de software installeren, dan zegt hij dat ik een license key heb, dat heb ik al vaker gehad, dat zou in principe geen probleem moeten zijn, ik heb de site kunnen achterhalen waar je de license ophaalt: http://www.msi.com.tw/pro...pro_cmu_quide.php?UID=449

Daar staat dus een link naar widcomm, een iptje met msi erachter, ik klik op de url en het is opgeheven! ik heb dit enige tijd afgewacht, maar het blijkt dus gewoon niet meer te werken de link, wat doe ik nu!?

Iemand een oplossing voor het probleem?

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

* nero355 kan wel een image van zijn widcomm drivers maken die bij de Mycom dongle zaten, deze zijn namelijk licentie loos voor zover ik weet :?

Sorry als ik fout zit....

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Topicstarter
ik vat je antwoord niet helemaal, maar het gaat hier om een MSI, en lees de stappen eens door, ik heb hier op het doosje voor me een serienummer, die zou ik op de site moeten invoeren, maar als de link niet meer werkt ben ik nergens..

• b19a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Please contact MSI directly for Tech Support requests at
Heb je dat al geprobeerd dan?

Verwijderd

Topicstarter
heb je al op die link geklikt? die werkt lekker heh?

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Verwijderd

Topicstarter
thnx! daar heb ik wat aan! althans, ik ben verder dan dat ik voorheen was :)
Pagina: 1