Toon posts:

Cat woofer vraagje.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een subje te bouwen met mijn woofers uit een oude Marquant speaker. Nu zit hier een Cat speaker in (originele woofer heb ik lang geleden al eens vervangen).
Ik kan alleen nergens op internet meer iets vinden over deze speaker.
Bestaat dit bedrijf niet meer of heeft het een andere naam gekregen?
Het gaat hier om de Cat 300-08 (best. nr. 30468) en 8 Ohm, meer staat er niet op. Na beetje rondpluizen vond ik wel een erg lijkende speaker op de conrad site namelijk de SpeaKa chassis 180/200.
Weet iemand of Cat nog bestaat of kan ik gewoon de specs van de gelijkende SpeaKa woofer gebruiken??
Alvast bedankt.

Verwijderd

Volgens mij is die Cat idd hetzelfde als de Speaka.
Eerst stonden ze in de Conrad catalogus...dus ik ken deze serie een beetje :*)
Deze is het toch?
Afbeeldingslocatie: http://image01.conrad.com/m/3000_3999/3000/3000/3002/300269_BB_00_FB.EPS.jpg

Verwijderd

Topicstarter
ja klopt, hij lijkt er sprekend op, heb idd aantal jaren terug die cats (2 stuks) besteld bij Conrad, waren toen een van hun goedkoopste merken geloof ik en SpeaKa is dat momenteel denk ik, maar de vraag is of die specs wel gelijk zijn en zo niet als ik die specs van de SpeaKa aanhoudt en een sub kast bouw of het dan wel goed klinkt (voor zover Cat goed kan klinken)

Het is trouwens een 12" woofer.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2004 16:48 ]

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 12:01
Gooi je na al die jaren je oude Conrad gidsen weg, heb je 'm nu net eindelijk nodig :P
Naja, ik heb vroeger ook een Cat gehad (voor paar maanden ofzo), en bijna nog een complete speaker mee gebouwd. Ik weet voor 99% zeker dat deze volledig hetzelfde zijn, enkel de naam is veranderd. Dus je kunt gewoon de specs van de Speaka aanhouden.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
Dan hou ik die gewoon aan en merk ik het wel of ze strax een beetje 'sub achtig' klinken, bedankt iig.