[DOS] Invalid Drive Specification

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• UTerror
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik heb de search wel al gebruikt, maar jammer genoeg geen oplossing gevonden die mij helpt.

Ik wil dus mijn BIOS flashen via DOS, maar wanneer ik mijn C-schijf wil openen, krijg ik de error: "Invalid Drive Specification". Is het mogelijk dit op te lossen ZONDER mijn HD te formatteren? ;)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Normaliter doe je een BIOS-flash met een bootable floppy en hoef je je HD niet te benaderen.

[ Voor 24% gewijzigd door Guardian Angel op 21-08-2004 01:13 ]

ARME AOW’er

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zoeken op "invalid drive specification" levert best een hoop topics op hoor, bijvoorbeeld dit topic: [rml][ XP] Formatteren/herinstalleren gaat fout*[/rml] - hierin staat in de 2e reply precies uitgelegd waarom je (mogelijk) die "Invalid drive specification" krijgt? :)

Waar heb jij dan op gezocht? :)

• UTerror
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-10-2024
Waar heb jij dan op gezocht?
Tjah, hetzelfde maar net iets anders waarschijnlijk :)

Nu weet ik al waarom (NTFS), maar bestaat er een DOS bootdisk versie die wel NTFS ondersteunt?

Of mag ik gewoon de BIOS files op mijn DOS bootdisk zetten en flashen vanaf de DOS schijf, i.p.v. de files op de HD te gebruiken?

[ Voor 26% gewijzigd door UTerror op 21-08-2004 01:27 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Beide vragen zijn echt wel te vinden hoor - hoe je een NTFS botodisk moet maken is absoluut te vinden in de search, en hoe je je BIOS moet flashen zal wel in de instructies van je flash software staan gok ik zo :)

We gaan je in ieder geval niet aan het handje meenemen, en dit topic ga ik dan ook sluiten :)

Dit topic is gesloten.