mekkerrrrrrrrrrrr
Je moet even kijken of je toevallig geen fabrieksgarantie (wil wel eens gebeuren dat daar 2 jaar ofzo op zit) hebt. Zo ja, mooi terug sturen naar Samsung. Anders laten repareren, maar dat wordt geen grappige grap.
PS, niet alleen je TFT wordt lelijk
Je camera moet je misschien ook even meenemen
.
PS, niet alleen je TFT wordt lelijk
haha 
m'n camera is ook maar een telefoon cameratje, dus dat die lelijk is kan ik wel hebben ... van m'n 1400 euro (destijds) monitor iets minder eigenlijk
m'n camera is ook maar een telefoon cameratje, dus dat die lelijk is kan ik wel hebben ... van m'n 1400 euro (destijds) monitor iets minder eigenlijk
mekkerrrrrrrrrrrr
dit had mijn notebook scherm ook.
Ding moest toch terug omdat mijn mobo niet meer lekker was en toen is gelijk het hele scherm vervangen om het te verhelpen, het is niet makkelijk op te lossen helaas.
Maar goed, als je hem 2 jaar hebt heb je nog recht op garantie (via leverancier). dus gewoon ermee terug gaan.
Ding moest toch terug omdat mijn mobo niet meer lekker was en toen is gelijk het hele scherm vervangen om het te verhelpen, het is niet makkelijk op te lossen helaas.
Maar goed, als je hem 2 jaar hebt heb je nog recht op garantie (via leverancier). dus gewoon ermee terug gaan.
Probeer anders dit nummer effe : http://www.samsung.com/nl/support/servicecenter.htm
Heb dat nummer geprobeerd... erg relaxte gast aan de telefoon gehad en als het goed is halen ze hem op voor reparatie of krijg ik meteen een nieuwe
. Goede service tot dusver dus!
mekkerrrrrrrrrrrr
Ben wel benieuwd waar dit nu aan heeft gelegen. Lijkt wel een natte krant
Er zijn natuurlijk nog niet veel "lange termijn" ervaringen met TFT's en de eventuele problemen daaromtrend...
Er zijn natuurlijk nog niet veel "lange termijn" ervaringen met TFT's en de eventuele problemen daaromtrend...
Zit sowieso op bijna 99 van de 100 Samsung monitoren (zowel CRT als TFT) en TV's 3jaar onsite garantie.
Ik gok dat ie binnen 4 dagen een nieuwe heeft gehadVerwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 16:26:
Laat je het nog even weten hoe het is opgelost?
* nero355 moest een keertje zijn 753DFX omruilen wegens wat vage zooi ....
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
ik zal nog wel even posten als het is opgelost!
mekkerrrrrrrrrrrr
Eh, 's beetje vroeg om dat te verwachten, hij heeft em vandaag pas aangemeldnero355 schreef op 20 augustus 2004 @ 16:31:
[...]
Ik gok dat ie binnen 4 dagen een nieuwe heeft gehad
OK OVER 4 dagen dankoraks schreef op 20 augustus 2004 @ 17:43:
[...]
Eh, 's beetje vroeg om dat te verwachten, hij heeft em vandaag pas aangemeld
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Het lijkt wel of het "folie" waar de liquid crystals op zitten is kromgetrokken ofzo? Of lul ik nou weer wazig
Hier stond een dode link.
ik ben vandaag gebeld door ???? (in opdracht van Samsung)
ze komen morgen mijn nieuwe monitor brengen als het goed is...erg flex
ze komen morgen mijn nieuwe monitor brengen als het goed is...erg flex
mekkerrrrrrrrrrrr
Me nieuwe monitor is binnen... ze waren de DVI kabel vergeten mee te leveren maar verder is alles dus netjes opgelost.
Dikke pluim voor Samsung van me
Dikke pluim voor Samsung van me
mekkerrrrrrrrrrrr
Goeie dag wat een service. Ik moest ff lachen over die 4 dagen maar je hebt 'm gewoon binnen.
/me vulcan vraagt zich af of dit geen spam is van samsung
Je kan het laten, je kan het doen of je kan het laten doen
haha, ik ben idd undercover samsung agent
mekkerrrrrrrrrrrr
blij dat ik onlangs een samsung heb gekocht! kan ik ook van 3 jaar onsite garantie genieten.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Keb ook net 2 Samsung 213T's gekochtChaoss schreef op 25 augustus 2004 @ 00:44:
blij dat ik onlangs een samsung heb gekocht! kan ik ook van 3 jaar onsite garantie genieten.
Jongens Jongens toch
Bijna elke monitor fabrikant heeft standaard 3 jaar onsite garantie.
AOC, Acer, Samsung, IIyama, ga zo maar door...
Het is dus niet echt speciaal dat Samsung 3 jaar onsite heeft en dat ze het nog binnen 4 dagen regelen ook.. AOC regelt het zelfs gemiddeld binnen 2 dagen, maarja da's dan imo wel een k*t merk
Bijna elke monitor fabrikant heeft standaard 3 jaar onsite garantie.
AOC, Acer, Samsung, IIyama, ga zo maar door...
Het is dus niet echt speciaal dat Samsung 3 jaar onsite heeft en dat ze het nog binnen 4 dagen regelen ook.. AOC regelt het zelfs gemiddeld binnen 2 dagen, maarja da's dan imo wel een k*t merk
57696520646974206c65657374206973206e657264
Pagina: 1