Toon posts:

Crop maken

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet echt niet hoe je een crop moet maken en geen kwaliteit verlies. Dus vraag ik ff..... Als zoŽn topic bestaat dan doe maar SLOT.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2004 20:42 ]

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-02 18:04
Het is naar mijn menig het kleiner maken van een foto zonder kwaliteits verlies.
Dit kun je bereiken in bv PS door de foto direct vanuit de cam te verkleinen (crop: een deel van de foto uitknippen) en deze dan te vergroten, je moet de foto's dan wel op de grootst mogelijke resolutie maken lijkt mij.

Als ik het niet goed heb zeg je het maar..

Verwijderd

Topicstarter
je zegt wel goed hoor :D maar met welke proggie... ik ben mijn photoshop 7 kwijt dus heb ik alleen standaard windows proggie.

• F-Wee
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-06-2025

F-Wee

vreemd, hier stond toch iets??

Irfanview al geprobeerd?

Ouwe troep en veel geduld geven uiteindelijk alsnog een burnout.

Verwijderd

Topicstarter
Die proggie had ik ooit...heel oudwets moet ik zeggen maar ik zal wel ff proberen. bedankt. ik weet het nu wel hoe je moet doen..dus geen reacties meer

Remy doe dit topic op slot pls

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2004 20:58 ]

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-02 18:04
Ik werk alleen maar met Photosoep, die andere proggies hek weg gegooid dus daar kan ik je niet aan helpen verders.

Verwijderd

Topicstarter
ik wil graag een goeie proggie kopen dus geen peperdure adobe en jasc..weet iemand andere goedkopere proggie om te kopen en veel mee kan doen op foto

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:45

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 21:13:
ik wil graag een goeie proggie kopen dus geen peperdure adobe en jasc..weet iemand andere goedkopere proggie om te kopen en veel mee kan doen op foto
Met The Gimp kan je een hele hoop, en het mooiste is dat het gratis is.

Je zal er wel wat tijd in moeten steken het te leren, het werkt flink anders dan Photoshop of Paint Shop Pro.

Lees trouwens eventjes (*kuch*understatement*kuch*) de FAQ, je gaat hier niet geheel volgens de huisregels van GoT te werk..

[ Voor 18% gewijzigd door Tarin op 22-08-2004 21:18 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt :D ga ff downen. :D

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 20:53:
Die proggie had ik ooit...heel oudwets moet ik zeggen maar ik zal wel ff proberen. bedankt. ik weet het nu wel hoe je moet doen..dus geen reacties meer

Remy doe dit topic op slot pls
Euh Jelle, de moderators zijn hier niet voor de werkverschaffing hoor :? Zelf wat moeite doen kan echt geen kwaad Daarnaast is jouw postgedrag in FG van dermate kwaliteit, dat je zodadelijk een mailtje kan verwachten...

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.