is er iets wat zichtbaar is op mijn GF6800ultra met ps 3.0 geactiveerd bij far cry en hoe zet ik PS 3.0 aan??
Nederlands mijn goeiste taal is ugh

Doe eerst eens wat aan die zinnen, ik snap het nog steeds niet
• Volgens mij wil je in een game kunnen kijken hoe pixelshader 3.0 eruit ziet
• Heb je al gezocht op Google.nl/GoT (jaj de search doet het weer \0/)
Doe eerst eens wat aan die zinnen, ik snap het nog steeds niet
• Volgens mij wil je in een game kunnen kijken hoe pixelshader 3.0 eruit ziet
• Heb je al gezocht op Google.nl/GoT (jaj de search doet het weer \0/)
[ Voor 45% gewijzigd door Notna op 22-08-2004 21:31 ]
Verwijderd
Zo, jij hebt een moeite gedaan.
Laat ik je hierbij welkom op GoT heten. Helaas mist er nogal veel aan je topic. Niet alleen staat het in het verkeerde forun (Spielerij - Problemen & Vragen is voor games-vragen), het is ook niet aan je startpost af te lezen of je zelf al wat gedaan hebt.
Wij vragen namelijk van iedereen dat hij/zij eerst zelf goed zijn best doet voordat hij/zij iets vraagt. Ik zou je aan willen raden om eerst de FAQ goed door te lezen voordat je verder GoT.
Zou je vervolgens eerst de search en Google kunnen raadplegen voordat je een topic in Spielerij - Problemen & Vragen zou openen? (vergeet dan niet eerst nog de stickies bovenaan het forum door te nemen om te zien wat er in een topic hoort te staan)
Laat ik je hierbij welkom op GoT heten. Helaas mist er nogal veel aan je topic. Niet alleen staat het in het verkeerde forun (Spielerij - Problemen & Vragen is voor games-vragen), het is ook niet aan je startpost af te lezen of je zelf al wat gedaan hebt.
Wij vragen namelijk van iedereen dat hij/zij eerst zelf goed zijn best doet voordat hij/zij iets vraagt. Ik zou je aan willen raden om eerst de FAQ goed door te lezen voordat je verder GoT.
Zou je vervolgens eerst de search en Google kunnen raadplegen voordat je een topic in Spielerij - Problemen & Vragen zou openen? (vergeet dan niet eerst nog de stickies bovenaan het forum door te nemen om te zien wat er in een topic hoort te staan)
Dit topic is gesloten.