Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de ingebouwde gps antenne ook te gebruiken als bluetooth-gps-ontvanger?
Ik wil namelijk ook met mijn pda kunnen navigeren, maar daarvoor heb ik alleen nog geen gps-antenne.

Kun je met sms-en gebruik maken van t9 (dichtgeklapt) en van een touchscreen toetsenbord (opengeklapt)?
Ik heb in dit draadje al gelezen dat je via touchscreen en handschrift herkenning kunt sms-en, maar gezien mijn pda ervaring met handschriftherkenning... kan ik het toch beter bij een toetsenbordje houden... :)
.
Op je eerste vraag heb ik geen antwoord, maar het lijkt me in eerste instantie van niet.....
Iemand Anders???

Op je tweede vraag wel:
je kunt met een dichtgeklapte A780 sms-en, en open met handschriftherkennning (werkt voor mij prima) en met een QWERTY toetsenbordje.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAMES

Ja, ik weet dat alle JAVA games te spelen zijn, maar ik zoek eigenlijk wat gsm types die vergelijkbaar zijn met de A780, want die staat dus nog niet in de meeste (download)lijsten.
Het liefst natuurlijk games voor het touchscreenpad, maar anderen ook goed.

Ik hoor het wel!

(dus net als bijvoorbeeld de games voor de SX1 die gelijk zijn aan die van de Nokia 6600)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ejorne
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-08-2024

Ejorne

Twisted Pairs

Ik heb contact gehad met Motorola... Was wel ff zoeken naar de contactgegevens.
op de website krijg je namelijk alleen een vraag en antwoorden omgeving wanneer je klikt op "contact"

Maar het is dus niet mogelijk om de ingebouwde gps te gebruiken als bluetooth gps-ontvanger.
Helaas... Maar... misschien is er een mogelijkheid om dit alsnog met eoa programma te realiseren...

Er zal toch op eoa manier gps gegevens naar de software gestuurd moeten worden, mogelijk is dit middels een programma te linken aan een bluetooth-connectie... Of denk ik nu te makkelijk?

[ Voor 4% gewijzigd door Ejorne op 27-10-2005 13:04 ]

Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nickpma schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 00:20:
Maar niemand ergens poi files voor co pilot vandaan kunnen halen met de flitspalen? die mis ik wel!
Op www.motorolaFans.com is (na gratis registreren) in de community een draadje te vinden over het laden van een Duitse flitspalen POI. Link naar draadje

Wellicht dat je een bestaande POI voor een ander navigatieprogramma kan gebruiken als basis voor de CoPilot POI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De POI's zijn bij www.flitspaal.nl te downloaden (zie gebruiksaanwijzing aldaar), pak een willekeurige csv file en importeer deze met het op je pc geinstalleerde copilot. (door op de kolomvelden bij de importfunctie te klikken zijn de juiste kolomwaardes te selecteren). De POI's zijn via dit programma naar de telefoon te uploaden. Deze laat ze vervolgens ook zien, maar het is me nog niet gelukt om een alert te krijgen, iemand???

Nog iets, de telefoon behandelt een ontvangen sms als een oproep waarop je dient te reageren (lezen/negeren) voordat het trillen en geluid ophoudt, is er ergens een instelling zodat je een enkel signaal/piepje krijgt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-01 03:24
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 11:50:
De POI's zijn bij www.flitspaal.nl te downloaden (zie gebruiksaanwijzing aldaar), pak een willekeurige csv file en importeer deze met het op je pc geinstalleerde copilot. (door op de kolomvelden bij de importfunctie te klikken zijn de juiste kolomwaardes te selecteren). De POI's zijn via dit programma naar de telefoon te uploaden. Deze laat ze vervolgens ook zien, maar het is me nog niet gelukt om een alert te krijgen, iemand???

Nog iets, de telefoon behandelt een ontvangen sms als een oproep waarop je dient te reageren (lezen/negeren) voordat het trillen en geluid ophoudt, is er ergens een instelling zodat je een enkel signaal/piepje krijgt??
Het werkt !

Vanavond even testen of er ook geluid uit komt...

[ Voor 37% gewijzigd door nickpma op 02-11-2005 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion303
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
nickpma schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 20:00:
[...]

Het werkt !

Vanavond even testen of er ook geluid uit komt...
Wat werkt? Het importeren of het daadwerkelijk laten waarschuwen bij het naderen van zo'n paal? Ik heb laatst deze foon voor iemand anders geinstalleerd en ik denk dat ik 'm best blij kan maken met deze functionaliteit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
scorpion303 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 12:09:
[...]

Wat werkt? Het importeren of het daadwerkelijk laten waarschuwen bij het naderen van zo'n paal? Ik heb laatst deze foon voor iemand anders geinstalleerd en ik denk dat ik 'm best blij kan maken met deze functionaliteit...
Importeren werkt ja, moet alleen wel de hele kaart kopieeren :|

Gisteravond langs flitspaal gereden en dan krijg je een schermpje met informatie als je de paal naderd (in mijn geval: FLITSPAAL 70KM/H) en die blijft een tijdje staan (minuut ong)

Ook krijg je een geluidje te horen

Al met al, ik kan nu al niet meer zonder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion303
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
nickpma schreef op donderdag 03 november 2005 @ 13:18:
[...]

Importeren werkt ja, moet alleen wel de hele kaart kopieeren :|

..ideale situatie ..
Klinkt goed! Ik ga gelijk aan de slag.. Zo te horen is het dus wel handig om die opdeling in 50, 60, 70km enz. ook te hanteren in de poi-list. Ik zag nl. ook lijsten waar alle palen in één bestand stonden en waar geen snelheden bij stonden.

Wat bedoel je trouwens met 'hele kaart kopieeren'? Ik dacht dat je alleen die poi-list moest importeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
scorpion303 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 14:48:
[...]

Klinkt goed! Ik ga gelijk aan de slag.. Zo te horen is het dus wel handig om die opdeling in 50, 60, 70km enz. ook te hanteren in de poi-list. Ik zag nl. ook lijsten waar alle palen in één bestand stonden en waar geen snelheden bij stonden.

Wat bedoel je trouwens met 'hele kaart kopieeren'? Ik dacht dat je alleen die poi-list moest importeren?
Ik bedoel dat een txt bestand importeren prima werkt...

Wanneer je het op je tel wil zetten moet je hele kaart kopieeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe betaal je precies voor het gebruik van GPS? Betaal je per tijdseenheid? Hoeveel ben je dan kwijt voor bijvoorbeeld een uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 12:11:
Hoe betaal je precies voor het gebruik van GPS? Betaal je per tijdseenheid? Hoeveel ben je dan kwijt voor bijvoorbeeld een uur?
8)7 8)7

Gps is gratis, je bedoelt vast gprs...dat gaat per mb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als je GPS gebruikt betaal je verder geen kosten?

Ik zit te twijfelen tussen deze en SE P910i, waarom zou ik deze verkiezen boven P910i (behalve GPS functie dan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ja, het belangrijkste vind ik het gemak van het menu, de organizer/kalender, en geluidskwaliteit.
Kan iemand mij vertellen welke van de twee het best scoren op deze gebieden of waar ik dit kan opzoeken?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:57:
GAMES

Ja, ik weet dat alle JAVA games te spelen zijn, maar ik zoek eigenlijk wat gsm types die vergelijkbaar zijn met de A780, want die staat dus nog niet in de meeste (download)lijsten.
Het liefst natuurlijk games voor het touchscreenpad, maar anderen ook goed.

Ik hoor het wel!

(dus net als bijvoorbeeld de games voor de SX1 die gelijk zijn aan die van de Nokia 6600)
Iemand al enig idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De applicaties voor de Motorola E680 schijnen compatible te zijn met de A780.
Zelf nog niet kunnen uitproberen (geen toestel :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De spellen voor de E680i zijn speelbaar maar ondersteunen zover ik weet geen touch screen. Op MotorolaFans.com staan een berg spellen en programma's voor de a780. Maar registratie is daar wel verplicht. Ik heb wel een paar java games met touchscreen onderstuening, laat maar wat weten! Dan kan ik ze doormailen ofzow!

En voor de rest zijn niet alle java spellen te spelen op de A780. Heb er massa´s geinstalleerd maar een heleboel doen het gewoon niet.

Het is dan wel weer mogelijk Gamboy spellen te spelen op je A780, ook hiervoor moet je weer effe kijken op MotorolaFans.com :P

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2005 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ittercity en @scrush

Daar was ik dus ook al achter....baal, baal. En als ze het dan doen mis je toch net het pauze -knopje of afsluit knopje....Wat apps en games betreft heeft symbian toch veel meer! (ben dan toch nog steeds wel héél blij met deze stabiele A780)

Ik ben bekend bij Motorolafans.com, alleen daar zijn de spellen voornamelijk Chinees. Maakt niet uit, zo moeilijk is het ook niet, maar de scores zijn ook ik het Chinees.....da's dus minder!

Alleen maar jad of jar-files dacht ik, toch???

Iemand enig idee wat de linloader voor extra's toevoegt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Tof apparaatje, alleen lees ik op Motorolafans.com een draadje geheel gewijd aan 'hang' momenten. Meer luitjes hier ervaring mee? Of is de nieuwe firmware inmiddels wat stabieler?

Nog een vraagje voor de kenners: zijn er inmiddels al progjes beschikbaar om Word/Excel bestanden te editen? Thanx!

Edit: Oja, iemand al gelukt om z'n gmail oid te checken?

[ Voor 12% gewijzigd door Shiverzz op 08-11-2005 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
weet iemand hoe ik aan de gprs instellingen voor kpn kan komen?

Nergens is er support voor dit model en KPN weet van niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 10:12

Whuzz

Dodgeball!

Ik heb de telefoon in mijn handen gehad afgelopen week, maar dat was nogal een tegenvaller. Ik vond hem te lomp, en dan met name het klepje, dat vond ik ronduit lelijk.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VIC_TOR schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 14:40:
weet iemand hoe ik aan de gprs instellingen voor kpn kan komen?

Nergens is er support voor dit model en KPN weet van niks.
Zou zeggen speel hier ff mee.
http://www.smart-phones.nl/kpn_gprs1.html

Ik heb Tmobile en bij Profiel naam (settings -> gegevensnetwerk) heb ik staan:
naam: Tmobile
AP:internet
de rest is default leeg.

volgens mij is dat ook voor KPN zo.

Suk6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

Het is idd ene lompe telefoon maar wel weer een alles kunner, qua uiterlijk valt ie mij ook zwaar tegen
maar er binnen zit Linux OS en duidelijk een grote concurrent van het platform WM 3/5

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik als voormalig spv c500 eigenaar ben helemaal gevallen voor dit ding.
gratis met 2 jaar kpn. en over smaak valt te twisten maar geen telefoon is op dit moment zo compleet als deze, zelf de A1000 niet want die heeft geen navi systeem bij geleverd.

maar goed, er valt altijd wel een echt minpuntje te noemen.......zijn er ergens al uberhaupt spellen te krijgen zonder dat je hiervoor je creditkaart moet trekken.........help...... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Der zijn zeker spellen te vinden, ik heb een paar java games voor mijn A780 op mijn pc staan. Kan ik die hier ergens posten?
Je kunt ook software installeren waarmee je Gamboy spellen kunt spelen. Roms kun je ook gratis vinden.

Groetjes,...

• m0nk
  • Laatst online: 23:32

m0nk

16-09-2003 15.15

Subtiel schopje ;)

Niemand meer een A780? Zelf heb ik er afgelopen week een gekocht en man wat ben ik verkocht!
Copilot werkt naar behoren, zeker met de bijgeleverde houder voor in de auto.
Zijn er mensen die nog wat leuke software hebben gevonden voor de A780? (Freeware uiteraard)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• SpiceWorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-07 14:10
Ja, ik heb er ook een en het is zeker een tof toestel.

Ben nu bezig om divx erop te spelen, schijnt te kunnen met een Mplayer port.

Co pilot werkt zeker vet!
Ik heb hem nu twee weken, en ik vind nog iedere dag nieuwe en handige functies uit.

Verwijderd

Nog een vraag over deze phone (die volgens mij nog niet is beantwoord in dit topic): hoeveel smsjes kunnen er opgeslagen worden op deze telefoon?

• SpiceWorm
De verkoper bij de BC had het over 500. Ik zit nu zelf pas op 26, ik kan het nog niet controleren.
Je kunt zelf mappen aanmaken, naast je inbox om ze in te zetten.

btw: Welkom op GoT GiD0

[ Voor 8% gewijzigd door SpiceWorm op 24-11-2005 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakin239
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:39
Ben inmiddels ook al enkele dagen de gelukkige bezitter van een A780 en het is inderdaad een erg mooi toestel.

Veel leuke en gratis software heb ik op http://www.getjar.com gevonden.

1 nadeeltje aan Co-Pilot het is me nog niet gelukt om altijd mijn snelheid in beeld te zien. Alleen met de "veilige view" dat je dus geen plattegrond ziet maar alleen de aanwijzingen. Weet iemand hoe je de snelheid altijd in beeld kan houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 23:32

m0nk

16-09-2003 15.15

Dat vraag ik me ook af, ik had het zo ingesteld dat ik de snelheid ook zou moeten blijven zien.. lijkt erop dat ik het alleen zie als ik een lange weg rechtdoor moet.. beetje vreemd. Thx voor de link trouwens!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar vraagjes:

1). moet dat klepje open als je gebeld wordt en je wilt opnemen/praten?
2). kan dat klepje er niet gewoon van af?
3). geen WIFI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nickpma schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:15:
Vanmiddag opgehaald bij belcompany voor 133 euro + 1 jaar telfort abbo van 200 min (+100 gratis)

MEEEEEEEEEEESTERLIJKE TELEFOON

zit er geen t9 op? beetje jammer, kan ik niet selecteren bij het sms typen met klepje dicht :(
Echt waar? Ik zie nu op hun site bij dat abo dat ie dan EUR 249,- kost.
Morgen maar even langs bij BC! :)

En is het al gelukt met de T9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
Het was toen een aanbieding bij volgens mij alleen de belcompany

t9 zit er inderdaad op ja, werkt als een trein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hoort wel eens dat als je een PDA of smartphone lange tijd niet gebruikt, dat deze dan helemaal leeg is en je alles opnieuw moet installeren. Met Windows Mobile 5 zou dat tot het verleden behoren.

Maar hoe zit dat met de A780, als hij helemaal leeg gaat, ben je dan alles kwijt? Ik hoop van niet! :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2005 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
niet dat ik weet...batterij is wel eens leeg geweest waarna hij dus vanzelf uitging...

daarna stond alles er nog op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakin239
Oeps

[ Voor 255% gewijzigd door Anakin239 op 26-11-2005 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakin239
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 05:05:
Paar vraagjes:

1). moet dat klepje open als je gebeld wordt en je wilt opnemen/praten?
2). kan dat klepje er niet gewoon van af?
3). geen WIFI?
Klepje kan er niet af en hoeft niet open als je wilt SMS-en of bellen
En inderdaad geen wifi.

ander dingetje waar ik vandaag tegenaan liep. Als ik met het klepje open SMS en ik ga dan op zoek naar nummers om aan te SMS-en dan kan ik alleen kiezen uit mobiele nummers en email adressen dus niet uit nummers die in het lijstje staan als werk nummer. heel vervelend. Dit gaat dus wel als met het klepje dicht gesmst wordt.

[ Voor 5% gewijzigd door Anakin239 op 26-11-2005 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Anakin239 schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 12:29:
[...]
ander dingetje waar ik vandaag tegenaan liep. Als ik met het klepje open SMS en ik ga dan op zoek naar nummers om aan te SMS-en dan kan ik alleen kiezen uit mobiele nummers en email adressen dus niet uit nummers die in het lijstje staan als werk nummer. heel vervelend.
Dat kan je toch opvangen door eerst naar je adressenboek te gaan. De naam op te zoeken die je wilt sms'en e dan op het envelopje klikken wat achter het telf. nummer staat.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakin239
Br@m schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 12:34:
[...]

Dat kan je toch opvangen door eerst naar je adressenboek te gaan. De naam op te zoeken die je wilt sms'en e dan op het envelopje klikken wat achter het telf. nummer staat.
Oh ja... Goed idee thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb hem vanmiddag bij de BelCompany gekocht hoor! Joepie! :)

En hij was slechts EUR 79,95 i.c.m. een 1-jarig Orange Free € 32,50 abonnement. Yeaaaaah :)

Superapparaatje! Qua smartphones/PDA's was ik nog een leek maar na een half uurtje functies uitvogelen reed ik al rond met een vrouwenstem die me de weg wees naar mijn eigen huis. Me is happy, eindelijk een nieuwe foon, en nog wel met ingebouwde GPS :)

Enige minpunte wat ik tot nu toe kan ontdekken is dat ie een beetje glad is. Straks pleurt ie nog op de grond... Misschien bestaan er anti-slip zijkant rubbertjes ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1). Beetje domme vraag misschien: hoe kan ik een contact uit mijn telefoonboek deleten?

2). Is er een toets om de laatst gebelde nummers af te gaan?

3). Ik wil luide beltoon en direct vibra. Dat kan zeker weer niet? Ik wil hem meteen horen en voelen en niet steeds hoeven switchen daartussen. Want in mijn zak dan hoor ik hem niet, maar als ie thuis ligt dan hoor ik hem niet trillen maar dat doet ie wel eerst 3x (maarliefst!) voordat je hem pas gaat horen... Erg vreemd en irritant dit.

4). Ik ga binnenkort naar Duitsland en leek me wel handig om dan (een gedeelte) van de kaart van Duitsland toe te voegen aan de voorgeinstalleerde Benelux. Hoe kan je dat het beste doen en zijn er nog kosten aan verbonden? Denk dat het via mijn Windows PC moet gaan? Heeft iemand al zijn/haar CoPilot al uitgebreid?

Ik hoef ook nog niet echt perse meteen internet/mail erop want ik vind het best nog wel prijzig... Navigatie en gewoon bellen/sms vind ik voorlopig genoeg. Of het moet een flatfee internetabo zijn maar ik weet niet of Orange World echt onbeperkt is...

//edit// @ Thinks (hieronder): display is goed te lezen hoor. Zolang je (zoals ik vaak doe) je telefoon maar niet te vlak houd als je het display afleest. Omdat de klep redelijk dik is, is de kijkhoek vrij klein, ik schat zo'n 30 graden. Als je je telefoon maar goed kantelt en er loodrecht op kijkt dan is het echt supergoed hoor. Zelf blijf ik alleen toch van mening dat ik die hele klep er liever niet op had gehad.

[ Voor 107% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2005 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thlinx
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Hoe goed/slecht is het display van de A780 leesbaar met een gesloten klep? Ik heb hier gelezen dat het slecht leesbaar is.
Ik heb nu een sony ericsson t610. Zijn deze schermen vergelijkbaar? De t610 is absoluut onleesbaar als de zon erop schijnt (bijv. op wintersport gebruik ik mijn oude nokia 3310 weer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakin239
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 20:55:
1). Beetje domme vraag misschien: hoe kan ik een contact uit mijn telefoonboek deleten?
in het telefoonboek, linksonder naar het menu daar naar contact en dan kan je wissen.
2). Is er een toets om de laatst gebelde nummers af te gaan?
Via je bel toets gewoon of als de klep open is naar het bellen en dan staat links van waar je het nummer invoert ook een hoorntje
3). Ik wil luide beltoon en direct vibra. Dat kan zeker weer niet? Ik wil hem meteen horen en voelen en niet steeds hoeven switchen daartussen. Want in mijn zak dan hoor ik hem niet, maar als ie thuis ligt dan hoor ik hem niet trillen maar dat doet ie wel eerst 3x (maarliefst!) voordat je hem pas gaat horen... Erg vreemd en irritant dit.
Geen idee, maar dit wil ik ook wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anakin239 schreef op maandag 28 november 2005 @ 09:36:
[...]
in het telefoonboek, linksonder naar het menu daar naar contact en dan kan je wissen.
Ah okee, thanks! ik was een beetje in de war gebracht door "nieuw contact", er ontbrak een "verwijder" maar dat zit dus onder gewoon "contact". :)
Via je bel toets gewoon of als de klep open is naar het bellen en dan staat links van waar je het nummer invoert ook een hoorntje
Joepie :)
Geen idee, maar dit wil ik ook wel
Ja, erg vreemd. Ze gaan moeite doen terwijl het ook makkelijk kan. Mijn Nokia 3310 doet het wel, tegelijkertijd trillen en ringen. Ook als je gaat bewerken zijn er geen opties om tegelijk in te stellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je bij de handschriftherkenning nou echt alles letter voor letter doen? Het lukt mij niet om een lapje tekst in 1 keer te laten herkennen. Ik zie 2 vensters, 1 waar ik slechts 1 letter per keer kan invullen en daarnaast 1 venster met wat de A780 ervan maakt.

Als het letter voor letter moet dan kan je net zo goed/beter het aantiktoetsenbordje gebruiken denk ik.

Of doe ik wat verkeerd en kan je wel een lappie tekst in 1 keer laten herkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraag: stel ik wil voor EUR 149,- de rest van de kaarten van CoPilot kopen. Staan die wel al op het meegeleverde 256MB kaartje?

Is er geen gratis route/navigatie alternatief voor Benelux/Europa op de A780?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakin239
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 12:34:
Moet je bij de handschriftherkenning nou echt alles letter voor letter doen? Het lukt mij niet om een lapje tekst in 1 keer te laten herkennen. Ik zie 2 vensters, 1 waar ik slechts 1 letter per keer kan invullen en daarnaast 1 venster met wat de A780 ervan maakt.

Als het letter voor letter moet dan kan je net zo goed/beter het aantiktoetsenbordje gebruiken denk ik.

Of doe ik wat verkeerd en kan je wel een lappie tekst in 1 keer laten herkennen?
Die 2 vensters naast elkaar kan je gebruiken om bijvoorbeeld eerst links een letter te doen, dan rechts en dan weer links. Beetje heen en weren maar dan heeft die even tijd om de letters te herkennen. Dus echt hele teksten achter elkaar zal niet gaan bovendien heb je daar sowieso niet de ruimte voor toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vind ik wel jammer. Wat is nou het voordeel van 1 letter schrijven per keer of 1 letter aantippen? :)

Je (althans ik) hebt best genoeg ruimte (en als die 2 venstertjes beneden weg zijn nog meer) om een hele zin op te schrijven hoor. Ik weet niet meer hoe ik het eerst deed maar toen kon ik 2 a 3 woorden achterelkaar schrijven en dan weer een nieuwe zin. Maar nu zie ik alleen nog maar lijntjes en kan het slechts 1 letter per keer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hij was slechts EUR 79,95 i.c.m. een 1-jarig Orange Free € 32,50 abonnement. Yeaaaaah
Lekker,

Ik heb er ruim 250 euri voor betaald, ook bij BC met het zelfde abbo....
Ach ja, maar heb hem dan ook al bijna 3 maanden!

Ik ontdek wel dat er steeds meer kan met de klep dicht. Toch makkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thlinx
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Nog even flink gezocht op internet en en ik heb de vraag ook op andere forums gesteld. De algemene indruk van het scherm is inderdaad zeer slecht overdag en zeker in de zon.
Dit is een heel sterk minpunt die m.i. vermeden wordt in vele reviews. 1 review heb ik uiteindelijk gevonden waarin duidelijk staat dat het scherm onleesbaar is in de zon. In de zomermaanden of op vakantie kun je de gsm wel thuis laten, een spelletje spelen op een zonnig strand is er dus zeker niet bij.
Volgens een paar 'kenners' heeft dat te maken met de techniek van de touchscreen. Die kunnen nog lang niet zo goed beeld leveren als de andere schermen.
Nokia heeft volgens mij sowieso al jaren de beste displays, dus het zal ook wel iets met het merk te maken hebben (maar dat is meer mijn misschien ietwat gekleurde mening :).

Edit: Driexl Jouw bericht over het display zie ik nu pas. Ik zie meestal negatieve berichten over het scherm, dus ik wil zelf nog even ervaren hoe slecht/goed deze is. Morgen ga ik deze ubergadget van dichtbij bekijken.

[ Voor 13% gewijzigd door Thlinx op 02-12-2005 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiceWorm
Standaard staat de helderheid van het scherm vrij laag, je kunt deze vol open zetten (traploos verstelbaar van 20% tot 100%) en dan is hij in de zon gewoon goed te lezen. Met de klep dicht en helderheid op 20% en zon erop, is het idd slecht te lezen. Een extra schermpje in het toetsenbord kan geen kwaad.
Er zit ook nog techniek in om invallend licht (zonlicht) te gebruiken als verlichting van het scherm, alleen heb ik geen idee hoe goed dit werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben mijn straatniveuau`s kwijt in copilot! Ik wordt er helemaal gek van, wat ik ook probeer ik krijg mijn straatniveau`s niet terug! Dit is gekomen nadat ik de flitspalen lijst via de copilot software naar mijn a780 wilde downloade.

Nadat ik dit gedaan heb ben ik de straten kwijt! Ik zie trouwens ook geen straten in de copilot software! Wie helpt mij? Ik kom er niet meer uit en wil dolgraag mijn copilot weer in gebuik nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ hierboven: op kieskeurig.nl las ik hoe iemand zijn toestel had gereset, misschien dat dat helpt.

Volgens mij laadt mijn A780 niet meer goed op. Vanacht 12 uur op het net gehangen om op te laden, maar vanmorgen na het loskoppelen en aanzetten ging ie meteen weer uit. Leek net of er geen stroom ingegaan was. Net nog even geprobeerd, zei hij meteen zoiets als "batterij vol" maar hij ging meteen weer uit, was ook een leeg batterijtje te zien dus volgens mij is er iets mis...

Iemand dit ook meegemaakt?

//edit//
Mijn probleempje is al verholpen. Ik weet niet wat er was. Maar na een stuk of 2 keer aan en uit zetten werkte hij weer gewoon. Ik las dat er verschil was tussen 2 en 5 seconden de aan/uit knop ingedrukt houden. Misschien heb ik de knop te lang ingedrukt gehouden dat ie echt helemaal uit was, dat alle toevoer tot de batterij geblokkeerd was ofzo?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiceWorm
Wel meegemaakt dat de batterij helemaal leeg was, en dat het toestel vervolgens 10 min. moest laden voordat je hem weer aan kon zetten.

--> als je je kaarten kwijt bent zou ik eens proberen om via de bijgeleverde software de kaarten opnieuw te downloaden, en goed aangeven dat je Benelux wil copieëren.

Ik heb ondertussen een GameBoy advance / color emulator erop gezet! echt vet!
Ook ben ik bezig met mPlayer, voor DivX afspelen :), maar ik snap nog niet helemaal hoe ik dit geïnstalleerd moet krijgen

[ Voor 21% gewijzigd door SpiceWorm op 06-12-2005 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is juist het probleem, ik heb de originele software op mijn pc geinstalleerd en als ik daar dan kijk zie ik ook geen straat niveau. Software inmiddels al twee maal opnieuw geinstalleerd. Iemand nog een tip?

Ik ben zelf ook al bezig geweest met de GBA emulator, is me nog niet gelukt. Heb je misschien een website voor mij met een install uitleg hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiceWorm
Kijk voor de GBA / GBC emulator eens in deze thread:

GBA emulator voor 680i

Je moet eerst linloader installeren, vervolgens mpkg, en dan de emulator, staat wel op het forum beschreven daar.

(Erg) veel van de 680(i) software kun je ook op de a780 draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solarsparc
  • Laatst online: 03:45
(Erg) veel van de 680(i) software kun je ook op de a780 draaien.
In beginsel zijn dat er echter niet zo heel veel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 14:42:
Dat is juist het probleem, ik heb de originele software op mijn pc geinstalleerd en als ik daar dan kijk zie ik ook geen straat niveau. Software inmiddels al twee maal opnieuw geinstalleerd. Iemand nog een tip?
Precies hetzelfde probleem, ergens zit dan toch iets niet goed...

Toen op andere pc geinstalleerd en daar werkt het nu prima, en op de telefoon ook weer.
Mijn normale pc alleen nog steeds niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiceWorm
Misschien is CoPilot live ergens z'n licentie van de benelux kwijt?
Ik zou zeggen: deïnstalleren en even in het register alles van copilot weggooien, de map in program files, zodat je zeker weet dat er niks achter blijft.

btw: ik heb de emulator geïnstalleerd, en kan de spellen opstarten, maar ik heb nog geen idee wat de keymappings zijn. iemand een idee??

btw2: 'k heb eplayer geïnstalleerd en een divx afgespeeld (320x240) met mp3 audio. Werkt als een trein!! Ziet er echt mooi uit.
(divx encoderen kan met PocketDivxEncoder)

[ Voor 43% gewijzigd door SpiceWorm op 08-12-2005 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi ben nieuw hier, en heb sinds 2 weken dit mobieltje in mijn bezit. Ik ben er echt heel erg tevreden mee :) , maar ik zit nog wel met een vraag.
Ik heb Orange en ik zou graag Orange World willen activeren, is dit iemand al gelukt?
Zo ja kan iemand dat dan hier posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook Orange genomen, maar eerst moet mijn laatste maandje Vodafone nog op :)

Over precies een maandje ga ik het proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddyjoe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 07:16
@Spiceworm Hoe heb jij eplayer geinstalleerd?
Ik heb via Linloader mpkg installer geprobeerd te installeren om de eplayer.pkg te installeren, maar tot nog toe geen success.
Daarom mijn vraag hoe jij die eplayer geinstalleerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Orange en ik zou graag Orange World willen activeren, is dit iemand al gelukt?
Yep, maar hou er rekening mee dat Orange de A780 niet ondersteunt! Het is al weer een maand of 3 geleden dat ik het gedaan heb maar dit zijn mijn instellingen:

Nieuw profiel aanmaken, instellingen:

Profielnaam: Orange World
IP primaire gateway: 10 250 255 188
Poort: 5080
IP secundaire gateway: 0 0 0 0
Poort: 0
Homepage: http://wap.orange.nl/colour
netwerklink: orange world

en het werkt bij mij iniedergeval!

SUCCES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 15:48:
[...]

Yep, maar hou er rekening mee dat Orange de A780 niet ondersteunt!
Okee, ze ondersteunen het zelf niet maar het werkt wel?

Van een kennis die ook Orange heeft hoorde ik dat je met een instelling in je phone onbeperkt kan internetten via Orange World. Mail checken kon ie wel maar sturen niet. Ik neem aan dat dat een foutje van hem is? Is Orange World gelijk aan T-Mobile's Pocket Internet Totaal? Dus echt onbeperkt alles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nickpma schreef op woensdag 07 december 2005 @ 23:14:
[...]

Precies hetzelfde probleem, ergens zit dan toch iets niet goed...

Toen op andere pc geinstalleerd en daar werkt het nu prima, en op de telefoon ook weer.
Mijn normale pc alleen nog steeds niet
Nick,

Dus de software op een andere PC installeren heeft bij jouw het probleem opgelost? Moet ik bij installatie nog ergens om denken? Als de PC software goed geinstalleerd is zie je dan ook straatniveau?
Alvast bedankt voor de antwoorden!

Ronald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reacher
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 13:07

Reacher

oldschool

Hoe wordt de navigatie software ervaringen ? Als je zou moeten vergelijken met TomTom ?

Ik wil ook de A780 aanschaffen, en dan gaat het voornamelijk om de navigatie, zodat ik mijn pda niet meer mee hoef te slepen.

but I don't like you in that way
the best things in life are illegal
born to do porn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reacher schreef op woensdag 14 december 2005 @ 08:33:
Hoe wordt de navigatie software ervaringen ? Als je zou moeten vergelijken met TomTom ?

Ik wil ook de A780 aanschaffen, en dan gaat het voornamelijk om de navigatie, zodat ik mijn pda niet meer mee hoef te slepen.
Erg goed. Er is geloof ik alleen nog niemand hierzo die al heeft upgegrade tot heel Europa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reacher
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 13:07

Reacher

oldschool

Ik mag aannemen dat als de benelux goed draait europa van dezelfde kwaliteit is.

but I don't like you in that way
the best things in life are illegal
born to do porn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat mag ik ook aannemen :)

Vroeg me alleen af hoe het precies gaat met die upgrade van 150 euro.

En hoeveel er dan nog extra van Europa op het meegeleverde 256MB kaartje kan.

En hoe de combi PC<->Motorola werkt indien (stukken) van kaarten moeten worden upgeload.

Dus...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2006 00:26 ]

Verwijderd

Van een kennis die ook Orange heeft hoorde ik dat je met een instelling in je phone onbeperkt kan internetten via Orange World. Mail checken kon ie wel maar sturen niet.
Beter laat dan nooit reply-en....

Dus,
Orange World is inderdaad onbeperkt, maar dan ook alleen maar via Orange World!
Wil je naar andere sites die niet via de voorgeprogrammeerde linkjes in Orange World staan, dan moet je toch via de internet connectie..... Orange World is een soort portal.

Emailversturen kan ik ook nietvia mijn "thuis"-provider. Hotmail werkt prima, rechtstreeks.
Mijn andere email heb ik van @home en die ondersteunen het gewoonweg niet (wel ontvangen en niet verzenden, is iets om misbruik te voorkomen maar daar staan elders weer genoeg posts over).
Ligt dus niet aan het toestel! Webmail gaat natuurlijk weer wel!

Succes!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 14:01:
[...]

Beter laat dan nooit reply-en....

Dus,
Orange World is inderdaad onbeperkt, maar dan ook alleen maar via Orange World!
Wil je naar andere sites die niet via de voorgeprogrammeerde linkjes in Orange World staan, dan moet je toch via de internet connectie..... Orange World is een soort portal.

Emailversturen kan ik ook nietvia mijn "thuis"-provider. Hotmail werkt prima, rechtstreeks.
Mijn andere email heb ik van @home en die ondersteunen het gewoonweg niet (wel ontvangen en niet verzenden, is iets om misbruik te voorkomen maar daar staan elders weer genoeg posts over).
Ligt dus niet aan het toestel! Webmail gaat natuurlijk weer wel!

Succes!
Orange World is geen portal maar een soort proxy. Bijna alles wat je kan doen via http is mogelijk, hotmailen gaat dus prima via orange world. Mailen via pop of smtp weer niet :)

[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 22-12-2005 14:34 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee mooi! Nog 2 weekies Vodafone en dan ook Orange :)

En is er al iemand die zijn CoPilot heeft opgegrade naar heel Europa?
Zo ja, dat past zeker niet in 1 keer op het meegeleverde 256 MB kaartje?

Ben trouwens met de CoPilot 2x naar België heen en weer geweest en dat werkte echt perfect.
(Want je hoort wel eens dat je niet grensoverschrijdend begeleid kan worden met andere navigatie.
Met CoPilot geen enkel probleem in ieder geval)...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2005 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProgrammerX
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02-2021
Marzman schreef op donderdag 22 december 2005 @ 14:33:
[...]

Orange World is geen portal maar een soort proxy. Bijna alles wat je kan doen via http is mogelijk, hotmailen gaat dus prima via orange world. Mailen via pop of smtp weer niet :)
Ik heb ook interesse in deze telefoon dus vandaar ik dit topic nu even lees, maar als ik het goed begrijp kun je dus bijvoorbeeld gratis hotmailen of wat dan ook want je zegt zelf dat orange world een proxy is voor http en orange world is dacht ik inderdaad gratis. Of mis ik nu iets en heb je gewoon zoals ik nu ook heb die 2 mb per maand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Heb ben zelf al een beetje aan het zoeken geweest, maar kan het niet echt vinden. Is er voor de A780 een soort van msn progje? Ik had hiervoor een palm Treo 650, en daar was het wel voor.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Werkt deze link? Bij foutmelding eerst ff refreshen, dat helpt soms.
http://babelfish.altavist...iew%2Fmotorola-a780.shtml
Babelfish-vertaling van de russische review op mobile-review.com, grammaticaal dus nogal 'interessant'. Veel foto's, ook van user interface.

[ Voor 17% gewijzigd door epoman op 04-01-2006 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel foto's, ook van user interface.
Mooie werkende site!
Wordt er alleen weer triest van dat ik ook weer het in de NL-versie niet bestaande voice command in terug zie (ggrrrr)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ejorne
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-08-2024

Ejorne

Twisted Pairs

Zijn er al progjes geschreven die ervoor kunnen zorgen dat de gps-antenne via bluetooth gebruikt kan worden voor bijvoorbeeld een pda? Ik heb niet veel verstand van programmeren, maar iets in mij zegt me dat zo'n programma op een linux omgeving toch wel mogelijk moet zijn.

Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psbb
  • Laatst online: 17-07-2021
Is er al iemand die Outlook 2003 goed werkend heeft met dit toestel. Contacten gaat goed maar afspraken lukt niet.

Psbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareHugo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-04-2022

SquareHugo

Eublepharis Macularius

psbb schreef op maandag 16 januari 2006 @ 13:13:
Is er al iemand die Outlook 2003 goed werkend heeft met dit toestel. Contacten gaat goed maar afspraken lukt niet.
Afspraken? Bedoel je daarmee de agenda die vanuit Outlook 2003 zou moeten worden overgenomen?

Hebben jullie trouwens screenprotectors op de A780? En zo ja, welke is goed?

[ Voor 12% gewijzigd door SquareHugo op 18-01-2006 00:26 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psbb
Ja bedoel de agenda van Outlook.

Psbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psbb schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 11:05:
Ja bedoel de agenda van Outlook.
dat gaat inderdaad niet goed. weet niet hoe dat komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je de toesten aan de zijkant uitzetten? Hoe?

Ik heb wel het gehele boekje gelezen maar ben dat niet tegengekomen (of overheen gelezen)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareHugo

SquareHugo

Eublepharis Macularius

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 14:21:
[...]

dat gaat inderdaad niet goed. weet niet hoe dat komt.
Goed, we hebben het hier dus over Outlook 2003? Op andere sites lees ik namelijk dat Outlook uit het Office XP-pakket wél alles goed synchroniseert, inclusief de agenda?

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intussen volledig overtuigd van dit toestel,
alleen waar is het verkrijgbaar in belgie ?
iemand een idee aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 15:48:
[...]

Yep, maar hou er rekening mee dat Orange de A780 niet ondersteunt! Het is al weer een maand of 3 geleden dat ik het gedaan heb maar dit zijn mijn instellingen:

Nieuw profiel aanmaken, instellingen:

Profielnaam: Orange World
IP primaire gateway: 10 250 255 188
Poort: 5080
IP secundaire gateway: 0 0 0 0
Poort: 0
Homepage: http://wap.orange.nl/colour
netwerklink: orange world

en het werkt bij mij iniedergeval!

SUCCES
Waar doe je dat precies? Als ik via "Setup" > "Gegevensnetwerk" een profiel aan wil maken dan komt hij alleen met een APN, gebr.naam, wachtwoord, inbelnummer en DNS servers...

Ik zit volgens mij dus niet op de goede plek :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2006 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareHugo

SquareHugo

Eublepharis Macularius

Heeft niemand een 'officiële' screenprotector bij de A780 aangeschaft? Ga zelf iets klussen (als mijn A780 binnen is...)

Heb goede ervaringen met de Brando screenprotector op mijn vorige Qtek 9090.

Of denken jullie dat een screenprotector niet nodig zal zijn? Zit uiteraard een klepje over het scherm... Maar ben bang dat de stylus toch op een gegeven moment sporen achterlaat na langdurig gebruik.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentist
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 16:37

Dentist

Next patient please...

Ik heb het probleem met de a780 dat m'n bluetooth soms na een minuutje of 20 uitvalt. Erg irritant onder het rijden, omdat ik m'n headset dan opnieuw moet instellen enzo.

En ik ben d'r nog niet achtergekomen hoe ik een voorkeursnetwerk in het buitenland kan instellen. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareHugo

SquareHugo

Eublepharis Macularius

Heb het toestel nu een paar dagen, leuk dingetje! Vooral (uiteraard) de GPS-software is handig. Beetje rijden, beetje wandelen, ... Wist trouwens niet dat GPS-signalen niet binnenshuis doordringen, zelfs al sta ik voor het raam dan heeft de A780 moeite met het opvangen van een bruikbaar signaal.

Heb de Brando-screenprotector met een stanleymes op maat gesneden (heb het plastic dat op het touchscreen van m'n nieuwe toestel zat gebruikt op precies op maat te snijden, perfect!)

Zit er bij jullie ook een héél klein beetje speling in het klepje als het toestel gesloten is? Kan een millimeter links als rechts bewegen. Of zit ik nu te miepen 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door SquareHugo op 02-02-2006 11:11 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

u zit te miepen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

overigens weet iemand al de oorzaak dat alleen de agenda niet synct bij outlook 2003???

bijzonder irri.

doet bij jullie de accu bij normaal gebruik (dus geen gps) het ook ongeveer 1 dagje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareHugo

SquareHugo

Eublepharis Macularius

Chips, ik heb de Motorola-bundel CD's met CoPilot op mijn PC gezet, en mijn A780 aangesloten op mijn PC. Nou loop ik naar buiten, zie dat mijn map van Benelux weg is (GPS showt alleen coördinaten) en CoPilot is in het Engels :'(

Durf de TransFlash niet aan te raken, bang dat ik nog meer ga slopen! Wat moet ik doen om CoPilot weer in het Neerlandsch te krijgen en mappen terug te zetten?! |:(

Ik doe trouwens +- 2 dagen met accu onder gemiddeld veel gebruik (incl. GPS)

Edit: er staat op Kieskeurig.nl A780-site heel veel informatie. Ga straks even kijken of ik de TransFlash weet te schoppen met nieuwe BeNeLux-kaart.

[ Voor 38% gewijzigd door SquareHugo op 02-02-2006 14:57 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hem al werkend met Orange World?

Met de uitleg van 66nicole66 kom ik tot aan het laatste invulding. Heb alle gegevens ingevuld in mijn browser op mijn A780 behalve die laatste dus: die maakt gebruik van een profiel waar ik bij kan via "Setup > gegevensnetwerk" volgens mij. Maar wat moet je daar nou invullen? Hij vraagt om een APN en ik zie plek voor een username. Maar die gegevens heb ik helemaal niet gekregen van Orange.

HELP! :)

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2006 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
SquareHugo schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 14:21:
Chips, ik heb de Motorola-bundel CD's met CoPilot op mijn PC gezet, en mijn A780 aangesloten op mijn PC. Nou loop ik naar buiten, zie dat mijn map van Benelux weg is (GPS showt alleen coördinaten) en CoPilot is in het Engels :'(

Durf de TransFlash niet aan te raken, bang dat ik nog meer ga slopen! Wat moet ik doen om CoPilot weer in het Neerlandsch te krijgen en mappen terug te zetten?! |:(

Ik doe trouwens +- 2 dagen met accu onder gemiddeld veel gebruik (incl. GPS)

Edit: er staat op Kieskeurig.nl A780-site heel veel informatie. Ga straks even kijken of ik de TransFlash weet te schoppen met nieuwe BeNeLux-kaart.
Reset je telefoon even en dan kun je namelijk bij copilot ook weer de kaart kiezen, kies dan wel voor benelux :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareHugo

SquareHugo

Eublepharis Macularius

nickpma schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:55:
[...]

Reset je telefoon even en dan kun je namelijk bij copilot ook weer de kaart kiezen, kies dan wel voor benelux :)
Done, ... Maar ik heb nu nog steeds last van het feit dat mijn CoPilot in het Engels is, ... op het Pocketinfo forum is er iemand met hetzelfde probleem, zie laatste post, ...

EDIT: knutsel knutsel; in de handleiding van CoPilot (PC: start-> programma's -> CoPilot Live -> User Manual.pdf) staat vanaf pagina 40 hoe er nieuwe gebieden kunnen worden ingevoerd. Heb eerst de map 'copilot' van mijn kaartje gesloopt, via de handleiding wordt keurig uitgelegd hoe verder. Software gaf zelf al aan dat ik alleen voor Benelux een licentie heb, en kopieërt keurig alles. CoPilot is nu gelukkig weer in het Neerlandsch :)

EDIT 2: Krijg Office XP (NL, laatste SP) niet zover om agenda-items en taken te synchroniseren, terug naar Office 2003 (NL, laatste SP). Daar lukt het al helemaal niet in. Klagen bij Motorola? Alsof dat helpt :D

[ Voor 45% gewijzigd door SquareHugo op 03-02-2006 14:47 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertVTR
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-11-2021
Weet iemand misschien of het mogelijk is om de stem van de "navigatrice" harder te zetten?
Want het is me nu net wat te zacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psbb
Outlook synchroniseren. Dit is de oplossing.

Zoals bij de gebruikers misschien bekend synchroniseerd Outlook niet goed met Mobile Phone Tools. Uiteindelijk is het mij gelukt.
1: Mobile Phone tools verwijderen.
2:Vervolgens Microsoft Toepassingherstel uitvoeren. (Outlook staat hierbij.)
3: Mobile Phone Tools opnieuw installeren.
4: Alle updates ophalen tot je versie 4.0.4.b hebt.

Dan synchroniseren. Let op dat je niet alle afspraken dubbel laat installeren.

Psbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareHugo

SquareHugo

Eublepharis Macularius

psbb schreef op maandag 06 februari 2006 @ 20:05:
Outlook synchroniseren. Dit is de oplossing.

Zoals bij de gebruikers misschien bekend synchroniseerd Outlook niet goed met Mobile Phone Tools. Uiteindelijk is het mij gelukt.
1: Mobile Phone tools verwijderen.
2:Vervolgens Microsoft Toepassingherstel uitvoeren. (Outlook staat hierbij.)
3: Mobile Phone Tools opnieuw installeren.
4: Alle updates ophalen tot je versie 4.0.4.b hebt.

Dan synchroniseren. Let op dat je niet alle afspraken dubbel laat installeren.
Dan mag je me toch echt alstublieft gaan uitleggen hoe je dat dan gedaan hebt? Stap 1 lukt me best, verwijder alles (ook documenten waarom wordt gevraagd tijdens deïnstallatie).
Microsoft Toepassingherstel kan ik nergens vinden, neem aan dat je "start" -> "instellingen" -> "configuratiescherm" -> "software" -> "Micorsoft Office Proffesional Editie 2003" ... "wijzigen" -> "opnieuw installeren of herstellen" -> "Fouten in de [...]" bedoelt?
Stap 3 werkt ook, uiteraard, updates van stap 4 ook. Maar dan synchroniseren. Bij contacten kon ik nu ineens "Outlook Express" kiezen, bij kalender alleen "Standaard" of "Outlook". Vervolgens synchroniseert de PC zich weer vast op "Fout in MsOffice.exe" oid.!

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psbb
stap 2:
start>alle programma's>Mocrosoft Office >Microsoft hulpprogramma's >Microsoft toepassingherstel
Dan Outlook aanklikken. Bij mij werkte het.

Psbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareHugo

SquareHugo

Eublepharis Macularius

psbb schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 15:10:
stap 2:
start>alle programma's>Mocrosoft Office >Microsoft hulpprogramma's >Microsoft toepassingherstel
Dan Outlook aanklikken. Bij mij werkte het.
Aha! Nou, aan de slag dan maar! Eerste poging op jouw manier is mislukt. Fout opgetreden in MOffice.exe ... Nog maar eens proberen. Heb je Office Professional 2003 NL?

Edit: heb nu ook weten te synchroniseren, maar niet alles... Wekelijkse werktijden worden nog niet gekopieërd. Ga uitzoeken hoe en wat.

[ Voor 18% gewijzigd door SquareHugo op 07-02-2006 16:38 ]

XBOX 360 Gamertag

Pagina: 1 2 3 Laatste