Toon posts:

headset advies nodig.. is nie net als alle andere topics ;)

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Geerde mensen op dit forum.. ik heb nu mijn 2de headset van trust .. die is binnen 1 maand kapot gegaan.. en nu zoek ik een headset dat zo om de 20 euro kost.. he moet deugen voor speletjes .. dus voor CS.. en het moet deugen om ermee lkkr muziek te kunen luisteren.... Ik zat nou ff te denken aan het sharkoon gamer headset een aan het U.S.Blaster headset van 8-10 euro :D ... heben juli ervaring ermee ???

Bedankt bij voorbaat

E.L.Wekker

• HENNESSY
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

HENNESSY

Be water my friend

waarom is dit niet net als andere topics?

Developer

Verwijderd

Topicstarter
de prijs ;)

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Doe eerst iets aan je spelling en je leestekens, kun je daarna naar beginnersweb.nl, want dit topic is inderdaad niet net zo als al die anderen, maar erger :+

Ja dat is inderdaad te veel gevraagd. Doe eerst eens wat zelf. Probeer eens een review te lezen, hoewel, googlen met jouw spelling moet geen pretje zijn. :+

[ Voor 34% gewijzigd door FirePuma142 op 23-08-2004 00:32 . Reden: Reactie op TS toegevoegd ]

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 22:37
Als ik je een tip mag geven: probeer je schrijfkunsten te verbeteren, en meer interpunctie ipv. wat puntjes. Verder kun je beter zelf op onderzoek gaan dan het aan ons te gaan vragen.

offtopic:
/me schopt Rickstar ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Mr.CeeJay op 23-08-2004 00:30 ]

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

Verwijderd

Topicstarter
sorry ... :'( ... k wou tog aleen vraagen wat julie mij adviseeren kunne : :'( :'( .. en welke van de 2 goed zijn :'( .. is dat te veel gevraagd :'( :'( :'(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 00:30 ]

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-01 21:29

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

http://gathering.tweakers...5Bsearch%5D=Zoek#hitstart

klik op de link en lees maar door staat zat in denk ik... :)

ik heb ff ander topics van je bekeken. Als je pas in nederland woont en daarom niet goed bent in nederlands moet je dat wel laten zien. Zet in je signature dat je niet goed bent in nederlands en dat men niet moet zeuren.

[ Voor 32% gewijzigd door ROFLASTC op 23-08-2004 00:34 ]

And it goes BRAAAAAPP!

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 22:37
Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 00:29:
sorry ... :( ... k wou tog aleen vraagen wat julie mij adviseeren kunne :(:(:(.. en welke van de 2 goed zijn :`(.. is dat te veel gevraagd :(
We zijn geen adviesbureau, we bediscussieren en onderzoeken hier alleen om op die wijze meer kennis op te doen over onze hobby cq. werk.

We verlangen op dit forum een aantal dingen van jou als topicstarter, die kun je terug vinden in de FAQ.
Verder is een basis aan grammatica en spelling ook wel handig voor medebezoekers.

[ Voor 13% gewijzigd door Mr.CeeJay op 23-08-2004 00:33 ]

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

• -Wahtah-
  • Laatst online: 16-12-2024

-Wahtah-

Geluk is met de dommen

Ik denk dat wat meer research toch wel gewenst is. Laten we voorkomen dat dit topic niet zoals deze wordt ;)

En BtW even een quote uit de Netiquette van GOT:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je persé zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.

Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Verwijderd

Topicstarter
maar daar zegen ze niks van deze 2 headsets :( :'(.. ik heb wel ff gezocht :9

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 00:34 ]

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-02 20:10

PoweRoy

funky!

garantie op de hoofdtelefoon :?

daarna -> search gebruiken en audio reviews misschien wel handig
<10 heb je al troep hoofdtelefoon :P

koop een degelijke en je kan er jaren mee vooruit (tot je een 5.1 set koopt :+)

reply op post boven mij:
google is ur friend :) zoveel geluidskwaliteit zit er niet tussen koptelefoons van 10 en 20euro alleen de huls is steviger lijkt me...

[ Voor 29% gewijzigd door PoweRoy op 23-08-2004 00:37 ]

[This space is for rent]

Verwijderd

Topicstarter
wat garantie betreft... als je 1 a 2 keer toevalig hard aan het kabeltje trekt gaat het al kapot :(.. das trust :(

reply :): Dus ik moet wel egt 30a40 euro betaalen voor een deugend headset ?:(

nog 1 reply: omdat ik perfekt duits kan.. heb ik all heel veel gehoord over het headset van sharkooon.(heel veeel g00gl3 ;)...).. maar k heb wel graaag een nederlansee review.. of iemand die zijn ervaringen deld :)

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 00:41 ]

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 00:33:
Je snapt er werkelijk helemaal niets van. Dus doe als volgt, probeer eerst te zoeken, je eigen conclusies te trekken (hint: €10 is wat te laag). Kom je er dan nog niet uit, post dan je bevindingen van je zoektocht en je daaraan verbonden conclusies, dan willen een heleboel tweakers je vast helpen. Nu niet, inzet wordt gewaardeerd boven luiheid. 8)

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 00:33:
Totaal offtopic

Doe alsjeblieft wat aan je nederlands.

on topic

Gebruik de search of google
Wat mij betreft krijgt dit topic een slotje 8)

Verwijderd

Topicstarter
nee plzplzplzplz geen slotje... ik probeer nu zo weineg mogelijk spelfouten te maaken oke ?

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
Je hebt slechte ervaringen met een bepaalde headset en wil niet dat je volgende slecht is?
Waarom wil je dan idd (zoals rickstar al zei) maar 10 euro uitgeven?

Ik heb zelf een plantronics audio 70
kosten 35 euro maar dan werkt het ook (6mnd garantie)
Afbeeldingslocatie: http://www.circuitcity.com/IMAGE/product/hires/pln/PC.PLN.AUDIO70.RT.JPG
en gezien je posthistory moet je zelf ook wat uitzoeken, dus google lekker wat, ga naar de website van de fabrikant en vergelijk de headsets
enz enz

• SinergyX
  • Laatst online: 23:11

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 00:38:
wat garantie betreft... als je 1 a 2 keer toevalig hard aan het kabeltje trekt gaat het al kapot :(.. das trust :(

reply :): Dus ik moet wel egt 30a40 euro betaalen voor een deugend headset ?:(

nog 1 reply: omdat ik perfekt duits kan.. heb ik all heel veel gehoord over het headset van sharkooon.(heel veeel g00gl3 ;)...).. maar k heb wel graaag een nederlansee review.. of iemand die zijn ervaringen deld :)
@1 geloof me, ook 30-40 euro headsets kunnen er echt niet tegen hard aan het kabeltje te worden getrokken, sim-pel.

@2 kwaliteit kost geld, sim-pel

@ 3deze pagina mischien? (hoe gebruik jij google? :?)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoel toevalig het u s blaster headset :9 ... ik bedoel meer 20-30 euro inclusief verzendkosten

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Laat die derderangsbagger voor de verandering eens liggen en koop gewoon een Sennheiser. Zie voor hun gaming headsets:

http://www.sennheisercommunications.de/pc/pcmain.html

Zelf zou ik de PC150 kiezen. Ultiem draagcomfort en degelijke geluidskwaliteit.

Afbeeldingslocatie: http://www.sennheisercommunications.de/bilder/prod/pc/pc150.jpg

Verwijderd

Topicstarter
is haartstike duur.. zeker 80 euro :'(

reply: en julie vertrouw ik veel meer ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 00:55 ]

Verwijderd

xabre16v schreef op 23 augustus 2004 @ 00:49:
Laat die derderangsbagger voor de verandering eens liggen en koop gewoon een Sennheiser. Zie voor hun gaming headsets:

[afbeelding]
Deze headset is inderdaad super, heb hem zelf ook.
Maar de prijs was destijds rond de € 70,= denk niet dat ie dat zoekt.
Je hebt wel gelijk een stuk kwaliteit in huis dat is zeker

• -Wahtah-
  • Laatst online: 16-12-2024

-Wahtah-

Geluk is met de dommen

Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 00:45:
nee plzplzplzplz geen slotje... ik probeer nu zo weineg mogelijk spelfouten te maaken oke ?
Erg jammer dat er in bovenstaande zin al weer twee fouten voorkomen. Ik wil niet lettern***en, maar sommige Gotters irriteren zich aan slecht (tmf)nederlands. Neem dus gewoon even de tijd voor een reply!

edit:
in je laatste 2 posts ook al weer 3 fouten 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door -Wahtah- op 23-08-2004 00:56 ]

Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 00:54:
[...]

Deze headset is inderdaad super, heb hem zelf ook.
Maar de prijs was destijds rond de € 70,= denk niet dat ie dat zoekt.
Je hebt wel gelijk een stuk kwaliteit in huis dat is zeker
voor die 70 euri heeft ie dan ook een goeie, en als ie trust gaat blijven kopen gaat ie goekoper uitkomen met 1*70 dan met 10 trustjes te vernielen...

* the_stickie vind dat trust toch echt wel _rommel_ is

• ixl85
  • Laatst online: 21-10-2025
Mag ik vragen waar je op school zit? In je profiel staat namelijk:
werklooze scholier
je kan die 2e O weglaten, omdat er maar 1 z staat spreek je het al uit als 2 O's
(die fout maak je nogal vaak) just helping

pricewatch: Plantronics Audio 70
~35 met verzendkosten (of je moet hem ophalen bij de shop, of even bij de locale shop kijken)
pricewatch: Sennheiser PC-150 (Stereo)

Verwijderd

Topicstarter
mhmm... het laatse keer dat k in deze forums was is 5-6 maanden geleden :) ...ales heb ik zelf opgelost

• SinergyX
  • Laatst online: 23:11

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 01:00:
mhmm... het laatse keer dat k in deze forums was is 5-6 maanden geleden :) ...ales heb ik zelf opgelost
Door wanabee HeatoN - Sunday 23 May 2004 12:10
8-5 = 3 maanden :?

5-6 maanden... laten we het erop houden dat het laat is?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Ik heb deze persoon inmiddels toegevoegd aan mijn contactpersonenlijst in MSN en zal hem verder begeleiden bij het uitzoeken van zijn Headset =] Hij moest nu alleen naar bed, dus morgen gaan we verder met zijn wensen door te nemen.

Dit topic kan dus in principe wel dicht.

Verwijderd

leer is normaal nederlands typen. Koop een keer een dure en dan ben je klaar. Microsoft sidewinder of logitech setje is perfect. Heb de mijne nu 4 jaar (sidewinder). Succes

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-02 18:58
JE kan in de pricewatch (www.tweakers.net/pricewatch) een beetje een idee opdoen welke headsets te koop zijn. Dat zijn er maar een paar, in jouw prijsklasse. Naast de USblaster is er ook nog de labtec.

Mijn vermoeden is dat ze allemaal even degelijk zijn. Als je wilt dat ze langer meegaan moet je een duurdere kopen, of voorzichtiger aan doen.
Anders moet je er maar aan wennen dat je 2x per jaar €10 moet uitgeven aan een headsetje (is ook een oplossing :P )

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11-2025
Ik heb laatst een Altec Lansing AHS 502 gehaalt geluid is echt goed en hij is is 33 euro met verzendkosten bij www.quickspot.nl

http://www.clust.com/bout...es/in/ina491/ina49101.jpg

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:54

Mentalist

[avdD]

xabre16v schreef op 23 augustus 2004 @ 00:49:

[afbeelding]
Dat ding is imho toch wel vreselijk bagger eerste klas. De bass van dat ding is onwaarschijnlijk veel te zwaar. Er is misschien heel goed mee te gamen (geen idee), maar gewoon muziek erop luisteren gaat totaal niet. Gelukkig kon ik m'n geld nog terugkrijgen, maar ik probeer andere mensen hiervoor maar te behoeden. Ja, hij zit lekker comfortabel. Ja, hij is kwalitatief goed. Ja, hij is redelijk stevig. Ja, het geluid an sich is van goede kwaliteit. Maar de bass is *vreselijk* veel te zwaar. Muziek met zang klinkt er vreselijk op. Een vrouwenstem lijkt wel dood.

TS : ik heb wel goede ervaringen met Philips streetstyle-achtige koptelefoons, niet het beste van het beste, maar ze wegen niet veel, gaan behoorlijk lang mee en kosten ook niet zoveel (10~25 euro). Moet je alleen zelf nog een microfoon bij verzinnen dan (een desktopmicrofoon kost gelukkig ook haast niets).

[ Voor 5% gewijzigd door Mentalist op 23-08-2004 01:44 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
jongens... doe eens aardig tegen de ts.. niet iedereen zit op hetzelfde niveau als het leeuwendeel hier. Hij vraagt advies voor een probleem, dat is een van de redenen dat GoT er is, dus beantwoord zijn vraag of ga zelf naar beginnersweb om wat fatsoen te leren..

ontopic:
een labtec headsetje is misschien wel het beste voor jou, qua kwaliteit zijn ze prima, en de prijs is ongeveer in jouw budget.
Ze zijn te krijgen bij winkels als dynabyte en de meeste pc-boeren

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-12-2025
TS: je kan 2 dingen doen.

Of je koopt een goedkoop setje die je vaak gaat vervangen (bijv. de labtec van de post boven mij).

Of je betaalt iets meer (niet eens zo heel veel) en koopt een fatsoenlijker product. Voordeel is dat je dat een stuk langer doet met een koptelefoon en je juist geld bespaart.

De keus is aan jou. :)

• eerdepeer
  • Laatst online: 09-02 07:56
K heb een keertje in april een headset gekocht van Typhoon bij de Lidl, helaas maar een eenmalige aanbieding. Hij was geloof ik 22,50 en het is echt een relaxad ding. Met metalen gaas aan de buitenkant, verstelbaar en een goede mic erop. Alles werkt gewoon zoals het hoort (helaas kan ik je geen foto geven). Er zit ook een soort trilfunctie in die afgaat op de bass, dat geeft echt een bizar effect is CS enzo. Als je ze tegenkomt hoor ik het graag....

Dit ding is trouwens ook relaxed om te skypen.

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Die USBlaster zou ik trouwens echt afraden! Ik heb er ook ooit meegenomen van De Block want was toen maar €7.50 oid maar dat had ik net zo goed niet kunnen doen (viel te verwachten natuurlijk). Ding is onwijs groot, lijken wel 2 superoorwarmers en ontzettend dof geluid (geen details). Verder is de mic die erbij zit een 'gewone mic' waardoor ie elk geluid in de kamer opvangt; supergevoelig dus en dat wil je niet bij een headset-mic!

Oftewel een prul dus, en volgens mij hebben ze die naam alleen maar gekozen omdat men dan misschien denkt dat het USB is. Op de verpakking staat namelijk ook heel groot: USBlaster ;)

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Man o man wat een topic dit en dan doel ik niet alleen op de topicstarter. Ik hoop dat hij er met de hulp die hem geboden wordt op MSN er goed uit kan komen, dit forum is duidelijk nog wat te hoog gegrepen.

Neem ook dit eens door: Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime

Ik zou de rest willen wijzen op: Policy mbt replies in 'slechte' topics

Alle overtreders hebben een aantekening gekregen wat inhoud dat er bij een 2e overtreding een Officiele waarschuwing verstuurd zal worden.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 11:36 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.