1). Beetje domme vraag misschien: hoe kan ik een contact uit mijn telefoonboek deleten?
2). Is er een toets om de laatst gebelde nummers af te gaan?
3). Ik wil luide beltoon en direct vibra. Dat kan zeker weer niet? Ik wil hem meteen horen en voelen en niet steeds hoeven switchen daartussen. Want in mijn zak dan hoor ik hem niet, maar als ie thuis ligt dan hoor ik hem niet trillen maar dat doet ie wel eerst 3x (maarliefst!) voordat je hem pas gaat horen... Erg vreemd en irritant dit.
4). Ik ga binnenkort naar Duitsland en leek me wel handig om dan (een gedeelte) van de kaart van Duitsland toe te voegen aan de voorgeinstalleerde Benelux. Hoe kan je dat het beste doen en zijn er nog kosten aan verbonden? Denk dat het via mijn Windows PC moet gaan? Heeft iemand al zijn/haar CoPilot al uitgebreid?
Ik hoef ook nog niet echt perse meteen internet/mail erop want ik vind het best nog wel prijzig... Navigatie en gewoon bellen/sms vind ik voorlopig genoeg. Of het moet een flatfee internetabo zijn maar ik weet niet of Orange World echt onbeperkt is...
//edit// @ Thinks (hieronder): display is goed te lezen hoor. Zolang je (zoals ik vaak doe) je telefoon maar niet te vlak houd als je het display afleest. Omdat de klep redelijk dik is, is de kijkhoek vrij klein, ik schat zo'n 30 graden. Als je je telefoon maar goed kantelt en er loodrecht op kijkt dan is het echt supergoed hoor. Zelf blijf ik alleen toch van mening dat ik die hele klep er liever niet op had gehad.
[
Voor 107% gewijzigd door
Verwijderd op 28-11-2005 08:36
]