De echt belangrijke specs staan er nog niet tussen, je wil natuurlijk weten hoe hij fotografeert, als dat erg tegenvalt is het alsnog niks, maar de eerste indruk is
8MP t.o.v. 6MP lijkt mij persoonlijk geen reden om te upgraden, scheelt 's een paar honderd pixels in de hoogte en de breedte. EF-S lensvatting is nog de meest aantrekkelijke toevoeging denk ik, 10-22 lens, damn zeg, daar droomt de DSLR bezitter gewoon van. Nu maar hopen dat het een goede lens is en geen brakke kitlens die zo goedkoop mogelijk gemaakt is. Jammer dat de plaatjes offline zijn trouwens, ben benieuwd hoe zoiets eruit ziet.
Anyway: De tijd van de veel te dure extreme groothoeklenzen (zoals ik er ook een heb) is duidelijk voorbij, klasse van Canon dat ze zo'n vloeiende overgang van EF naar EF-S hebben bedacht. Nu nog wachten wat de foto's brengen en wat de prijs wordt (hopelijk vergelijkbaar met de 10D en snel beschikbaar)
Consumer IS haalt 2 stops verbetering, maar de nieuwste IS systemen zoals je op de 70-200/2.8L IS vindt, halen zelfs in de meest ideale omstandigheden 3 stops verbetering. Misschien dat die nieuwe IS in de 17-85 ook 3 stops verbetering biedt?
[
Voor 12% gewijzigd door
Grrrrrene op 19-08-2004 00:49
]