Toon posts:

How wierd ...

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vanochtend eindelijk geregistreerd op dit forum. Meteen kleine post om me mezelf te introduceren geplaatst natuurlijk.
Wel wierd dat mijn post alweer is verdwenen ... zonder dat iemand verteld waarom.
Whats going on inhere? what did I do wrong?

Ik fotografeer dus ook, ik hoor hier (naar ik vernomen heb) heb me alleen veel te laat aangemeld waarvoor excuus.
Kan iemand mij vertellen waarom mijn introductie-post is verdwenen?

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:59

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Heb je toevallig een e-mail gekregen van een mod? Misschien staat er wel iets over in de FAQ, het betreft het openen van een topic met voorwaarden waar je aan moet voldoen.

wierd = weird

Fotografie Policy

[ Voor 14% gewijzigd door PD2JK op 22-08-2004 08:45 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:30

breinonline

Are you afraid to be known?

Welkom op GoT, ScSilver. Jammer dat je vorige topic al zo snel gesloten is. Het is op dit forum niet gebruikelijk om jezelf te introduceren, dat zal de reden zijn dat je post gesloten en verwijderd is. Lees voor je opnieuw gaat posten eens heel goed de FAQs door en zoals Prutz0r al aangeeft, de policy in Fotografie. Daarna kan je met veel plezier gaan posten :)

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-01 15:54

mutsje

Certified Prutser

hey silver inderdaad schaam je dat je hier nog niet lid was want je foto's zijn errug gaaf. Dus post maar gauw aantal macro's in het bijbehorende threadje.

Verwijderd

Topicstarter
dank dank dank. Ik heb de FAQ's doorgelezen en niets aangetroffen waar ik iets overtreden kan hebben :P en uh .. no Emails, nothing :'(
Anyways, ik zal vanaaf wat pics posten als ik terug ben van me werk. kunnen jullie een indruk van me krijgen.

Hehe weird indeed dat ik wierd typ 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2004 09:48 ]

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

Vergeet ook niet de FG policy te lezen.

Forza Mucca!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-02 17:34

Pelle

🚴‍♂️

Je topic is door iemand in de TrashCan geplaatst, zonder je daar van op de hoogte te stellen. Dat is fout en ik ga die mod daar op aanspreken :)

Maar in ieder geval, fijn dat je er bent als nieuw lid, maar dit topic gaat toch echt op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.