Toon posts:

Welk mobo moet ik nemen voor een P4?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een Aerocool Engine Case JR, Aeropower II (550W) en een geforce 6800ultra besteld, maar op vlak van moederborden heb ik geen flauw idee welke ik moet nemen, kan iemand mij helpen om een moederbord te nemen die goed is om te gamen?
Hetzelfde met een goede waterkoeling.

Greetz
Cee Jay

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-08 14:39
dat ligt eraan wat je ermee wil...
als je onboard sound en onboard raid en/of sata wil moet je naar een duurdere klasse gaan (asus bv.) maar als je er verder geen snelle harde schijven in wil doen of iets in die richting kun je net zo goed een simpel bord nemen.
bekijkverschillende reviews van moederborden op internet om erachter te komen op welk vlak dat moederbord goed presteert

EDIT:
als je waterkoeling neemt hoef je niet te rekenen op goeie temperatuur metingen op asus borden. deze staan bekend om hun slechte temperatuur weergave..
ik heb zelf ook waterkoeling en de temperatuur scheelt (geschat) zon 40C.....

[ Voor 24% gewijzigd door FireDrunk op 23-08-2004 21:02 ]

Even niets...

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:50
Elk merk heeft zijn eigen plus en min punten. Maar ik zou voor de P4 s478 iets met een 865PE chipset nemen

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-08 19:17

Sosabowski

nerd

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Een Tweaker kan prima zelf een moederbord uitzoeken :) Zie dus het linkje van IorGie.

In ieder geval is het hier op GoT de bedoeling dat je vooronderzoek pleegt eer je een topic opent. Daaronder valt dus o.a. het raadplegen van de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum. Aangezien je hier nieuw bent, raad ik je aan om terug te klikken naar de [faq]registratievoorwaarden[/] en deze nogmaals in z'n geheel te doornemen, incluis alle linkjes ;)

Dit topic is gesloten.