1. wil ik ff een ode maken aan de faq, k heb namelijk een k7s5a mobo (ECS) en ik had van de week een reepjuh kingston geheugen gekocht en erbij geprikt, gevolg --> de hele tijd spontane reboots voordat ie uberhaupt in windows kwam, in dit geval vertelde de faq mij dat juist dat mobo instabiel wordt bij dit soort combinaties, anyway ik heb dus een reepje 256 pc2100 van kingston en eentje van extram (iemand bekend met dit merk?).
maargoed nu de vraag, ik ben totaal niet thuis in de mobo bussiness, ik zoek een mobo voor ongeveer 70 euro waarvan ik er van uit kan gaan dat die 2 reepjes elkaar wel slikken, ik heb al menig uurtje gezocht bij de pricewatch en via de search maar daar wordt je zo overspoeld met topiqs dat ik er nog geen steek wijzer uit wordt
misschien denken jullie dat ik lui ben maar ik heb al veel langer plannen een ander mobo te kopen maar ik heb geen idee welke
en aangezien ik dus nog beetje n00bish ben wie zou me kunnen helpen met het maken van een keuze
of een beetje vertellen welke mobos voor welke doeleinden goedzijn, het moet wel AMD K7 zijn!
maargoed nu de vraag, ik ben totaal niet thuis in de mobo bussiness, ik zoek een mobo voor ongeveer 70 euro waarvan ik er van uit kan gaan dat die 2 reepjes elkaar wel slikken, ik heb al menig uurtje gezocht bij de pricewatch en via de search maar daar wordt je zo overspoeld met topiqs dat ik er nog geen steek wijzer uit wordt
Adjust non olet, plerumque...